Рама від снігоходу

Авторadmin

Рама від снігоходу

BRP (снігохід): повний огляд, характеристики і ремонт

Канадські фахівці з компанії BRP підняли технічний рівень снігоходів до вражаючих висот. Навіть завзяті екстремали, мандрівники і мисливці, яким доводиться мати справу з гірськими вершинами і важкопрохідними сніговими рівнинами, не перестають дивуватися черговим конструктивним рішенням від північноамериканських інженерів. Модернізація бічних панелей, регулярне вдосконалення каркасу та оновлення силових агрегатів укупі зі стилістичним розмаїттям модельного ряду роблять снігоходи BRP конкурентоспроможними протягом багатьох років. Щоб не прорахуватися з вибором конкретного екземпляра, слід враховувати можливості технічної бази, функціональність та інші параметри агрегатів.

  • Технічні характеристики
  • Моторна гамма
  • Модельна лінійка
  • Експлуатаційні якості та застосування
  • Переваги та особливості
  • Можливі несправності та ремонт
  • Техобслуговування і профілактика
  • Відгуки та оцінки

Технічні характеристики

Різноманітність серій і моделей не дозволяє зупинитися на точному описі параметрів з єдиними значеннями для всіх представників лінійки. Тим не менш, всі характеристики снігоходів можна розділити на чотири частини і представити наступним чином:

  • Габаритні показники. Середні показники довжини, ширини і висоти – 3200х1100х1150 см, маса – 220-300 кг, колія лиж у стандарті – 975 см.
  • Ходова частина. Конструкція з алюмінієвого сплаву, просторова, підвіска телескопічна або склізова (передня і задня відповідно).
  • Гальмівна система. Представлена дисковим механізмом на трансмісії зі стояночним режимом і гідравлічним приводом;
  • Трансмісія – варіатор, забезпечений можливістю гальмування силовою установкою і доповненим електронним реверсом.

Варто розглянути окремо характеристики силової установки як одного з найважливіших компонентів даних апаратів.

Моторна гамма

Діапазон моторів формується кількома агрегатами, які використовуються в різних лінійках. Наскільки силові установки відрізняються між собою, можна судити за технічними даними трьох варіантів: 550F, 600ACE и 600E-Tec. До речі, вартість досить сильно коливається залежно від того, яким рушієм оснащуються продукти від BRP. Снігоходи ціни можуть мати до 1-2 млн. руб. Середній прайс становить 700-800 тис. Чим сильніший двигун, тим вища вартість.

Тепер про потужність. Найбільш доступні агрегати лінійки демонструють показники в 55-60 к. с. – це, до речі, рівень 550F. Снігоходи, оснащені мотором 600E-Tec, забезпечують вже 115 к. с. Якщо цікавить літраж, то відразу можна звертатися до першої цифри маркування – в даному випадку це 550 і 600 л. Швидкісні дані досить гідні для снігоходної техніки – найпотужніші моделі здатні розвивати до 160 км/год.

Однією з останніх новинок марки є снігохід BRP 1200, який оснащується двигуном Rotax 4-TEC на 1,2 л. У плані потужності даний агрегат здатний видавати до 130 к. с. Відповідно, цю модель можна позиціонувати як утилітарну і призначену для жорстких умов.

Модельна лінійка

Особливістю компанії BRP є чіткий поділ снігоходів на окремі категорії. Так, існує кілька платформ, що володіють індивідуальними якостями. Це, перш за все, сімейства Lynx, Skandic і Ski-Doo. З них можна виділити і конкретні моделі, такі як Yeti, Commander і Adventure. Це машини, орієнтовані на утилітарну їзду по снігових просторах – об’єднують їх універсальність і практичність.

Не менш примітний і інший продукт фірми BRP – снігохід з лінійки FreeRide. Ця машина стане помічником у подоланні гірських підйомів. До повноцінних снігових бездорожників цю модель відносять через високу потужність і конструкційну базу, заточену на суворі умови їзди.

Експлуатаційні якості та застосування

Виходячи з різноманіття сімейств BRP, можна зробити висновок, що снігоходи марки здатні охопити весь спектр завдань, пов’язаних з використанням апаратів в умовах снігової стихії. По-перше, відзначається тяганина і прохідність моделей, що підходить для надання допомоги застряглій техніці. По-друге, динаміка і ергономічність панелі управління робить створений компанією BRP снігохід зручним у використанні для туристичних цілей. Примітно, що самі назви моделей говорять за себе – «Тундра», «Експедишн», «Едвенчер» та ін. Технічні якості повністю адаптуються під конкретні цілі, достатньо їх визначити.

Переваги та особливості

У конструкцію лижної платформи фахівці BRP регулярно вносять особливі аеродинамічні риси, що дозволяють ефективно долати неукатані покриви. Разом з цим ведеться робота над ходовою частиною. Наприклад, тягові «гірські» серії мають більш жорстку, але в той же час маневрену базу. В результаті створений компанією BRP снігохід наділяється, здавалося б, суперечливими характеристиками. Масивність і прохідність відзначають і користувачі, які працюють зі снігоходами в якості транспортного засобу, і любителі екстремальних швидкостей.

Можливі несправності та ремонт

Техніка від виробника BRP славиться надійністю, але тим не менш, 100-процентної гарантії від виникнення несправності бути не може. Як правило, поломки снігоходів провокуються неправильною експлуатацією, але можливе і банальне вироблення ресурсів. У першу групу неполадок можна включити порушення в коробці передач, розлад синхронізації карбюратора, знос ременів у варіаторі.

Проблеми в механіці зустрічаються рідко, а поломки в конструкційній частині і того рідше. Справа в тому, що каркас, рами, панелі та інші елементи кузова спеціально орієнтуються під високі навантаження, що знижує ризик такого роду деформацій. У крайніх випадках потрібне оновлення рульових тяг або підвіски. Для цього інженери передбачають спеціальні комплекти, використання яких полегшує ремонт снігоходів BRP і збільшує їх експлуатаційний термін.

Техобслуговування і профілактика

Поряд з високою ремонтопридатністю, важливо відзначити перевагу канадських снігоходів у сенсі підтримки їх функціональності та продуктивності. Широкі налаштування гусеничної основи, доступність системи впорська для чищення, можливість тюнінгу варіатора – все це не просто позначається на практичності апаратів, а й часто позбавляє потреби звертатися до фахівців. Від початківців користувачів вимагається використання підходящої олії, яка продовжить життя вузлів і агрегатів снігоходу. До речі, якщо планується капітальний або черговий ремонт снігоходів, то варто заздалегідь передбачити можливість перепідготовки – завдяки своїй універсальності, моделі можуть перетворюватися на спеціалізовані машини для туризму, полювання або виконання утилітарних завдань.

Відгуки та оцінки

На відміну від традиційної автомобільної техніки, цільову аудиторію снігоходів непросто обдурити. Як правило, це люди, які особливо гостро відчувають всі слабкі місця агрегату. Суворість експлуатаційних умов не залишає шансів для компромісу – снігохід повинен бути зручним, надійним і практичним. Ідеального продукту не буває, але наблизитися до нього змогли інженери BRP. Снігохід має непогане рульове управління (наявність товстого пуховика не стає перешкодою), забезпечує обігрів усюди, де тільки можна (рукоятки, сидіння тощо), а також відрізняється гнучкістю в плані модифікації.

Звичайно, на тлі конкурентів, які також не стоять на місці, можна знайти і недоліки. У випадку з BRP претензії можна віднести до панелі приладів і електроніки в загальному. Формат надання показників про систему викликає неоднозначні судження. Втім, ця справа смаку і принципового значення не має – адже куди важливіше подолати гірську снігову вершину, а з цим канадські снігоходи успішно справляються.

Снігоходи Ski-Doo | BRP

Снігоходи BRP — найбільш швидка і маневрена мототехніка в світі. Вони займають лідируючі позиції на сучасному ринку і користуються величезною популярністю серед любителів адреналіну. Серія снігових байків носить загальну назву Ski-Doo. Весь модельний ряд характеризується високою якістю і надійністю. Транспортні засоби розроблені за останнім словом техніки з застосуванням кращих світових напрацювань. Якщо ви хочете насолодитися їздою по засніжених схилах або відкрити прокат ексклюзивного транспорту, снігоходи Ski-Doo — саме те, що потрібно.

Новий модельний ряд снігоходів Ski-Doo в 2022 році

Основне завдання компанії BRP — забезпечити своїм споживачам неймовірні емоції, які розбурхують свідомість. Тому щорічно весь модельний ряд мототехніки вдосконалюється провідними фахівцями галузі. Моделі 2022 року не стали винятком.

У нових снігоходах BRP Ski-Doo використовуються турбований мотор 900 ACE потужністю 130 к. с. і топовий двигун Rotax 900 ACE Turbo R на 180 к. с. Також модернізовані моделі оснащуються системою LinQ, завдяки якій можна брати в поїздку улюблені аксесуари. Більшість байків доповнені передньою підвіскою, що відрізняється широкою базою лиж покращеної форми.

В Україні представлені дві моделі снігоходів Ski-Doo 2022 — Summit і Expedition. Ski-Doo Summit — сімейство гірських снігових байків високої потужності. Вони оснащуються двома типами двигунів — 850 E-TEC і 850 E-TEC Turbo. Завдяки задній підвісці Motion і гусениці шириною 406 мм з грунтозачепами 76 мм, забезпечується підвищена прохідність. Довжина гусениць становить 391 см або 419 см в залежності від моделі.

Ski-Doo Expedition призначені для гірських прогулянок і подорожей. Транспортні засоби можуть бути доповнені моторами Rotax 900 ACE і Rotax 900 ACE Turbo. Особлива задня підвіска не дозволяє снігоходу застрягати при русі заднім ходом. Байки оснащуються гусеницями довжиною 391 см і шириною 50/61 см, з зачепами 38/46 мм. Різні модифікації снігоходів підходять для різних цілей: SE і LE — для дальніх поїздок, SWT — для робочих питань, а Xtreme — для швидкісної їзди.

Після модернізації з’явилися нові технічні характеристики снігоходів:

  • Summit. Цілісний полегшений корпус, а також легкі центральні і передні пружинні амортизатори. На зміну комплектації SP прийшла Edge, що включає в себе електростартер SHOT, зручні сидіння і короткий тунель. Відстань між лижами скоротилося до 86 см, завдяки чому байк освоює більш технічно складні ділянки з меншими зусиллями. Для порівняння: в моделях попередніх років ширина становила 96,5 см.
  • Expedition. Більш високий рівень комфорту і прохідності. У комплектації 2022 року застосовуються передні і центральні амортизатори високого тиску. З’явилася розетка для підігріву скла і шолома водія. Байки виробляються в двох варіантах колірного оформлення.

Оновлений модельний ряд вже доступний до продажу. Замовити вподобану модель можна у одного з офіційних дилерів.

Основні переваги снігоходів Ski-Doo

Існує маса причин купити снігохід BRP Ski-Doo, серед яких:

  • Кращий двигун. У всіх моделях використовуються мотори виробника Rotax, які не мають рівних по потужності, економічності, надійності і тихій роботі.
  • Міцна платформа. Снігоходи виробляються на платформі REV 4-го покоління. Завдяки правильному розташуванню центру тяжіння, вона дає чудову маневреність і керованість навіть в ускладнених умовах.
  • Електростартер. Запуск двигуна здійснюється одним натисканням кнопки SHOT.
  • Сучасний дизайн. Всі види снігоходів Ski-Doo мають продуманий до дрібниць дизайн. Кожен елемент панелі приладів розташований таким чином, щоб доступ до нього був зручним навіть під час їзди.
  • Енергоємні підвіски. Особливий тип підвісок зберігає керованість сніжним мотобайком, як на підготовлених маршрутах, так і в глибоких або пухких снігах.
  • Різноманітність комплектацій. Виробник пропонує на вибір снігоходи для спорту, туризму, а також утилітарні моделі.

Говорячи про переваги снігоходів, не можна не відзначити, що вони дарують яскраві емоції і незабутні відчуття.

Де можна придбати снігоходи Ski-Doo в Україні

Придбати снігоходи Ski-Doo в Україні можна у офіційних дилерів BRP.

Скористайтеся нашим сайтом і виконайте кілька простих дій:

  • перейдіть у вкладку «Знайти дилера»;
  • вкажіть власне місце розташування;
  • виберіть кілька найближчих точок продажу техніки канадського виробника;
  • запросіть пропозиції у дилерів;
  • порівняйте ціни і виберіть підходящий варіант.

Впевнені, ви залишитеся задоволені придбанням нового потужного агрегату для поїздок по засніжених схилах!

Гірські снігоходи: технічні характеристики, відгуки

У багатьох країнах світу взимку лежить сніг. А з гірських вершин він взагалі ніколи не сходить. У всі часи люди винаходили пристосування, що допомагають пересуватися по сніговому покриву, не провалюючись глибоко. Вінцем таких пристосувань стали спеціальні машини – снігоходи. Вони дозволяють людині не тільки пересуватися по снігу, а й робити це швидко і без зусиль. Особливе місце займають гірські снігоходи. Ця техніка призначена в основному для розваги, але при цьому більшість інноваційних рішень відпрацьовується саме на ній. Тому так звані “гірники” – найбільш технологічні і дорогі, а їзда на них – уділ сильних і сміливих.

Гірські снігоходи від своїх побратимів відрізняються здатністю пересуватися під великим кутом по пухкому і глибокому снігу. Так може переміщатися тільки легкий транспортний засіб (до 250 кг), в якому невелика вага досягається в тому числі і за рахунок зниження комфорту.

Гусениця гірського снігоходу довга (144-163 дюйми) і широка, з великими грунтозацепами. Така конструкція дозволяє пробиратися через будь-які замети, але ускладнює управління снігоходом. Тому на гірських машинах встановлюють не надто широкі лижі. Що стосується гусениці, то чим вона ширша, тим стійкіше і проходить апарат. Надширока гусениця на гірському снігоході зрівнює його за показниками з двогусеничними машинами.

Двигун на гірському снігоході повинен бути потужним, об ‘ємом не нижче 600 куб. см, а то і літровим, і, як правило (знову ж таки, в боротьбі за зниження ваги), двотактним. Причому силові агрегати налаштовуються для роботи в умовах розрідженого повітря, в рихлому снігу система охолодження не така вже потрібна, тому радіатори виконуються дуже маленькими.

Підвіска для більш м ‘якого руху оснащується пневмоамортизатором.

І, на жаль, покатати пасажира по гірських стежках не вдасться – снігохід одномісний.

Дуже близькі до гірників кросовірні снігоходи, але у них ширші лижі, більш ефективна, але і більш важка система охолодження, більш енергоємні амортизатори підвіски і, отже, значно більша вага.

Гірські снігоходи випускають багато виробників подібної техніки. За першість на ринку борються марки: канадська Ski-Doo, азіатська Yamaha і американські Polaris і Arctic Cat.

Гірські машини канадської марки Ski-Doo оснащуються двотактними двигунами з використанням технології E-Tec, що дозволяє впорскувати паливо під величезним тиском прямо в камеру згоряння. Сама камера має пристрій, що дозволяє спалювати паливо рівномірно і післяйно, як у дизельних двигунах. Крім того, на канадських машинах платформа забезпечує зручність посадки водія і високу керованість за рахунок зміщення ближче до пілота центру тяжкості, а посадкового місця – вперед. Такий пристрій майданчика дозволяє керувати снігоходом стоячи.

Відмінні риси снігоходів Yamaha – це захоплюючі дух швидкості і надійність, керованість і легкість. У двигунах інженери компанії застосовують не тільки алюмінієві, а й титанові та магнієві сплави.

Снігоходи Polaris Rush легко входять в повороти, розганяються до великих швидкостей, надійні і володіють відмінною якістю. Регульована підвіска налаштовується під вагу конкретного пілота.

Зимові машини Arctic Cat – це витривалість і сильний характер. Шасі Twin Spar, розроблене компанією, збільшує прохідність снігоходів, задня підвіска Fas Track з підвищеною міцністю витримує навіть сильні удари.

Надійність – відмінна риса зимових машин провідних зарубіжних виробників. Найбільш затребувані запчастини для снігоходів – це витратні матеріали і деталі, що підлягають заміні при плановому техобслуговуванні.

Російські виробники ВАТ “Російська компанія”, “Веломоторс” та інші, більш дрібні підприємства випускають в основному утилітарні снігоходи, надійні і недорогі, здатні по сніговому бездоріжжю перевозити не тільки пасажирів, але і вантажі.

У 2015 році кращим гірським снігоходом був визнаний Ski-Doo T3 Summit.

У двох нових моделях гусениці фірмової ширини в 16 дюймів мають трьохдюймові гребені.

Спеціально для цієї машини розроблялася нова конструкція гусениці, що забезпечує необхідну жорсткість і полегшує швидкісний рух по пологому схилу.

Нова передня підвіска Response An^ Suspension відрізняється від аналогів подовженими більш ніж на 10 мм кованими шпинделями. Вони не додали ваги снігоходу, але утримують його ніс на землі і полегшують керованість довгим шасі на поворотах.

Змінилася і задня підвіска tMotion, і лижі. Нові лижі Pilot DS3 отримали збільшені виступи і ребристу верхню частину з полегшених матеріалів.

Легка каністра глушника, полегшені натяжні колеса і шкиви перейшли від моделей минулих років.

Гірські снігоходи варіантів X163 і X174 відрізняються довжиною гусениці: 4,14 і 4,5 м відповідно.

Тестуючи нову машину з найдовшою гусеницею, пілоти вкотре віддали належне двигуну Rotax 800 потужністю 163 л. с. за плавність набору швидкості, відсутність диму і смороду, що для двотактників нехарактерно.

Ті, кому пощастило поїздити новинкою з майже п ‘ятиметровою гусеницею, залишилися не дуже задоволеними. Відзначили, що для повного розкриття потенціалу снігоходу потрібно снігу настільки багато, що місць, які задовольняють таку умову, в Росії всього кілька, та й у всьому світі ненабагато більше. Це перший, не можна сказати, щоб недолік, але. осад залишається.

Другий не надто приємний момент, щільно пов ‘язаний з першим, полягає в тому, що довга гусениця, незважаючи на чудові технічні рішення, все ж знижує керованість моделлю. Якщо на снігоході потрапити на твердий або важкий мокрий сніг, то управління ним стає під силу тільки спортсмену-важкоатлету. А заривається він у сніг якщо й менше, то не на багато, ніж “побратими” з коротшою лижею.

Скільки ж коштують такі снігоходи? Ціни такі: 1,2 млн грн доведеться віддати за модель X163 і 1,3 млн грн – за X174 2015 року випуску. Новинка X174 станом на 2016 рік коштує вже 1,6 млн гривень.

Polaris 800 RMK Pro Terrain Dominator 2015 року випусканедаром називають найбільш вдосконаленим. За кількістю модернізацій в одній моделі він лідирує в своєму класі. Одна біда – випущений обмеженою серією, значить, дістанеться не всім любителям екстремальних спусків з крутих снігових вершин.

Весь модельний ряд снігоходів Polaris RMK Pro відрізняється дуже малою вагою, менше 200 кг, так як в його конструкції використовується алюміній і композитні матеріали.

Модель Polaris 800 Switchback Assault – кросовер, але з гірською гусеницею Series 4.0 може успішно підкорювати вершини гір. На відміну від класичних гірників, в ньому встановлена ланцюгова передача з міцним ланцюгом і зірочками. У задній підвісці встановлена гусениця довжиною 144 дюйми, яка забезпечує в глибокому рихлом снігу хорошу прохідність.

Стійка керма з загнутими ручками нижче, сидіння ширше і трохи довше, ніж у гірських моделей, широкі підніжки Hybrid не заважають кросоверу відчувати себе впевнено і на гірських схилах (навіть зі складним рельєфом різного ступеня крутизни), і на неглибокому рівному снігу.

Polaris 800 Switchback Assault з двигуном потужністю 154 л. с., судячи з відгуків, поводиться, як справжній гірський снігохід. Він, розігнавшись на невеликій ділянці, бере круті підйоми, чіпко тримається завдяки подовженому траку за схил навіть при поперечному русі. Машина вміє активно маневрувати і навіть досить довго рухатися на одній гусениці з піднятими лижами і чудово стрибає, підтверджуючи дані офіційної презентації.

Мінусом досвідчені пілоти вважають тільки досить велику суху вагу. Навіть надлишок у 10 кг, порівняно з дійсно гірськими моделями, позначається на керованості снігоходом. Але модель з потужним двигуном і здібностями до стрибків і маневрування спочатку не призначалася для новачків. Зате вона універсальна і може доставити задоволення власнику і в горах, і на укатаному зимнику.

Модель Arctic Cat M7000 Sno Pro 153 називають кращою для початківців гірських пілотів. Гусениця в 153 дюйми – а це середня довжина – робить снігохід досить маневреним і в той же час керованим навіть на схилах крутизної до 80 °.

Двигун у цій моделі чотиритактний, він на рівні моря видає потужність 135 л. с. Виробник – Yamaha. Снігохід, 600-кубовий двигун якого взято безпосередньо від Arctic Cat, здатний видавати 114 л. с. ProClimb M6000 Sno Pro є найближчим конкурентом цієї моделі.

Шасі в машині M7000 не нове, двигуни від Yamaha вже встановлювалися на снігоходах Arctic Cat, а ось конструкція – нова. Гусениця PowerClaw забезпечена грунтозацепами висотою 2,6 дюйма. Задня підвіска з пневматичним амортизатором FOX Float 3 ззаду і Arctic Cat IFP спереду. Передня – Arctic Cat Race Front Suspension, в її конструкції використані полегшені шпинделі і широко розставлені A-подібні важелі. Про те, що ця модель якнайкраще підходить для новачків, говорять і позитивні, щоб не сказати теплі, відгуки про неї.

Для жорстких гонок на гірських схилах призначена інша оновлена модель – Arctic Cat HCR 8000. Вона оснащується двотактним двигуном Suzuki об ‘ємом 800 куб. см на 163 л. с.

У цій моделі відстань між лижами 1016-1041 мм, на рейках і слизах на кожному виступі стоять захисні наконечники, які охороняють гусеницю від пошкоджень, якщо раптом на гоночній трасі зустрінеться обмерзла ділянка. Щоб не збільшувати масу, конструктори зупинили вибір на вертикальній рульовій колонці з фіксованою стандартною висотою 139 мм, але передбачили можливість її заміни на стійки іншої висоти. Вони є в каталозі виробника.

Шасі Arctic Cat ProClimb новим не є. Воно вже випробуване на інших моделях.

Жорсткі амортизатори в поєднанні з нерегульованим кермом і вузькими стійками лиж, гусениця з високими гребенями і твердістю 85 по Шору, і навіть легке гоночне сидіння – все націлене на перемоги в гонках на важкопрохідному снігу в горах.

Всі снігоходи японської компанії оснащуються чотирьохтактними двигунами. Вони потужні, але досить важкі. Виняток становить снігохід “Ямаха 540 Вікінг”, в якому встановлено легкий двотактний двигун, але модель ця утилітарна, незважаючи на відносно невелику вагу і широку гусеницю.

Довгогусенична модифікація Phazer M-TX з силовою установкою Genesis 80FI об ‘ємом 0,5 л і потужністю 80 л. с. на перший погляд не підходить для подолання гірських трас. Але машина легка, оскільки жорстка рама виконана з алюмінію, як, втім, і багато інших вузлів і деталей, включаючи двопоршневий суппорт дискового гальма, і поворотлива, швидко реагує на управління. А найголовніше – надійна, як і всі снігоходи “Ямаха”.

Характеристики снігоходу Yamaha MTX 153 MPI Turbo з маневреним шасі, гусеницею PowerClaw з високими грунтозацепами і чудовими амортизаторами високого тиску на передній і задній підвісці дозволяють поставити цю модель в один ряд з кращими машинами визнано

За словами пілотів, малопотужний двигун снігоходів Phazer – це єдиний недолік машини, який проявляється тільки на дуже рихлом і глибокому снігу.

А ось моментальна реакція на перекладку керма і впевнене входження в повороти, які демонструє “Фазер”, для довгогусеничних снігоходів незвичні.

Йому притаманно і ще одна гідність – здатність легко переносити приземлення будь-якої жорсткості після стрибків, яким відрізняються кросовірні снігоходи “Ямаха”.

Характеристики цієї моделі, звичайно, набагато гірші, ніж у сучасних серйозних гірників. Але підвіска, що володіє великим запасом міцності, надійний і, що особливо важливо, невибагливий двигун, а також досить демократична ціна – хороший старт для новачка.

Російські пілоти зі стажем десять і більше років згадують відсутність вибору в ті далекі часи, коли єдиним доступним задоволенням був “Буран” – важкий двомісний снігохід, призначений для роботи і перетягування вантажів у північних районах.

Сьогодні поціновувачам і знавцям представлений новий російський снігохід “Єрмак” від компанії Веломоторс “, призначений для заміни застарілого” Бурана “. Але і він не спортивний, і навіть не гірський – це звичайний трудівник утилітарного призначення. Хоча в одній з двох модифікацій передбачені більш довгі гусениці, їх у цій машині дві, а лижа одна. Двоциліндровий двигун об ‘ємом менше 600 куб.см з повітряним охолодженням видає потужність всього 50 л. с. Можлива установка і 800-кубового двигуна з рідинним охолодженням, але він чотирьохтактний.

Загалом, назвати цей снігохід не те що гірським, навіть спортивним не повернеться язик.

А на сьогодні це єдина новинка російських виробників. Як і раніше, вони не роблять ставку на розважальну дорогу техніку, вважаючи за краще випускати бюджетні, в крайньому випадку, туристичні моделі снігоходів. А любителям екстриму на снігових вершинах як і раніше потрібно вибирати – за відчутно вищими цінами – від відомих зарубіжних брендів справжні гірські снігоходи.

Summit SP 600HO E-TEC 146 випуску 2014 року, ціна якого – 950 тисяч гривень, вважається найдешевшим апаратом канадської компанії Ski-Doo. Найдорожчий її снігохід – це новий SUMMIT XT3 174 800R E-TEC вартістю 1,6 млн грн.

Від компанії Polaris снігохід 600 PRO-RMK 155 (2014) з двигуном на 125 л. с. можна придбати за 760 тисяч грн. На сьогодні це найдешевша модель від “Поларіс”. Найдорожча – 800 PRO-RMK 163 3 inches (2016) зі 154-сильним двигуном. Її можна придбати за 1,33 млн грн.

Гірський снігохід, 500-кубовий двигун якого розвиває порівняно малу потужність (в 80 л. с.) – Yamaha Phazer M-TX (2015) – можна придбати за 700 тисяч гривень, а новий SR Viper X-TX (2015) з чотирьохтактним двигуном об ‘ємом більше тисячі кубиків – за 1,1

Ціна на гірники від Arctic Cat варіюється в межах від 650 тисяч гривень за M 8000 153 HCR (2015) з 800-кубовим двигуном на 160 л. с. до 780 тисяч грн за M 8000 162 SNO PRO (2015).

Отже, гірські снігоходи на російському ринку сьогодні не рідкість, навіть незважаючи на те, що вітчизняні виробники орієнтовані на випуск машин для повсякденної експлуатації на безкрайніх снігових просторах Сибіру і Крайньої Півночі. Ціни на специфічну техніку досить високі, але і гірський екстрим – розвага не для всіх. Зате запчастини для снігоходів доступні, дилери ввічливі, а моделі оновлюються практично щорічно.

Про автора

admin administrator