МТЗ з переднім приводом

Авторadmin

МТЗ з переднім приводом

Зміст:

МТЗ-80: технічні характеристики

Продукція, що випускається Мінським тракторним Заводом, на території колишнього Радянського Союзу, вже не одне десятиліття є лідируючою на ринку різної сільськогосподарської техніки. Але незаперечним флагманом і локомотивом на протязі багатьох років, залишається універсально просапні, легендарний трактор МТЗ-80 і його численні модифікації.

Чим же ця машина заслужила таку популярність? Відповідь проста – це універсальність, невисока вартість, простота в обслуговуванні і ремонтопридатність. Саме сукупність цих факторів робить цей трактор настільки привабливим як для великих, так і невеликих фермерських господарств.

1. Історія створення МТЗ-80

Постанова про будівництво Мінського тракторного заводу підписав особисто І. В. Сталін в 1946 році. На початковому етапі це мало би бути підприємство здатне випускати 50 машин на гусеничному ходу в добу з дизелями потужністю 37 л. с. Почати виробництво планувалося в 1948 р

Гусеничний КД-35 на МТЗ випускався всього 9 місяців, так як в тому ж 1948 р мінські конструктори працювали вже над своїм першим універсально – просапних колісних трактором. І ось 18 липня 1949 року, що в урочистій обстановці з воріт цеху вийшов перший, досвідчений колісний трактор, повністю заводської конструкції. В цьому ж році було випущено ще кілька зразків, які були піддані тривалим випробуванням.

Але вирішальною для заводу стала дата 14 жовтня 1953, після випробувань і доробок з головного конвеєра зійшли перші МТЗ-1 і МТЗ-2 «Беларус». Ця подія визначило подальшу долю і основну спеціалізацію заводу.
Йшли роки, завод удосконалював існуючі і розробляв нові моделі. У 50-х роках виконував урядове завдання по розробці і виробництву гусеничних трелювальних машин. Але робота над колісними тракторами не припинялася.

МТЗ йшов в ногу з часом і коли з’являлася потреба в новій: більш потужною, маневреної, більш пристосованої під ті чи інші умови моделі, завод тут же реагував. Так, на світ з’явилася велика лінійка універсальних просапних тракторів:

МТЗ-5, МТЗ-7 в кінці 50-х років.

У 60-х модернізація виробничих потужностей і випуск МТЗ-50, МТЗ-52.

А в 1972 році завершилися випробування МТЗ-80, цей трактор був розроблений шляхом глибокої модернізації «п’ятдесятки» і став по суті абсолютно новою машиною. Трактор отримав новий дизель 80 л. с., а також масу інших конструктивних змін і доопрацювань. Кількість причіпного і навісного обладнання до трактора зросла до 230-та найменувань, а транспортна швидкість зросла до 35 км / ч.
У своїй сучасній версії трактор МТЗ-80.1 випускається і донині, через чотири десятки років, на тому ж самому Мінському тракторному заводі!

2. Технічні характеристики трактора МТЗ-80:

    • Модель двигуна – Д-240
    • Тяговий клас – 1,4 т.
    • Потужність (Дизель) – 59 (80) кВт / л.с.
    • Кількість передач вперед / назад – 18/4
    • Габарити трактора довжина / ширина / висота – 3815/1970/2470 мм.
    • Колія по переднім / заднім колесам – 1200-1800 / 1350-2100 мм.
    • Маса – 3160 кг.
    • Діапазон швидкостей – від 1,3 до 35 км / ч.
    • Агротехнічний просвіт – 470 мм.
    • Радіус повороту – 4,1 м.

    2.1 Двигун трактора МТЗ-80

    Дизель Д-240, чотиритактний, чотирициліндровий двигун з водяним охолодженням, виробництва Мінського тракторного заводу. Робочий об’єм циліндрів склав 4,75 л. При номінальній частоті обертання 2200 об. хв. цей двигун розвиває потужність в 80 л.с. Камера згоряння полураздельную типу.

    Маса дизеля складає 430 кг. Деякі модифікації передбачають установку передпускового підігрівача ПЖБ-200Б.

    Існує два варіанти пуску двигуна: електростартерний, або за допомогою пускового карбюраторного двигуна. Є блокування пуску, на випадок якщо трактор стоїть на швидкості.

    Для того щоб цей надійний двигун вас не підводив і працював як годинник, необхідно проводити технічний огляд та обслуговування кожні: 60, 240 і 960 мотогодин. Повний перелік робіт кожного ТО описаний в інструкції по експлуатації.

    2.2 Коробка передач трактора МТЗ-80

    Коробка передач на «Беларус» встановлюється механічна, дев’ятирівнева із знижуючим редуктором, це дає нам разом зі зниженими швидкостями 18 передач вперед і 4 назад. Опціонально встановлюється ходоуменьшитель, якщо того вимагають умови виконуваних робіт.

    Якщо при роботі коробки чути стуки, які зникають на інших передачах, це пряме свідчення викришування зубів або втомного руйнування окремих шестерень.

    Частина тракторів, старше 1985 року випуску оснащувалися гідроупровляемой КПП з можливістю перемикання швидкостей під навантаженням. На тракторах з такою коробкою можна включати будь-яку з чотирьох передач, в межах одного з 4-х діапазонів, не вимикаючи при цьому муфту зчеплення. Задній міст забезпечений функцією блокування диференціала. На тракторах старих моделей управління диференціалом механічне, за допомогою педалі. На більш свіжих модифікаціях гідравлічне, з перемикачем режимів на приладовій панелі.

    Сторонні шуми в КПП і нагрів корпусу в окремих ділянках, говорить про несправності підшипників валів.

    2.3 Інструкція по експлуатації і технічного обслуговування трактора МТЗ-80

    3. Ходова частина і керування трактором

    Передній міст балансовий, має полужесткую підвіску, завдяки балансиру здатний повторювати нерівності поверхні незалежно від положення заднього моста і остова трактора. Задня підвіска жорстка, колеса кріпляться клемове з’єднання на провідних осях, це дозволяє змінювати ширину колії безступінчатий, в діапазоні 1400-2100 мм. Передня колія регулюється ступінчасто, крок становить 100 мм. Гальма дискові.

    «Беларус», на допомогу водієві, оснащений гідравлічним підсилювачем керма. Принцип його роботи приблизно однаковий з роботою ГУР будь-якого автомобіля. Масляний насос створює в системі тиск, а гідророзподільник, отримуючи сигнал від рульового колеса за допомогою карданних валів, направляє масло в одну з порожнин гідроциліндра

    4. Кабіна трактора МТЗ-80: огляд

    Кабіна на МТЗ-80 зварна, з тонколистової сталі. Внутрішня обшивка спеціальними матеріалами утеплює і шумоізалірует робоче місце тракториста. До остову трактора кабіна кріпиться на чотири гумових амортизатора, істотно пом’якшують тряску і вібрацію.

    Оглядовість забезпечена хороша, для очищення переднього і заднього вікон в негоду встановлені склоочисники. Для природного припливу повітря, дах і заднє вікно можуть відкриватися і фіксуватися у відкритому положенні.

    Для зручності, по обидва боки кабіни є поручень і дві сходинки. Рульова колонка має можливість регулювання в двох площинах. Наявність опалення робить кабіну придатною для цілорічної роботи. У сучасних моделях, опціонально може бути встановлений кондиціонер.

    Перед сидінням знаходяться приладова панель і органи управління. Розміщення елементів управління принципово не відрізняється від інших тракторів. Класичне розташування педалей з роздільним гальмом, важелі управління гідравлікою праворуч від рульової колонки, праворуч від сидіння важіль включення ВОМ.

    Для тракториста передбачено комфортне м’яке сидіння, з гідравлічним амортизатором або торсіонної підвіскою. Регулюється сидіння у вертикальній і горизонтальній площині, а також можна міняти нахил спинки і жорсткість амортизатора.

    В даний час в трактора даної моделі встановлюються більш комфортні сидіння на пневматичній, з сучасним дизайном.

    5. Система навісного обладнання

    «Беларус» оснащений трехточечной системою задньої навіски, класичної компоновки, з двома поздовжніми і однією центральною тягою, розкосами і силовим циліндром для підйому і опускання навіски з обладнанням.

    Для управління навішуванням, а також гідравлікою навісного та причіпного обладнання трактор оснащений роздільно-агрегатної системою гідравліки, що складається з шестеренчатого масляного насоса НШ-32 з приводом від двигуна, трисекційного гидрораспределителя, одного або декількох гідроциліндрів.

    Існує величезна кількість різного устаткування для тракторів цієї моделі, їх перерахування займе багато часу, так як ще в 70-80 роках кількість найменувань перевалило далеко за 200.

    6. Модифікації трактора МТЗ-80:

    За довгі роки модернізацій, «Беларус» навчили працювати в самих різних сферах, з самими різними, як навісними, так і причіпними агрегатами і обладнанням. Він став в дошку своїм для фермерів, будівельників, шляховиків і комунальників.

    Розглянемо деякі модифікації:

    • МТЗ-80 – базова модель, з малою кабіною і заднім приводом.
    • МТЗ-80.1 – задній привід і збільшена кабіна.
    • МТЗ-82 / 82.1 – повнопривідна модель з малою / великий кабіною.
    • МТЗ-80Х / 80ХМ – триколісна модель, для обробітку бавовни, мав підвищений кліренс 650 мм. і дизелем Д-240т потужністю 100 к.с.
    • МТЗ-80л – лісогосподарська модифікація, працював на трелюванні і відновленні лісу, протипожежних роботах, відрізнявся дизелем Д-243Л потужністю 60 л. с. трохи зрушеним вперед.
    • МТЗ-82к – повний привід, гідравлічна автоматична система вирівнювання і стабілізації остова трактора. У систему навішування додані гідроциліндри, для стабілізації навісного обладнання. Міг працювати на крутих схилах, ухил, яких міг досягати 20 градусів.

    Трактор МТЗ 80.1

    7. Досвід експлуатації трактора МТЗ-80 «Беларус»

    За експлуатації трактора «Беларус» накопичений колосальний досвід практично всі знамениті моделі тракторів радянського періоду, як, наприклад Т-40 давно припинив своє існування хоч і зустрічається повсюдно, по суті доживає свій вік. А на Мінському заводі зуміли не тільки зберегти, але і продовжити розвиток цього чудового трактора, завдяки чому він і сьогодні живіший за всіх живих.

    Розглянемо плюси і мінуси тракторів МТЗ-80.

    До явних переваг можна віднести:

    • Ремонтопридатність і велику інфраструктурну мережу на всій території СРСР, а місцями і за його межами, з дилерськими центрами, фірмовими магазинами запчастин. Тому у вас навряд чи будуть проблеми з наявністю запчастин або гарантійним обслуговуванням.
    • Абсолютно всі механізатори знайомі з цією технікою, а значить проблем з кадрами не виникне.
    • Величезний вибір навісного та причіпного обладнання.
    • Прийнятна ціна в порівнянні з конкурентами.

    Недоліками вважаються:

    • Тісна кабіна на базовій моделі, але ця проблема вирішена на МТЗ-80.1
    • Поступається в комфорті більшості іноземних аналогів, умови роботи на «Беларус» вважаються спартанськими, що не щадять водія. Але і в цьому напрямку в останні роки завод веде інтенсивну роботу.

    Але у кожного свій погляд на речі, різні пріоритети і вимоги, краще почитаємо що говорять про це тракторі самі трактористи:

    «Довелось відпрацювати сезон в радгоспі на цьому тракторі, необхідних прав в наявності не було, власне їх ніхто і не питав. Агрегат звір, не їде – пре! Рушає в легку з будь-якої передачі. Запросто справляється з навантажувачем.

    Трактор був стареньким, так що про комфорт не було й мови, на сидінні старого зразка іноді підкидав так, що мало не вилітав у вікна які повністю були відсутні. Якщо говорити про «ломучесті», машина переживе будь-мерседес, а ремонтується на раз-два на коліні, за допомогою молотка і такий-то матері. Загалом справжній радянський трактор!

    Скільки працював горя не знав, в управлінні легкий, маневрений. На ньому хоч в поле, хоч по лісі, поводиться гідно. В обслуговуванні економічний і донезмоги простий. Довести б до розуму кабіну і кондиціонер поставити ціни б йому не було, а так в кабіні пекло в жарку погоду. Хто працював знає. »

    «Свій трактор зібрали з батьком буквально з металобрухту! На все про все пішло трохи більше місяця. Трактор дуже універсальний, добре себе показав на самих різних роботах. За дрібниці ламається часто, що гріха таїти, але запчастини доступні і недорогі. На свій трактор поставили пневматична сидіння, стартер на 24 в. щоб взимку бадьоріше крутив. Встановили магнітолу. Загалом, машина вогонь! »

    8. Висновок

    МТЗ-80 і його модифікації став наймасовішим трактором в СРСР, а пізніше на території Росії і країн СНД. У Росії частка ринку МТЗ в 2010-2013 передкризових роках перевищував 90% ринку! Хочеться ще раз подякувати Білорусії і конкретно заводу МТЗ, за те, що в тяжкі часи зуміли зберегти цю чудову машину!

    Купити «Беларус» як б / у, так і новий не складе труднощів, благо пропозицій вистачає і ціни цілком доступні.

    Трактор 1985-1995 року випуску в залежності від стану обійдеться приблизно 200-500 т.р.

    Свіжі 2014-2015 роки МТЗ-82 в рублях будуть коштувати приблизно 900 000-1 200 000.

    Передній ведучий міст трактора Білорус МТЗ 82

    Багатьох фермерів цікавить, що представляє собою передній міст МТЗ-82, пристрій складових його вузлів і деталей. Передній ведучий міст трактора, який випускає Мінський тракторний завод, призначений для того, щоб передавати напрямних переднім колесам підвісний крутний момент, отриманий від силової установки.

    Що являє собою передній міст МТЗ-82

    Схема переднього моста включає такі прилади:

    1. Передачу.
    2. Передній диференціал редуктора.
    3. Колісний редуктор.

    Передній міст забезпечує сільськогосподарської техніки наявність великого дорожнього просвіту, а також можливість змінювати величину колії в залежності від вимог. Це дозволяє водієві трактора використовувати свою машину в якості помічника при роботі на будь-яких сільськогосподарських точках. МТЗ-1221 з такими пристроями, оснащується переднім мостом, може взаємодіяти з будь-якими культурами і з легкістю лавірувати між рядами і грядками.

    Як і інші важливі елементи конструкції тракторів Беларус, передній міст потребує постійного догляду та обслуговування, заміну поламаних деталей. Якщо своєчасно не влаштовувати профілактику тракторних поломок і не проводити планові ремонтні роботи, доведеться робити вже капітальний ремонт переднього моста МТЗ, а це недешево. Особливо якщо враховувати, що стандартне обслуговування і усунення дрібної несправності тракторист може зробити своїми руками: складання та розбирання агрегату, його елементарна регулювання зазвичай не викликають труднощів.

    Для чого потрібен передній міст і його пристрій

    Пристрій переднього моста МТЗ-1221 мало чим відрізняється від даної конструкції інших тракторів білоруського заводу. Як говорилося раніше, призначення переднього ведучого моста МТЗ – передача крутного моменту на передні колеса від двигуна. Потрібне зусилля надходить до коліс, проходячи через карданний вал. Після цього сільськогосподарська техніка починає їхати вперед, а колеса працюють синхронно.

    Якщо говорити докладніше, то пристрій переднього моста можна описати таким чином:

    • Центральна передача.
    • Балка, на якій закріплені основні елементи, або балочний міст.
    • Диференціал, функція якого – блокування редуктора.
    • Конічні редуктори.

    ПВМ пов’язаний з опорним брусом напіврами, завдяки чому йому забезпечена деяка рухливість. Подібна схема кріплення отримала умовну назву «полужесткая». Для того щоб міст не розгойдувався з сильною амплітудою, кришка і корпус оснащуються виступами, які грають роль фіксаторів. Диференціал і центральну передачу прибирають при конструюванні техніки всередину машини.

    Пристрій диференціала, в свою чергу, можна розділити на дві основні частини, в які входять наступні елементи конструкції:

    1. Сателіт – 4 штуки.
    2. Шестерінки, розділені попарно.
    3. Осі.
    4. Блоки, оснащені фрикційними дисками.
    5. Пара чаш.

    Центральна передача являє собою сукупність декількох шестерень конічної форми, які призначаються для передачі більш активного крутного моменту. Саме завдяки цим складовим на сільськогосподарську машину передається потрібна для руху потужність, яка потрібна, щоб рухався сам трактор і щоб він «тягнув» на собі навісне (або підвісне) пристосування.

    Передній міст з’єднується і з колісними редукторами – за допомогою спеціальних рукавів і телескопічного з’єднання. У той момент, коли відбувається включення переднього моста МТЗ-82, редуктора починають зміщуватися. За допомогою конічних шестерень кожного редуктора в значній мірі розширюється кут, на який машина може розгортатися. Це дає можливість здійснювати найскладнішу сільськогосподарську роботу, дає їй більший дорожній просвіт і зводить радіус розвороту до мінімального значення.

    Ремонт переднього і заднього мостів

    Несправності можуть наздогнати будь-яку техніку, навіть таку надійну, як трактор Мінського заводу. В основному вони відбуваються через несвоєчасне елементарного технічного обслуговування, про який мова піде трохи пізніше, тому, якщо у вас щось не включається, спробуйте згадати, як давно ви проводили технічне обслуговування, і зрозуміти, в чому може бути проблема. Як правило, велика кількість проблем виникає через те, що трактор втрачає частину мастила. Є кілька способів виявлення поломки і усунення подібної неполадки.

    Якщо мало місце виникнення слідів мастила на кінці карданного валу або на корпусі центральної передачі, то в машині необхідно поміняти манжету головною шестерінки. Для цього трактористу доведеться здійснити демонтаж фланця карданного валу, прибравши гайки. Після цього знімають всі кріплення і болти, які знаходяться на блоці підшипників центральної передачі, і прибирають центральну шестірню. Тільки після виконання всіх цих дій можна прибрати манжету і поміняти її на інший елемент.

    Залишки масла всередині колісного обода свідчать про те, що вісь, на якій кріпляться колеса трактора, потребує ремонту. Розбирати вісь необхідно, орієнтуючись на певну схему. По-перше, потрібно демонтувати колесо і редуктор, який відповідає за кінцеву передачу. По-друге, треба відкрутити все болти, на яких тримається радіальний підшипник. Після цього забирається шестерня.

    На тракторі є і задній міст, який грає роль задньої напіврами. Саме через це при обслуговуванні цього елемента конструкції виникають складності і доводиться робити ремонт заднього моста. Для того щоб зробити ремонт заднього моста МТЗ-80, потрібно виконати ряд дій:

    1. Зняти кабіну і ті складові сільськогосподарської техніки, які не дають отримати вільний доступ до пристрою заднього моста.
    2. Відокремити міст і передню напіврами один від одного і демонтувати колеса, що знаходяться на задній осі.
    3. Повністю розібрати задній міст МТЗ і зробити необхідний ремонт або повну зміну всіх необхідних приладів.

    Проробивши необхідні маніпуляції і зібравши трактор, треба зробити стартову прокатку обладнання. Це необхідно, щоб зрозуміти, чи усунені всі тракторні поломки. У вас все повинно без проблем включатися. Якщо МТЗ працює без перебоїв, можна вважати, що ремонт виконаний успішно. Якщо ж вас щось не влаштовує в роботі колісних осей, задумайтеся про те, щоб віддати машину в руки кваліфікованих фахівців.

    Технічне обслуговування переднього моста

    Для того щоб включення переднього моста МТЗ-1221 або встановленого на МТЗ-82 обладнання відбувалося без нарікань, необхідно час від часу робити інші сільськогосподарську техніку на плановий бортовий технічний огляд.

    Як правило, обов’язкове технічне обслуговування включає стеження за кількістю масла в тракторі, його періодичну зміну, затягування кріплень або усунення дрібних неполадок.

    Своєчасне технічне обслуговування та ліквідація виникла невеликої несправності дозволять вам не ставити трактор на капітальний ремонт. Розглянемо основні деталі, на які звертають увагу при технічному обслуговуванні трактора, в тому числі коли потрібно оглянути передній міст МТЗ-82, пристрій якого було позначено вище.

    Диференціал і центральна передача розташовуються в єдиному корпусі, тому розглядаються в сукупності. Під час технічного огляду необхідно простежити за рівнем масла, за тим, в якому стані знаходяться піввісь, що відповідають за фіксацію редукторів. Відбувається перевірка зазорів між осями. На цьому етапі повинен бути відрегульований кріплення конструкції. При необхідності проводяться зняття і заміна необхідних деталей, які вже прийшли в непридатність.

    Колісні редуктори, в першу чергу, перевіряються на рівень масла. Важливо розуміти, що ці деталі постійно труться і можуть швидко зношуватися при недостатній кількості мастила. Деталі неможливо відремонтувати – якщо дійде до поломки, доведеться встановити повністю новий елемент.

    Зверніть увагу, що функціонування редуктора в будь-якому випадку буде пов’язане з великими навантаженнями. Саме цим і обумовлений регулярний і ретельний огляд даної складової трактора. Шестерінки, виконані у формі конусів, не потрібно регулювати. Така дія може знадобитися тільки в тому випадку, якщо потрібна повна зміна всіх елементів конструкції або їх капітальний ремонт.

    Центральна шестерня приймає на себе весь основний робочий вантаж, тому з плином часу зубці елемента стають зношеними і відстань між ними збільшується. Якщо це відбувається, велика ймовірність, що колісний трактор зламається. Регулювання елемента проводиться за допомогою затягування сполучної гайки, яка потрібна, якщо фланець карданного валу можна зрушити рукою.

    Конічні шестерні і підшипники теж ремонтують за допомогою закріплення гайки. При цьому при затягуванні гайки ставимо підшипники на потрібне місце, для цього поступово повертаємо їх, поки вони не стануть, куди потрібно. Коли підшипники встануть на свої місця, гайку потрібно трохи послабити. Після того як роботи будуть закінчені, встановлюємо кріплення в остаточне положення, використовуючи керн.

    У деяких випадках, коли вибору немає, умільці намагаються ставити на трактор ведучий міст з інших агрегатів. Наприклад, великою популярністю користується такий підхід, як поставити міст ГАЗ 66 на МТЗ. Такий вибір пояснюється, в першу чергу, тим, що такий елемент досить доступний. Якщо навіть він не завалявся у вас в гаражі, знайти його не дуже складно. Крім того, міст ГАЗ 66 на МТЗ підходить якщо не ідеально, то дуже добре. Відповідь на питання, як поставити міст від 66 на МТЗ, можна знайти у майстрів.

    Передній ведучий міст трактора Беларус МТЗ-82

    Сьогодні ми розглянемо комплект вузлів і агрегатів трактора Беларус МТЗ-82 службовців опорою лобової його частини – передній міст. Ми розглянемо його схему і принцип роботи, а також технічні моменти його сполуки. В кінці статті покажемо на основні моменти ремонту і демонтажу переднього ведучого моста.

    Пристрій і схема переднього моста МТЗ-82

    Даний механізм ми вивчимо повністю, але для початку необхідно повністю зрозуміти схему і пристрої даного механізму. Для цього наведемо його повну схему і дамо розшифровку деталей.

    Головне завдання переднього моста трактора Беларус МТЗ-82 – передача напрямних переднім колесам крутного моменту від двигуна. Сам механізм складається з: передачі, переднього диференціала і колісного редуктора.

    Конструкція передачі влаштована з двох конічних шестерень зі спіральними зубами. Провідна шестерня (37) ставиться на роликовий конічний підшипник (40) в стакан (39). Ведена (25) садиться в пояс корпусу диференціала (27) і шліци, за допомогою гайки (24) проводиться її фіксування від будь-яких осьових переміщень.

    Диференціал переднього ведучого моста

    У даній механізмі використовується диференціал підвищеного тертя. Кришка (31) і корпус (27) з’єднаний болтами, в них знаходяться напівосьові зубчасті колеса (21), сателіт (30, фрикційні диски ведені (36) і провідні (28). А також натискні чашки (35).

    Диференціал цілісно зміцнює дві півосі, а також виключає роздільну пробуксовку коліс і значно підвищує тягову силу трактора. При його включенні відбувається блокування коліс.
    Посилення від осей проходить на сателіти, яке передають буртові чашки (35). У свою чергу через це стискаються фрикційні диски (26 і 36).

    Блокування диференціала здійснюється за допомогою сили тертя.

    Якщо сила тертя в дисках (26 і 28) перевищує стандартне відхилення в момент повороту, то відбувається пробуксовка. Диференціал переднього моста МТЗ-82 ставлять в кришку (20) і корпус (34) на конічні роликові підшипники (32).

    Додатково в систему ставлять сапун (33), який підтримує нормальний тиск в порожнині диференціала.

    Як з’єднаний передній міст трактора

    За допомогою порожніх осей (58) і бруса міст з’єднаються, в свою чергу порожнисті осі забезпечують кочення передніх коліс і моста в поперечній площині. Стопоріння осей від переміщення відбувається за допомогою планок (59).

    В рукава кришки (20) і цільного корпусу (34) ставлять механічні редуктори кінцевих передач. Вони складаються з пар конічних зубчастих коліс, які служать шарнірами однакових кутових швидкостей.

    Шліцьові хвостовики з шестернями кріплять піввісь і вертикальний вал диференціала. Сама ж піввісь трактора кріпиться на два конічних підшипниках роликового типу (14), а вертикальний вал спирається на них же і його монтаж проходить в розточення труби шворня (13) .Манжети (16 і 45) разом з паронитовой прокладкою ущільнюють порожнину (19) за поверхні кришки.

    Для труби шворня (13) опорою є кручена циліндрична пружина (49). Сама ж труба входить в гільзу (47), також вона запресована в редукторному корпусі (53) і застопорена штифтом.

    Як передається крутний момент

    Сам процес досить простий для розуміння, спочатку відбувається обертання фланця диска (2) на підшипнику роликового типу (50) і пари конічних (4), які запресовані в стакан (6), який знаходиться в расточке кришці (1).

    Зубчасте колесо (52) і підшипник стопоряться за допомогою двох болтів і шайби від можливості переміщення по осі.
    Ущільнення нижньої конічної пари здійснюється за допомогою гумового кільця, яке ставиться в склянку (6), а також манжетної і паронитовой прокладкою по площині кришки корпусу (53).
    До редукторному корпусу кріпиться поворотний важіль з керманичами тягами трапеції і кронштейном крил коліс. Передача крутного моменту відбувається на фланець диска (2) від напівосьові зубчастого колеса диференціала (21), за допомогою шестерні нижньої і верхньої конічної пари.

    Ремонт переднього ведучого моста МТЗ-82

    Ремонт ми розглянемо в кілька етапів в залежності від тих ознак. Які можуть спостерігається. Кожен етап буде ілюстрований докладними картинками.

    Якщо на фланці карданного валу і корпусі головної передачі з’явилися сліди мастила, це перша ознака що буде губитися втрата еластичності і буде зруйнуються манжет головного зубчастого колеса.
    Для цього слід замінити манжет і від’єднати карданний вал. Спочатку відвертаємо корончатую гайку і знімаємо фланець кардана. Далі відвертаємо болти кріплення склянки підшипники головної передачі і двох монтажних болтів. Після упресовують провідне зубчасте колесо з стакан і витягають в зборі обойму з самої манжеткой.

    Якщо сліди масла виявлені на внутрішній поверхні обода коліс або на фланці диска, це ознака про руйнування осі коліс. Для цього потрібно зняти колесо і редуктор звичайно передачі в повному зборі (див. Схему розташування деталей редуктора кінцевої передачі трактора МТЗ-82).

    потім необхідно відвернути два креплющіх болта радіального підшипника і зняти ведене зубчасте колесо.

    Ось ми і розглянули основні проблеми переднього моста трактора МТЗ-82. Сподіваємося, що дана стаття була Вам корисна.

    Привід ПВМ Беларус МТЗ-82.1

    Карданний привід трактора Беларус МТЗ-82.1, 82.2 призначений для передачі крутного моменту від роздавальної коробки до переднього ведучого моста.

    Карданний привід складається з двох однакових по конструкції і довжині карданних валів (проміжного і переднього) і проміжної опори.

    Карданний вал Беларус МТЗ-82.1, 82.2 складається з труби 12 і двох шарнірів з хрестовинами 17 на голчастих підшипниках 13. Обойми голчастих підшипників фіксуються стопорними кільцями 15, цапфи хрестовин забезпечені торцевими ущільненнями 16 і самоподжимной манжетами 14.

    Фланцями 18 кардани кріпляться до фланців раздатки, проміжної опори 1, 10 і головної пари переднього ведучого моста.

    Карданний вал в зборі отбалансирован динамічно. Проміжна опора складається з регульованою багатодискової запобіжної фрикційної муфти і підшипникового вузла, розміщених в корпусі 7, який встановлюється на штифтах і кріпиться болтами до корпусу муфти зчеплення знизу.

    Крутний момент від проміжного кардана передається на фланець 10, який шліцами з’єднаний з валом 24. Нажімниє диски 20 і провідні диски 21 встановлені на валу 24 і через ведені диски 22 передають обертання на втулку 5.

    Фланець 1, з’єднаний шліцами з втулкою 5, передає крутний момент через передній карданний вал до переднього ведучого моста. Стиснення провідних 21 і ведених 22 дисків здійснюється через натискні диски 20 зусиллям тарілчастих пружин 8. Муфта регулюється на передачу певної величини крутного моменту гайкою 11.

    Ріс.80. Карданний привід переднього ведучого моста Беларус МТЗ-82-1, 82-2 з проміжною опорою

    1 – фланець; 2 – кільце ущільнювача; 3 – корпус манжети; 4 – манжета; 5 – втулка; 6 – підшипник; 7 – корпус проміжної опори; 8 – тарілчасті пружини; 9 – шайба; 10 – фланець; 11 – гайка; 12 – труба карданного валу; 13 – голчастий підшипник; 14 – манжета; 15 – стопорне кільце; 16 – торцеве
    ущільнення; 17 – хрестовина; 18 – фланець карданного валу; 19 – прокладка; 20 – натискний диск; 21 – провідний диск; 22 – ведений диск; 23 – втулка, 24 – вал

    Компенсація переміщення переднього карданного валу при хитанні переднього ведучого моста забезпечується осьовим переміщенням фланця 1 у втулці 5. Для запобігання намотування на карданні вали соломистого культур при виконанні прибиральних робіт передбачене огородження.

    Ріс.81. Роздавальна коробка переднього ведучого моста ПВМ Беларус МТЗ-82.1, 82.2

    1 – пружина; 2 – штифт; 3 – шестерня КПП; 4 – ролик; 5 – вал; 6 – підшипник; 7 – втулка; 8 – підшипник; 9 – шестерня; 10 – вісь; 11 – шестерня проміжна; 12 – гайка; 13 – зубчастий муфта; 14 – фланець; 15 – валик з важелем; 16 – корпус

    Раздатка Беларус МТЗ-82.1, 82.2 призначена для передачі крутного моменту від коробки передач до карданного приводу ПВМ.

    Роздавальна коробка встановлюється на два штифта і кріпиться болтами до корпусу КПП з правого боку по ходу трактора.

    Синхронний привід до раздатке здійснюється від шестерні 3 коробки передач через проміжну шестерню 11, змонтовану на двох конічних роликових підшипниках на осі 10 в расточке корпусу коробки передач. Підшипники регулюються гайкою 12.

    Роздавальна коробка Беларус МТЗ-82-1, 82-2 являє собою одноступінчатий шестерінчастий редуктор з роликового муфтою вільного ходу і складається з наступних основних вузлів і деталей.

    Вал 5 змонтований в корпусі раздатки 16 на кулькових підшипниках. На валу 5 змонтовані: втулка 7 з внутрішнім зубчастим вінцем на голчастих підшипниках 6, що є внутрішньою обоймою муфти вільного ходу, рухлива зубчаста муфта 13 і фланець 14 для з’єднання з фланцем проміжного карданного валу.

    Шестерня 9 роздавальної коробки, виконана як одне ціле з зовнішньої обоймою муфти вільного ходу і внутрішнім зубчастим вінцем для примусового блокування, входить в зачеплення з проміжною шестірнею 11. Шестерня 9 провертається щодо внутрішньої обойми муфти вільного ходу на двох кулькових підшипниках 8.

    У профільованих пазах шестерні 9, що утворюють зовнішню обойму муфти вільного ходу, розташовано вісім заклинює роликів 4. В робоче положення для заклинювання кожен ролик встановлюється двома штифтами 2 під дією спіральних пружин 1.

    Управління роздавальної коробкою на тракторах Беларус МТЗ-82.1, 82.2 з уніфікованою кабіною

    Управління зубчастої муфтою 13 здійснюється тягою 4 через важелі 1 і 7. Напрямна 8 з кулькою фіксатора 6 і пружиною 9 встановлюється на тягу 4, що має три паза, а палець направляє 8 встановлюється у втулку кронштейна 5, що кріпиться до кришки коробки передач.

    Важіль 7 управління приводом ПВМ має три фіксованих положення:

    – «вимкнений» – крайнє нижнє (переднє) становище. Відключення муфти вільного ходу здійснюється при виведенні муфти 13 із зачеплення із зубчастим вінцем внутрішньої обойми 7. Кулька фіксатора при цьому знаходиться в верхньому пазу тяги 4. Режим «ПВМ вимкнений» використовуйте на транспортних роботах при русі по дорогах з твердим покриттям;

    – «включається і вимикається автоматично» – середнє положення. У цьому режимі відбувається автоматичне включення і виключення ПВМ за допомогою муфти вільного ходу в залежності від буксування задніх коліс. Забезпечується при з’єднанні зубчастого вінця внутрішньої обойми 7 з зубчастим
    вінцем муфти 13. Шарик фіксатора при цьому знаходиться в середньому пазу тяги 4. При русі трактора вперед без буксування внутрішня обойма муфти вільного ходу, жорстко пов’язана з передніми колесами, має частоту обертання більшу, ніж зовнішня обойма. Заклинювання роликів при цьому не відбувається, крутний момент на ПВМ не передається. При буксування задніх коліс більш встановленого значення частота обертання внутрішньої обойми знижується до тих пір, поки не зрівняється з частотою обертання
    зовнішньої обойми. Ролики муфти при цьому застряють і з’єднують в одне ціле обидві обойми, забезпечуючи передачу крутного моменту на ПВМ. Використовуйте цей режим при виконанні різних польових робіт.

    – «включений примусово» – крайнє верхнє (заднє) становище. Примусове включення здійснюється зубчастої муфтою 13, яка, переміщаючись по шліцах вала, входить в зачеплення з внутрішніми зубами шестерні 9 і, поєднуючи її безпосередньо з валом 5, блокує муфту
    вільного ходу. Фіксуючий кульку 6 при примусовому включенні знаходиться в нижньому пазу тяги 4. Використовуйте цей режим тільки в випадках постійного буксування задніх коліс і при русі заднім ходом, коли потрібне підключення переднього ведучого моста.

    Ріс.82. Управління раздаткой приводу ПВМ на тракторах Беларус МТЗ-82-1, 82-2 з уніфікованою кабіною

    1 – палець; 2 – вилка; 3 – контргайка; 4 – тяга; 5 – кронштейн; 6 – кулька фіксатора; 7 – важіль; 8 – напрямна; 9 – пружина; 10 – роздавальна коробка; 11 – важіль.

    Управління раздаткой на тракторі Беларус МТЗ-82.1, 82.2 з тент-каркасом на базі малої кабіни

    Управління зубчастої муфтою здійснюється тягою через рукоятку 7 і важіль 9. Стійка 6, кріпитися до підлоги і має три паза, а на тязі 4 є упор 5, за допомогою якого тяга фіксується в пазу стійки 6.

    Рукоятка 7 управління приводом ПВМ Беларус МТЗ-82-1, 82-2 має три фіксованих положення:

    – «вимкнений» – крайнє нижнє положення. Відключення муфти вільного ходу здійснюється при виведенні муфти із зачеплення із зубчастим вінцем внутрішньої обойми 7. Упор тяги 4 при цьому знаходиться в нижньому пазу стійки 6. Режим «ПВМ вимкнений» використовуйте на транспортних роботах при русі по дорогах з твердим покриттям;

    – «включається і вимикається автоматично» – середнє положення. У цьому режимі відбувається автоматичне включення і виключення ПВМ за допомогою муфти вільного ходу в залежності від буксування задніх коліс. Забезпечується при з’єднанні зубчастого вінця внутрішньої обойми з зубчастим
    вінцем муфти 13. Упор тяги 4 при цьому знаходиться в середньому пазу стійки 6. При русі трактора вперед без буксування внутрішня обойма муфти вільного ходу, жорстко пов’язана з передніми колесами, має частоту обертання більшу, ніж зовнішня обойма. Заклинювання роликів при цьому не відбувається, крутний момент на міст не передається. При буксування задніх коліс більш встановленого значення частота обертання внутрішньої обойми знижується до тих пір, поки не зрівняється з частотою обертання зовнішньої обойми. Ролики муфти при цьому застряють і з’єднують в одне ціле обидві обойми, забезпечуючи передачу крутного моменту на ПВМ. Використовуйте цей режим при виконанні різних польових робіт.

    – «включений примусово» – крайнє верхнє положення. Примусове включення здійснюється зубчастої муфтою 13, яка, переміщаючись по шліцах вала, входить в зачеплення з внутрішніми зубами шестерні 9 і, поєднуючи її безпосередньо з валом 5, блокує муфту вільного ходу. Упор тяги 4 при примусовому включенні знаходиться в верхньому пазу стійки 6. Використовуйте цей режим тільки в випадках постійного буксування задніх коліс і при русі заднім ходом, коли з’єднання ПВМ.

    Ріс.83. Управління роздавальної коробкою приводу ПВМ на тракторі Беларус МТЗ-82-1, 82-2 з тент-каркасом або підставою тенту на базі малої кабіни

    1 – палець; 2 – вилка; 3 – контргайка; 4 – тяга; 5 – упор; 6 – стійка; 7 – рукоятка; 8 – роздавальна коробка; 9 – важіль.

    Регулювання тяги управління роздавальної коробкою приводу ПВМ Беларус МТЗ-82.1, 82.2:

    – встановіть важіль 7 в положення «ПВМ включений примусово» (верхнє фіксоване положення, кулька фіксатора 6 в нижній лунці «А» тяги 4).

    – відкрутити контргайку 3 на 2-3 обороту, расшплінтуйте і вийміть палець 1.

    – поверніть важіль 11 за годинниковою стрілкою до повного включення роздавальної коробки 10, тобто зубчаста муфта знаходиться в зачепленні з зовнішньої і внутрішньої обоймами муфти вільного ходу.

    – обертаючи вилку 2, відрегулюйте довжину тяги 4 так, щоб палець вільно входив в отвори вилки і важеля 11, повернутого за годинниковою стрілкою до упору.

    – затягніть контргайку, встановіть і зашплінтуйте палець.

    Регулювання тяги управління раздаткой приводу переднього ведучого моста на тракторах Беларус МТЗ-82-1, 82-2 з тент-каркасом на базі малої кабіни:

    – встановіть рукоятку 7 в положення «ПВМ включений примусово» (верхнє фіксоване положення, упор 5 тяги 4 у верхньому пазу «А» стійки 6).

    – відкрутити контргайку 3 на 2-3 обороту, расшплінтуйте і вийміть палець 1.

    – поверніть важіль 9 за годинниковою стрілкою до повного включення роздавальної коробки 8, тобто зубчаста муфта знаходиться в зачепленні з зовнішньої і внутрішньої обоймами муфти вільного ходу.

    – обертаючи вилку 2, відрегулюйте довжину тяги 4 так, щоб палець вільно входив в отвори вилки 2 і важеля 9, повернутого за годинниковою стрілкою до упору.

    – затягніть контргайку 3, встановіть і зашплінтуйте палець 1.

    Регулювання карданного приводу ПВМ

    У карданном приводі Беларус МТЗ-82.1, 82.2 робите регулювання запобіжної муфти в проміжній опорі і перевіряйте бічний люфт в підшипниках карданного валу.

    Запобіжну муфту регулюйте на передачу крутного моменту від 400 до 800 Нм. Регулювання муфти робите затягуванням гайки заднього хвостовика вала проміжної опори до забезпечення передачі необхідного крутного моменту.

    Періодично перевіряйте бічний люфт в підшипниках хрестовин кардана. При наявності люфту розберіть шарнір і перевірте стан підшипників і хрестовин, зношені деталі заміните. При складанні обойми сальників запресовуйте їх до упору в підшипник.

    Карданний вал динамічно отбалансирован. При заміні в процесі експлуатації деталей (труби з виделками шарніра і фланця) зверніться до фахівців.

    Чи не провертати карданні вали монтировками, ключами та іншими пристосуваннями, щоб уникнути пошкодження ущільнень і виходу з ладу підшипників хрестовин.

    Передній міст МТЗ-82: схема, пристрій і ремонт (фото)

    Передній міст трактора МТЗ-82 виробляється з провідним редуктором. У моделі встановлені прокладки і є металеві упори. Більшість фахівців вважають, що пристрій має міцними стійками. Диски у модифікації застосовуються шестеренчатого типу. Для того щоб детально розібратися в мосту, треба розглянути схему пристрою.

    схема моста

    МТЗ-82 передній міст (схема показана нижче) включає в себе фланцевий механізм, а також обойму. Ширина передньої стійки дорівнює 2,2 метра. Черв’ячне пристрій застосовуються з кришкою. Підкладки в пристрої використовуються з манжетою. Ширина стійки становить 2,4 см. Шестерні у моделі встановлюються на прокладках. Затискні платини з редуктором виготовлені повністю з латуні. Всього встановлюється дві чашечки на МТЗ-82 (передній міст). Схема пристрою додатково включає фрикційний блок. У нього входить сапун, а також упор.

    редуктор моста

    Редуктор переднього моста МТЗ-82 складається з набору дисків. Корпус у модифікації застосовується циліндричного типу. У центральній частині пристрою розташовується конічна пластина, яка замикається на валу. Якщо розглядати пристрій переднього моста МТЗ-82, сапун використовується з перехідником. Затиск під модель підібраний невеликого діаметру. Безпосередньо прокладка розташовується по центру редуктора. Фахівці кажуть, що підшипники застосовуються з нижньої і верхньої сторони корпуса.

    Сапун пристрої

    Сапун на МТЗ-82 (передній ведучий міст) встановлюється з довгою трубкою, яка замикається під редуктором. Склянки в пристрої знаходяться під підшипниками. Фахівці говорять про те, що сапун здатний витримувати великі навантаження. Якщо розбирати пристрій переднього моста МТЗ-82, фланець знаходиться з передньої частини. Удержіватель у механізму застосовується з малим упором.

    Всього в Сапун використовується три диска. А зрадник момент від валу переходить на регулятор. Корпус у сапуна добре захищений. Періодично деталь потребує мастилі. Також варто відзначити, що подкалкі під дисками встановлені нарізної типу. У верхній частині сапуна використовуються широкі затискачі, які фіксуються на гвинтах. Трубка від модифікації відходить діаметром в 3,5 см. Манжети під сапун підібрані з перехідниками. Вони кріпляться на спеціальних гумових накладках.

    Робота вертикального вала

    Вертикальний вал переднього моста відповідає за обороти шестерінки. Кріпиться вал безпосередньо до редуктора. Фахівці кажуть, що модель здатна підтримувати великі обороти. Фланець у модифікації застосовується з регулювальним переходником. У нижній частині товщина вала дорівнює 4,5 см. Стакан підібраний невеликого діаметру. У верхній частині модифікації розташовується накладка. При цьому ущільнювач під валом не передбачений.

    Для того щоб скрутити вал самостійно, використовується ключ під гвинти. Трубка пристрої викручується вручну. Для від’єднання валу редуктор знімати не потрібно. При перевірці деталі в першу чергу оглядається передня вісь. При виявленні тріщин на корпусі деталь потребує зачистки. При цьому ходові шестерні мажуть машинним маслом. Також варто відзначити, що фланець необхідно ретельно зачищати. Завзяті ролики в механізмі потребують періодичного огляді.

    взаємодія фланців

    Фланці у переднього моста рухаються при обертанні вала. Між собою вони взаємодіють через перехідники. Склянки в даному випадку не задіюються в роботі. Диференціал застосовується прохідного типу. У верхній частині фланців знаходяться спеціальні шкворни. Ущільнювачі у фланців використовуються не великого діаметру. Упори на передній міст (посилений) МТЗ-82 ставляться шириною 2,2 см. Для того щоб оглянути фланці, знімається стакан зі стійками.

    Роблячи ремонт переднього моста МТЗ-82, диски від’єднують в останню чергу. Манжети при розборі фланців не обов’язково чіпати. Регулювальні кільця від’єднуються вручну. Передня частина перехідника скручується за допомогою ключа. Далі необхідно від’єднати упор. Для цього край деталі підбивається молотком. Після огляду фланця диски змащуються і ставляться на колишнє місце.

    черв’ячний механізм

    Черв’ячний механізм на передній міст МТЗ-82 ставиться з шатуном. В даному випадку застосовуються три шестерні, які замикаються на упорі. Регулятор встановлюється на передній міст МТЗ-82 з фрикційним механізмом. У передній частині черв’ячного механізму знаходиться невелика монетка. Підкладки в даному випадку відсутні. У задній частині деталі розташовується велика гайка. Під нею мається кільце. Кришка в пристрої фіксується на затиску.

    Сапун знаходиться в центральній частині червяного механізму. При поломці даного пристрою в першу чергу відкручується фіксатор. Для зняття гайки застосовується ключ. Манжета в даному випадку не потрібна. Регулятор легко від’єднується вручну. При замиканні кільця підбивається нижній упор. Зробити це можна за допомогою звичайного молотка. При зносі ущільнювача відгвинчується стійка. Заливний механізм також потрібно перевірити. При пошкодженні корпусу перевіряється чашка. Якщо на шворні видно тріщини, їх необхідно промазати машинним маслом. Фахівці кажуть, що манжету потрібно міняти кожні два роки. При цьому підкладки стоять дуже дешево.

    випресовки обойми

    Випресовки обойма здійснюється після зняття червяного механізму. Щоб зробити все правильно, в першу чергу заготовлюється весь необхідний інструмент. Також треба відзначити, що ключі будуть потрібні різного розміру. Гвинти на передній міст МТЗ-82 накручуються з кільцями і без них. При цьому ущільнювачі підчіплюються гострим предметом.

    Прокладки знаходяться тільки в нижній частині червяного механізму. Для того щоб дістатися до обойми, знімається упор з редуктора. При цьому манжету потрібно дуже акуратно притримувати. При виявленні протікання деталь замінюється. Після зняття упору відкручується затискна гайка моста. Далі залишиться тільки від’єднати ведену шестерню. Диски на мості для випресовки обойми чіпати не потрібно.

    Як відбувається спресовка обойми?

    Для проведення спресовкі обойми застосовуються ключі, і додатково буде потрібно молоток. Перед початком роботи перевіряється стан черв’ячного механізму, який встановлений на передній міст МТЗ-82. Його кришка зобов’язана щільно прилягати до корпусу модифікації. Регулятор в даному випадку не потрібно чіпати. Після зняття кришки від’єднується упор. Якщо обойма сильно затиснута, гвинт провертається за годинниковою стрілкою. При цьому підкладки не можна сильно затискати. Якщо фланець під час роботи починає просаджувати, значить, доведеться перевірити роликовий механізм. У деяких випадках проблема полягає в дисках. У такій ситуації відгвинчується захисна втулка. Далі залишиться перевірити стан наполегливої ​​кільця і ​​його затиску. В кінці роботи всі змащується машинним маслом.

    Зняття колеса з редуктора

    Колесо з редуктора можна зняти досить швидко. Однак самому з цим завданням впоратися проблематично. Коли робиться ремонт переднього моста МТЗ-82, рекомендується оглянути корпус редуктора. Далі витягується кришка, яка фіксується на двох акцентах. Центральний гвинт від’єднується в останню чергу.

    Також треба відзначити, що підкладку під кришкою важливо ретельно прочистити. Для цього підійде бензин. Колесо ректора знаходиться за регулятором. Щоб до нього добратися, знімається два гвинти. Поздовжні упори моста не потрібно чіпати. Колеса в пристрої триматися на одній гайці, яка скручується ключем.

    Як від’єднати кришку редуктора?

    Кришка редуктора знімається за допомогою ключа на 8. Фахівці говорять про те, що накладки в пристрої часто сохнуть. При цьому затискачі дуже щільно зафіксовані. В такому випадку відкрутити кришку буває проблематично. У цій ситуації пристрій рекомендується відразу простукати. Для цього застосовується невеликий молоток. Стукати необхідно по краях кришки. Далі гвинти по черзі откручиваются з обох сторін. Під час цього важливо не пошкодити підкладку, яка знаходиться в редукторі.

    Відома шестерня пристрої

    Відома шестерня у модифікації фіксується на валу. У підстави знаходиться дві підкладки. Фахівці говорять про те, що їх потрібно міняти раз на три роки. Упори поруч шестернями розташовуються на великій відстані. Якщо шестерня збивається, її необхідно відцентрувати за допомогою гвинта, який знаходиться за переходником. Щоб змістити деталь ближче до центру, ключ провертається за годинниковою стрілкою. Іноді проблема криється в затиску. Щоб його оглянути знімається захисна пластина. Далі буде потрібно відкрутити стійку. При цьому центральний вал моста не знімається.

    манжета моста

    Манжета утримує черв’ячний механізм. На МТЗ-82 (передній ведучий міст) вона кріпиться за двома упорами. Іноді пристрій потребує заміни. З цією метою знімаються ролики, і оглядається ведена шестерня. Після регулювання деталі необхідно приступити до огляду склянок. Також треба пам’ятати, що ущільнювачі потребують періодичної заміни. Кришка моста повинна бути ретельно затягнута.

    від’єднання склянок

    Щоб від’єднати склянки, потрібно тільки один ключ. При цьому з переднього упору підкладки змінюються в першу чергу. Також треба пам’ятати, що склянки від’єднуються тільки після фланця. Кардан при цьому не потрібно чіпати. Бічні упори повинні знаходитися в замкнутому стані. Для цього підставляється ключ. Далі потрібно зняти два гвинти. Склянки у цього моста знаходяться на підкладці. Фахівці говорять про те, що вони швидко зношуються.

    Якщо проблема полягає в перехідниках, то доведеться повністю від’єднувати редуктор. Також треба відзначити, що трубка знімається після перехідника. Передні упори модифікації кріпляться на спеціальних затискачах. Манжета при цьому знаходиться в нижній частині мосту. Щоб дістатися до склянок, диски чіпати не обов’язково. Однак при загальному огляді мосту вони також від’єднуються.

Про автора

admin administrator