У чому різниця групи та спільноти у ВК

Авторadmin

У чому різниця групи та спільноти у ВК

Зміст:

§ 3. Людина і суспільство. Групи (спільноти) у людському суспільстві

Людина — істота соціальна й живе серед людей. Об’єднання людей заради здійснення разом певної діяльності або досягнення мети називається суспільством або спільнотою.

Спільноти, у яких конкретна людина є активним учасником, називають малими групами. Мала група налічує двох або більше учасників та учасниць, які об’єднуються спільними інтересами, спілкуються між собою, усвідомлюють свою належність до цієї групи та вважаються її членами з погляду інших.

Групами можна назвати сім’ю, шкільний клас, членів спортивної секції або гуртка за інтересами, спільноти в соціальній мережі тощо. Як правило, вони поділяють спільні погляди. Члени груп не обов’язково мають перебувати поряд, вони можуть навіть ніколи не бачити одне одного. Проте вони активно спілкуються заради спільної мети.

Здебільшого людина з’являється на світ у малій групі, і більша частина її подальшого життя проходить у ній.

Водночас існують і великі групи, або ще їх називають соціальними. Їх виділяють за певними ознаками — стать, вік, дохід, національність, місце проживання, освіта, професія, влада тощо. Вони є численними та розсіяні на значній площі.

За яким принципом створена мала група, що зображена на фотографії?

Вони виступають своєрідним посередником між окремою людиною й суспільством. Соціальні групи здійснюють відбір та утверджують основні звичаї, традиції, цінності, є носіями певної культури.

Поєднання малих і соціальних груп формує суспільство на визначеній території. Коли суспільство досягає певного етапу розвитку (економічного, політичного, соціального, духовного), виникають держави. Якщо взяти все людство, то це об’єднання великих і малих груп, спільнот, суспільств, держав.

Групи також поділяють на постійні та тимчасові. Члени постійних груп об’єднані спільними інтересами і тривалий час спілкуються між собою. До таких груп належать: сім’я, учнівський колектив, спортивна команда, колектив на роботі, жителі одного села тощо. Такі групи характеризуються стійкістю. Навіть коли людина з різних причин залишає цю групу, вона доволі часто підкреслює свою причетність до неї та намагається відновити хоча б епізодичні контакти.

Сім’я — приклад малої групи

• Охарактеризуйте сім’ю як малу групу.

Постійні групи й суспільства мають свою історію, яка складається з подій, що відбувалися всередині групи. Членів групи об’єднує пам’ять про них. Також у таких груп може виникнути власна мова: певні слова, словосполучення, жести, навіть погляди, які зрозумілі лише членам групи.

Словник

Держава — особлива форма організації співжиття спільнот людей, яка характеризується наявністю системи органів влади, законів, території тощо.

Тимчасові групи виникають, як правило, спонтанно, під час певних життєвих обставин (проїзд у громадському транспорті, відвідання магазинів, різних установ тощо). Вони швидко виникають і швидко припиняють своє існування. Проте можливе переростання тимчасової групи в постійну.

Туристична група

• Як ви вважаєте, на фотографії зображена тимчасова група чи постійна? Поясніть, за якими ознаками це можна визначити.

Основні ознаки суспільства

2. Життя людини в громаді.

Яку роль соціальна група відіграє в житті людини?

Людина потребує бути в групі та залежить від неї. У групах відбувається формування людини, складаються життєві цінності. Тут зароджуються правила й норми, звичаї та традиції, гармонізуються людські стосунки. Саме в групі людина може поділитися своїми переживаннями, тим, чим ніколи не поділилася б із незнайомими людьми.

Для того щоб потрапити в певну групу (наприклад, вступити до університету), людина докладає зусиль. Буває так, що групи нам обирають батьки або так складаються обставини.

Учнівський колектив — приклад малої групи

У малій групі формується особливий вид міжособистісних відносин — відносин, які виникають між добре знайомими людьми в процесі їх постійного особистого знайомства. За час існування людство з’ясувало закон міжособистісних відносин: те, як інші ставляться до людини, багато в чому залежить від того, як вона ставиться до себе. У міжособистісних відносинах головними є взаєморозуміння, взаємна довіра й солідарність. Людей, які з різних обставин випали зі своєї групи, називають ізгоями.

Цікаво знати

Групи, які утворюєте ви або ваші однолітки, мають низку особливостей. У таких групах формуються власні правила поведінки, які запозичуються в дорослих. У них високо цінуються вірність, чесність. Різко негативно сприймаються зрада, порушення даного слова, жадібність, егоїзм тощо.

Члени групи доволі різко й жорстоко оцінюють тих, хто не поважає себе, не вміє відстоювати свої інтереси.

У той самий час спостерігається таке явище, як конформізм — пристосуванство до всіх. Тобто намагання не йти на конфлікт із більшістю навіть у тих випадках, коли це може призвести до негативних наслідків.

Словник

Міжособистісні відносини — комплекс різних видів спілкування: вербальне і невербальне, міміка, жестикуляція, поведінкові особливості, емоційні прояви тощо.

За характером міжособистісні відносини поділяють на:

  • офіційні (формальні): встановлення обов’язкових норм, відсутність права вибору партнера для спілкування, низька емоційність;
  • неофіційні (неформальні): право вибору партнера, широка емоційна основа, відсутність чітких норм поведінки.

Зверніть увагу

Кілька порад щодо того, як навчитися спілкуватися:

  • цікавтеся тим, про що говорить співрозмовник;
  • вчіться слухати, стежте за мімікою, частіше посміхайтеся та називайте співрозмовника на ім’я (дослідники вважають, що звук власного імені — один із найбільш приємних для людського слуху);
  • позбавтеся слів-паразитів, оскільки вони роблять мову грубою і некомфортною для сприйняття;
  • розвивайте власну культуру мови. Уміння чітко формулювати свою думку гарантує те, що співрозмовнику вона також буде зрозумілою.

Розгляньте фотографію. Як складаються відносини між зображеними особами?

Чи погоджуєтесь ви з тим, що.

• Людина завжди живе серед людей. Усі люди різні. Одні приносять нам радість, інші — засмучують. Проте життя людини без інших людей неможливе.

• Людство складається із суспільств і різноманітних груп. Головним у групі є спілкування. Під час нього ми розкриваємося самі та дізнаємося про інших.

Запитання і завдання

1. Колективне обговорення. Навіщо людині людина?

2. Якою є головна умова об’єднання людей у групи? Як утворюються групи? Чим різні групи відрізняються одна від одної?

3. Яку роль у вихованні людини відіграють постійні групи?

4. Як з’ясували вчені, загальна кількість людських груп перевищує кількість населення світу у 1,5-2 рази. Так, на Землі проживає близько 7 млрд осіб, а груп — понад 10 млрд. Чим можна пояснити таке співвідношення?

5. Робота в парах. Обговоріть і наведіть приклади, як спілкування з іншими людьми допомагає вам у житті.

6. Робота в групах. Обговоріть і наведіть приклади тимчасових та постійних груп.

7. Які з перелічених спільнот можна вважати групами?

1) П’ятитисячний колектив заводу; 2) пасажирський склад туристичного автобуса; 3) пасажирський склад літака; 4) члени спортивної команди; 5) люди, що відпочивають на пляжі; 6) люди, що відвідують музей; 7) учасники та учасниці мітингу на майдані; 8) робочий колектив офісу; 9) учасники та учасниці спільноти в соціальній мережі.

8. Який існує зв’язок між поглядами й потребами людей та їхньою належністю до певної соціальної групи?

9. Поміркуйте, чи можливе тривале життя людини без людей.

Як створити спільноту в Вайбере і управляти їм: покрокова інструкція, відмінність від групи, можливості і функції ком’юніті

У цій статті ми поділимося з вами досвідом створення спільноти в Вайбере. Тут можна знайти покрокові інструкції з організації діяльності та керівництву пабликом, додавання нових учасників і наділення їх повноваженнями модера-торів і управлінців.

  1. Що таке співтовариство
  2. Різновиди
  3. Типи учасників
  4. Суперадмины
  5. Адміністратори
  6. Учасники
  7. Функції і можливості
  8. Конфіденційність
  9. Покрокова інструкція по створенню спільноти
  10. Дії творця
  11. Запрошення учасників в ком’юніті
  12. Додавання адміністраторів
  13. Додавання суперадминов
  14. Дозвіл учасникам ділитися посиланням
  15. Редагування прав учасників
  16. Закріплення повідомлення
  17. Видалення повідомлень учасника
  18. Видалення та блокування учасника
  19. У чому різниця між співтовариством і групою
  20. Рекомендації творцеві спільноти
  21. Активність
  22. Розкрутка
  23. Аналіз статистики спільноти
  24. Як відкрити екран статистики
  25. Як отримати інформацію про ком’юніті
  26. Дані про активність користувачів

Що таке співтовариство

Спільнота в Вайбере.

Спільнота в Вайбер – груповий чат, де можна зібрати величезну кількість однодумців (до 1 млрд осіб) і утримувати їх інтерес з допомогою додаткових опцій для адміністрування і комунікації.

Довідка. Створити спільноту в Вайбере може кожен користувач месенджера.

Різновиди

Залежно від цілей існують наступні типи блогів:

  • особистий щоденник, в якому людина ділиться своїми страхами, переживаннями, цілями і мріями, розповідає про себе і т. п.;
  • тематичний – створюється по вузькій спрямованості, наприклад, правильне харчування, зсж, риболовля та ін;
  • бізнес – переслідує комерційні цілі (залучення клієнтів, підвищення доходу, реклама продукції та ін);
  • освітній – у такому блозі люди діляться методикою навчання чомусь новому, дають поради щодо освоєння мов, дисциплін тощо;
  • форум – спілкування з яких-небудь специфічних питань, обмін досвідом і т. п.
  • можуть бути й інші блоги з різною метою і тематикою (подорожі, наука, музика, мистецтво тощо).

Типи учасників

Люди, що складаються в співтоваристві, за своїм статусом поділяються на три категорії:

Типи учасників спільноти.

Критерій розмежування – обсяг можливостей у моделюванні контенту.

Довідка. У розглянутому об’єднання Вайбер кількість управлінців не повинна перевищувати 250 при загальній кількості учасників не більш 1 млрд.

Суперадмины

Дану категорію можна назвати також керівник, бос, головний. Вони володіють самим широким обсягом прав і повністю контролюють роботу чату.

  • визначення тематики та напрямки діяльності сторінки (заголовок, опис, аватарка);
  • адміністрування контенту (всі повідомлення групи проходять попереднє схвалення керівника);
  • закріплення інформації;
  • призначення інших адмінів;
  • регулювання кількості учасників;
  • залучення нової аудиторії.

Довідка. Також бос може переводити адміністраторів в супер-адміни.

Стати супер-адміном в Вайбере можна при самостійному створенні спільноти, або з придбанням прав від іншого керівника.

Адміністратори

Даних користувачів можна величати також модераторами. Вони допомагають голов-ному управляти публічної сторінкою.

  • доступу до регулювання кількості учасників;
  • проставлення відмітки «закріпити» на важливій інфе;
  • модерування контенту.

Учасники

Люди, які не удостоїлися керувати спільнотою, називаються учасниками. Це основна маса групового чату, яка може підтримувати бесіду шляхом відправки смс і медіафайлів, а також залучати в групу інших користувачів Вайбер.

Функції і можливості

Рекламні спільноти в Вайбере.

Основне призначення спільнот в Viber – надання можливості вести блог будь-якої тематики і досягати своїх цілей (див. розділ статті «Різновиди»).

Допомагають у цьому інструменти, що дозволяють:

  • ділитися контентом;
  • залучати учасників;
  • підписуватися і залишати паблік у будь-який час;
  • відзначати сподобалися публікації;
  • стежити за статистикою активності в листуванні.

Конфіденційність

Так як в паблік Viber може вступити до 1 000 000 000 чоловік, розробники поза-ботились про захист безпеки персональних даних учасників.

Коли пишете що-небудь у співтовариство, іншим користувачам видно тільки ім’я. Якщо вашого номера немає в їх адресній книзі, то вони не зможуть ні подзвонити, ні написати вам.

Покрокова інструкція по створенню спільноти

Організувати блог в Вайбере простіше простого.

Для цього потрібно:

  1. Запустити месенджер.
  2. Натиснути на іконку повідомлення внизу екрану.
  3. Далі натиснути «Створити спільноту» і підтвердити свій намір.
  4. Ввести у відповідні поля ім’я та опис чату, додати фото профілю, щоб позначити тематику вашого блогу.
  5. Потім виберіть контакти, які потрібно відразу запросити в аккаунт.
  6. Клацнути на галочку в правому верхньому куті екрану. Готово!

Покрокова інструкція по створенню спільноти.

Довідка. Якщо раніше воліли спілкування в групі в Вайбере, але потім вирішили розширитися, ви повинні знати, що перевести її в співтовариство неможливо. Паблік доведеться створити з нуля.

Дії творця

Подальша життя пабліка залежить від роботи його прабатька. Він відразу стає супер-адміном, завдяки цьому може почати залучати в співтовариство нових осіб і вибудовувати систему контролю і управління публічної сторінкою.

Запрошення учасників в ком’юніті

Перше, про що піклується блогер – передплатники. Тих, кого ви додали в чат з адресної книги, буде замало.

Потрібно поділитися посиланням співтовариства для залучення нових членів:

  1. Заходимо в Вибер.
  2. Клацаємо на паблік у списку чатів.
  3. Шукаємо вгорі іконку чоловічка з «+» і тиснемо на неї.
  4. Натискаємо «Поділитися посиланням».
  5. Відкриється меню, де можна скопіювати посилання вручну або поділитися нею шляхом вбудованих опцій як в самому Вайбере, так і в інших додатках, встановлених на вашому смартфоні.

Додавання адміністраторів

Коли є блог, учасники, настав час розібратися в питаннях управління. Самому впоратися важко, але можна додати модераторів. Це робиться трьома різними методами.

Спосіб 1:

  1. Відкрийте чат публічної сторінки.
  2. Натисніть на три точки в правому верхньому куті.
  3. Далі – «Інформація».
  4. Листните вниз і знайдіть «Додати адміна». Клікніть по посиланню.
  5. Виберіть потрібну людину з адресної книги і підтвердіть дію, натиснувши фіолетову галочку.

Спосіб 2:

  1. Пройдіть екран «Інформації», як в попередньому алгоритмі.
  2. Відшукайте графу «Учасники».
  3. Натисніть «Показати всіх».
  4. Виберіть користувача, клацніть на нього / «Зробити адміністратором».

Спосіб 3:

  1. Відкрийте листування співтовариства.
  2. Натисніть на іконку потрібного учасника прямо в чаті і виберіть «Зробити адміністратором».

Додавання суперадминов

Також в публічних акаунтах Вайбер можна призначити декількох босів. Для цього супер-адмін може знайти потрібну людину прямо в листуванні і натисканням на його іконку викликати меню і кликнути на «Зробити супер-адміном».

  1. Перейти в блок «Інформація» (див. у попередньому розділі статті).
  2. У графі «Учасники» натиснути на «Показати всіх».
  3. Знайти потрібного модератора і підвищити його до «головного».

Дозвіл учасникам ділитися посиланням

Доступ до групі через посилання до неї.

Творець пабліка може визначити свою групу елітарній чи масовій шляхом функції дозволу/заборони учасникам ділитися посиланням на співтовариство, за якою інші користувачі вайбера можуть приєднатися до обговорення.

Знайти налаштування функції можна поруч переходів: «потрібний чат» – іконка троеточия вгорі праворуч – «Інформація» – «Поділитися посиланням». Біля графи «Посиланням користуються все» потрібно перемістити курсор на «on» або «off».

Редагування прав учасників

Також управлінці обговорення регулюють права учасників на відправку повідомлень.

  1. Відвідати блок інформації про співтовариство.
  2. Перейти по графі «Права учасників».
  3. Перемістити курсор на «on» або «off» біля «Можуть відправляти повідомлення».

Закріплення повідомлення

Щоб важлива інформація не загубилася в масовому вмісті обговорення, модератори і боси можуть закріплювати листа вгорі вікна діалогу. Для цього потрібно клікнути на послання і утримувати його, поки не з’явиться контекстне меню. Там треба вибрати «Закріпити».

Видалення повідомлень учасника

Керівники групи та їх помічники можуть фільтрувати контент шляхом видалення листів від учасників обговорення.

Для цього необхідно:

  1. Вибрати ненадобное повідомлення і натиснути на нього, утримуючи.
  2. У контекстному меню клацніть «Видалити».
  3. Підтвердити своє рішення, натиснувши «Так».

Видалення повідомлень з групи.

Але є й більш радикальна міра – видалення всіх повідомлень від конкретного користувача.

Щоб це здійснити, потрібно:

  1. Клікнути меседж.
  2. Утримувати до появи контекстного меню.
  3. Вибрати «Видалити усі повідомлення учасника».
  4. Підтвердити намір натиснувши «Так».

Видалення та блокування учасника

Якщо такі заходи, як очищення чату листів від конкретного користувача, виявилися безуспішними, управлінці спільноти можуть видалити докучливого учасника.

  1. Відкрити екран інформації про паблике (він знаходиться у контекстному меню, яке з’являється при натисканні трьох вертикальних точок в правому верхньому куті чату).
  2. Натисніть «Показати всіх».
  3. Виберіть потрібну людину, натисніть на нього / «Видалити з чату».

Довідка. Якщо у віддаленого користувача є посилання на групу, він зможе знову в неї вступити. Щоб назавжди обмежити йому доступ, доведеться його заблокувати. Кнопка блокування знаходиться там же, де посилання «Видалити з чату».

У чому різниця між співтовариством і групою

Ви, напевно, спантеличені питанням: чим проста група (1) відрізняється від спільноти (2) в Вайбере?

12
можна відстежити всю історію листування, починаючи з першого повідомлення+
є опція адміністрування+
приєднання по спеціальному посиланню+
забезпечується конфіденційність+
максимум учасників250мільярд

Рекомендації творцеві спільноти

Паблік, як правило, переслідує комерційні цілі, тому організатору обговорення корисно знати, як залучити до нього якомога більшу кількість передплатників – потенційних клієнтів.

Активність

Перше, що потрібно, – активність. В чаті має бути постійне поповнення якісного, корисного і унікального контенту. Читачам не потрібна реклама в лоб. Привертає інформація, яка буде необхідна і корисна користувачам. Те, заради чого вони підпишуться і стануть читати ваш блог.

Також дуже важливо взаємодіяти з аудиторією, давати їй право висловитися і приймати участь в обговореннях.

Розкрутка

На перших порах творцеві доведеться приділити увагу розкручуванні співтовариства. Є як платні, так і безкоштовні способи.

  • відправлення посилання друзям;
  • розміщення її на популярних форумах, сайтах, в соц. мережах;
  • реклама в своїх акаунтах в ВК, Фейсбуці та ін.

Добре, якщо ви дозволите всім учасникам ділитися посиланням на обліковий запис.

Як тільки кількість передплатників перевищить кілька тисяч, блог почне розкручуватися сам (сарафанне радіо), однак за умови збереження вимоги до придатності контенту.

Аналіз статистики спільноти

Щоб босу було легше орієнтуватися, в правильному руслі він веде спільнота, розробники створили інструмент статистики.

Увага! Статистика доступна в мобільній версії (для комп’ютера – ні), тільки для супер-адміна і в групах з кількістю учасників понад 1000.

Як відкрити екран статистики

Знайти відомості про активності в паблике легко. Вона знаходиться в графі «Статистика спільноти».

Як отримати інформацію про ком’юніті

Отримання статистики відвідуваності групи.

У розділі статистики ви можете дізнатися:

  • кількість переглядів за останній місяць;
  • загальна кількість учасників.

Більш детальні дані містяться у звіті «Інформація про активність». Натиснувши на «Ще», можна вибрати варіант завантаження файлу формату CSV.

Довідка. Цією інформацією ви легко поділіться з друзями за допомогою кнопки «Відкрити в Viber».

Дані про активність користувачів

Звіт містить наступне:

  • кількість модераторів і супер-адмінів, а також інших користувачів;
  • загальний обсяг відправлених повідомлень;
  • сукупність відміток «подобається»;
  • перегляди;
  • кількість учасників, які виконали хоча б одну з таких дій:
    • лайк;
    • меседж;
    • приєднання до ком’юніті.

    Тепер ви знаєте, як створювати паблік у Viber. Беріть телефон, налаштовуйте опис, запрошуйте друзів і знайомих і призначайте адміністраторів.

    Що вибрати: сторінку або групу на Facebook

    Просуваючи свій бізнес-проект в інтернеті, не потрібно забувати про таку платформі як Facebook. Аудиторія там велика і платоспроможна, що є великим плюсом при пошуку нових клієнтів для свого бренду або будь-який інший продукції / послуги. Але перед тим як почати просувати бізнес-проект в даній соцмережі, Потрібно визначитися, що краще створити в Фейсбук: групу або сторінку.

    зміст:

    Групи і сторінки в Фейсбуці

    Для того щоб розібратися в тому, яка різниця між сторінкою і групою в Facebook, розглянемо, що вони з себе представляють. Всього функціонал Фейсбук дозволяє створити 4 види облікових записів. А саме: особистий профіль, сторінка, група, захід.

    Щоб зрозуміти в чому їх різниця, а зокрема, в чому відмінність сторінки від групи в Facebook, розповімо про кожну окремо:

    • Особистий профіль. Створюється виключно для подання реальної особистості, а не будь-якого бізнес-проекту або вигаданого персонажа. Особистий профіль дозволяє виставляти публікації, лайкати, робити репости, спілкуватися з іншими користувачами, залишати коментарі, вступати в групи, користуватися додатками, різними сервісами мережі і т.д. Заборонено використання особистого аккаунта в бізнес-цілях. Єдине, можна робити репости публікацій зі сторінки.
    • Бізнес сторінка. Створюється з метою просування бізнес-проектів, брендів і будь-яких інших організацій. Також можна зареєструвати фан-сторінку. Функціонал даної облікового запису дозволяє залучати відвідувачів, за допомогою численних інструментів, які часто поповнюються.
    • Група. Це співтовариство, за допомогою якого об’єднують користувачів мережі за певними захопленнями і інтересам. Їх не можна рекламувати, вони створені для тематичних обговорень всередині групи. У цьому основна відмінність групи і сторінки в Фейсбук.
    • захід. Створюється для просування окремого проекту: концерт, вебінар, тренінг і т.д. За допомогою даної функції ви можете залучити відвідувачів на певний захід, а для бізнес-проекту в цілому використовувати сторінку в Фейсбук.

    Таким чином, нам стало зрозуміло, що особистий профіль використовувати для просування комерційних проектів не вийде, для цього підходять залишилися різновиди акаунтів, але для різних цілей. Так як інформації про те, в чому основна різниця групи і сторінки в Фейсбуці буде мало для того, щоб почати просувати свій проект в даній соцмережі, розглянемо докладно всі функціональні можливості кожної з них.

    Як працювати зі сторінкою або групою в Фейсбук

    Між сторінками і групами в Фейсбук істотна різниця. Перші краще використовувати для просування проектів, для підтримки відносин з відвідувачами, клієнтами. Другі більше підходять для тематичних рівноправних обговорень між учасниками групи, наприклад, обговорення питань, що виникли або подальших дій з партнерами проектів і т.п.

    Так чим же відрізняється сторінка від групи в Фейсбук? Розглянемо детально функціонал кожної.

    Отримати безкоштовну консультацію від фахівця з вашого проекту

    Бізнес-сторінки

    Їх можуть реєструвати компанії для демонстрації та популяризації своїх товарів / послуг або публічні особи ( акторів, музиканти, блогери і т.д. ).

    Дана майданчик розроблена в більшій мірі з метою подачі матеріалу її творцем, ніж для спілкування з відвідувачами. Її функції збудовані таким чином, що головним фактором, що привертає увагу, є матеріал наданий творцем бізнес-проекту або того, хто займається його просуванням, а комунікація, в свою чергу, йде на другий план. Щоб з’ясувати, що краще сторінка або група в facebook саме для вас, розглянемо характеристики першої.

    Характерні якості:

      Дана майданчик завжди є публічною, вона відображається в пошуковій видачі соц. мережі. На неї може підписатися будь-який користувач, ви не зможете нікого обмежити в даній функції. Єдине, є можливість встановити вікові та регіональні обмеження.

    Групи

    Дані майданчики створюються в якості спільнот за інтересами. Їх учасниками можуть бути партнери по бізнес-проекту, ви з вашими передплатниками і будь-які інші користувачі зі спільними інтересами. тут на перший план висунуто спілкування, Де всі виступають його рівними учасниками.

    Далі, щоб остаточно розібратися, чим відрізняється сторінка від спільноти в Facebook, розглянемо характеристики спільнот.

    Характерні якості:

      Група може бути 3-х видів: публічна, закрита і секретна. Вам можна вибрати: чи хочете ви, щоб в неї вступали всі бажаючі або тільки запрошені користувачі. Публічна видно всім. У закритій – публікації можуть дивитися тільки її учасники, яких необхідно додавати вручну. А секретна – не відображається в пошуку, учасники додаються адміністратором.

    Так що ж краще вибрати

    У висновку зробимо висновки про те, що ж все-таки краще, сторінка або група в Фейсбук. Все залежить від ваших цілей:

    • якщо вам необхідно, щоб учасники вели рівнозначні дискусії про вашому бізнес-проект, активно обговорювали, обмінювалися думками, то вам потрібно створити співтовариство ( групу );
    • а якщо ви хочете рекламувати продукт, розповідати про нього від першої особи, То краще обзавестися бізнес-сторінкою, тим більше, що відвідувачі і тут можуть залишати коментарі та відгуки, так що зворотний зв’язок все одно буде.

    А що використовуєте ви для вашого комерційного проекту? Діліться в коментарях.

Про автора

admin administrator