Чи можна заробити на партнерських програмах

Авторadmin

Чи можна заробити на партнерських програмах

Зміст:

Заробіток на партнерських програмах – ТОП 8 способів

Доброго часу доби, шановні читачі! Заробіток на партнерських програмах – дуже перспективний і прибутковий вид заробітку в інтернеті, який за останні 5 років набрав величезну популярність. Якщо ви ще не в курсі, як можна заробляти на партнерках – тоді точно ця стаття для вас!

Сьогодні багато сервісів, інтернет-магазини, банки … мають свої партнерські програми, за якими виплачують винагороду за певну дію (напр. За покупку або реєстрацію на сайті).

Щодо заробітку:
В залежності від партнерської програми і кількості залучених користувачів можна заробляти від кількох тисяч до 100-200 тисяч грн на місяць .

Головне в цьому випадку – знати, як це робити ! Про це і піде мова в даній статті! Всьому навчимо і про все в подробицях розповімо!

  • Новачки дізнаються і навчаться, як заробляти на партнерках з нуля без свого сайту і інших майданчиків.
  • У той же час досвідчені користувачі знайдуть відповідь на те, як створити сайт, спільноту, Ютуб-канал … і отримувати з їх допомогою істотний дохід!
  • У статті ви знайдете список популярних сайтів для заробітку на партнерських програмах!

Ми перерахуємо масу реальних прикладів і поділимося корисними фішками, які дозволять вам почати заробляти на партнерках без вкладень.

Рекомендуємо дочитати статтю до кінця, ми підготували для вас купу цінного матеріалу!

1. Скільки можна заробляти на партнерках + приклади

Як ми вже згадували, заробіток з партнерок може становити як до тисячі грн на місяць, так і приносити істотний дохід до ста тисяч гривень.

З партнерських програм можна отримувати як фіксовану суму , так і певний відсоток від продажів .

Наприклад, за товари виплати зазвичай складають 3-10% від їх вартості, по послугах можна отримувати до 20-30% , а по різним курсам і інфопродуктам – аж до 50-90%.

Звичайно, без свого майданчика і / або використання реклами досягти великих результатів вкрай непросто. Але тим не менше заробляти без вкладень, без сайту і інших майданчиків більш ніж реально!

2. Суть партнерських програм – що це способи співпраці

А тепер давайте докладніше розберемося: що таке партнерські програми, яким чином вони влаштовані і в чому їх перевага.

Якщо по-простому, то весь сенс партнерських програм зводиться до наступного: ви приводите клієнтів в певний проект / бізнес, а вам за це виплачують винагороду .

При цьому реферальна і партнерська програма – це практично одне і теж саме. А рефералом називають людину, яка перейшла по партнерському посиланню і зареєструвався на сервісі.

Перевага заробітку на партнерках саме в простоті – не потрібно самому вкладати гроші / зусилля в організацію свого окремого бізнесу, можна просто приводити клієнтів у вже готовий бізнес і заробляти на цьому.

Наприклад, можна самому навіть не вміти створювати сайти або розробляти рекламні компанії, але заробляти на цьому за рахунок партнерських програм. Просто приводити клієнтів таким фахівцям і отримувати 10-30% від вартості замовлення. А шукати клієнтів безкоштовно можна наприклад на ОЛХ чи інших майданчиках з оголошеннями.

Тобто, якщо створення сайту коштує 5 – 10 тисяч гривень , то ви можете отримати в середньому 2000 гривень просто за те, що привели клієнта.

Отже, в цілому можна виділити два варіанти співпраці з партнерськими програмами:

Перший і найпоширеніший спосіб – через особистий кабінет. Просто реєструєтеся в конкретній партнерці на сайті або мережі зібраних партнерських програм, отримуєте свою індивідуальне партнерське посилання і поширюєте її всіма можливими способами. Про це ми ще поговоримо.

Всі відвідувачі, які перейдуть по вашому посиланню, автоматично закріплюються за вами, відповідно, якщо хтось з них зробить цільову дію (наприклад, покупку), ви отримаєте свою комісію.

Другий спосіб – безпосередній. Цей варіант застосовується, якщо потенційний партнер не працює на партнерських сайтах. Тобто в цьому випадку ви самостійно домовляєтеся з партнером, що будете приводити йому клієнтів, а він натомість виплачувати вам винагороду.

3. Як заробляти на партнерських програмах – ТОП 8 способів з прикладами

Перше, що важливо – це вибрати якісну партнерську програму. Не варто довіряти сумнівним проектам, вони можуть обманювати як клієнтів і не платити партнерські відрахування.

Про те, де шукати і яку партнерську програму вибрати ми розповімо ближче до кінця статті (наведемо список популярних партнерських програм).

Про саму ж важливої ​​частини – просування партнерських програм, читайте нижче!

Порада:
Для того, щоб партнерське посилання мало короткий і зручний вигляд, використовуйте скорочувачі посилань.

Спосіб №1: Без свого сайту (без площадки)

Найпростіший і невигадливий спосіб, який підходить всім новачкам – це заробіток на партнерках без власного майданчика.

Безсумнівно мати свій сайт, розкручену спільноту в соцмережах або інший відвідуваний ресурс набагато вигідніше, тому якщо у вас його ще немає, то обов’язково розгляньте таку можливість!

Однак на партнерських програмах можна заробляти і без свого майданчика, хоч і не такі великі гроші!

Отже, яким чином можна просувати партнерки, якщо немає власного майданчика?

– Дошки оголошень

Почнемо саме з майданчиків оголошень (ОЛХ)! Чому? Тому, що саме на них можна безкоштовно знаходити багато реальних клієнтів, просто розміщуючи оголошення.

На даний момент – це найприбутковіший спосіб заробити без вкладень і без сайту.

ОЛХ – дійсно дуже потужне джерело продажів і до того ж безкоштовне. Тому, якщо у вас немає свого ресурсу і ви новачок в цій справі, спробуйте в першу чергу почати з ОЛХ.

Перш за все потрібно знайти хороших партнерів – вони можуть надавати як різні послуги, так і продавати товари. Для вас головне, щоб їхні послуги / товари були якісними і користувалися попитом.

Наприклад, через ОЛХ або біржу віддаленої роботи можна знайти фрілансера / фахівця і домовитися з ними з приводу партнерства (більшість фрілансерів тільки раді будуть співпрацювати). Або можна знайти продавців товарів.

Два конкретні приклади з власного життя:
1. Коли я займався налаштуванням реклами в інтернеті, я працював з партнером, який приводив мені клієнтів, а за це він брав порядку 20% від вартості замовлення. Тобто якщо розробка рекламної компанії коштувала 5000 гривень, то він отримував близько 1000 гривень .

2. У свій час я співпрацював з продавцем китайських телефонів, він продавав телефони орієнтовно за 6-7 тисяч грн , а я отримував з кожного приведеного клієнта по 1000 грн .

Тобто вся суть заробітку на дошках оголошень зводиться до наступного:

  • визначитися з товарами / послугами, які ви хочете просувати (важливо, щоб вони користувалися попитом на дошках оголошень);
  • розмітити тестові оголошення на дошках і протестувати попит;
  • підібрати 1-2 партнера, домовитися про співпрацю і свою комісію (їх можна знайти на тих же дошках оголошень, через пошуковики або на біржах фрілансу);
  • періодично подавати оголошення, приймати замовлення і передавати їх своїм партнерам;
  • отримати винагороду з наведених клієнтів.

Ще одна фішка, яка збільшує продажі:
Якщо ви працюєте з партнером, який робить доставку товарів по всій Україні або взагалі займається наданням віддалених послуг, то ви можете розміщувати оголошення по кожному великому місту України.

Так завдяки великій кількості оголошень підвищиться охоплення аудиторії, відповідно зросте і кількість клієнтів!

Як бачите, сам процес партнерства через дошки оголошень вкрай простий, але тим не менш дуже ефективний.

– Форуми

Форуми – ще один спосіб просування партнерських програм без вкладень.

Перше, що потрібно пройти реєстрацію на тематичних форумах. Врахуйте при цьому, що форум повинен максимально відповідати тематиціпросувається.

Форуми можна поділити на загальні та спеціалізовані.

Загальнотематичні форуми можуть підійти для просування не завжди, все залежить від того який товар або послугу необхідно просувати. Спеціалізовані форуми в цьому плані можуть виявитися більш ефективними.

Додатково можна вказувати посилання на партнерку в підпису коментаря.

Однак все ж форуми стають менш ефективним способом просування по 2 основних причин:

  1. Форуми, на яких можливо розміщувати посилання, можуть бути вже завалені різного роду рекламою;
  2. На деяких форумах (зазвичай популярних) модератори не дозволяють розміщувати партнерські посилання.

— Коментарі на сайтах и Ютубі

Третій варіант, де можна просувати партнерські програми – це залишати коментарі з партнерської посиланням в тематичних статтях на сайтах і на Ютубі під відеороликами.

Суть також проста, як і в попередньому випадку – знаходите тематичний сайт і під статтею в коментарях залишаєте заздалегідь підготовлений запис приблизно на 150-200 символів + посилання на партнерку .

Тематичні сайти під партнерку можна знайти через пошукові системи за відповідним ключовим запитом (наприклад, якщо рекламуєте біржу фріланса, то можна пошукати статті по віддаленій роботі). На Ютубі ситуація аналогічна.

Також відповідні списки сайтів за категоріями можна подивитися в рейтингу на Меіл.ру ( top.mail.ru/Rating/ ).

Мінус даного способу в тому, що деякі сайти будуть оцінювати ваш коментар як «спам», відповідно можуть його видалити. Тому, щоб цей спосіб виявився ефективним, залишайте свої коментарі на якомога більшій кількості сайтів.

– Соціальні мережі

Для безкоштовного просування партнерських програм можна використовувати і соціальні мережі.

Є кілька способів безкоштовного розповсюдження партнерської посилання:

  • залишати записи з посиланням на партнерську програму в паблік, де можна писати коментарі;
  • писати в личку учасникам певних спільнот, які по тематики близькі до продвигаемому продукту;
  • розмістити запис про партнерці на своїй стіні.

Більш ефективний, але платний спосіб просування – купувати рекламу в тематичних спільнотах.

Способ №2: З сайтом

Істотний дохід може принести створення свого спеціалізованого сайту під партнерські програми.

Кілька варіантів заробітку на сайті через партнерські програми:

Варіант 1: створити інформаційний сайт під тематику обраних партнерок, публікувати на ньому корисні для читачів статті та заодно в них вставляти посилання / банери на партнерські програми.

Наприклад, досить просто власними руками створити свій ресурс на базі Вордпресс, якихось глибоких пізнань програмування не потрібно, почитавши статті або переглянувши відео про це на Ютубі. Дизайн по-початку розробляти теж не потрібно, можна встановити готовий безкоштовний шаблон і готово!

Приклад:
Якщо створити туристичний сайт, то на ньому можна рекламувати безліч партнерських програм: авіаквитки, тури, оренда авто, гіди і т.д. Такий сайт з хорошим трафіком тільки за рахунок партнерських програм може приносити близько 100 000 рублів на місяць і вище.

Наприклад, сервіс Авіасейлс, який продає авіаквитки, виплачує партнерам від 50% до 70% від свого доходу.

А ось приклад того, скільки можна заробляти на сайті іншої тематики за рахунок партнерських програм по відкриттю розрахункових рахунків (ІП і ТОВ) і віддалену роботу :

Отже, плюс даного варіанту в тому, що сайт набравши популярність буде приносити вам гроші на пасиві. Мінус – швидко заробити не вийде, потрібен тривалий час на розкрутку і розвиток сайту, однак це того варте!

Варіант 2: створити одностранічнік під певну партнерку (наприклад, фізичний товар або інфопродукт).

Розробити одностранічнік можна самостійно на онлайн-конструкторах (зробити. Наприклад, можна скористатися непоганим сервісом platformalp.ru .

У цьому випадку буде потрібно грамотно налаштувати рекламу з соціальних мереж, Яндекс Директ, Google АдВордса, тизерних мереж. Налаштування ефективної реклами – це дійсно запорука успіху.

Ще приклад:
Дуже вигідно просувати навчальні інфопродукти. Так наприклад, якщо інформаційний курс коштує 7000 рублів , то ви з його продажу можете відразу заробити більше 30-50% : 2000-4500 рублів .

Якщо в планах заробляти на продажу фізичних товарів через партнерки, то для їх пошуку можна використовувати товарні CPA мережі (їх ми перерахуємо в даній статті) – в цьому випадку зазвичай вже надаються готові одностранічнікі. При цьому пам’ятайте, що важливо вибирати трендові товари, які добре продаються.

Що стосується товарів, то вигідніше навіть співпрацювати з схемою Дропшиппінг , де товар не потрібно мати в наявності – його за вас безпосередньо відправлять вашому клієнтові, а ви отримаєте свою націнку.

Спосіб №3: З паблік в соцмережах

Соціальні мережі щодня відвідують мільйони людей, соответсвенно вони вже давно стали потужним джерелом продажів.

Аналогічно сайтам, в соціальних мережах можна створити співтовариство під партнерські програми, розкрутити його і заробляти на них + на прямій рекламі.

Наприклад, можна створити паблік, в якому публікувати товари з діючими знижками на Аліекспресс (+ інших магазинів) і вказувати свою партнерську посилання на товари. Наприклад, це можна робити через сервіси Admitad.ru або через Epn.bz .

Якщо користувач зробить покупку, ви отримаєте свою комісію – в залежності від категорії товару вона коливається від 2% до 8% (на деякі товари також може діяти підвищений Кешбек).

Досить вигідно також запрошувати користувачів в Кешбек сервіси (такі як Epn, Летішопс …). Вони будуть економити на покупках, а ви будете отримувати від 50% до 80% від прибутку сервісів з усіх покупок залучених користувачів.

Ось приклад такого паблік з більш 1 млн. Передплатників, який крім партнерки Aliexpress заробляє ще й на продажу прямої реклами:

Способ №4: На Ютубі

Ютуб – ще одна дуже велика майданчик, через яку можна ефективно просувати партнерські програми.

Робити це можна в основному двома способами:

Перший безкоштовний спосіб – самому створити Ютуб-канал, знімати цікаві відео на певну тематику і рекламувати в них партнерки.

Важливо робити унікальний і якісний контент, тоді зростання переглядів ваших відеороликів не змусить себе чекати.

Заробляти на Ютубі можна як на автоматично вставляється реклами (через Гугл Адсенс), так і за допомогою партнерських програм і відвертої реклами.

Приклад:
Рекламуючи на Ютубі сервіс «Вікіум» (це популярний онлайн-тренажер для мозку) можна заробляти до 55% від усіх покупок користувачів, зареєстрованих по вашій реферального посиланням.

Другий – купувати рекламу у блогерів у відеороликах. На початку або в кінці відео (преролл / постролл) вставлятиметься ваша реклама на 10-30 сек., А посилання на партнерський продукт буде розміщуватися в описі під відео.

Вартість реклами в залежності від популярності каналу / відеоролика може варіюватися від декількох сотень рублів до десятків і навіть сотень тисяч рублів у великих блогерів.

Тому завжди починайте з невеликих каналів, щоб протестувати партнерську програму і тільки після того, як вони показали свою ефективність, купуйте дорожчу рекламу.

Спосіб №5: За допомогою бази email передплатників

База емеіл-передплатників має величезну цінність для його власника, так як саме вона є головним його активом. Багато інфобізнесмени заробляють мільйони саме завдяки email передплатникам.

Тому, якщо у вас є своя база активних передплатників, то можна її скористатися, щоб прорекламувати тематичні партнерські програми – ті ж інфопродукти, наприклад.

Передплатників можна набирати за допомогою сайту, соцмереж, контекстної реклами, взаімопіра і т.д. Для цього спочатку потрібно зробити безкоштовний інфопродукт, який ви будете безкоштовно надавати передплатникам в замін на підписку.

Також для просування партнерок можна замовляти платну розсилку листів по чужим баз передплатників.

Способ №6: На рекламе/ арбитраже

Арбітраж справу з одного боку непросте, але з іншого боку дуже прибуткове. Топові артбітражнікі заробляють понад 500 тис. Рублів на місяць на партнерських програмах.

Суть арбітражу в тому, що через різні рекламні майданчики купується трафік і спрямовується на партнерські програми.

Тут головне, щоб прибутковість з притягається трафіку перевищувала витрати на рекламу. Якщо це так, то можна «лити» трафік на партнерку поки вона приносить дохід.

Однак, з нуля на арбітражі починати досить складно, так як, по-перше, потрібні початкові вкладення в рекламу і по-друге, практичний досвід, без наявності якого легко піти »в мінус».

Спосіб №7: На мобільному додатку

Для просування партнерських програм можна також створити додатки під Гугл Плей і аппстора (недорого можна замовити у фрілансерів).

Наприклад, це можуть бути додатки для покупки товарів через аліекспресс або додатки для мандрівників через партнерки (пошук авіаквитків, турів …).

Також дуже багато створюється різного роду додатків, які заробляють на рекламі від Google Adsense.

Спосіб №8: На своєму онлайн-сервісі

Самий просунутий і прибутковий варіант – створити свій онлайн сервіс на базі однієї або декількох партнерських програм. Подібні сервіси здатні приносити мільйони рублів!

Наведемо кілька прикладів, щоб ви розуміли суть:

Bestchange.ru – надає рейтинг обмінників електронних грошей (працює з ними через партнерські програми та отримує від них% з їх комісії).

Летішопс, Мега бонус .. . – Кешбек сервіси, які працюють за партнерською програмою з АліЕкспресс і іншими онлайн-магазинами: частина відсотка з комісії повертають покупцям (зазвичай 30-60%), а решту беруть собі.

Tripster.ru – це онлайн-сервіс по туристичним екскурсіям, працює з гідами і близько 20% від вартості екскурсії бере собі.

До речі, такі великі сервіси як Авіасейлс , Букинг , Тріваго також працюють за партнерськими програмами.

4. Кращі партнерки (сайти) для заробітку – список популярних партнерських програм

В даному розділі ми постаралися зібрати для вас найкращі і популярні партнерські програми для заробітку.

Розділ 1: По заробітку / віддалену роботу

Toloka.yandex.ru – майданчик для найпростішого заробітку в інтернеті, платить 5% з доходів рефералів.

Біржа Etxt.ru – одна з найпопулярніших бірж для копірайтингу та рерайтинга, виплачує 25% від доходу рефералів.

Text.ru – альтернативна біржа контенту, платить ті ж 25% від своєї комісії, однак, якщо реферал вже приніс 3000 рублів, то комісія знижується до 5%.

Rucaptcha.com – сервіс розпізнавання зображень (капч), по реферального програмі виплачує 10% з доходу.

Anketka.ru – онлайн опитувальник, який за кожну реєстрацію нового користувача нараховує 15 рублів.

Advego.ru – ще одна біржа копірайтингу – виплачує 25% від свого прибутку з усіх виконаних замовлень залучених користувачів.

ВкТаргет – сервіс для розкрутки спільнот в соціальних мережах, каналів на Ютубі і мобільних додатків. Платить 15% з доходів наведених в проект рефералів.

Аппсент – програма для мобільного заробітку – платить за установки додатків на мобільний телефон. За партнерке можна заробляти до 50% з доходів залучених користувачів.

Ворк-Зилла – біржа фріланса, нараховує винагороду 7% від кожної оплати підписки (варто 490 рублів).

Fl.ru – найбільша біржа віддаленої роботи в інтернеті, платить 10% з кожної покупки фрілансера Pro аккаунта.

Kwork.ru – біржа віддаленої роботи з фіксованими цінами. За партнерке платять 2,5% з суми угоди, якщо запрошений виконавець і 3,5%, якщо покупець послуг.

Розділ 2: Партнерські різної тематики

Admitad.ru – найбільший на сьогодні агрегатор партнерських програм, починаючи від інтернет-магазинів і закінчуючи онлайн іграми.

Bestexchange.ru – сервіс з моніторингу обмінників електронних грошей, за кожного приведеного користувача платить 65 центів (близько 40 рублів).

Wikium.ru/partnerskaya-programma – Вікіум – це онлайн тренажер розвитку мозку, нараховує комісію до 55% від усіх покупок користувачів.

Epn.bz, letyshops.com, megabonus.com – Кешбек сервіси, виплачують до 75% від своєї комісії.

Platformalp.ru – онлайн сервіс для самостійного створення одностранічнік, нараховує з 20% до 40% від вартості купленого тарифу.

Lpgenerator.ru – аналогічний конструктор одностранічнік, платить 25% від сплаченого тарифного плану.

Moedelo.org – онлайн бухгалтерія «Моя справа» – це сервіс для ведення обліку та складання звітності ІП / ТОВ. За кожного нового користувача платить від 360 рублів до 900 рублів.

Jivosite.ru – онлайн чат для бізнесу, нараховують 25-35% від суми покупки ПРО версії (варто 592 рубля / місяць).

Beget.com/ru – популярний хостинг-провайдер «Бегета» виплачує за партнерською програмою комісію в 40% за куплений віртуальний хостинг.

Gogetlinks.net – сервіс розміщення платних посилань на сайтах, платять 20% зі своєю комісії.

Miralinks.ru – інша біржа посилань / статейного маркетингу, з якої можна отримувати 30% від загальної комісії.

Lingualeo.com – ЛінгуаЛео – це сервіс для віддаленого навчання англійської мови. З кожної реєстрації можна отримувати 10 рублів, а з кожного продажу курсу до 30% від його вартості.

Розділ 3: Товарні партнерки

Everad.com – міжнародна CPA партнерка з високими відрахуваннями.

Actionpay.ru – великий агрегатор товарних партнерів, на сайті представлено більше 1200 діючих офферов на товари.

Apishops.ru – дропшіппінг платформа з широким асортиментом товарів. Дозволяє за 1 клік створювати свої одностранічнікі і онлайн-магазини для просування партнерських товарів. Винагорода з продажів до 70%.

Kma.biz – ще одна популярна CPA мережа, що спеціалізується в основному на товарах.

Ad1.ru – агрегатор партнерських програм працює з 2011 року. Всього на сайті запропоновано понад 1700 офферов.

Розділ 4: Фінансові програми

Leads.su – найбільший агрегатор партнерських програм в фінансовому сегменті

Leadgid.ru – інша відома міжнародна мережа за тематикою кредитів, дебетових карт, розрахунково-касового обслуговування тощо

Cpaex.ru – крім фінансової тематики, присутні оффер на мобільні додатки, ігри, нерухомість, роботу в інтернеті.

Раздел 5: По инфобизнесу

Justclick.ru/catalog – представлений широкий каталог партнерських програм на безліч різнопланових курсів і вебінарів по ИнфоБизнес. Середній дохід з продажу курсів – від 300 до 2500 рублів.

Azamatushanov.com – Курси відомого бізнесмена Азамата Ушанова – 7 партнерських програм на тему Інфобізнес, виплати від 40% до 100%

Photoshop-master.org/education.php – безліч курсів по фотошопу та фотозйомці.

Netology.ru/affiliate – Нетологія – освітній онлайн проект з навчання віддаленим професіями. За партнерською програмою виплачують 20% винагороду від вартості курсу.

Isif-life.ru/platnye-kursy – Курси від Олександра Борисова () – як створювати сайти, одностранічнік, якісні відеоролики.

Alexyanovsky.com – Навчання бізнесу від Алекса Яновського ()

Glopart.ru – однак на ньому багато низькоякісних курсів

Розділ 6: Туризм і подорожі

  • Aviasales.ru/affiliateprogram – партнерка від найбільшого пошуковика авіаквитків. Виплачує в залежності від обороту від 50% до 70% від своєї комісії (виходить близько 1,2 – 1,7% від вартості квитка).
  • Partners.skyscanner.net – ще один пошуковик авіаквитків, платить за перехід на їх сайт зазвичай до 20 рублів.
  • Airbnb.ru – сервіс для бронювання житла у приватників, за кожного нового запрошеного господаря нараховує 982 рубля.
  • Booking.com – за бронювання готелю виплачує комісію в розмірі 4%.
  • Traff.travelata.ru – виплачує партнерські відрахування з продажу турів.
  • Travelpartners.pro – аналогічна партнерка турів від туристичної компанії Level Trevel. Чим вище середній чек, тим вище комісія.
  • Autoeurope.ru – партнерка по оренді автомобілів у всьому світі

5. Висновок

У нашій сьогоднішній статті ми постаралися описати всі найбільш важливі моменти при роботі з партнерськими програмами. Сподіваємося нам вдалося це зробити максимально простою і зрозумілою мовою!

Коротко підведемо підсумки! Як ви дізналися, є різні варіанти заробітку на партнерських програмах.

Тому, якщо у вас ще немає сайту або інший відвідуваною майданчики і ви хочете почати з нуля вже зараз заробляти істотні суми, то спробуйте саме почати з дощок оголошень (Авито) – це реально не складно!

Використання ж інших безкоштовних способів просувань – форумів, соцмереж, коментарів на сайтах, буде віднімати багато зусиль, але зазвичай так і не приносить якихось значних результатів. Заробляти на них можна, але суми будуть вкрай невеликими.

Займатися ж арбітражем трафіку – штука досить ризикована для тих, хто не знаєте, як це робити – цього треба вчитися. Іноді навіть топові арбітражнікі з величезним досвідом втрачають гроші на деяких партнерка. Так, і до того ж в цьому випадку почати без вкладень не вийде.

Відповідно, якщо ви не готові помилятися, втрачати гроші і вчитися, то арбітраж точно не для вас.

Зовсім інша справа мати свій сайт, групу в соціальних мережах, ютуб канал – цей варіант найоптимальніший для партнерок. За великим рахунком, щоб створити свій майданчик не потрібні якісь великі вкладення, можна також починати з повного нуля!

Тому навіть новачкові почати тут не так складно, як може здаватися на перший погляд. Головне, щоб було прагнення, все інше додасться!

Хоч процес розкрутки свого ресурсу досить тривалий, проте при правильному підході він обов’язково окупить з сповнена всіх зусиль!

Загалом, вибирайте той спосіб, який вам на даному етапі підходить найбільше і починайте діяти! Без дії нічого добитися неможливо!

На цьому у нас все, будемо закінчувати! Бажаємо вам великих заробітків і успіхів в починаннях!

Як заробляти на партнерських програмах в Інтернеті

Після того як ви приєдналися до партнерської програми, необхідно зробити кілька важливих кроків, щоб досягти успіху. Без цих дій шанси успіху будуть обмежені. Дотримуючись простих порад, можна збільшити свої комісійні за партнерський маркетинг та заробити трохи грошей.

Часто користувачі зазнають невдачі з програмами афілійованого маркетингу, тому що вони не мають необхідної інформації про програму афілійованого маркетингу.

Як правило, щоб досягти успіху в програмах партнерського маркетингу, достатньо:

  • • вибрати ринкову нішу;
  • • створити корисний, змістовний та багатий на ключові слова
    веб-сайт з конкретної тематики;
  • • додати свої партнерські посилання та рекламу.

Отже, яку інформацію вам потрібно знати, щоб досягти успіху в партнерській програмі.

1. Визначте мету та розмір планованого заробітку.

Вам знадобиться мета, якої ви будете прагнути. Скільки ви хочете заробляти за місяць? Це також допомагає візуалізувати те, чого ви хочете досягти. Наприклад, сплатити поїздки, провести свято та інші. Необхідно вибрати реальну суму, а потім поступово її збільшувати.

2. Знайдіть ринкову нішу за власними інтересами.

Ваш бізнес – це довгострокове зобов’язання, тому вам необхідно взяти участь у програмі афілійованого маркетингу в ринковій ніші, що цікавить. Інтернет повний інформації про партнерські маркетингові програми; докладіть зусиль, щоб провести дослідження та знайти кращу область ринку, що відповідає вашим інтересам і не використана конкурентами.

3. Виберіть прибуткову ринкову нішу.

Вам знадобиться докладна інформація про програму партнерського маркетингу про те, наскільки прибутковою буде ваша участь. Основна мета — заробляти гроші, тому необхідно встановити, наскільки прибутковим буде цей бізнес. В інтернеті доступна інформація про прибуткові ринкові ніші, з якими слід познайомитися, перш ніж вибрати найкращу для себе.

4. Дізнайтеся про репутацію афілійованого продавця.

Важлива частина інформації про програму афілійованого маркетингу, яку потрібно мати, — це репутація афілійованого продавця. Необхідно вибирати програми з гарною репутацією та якісні продукти чи послуги, які легко продати.

5. Створіть корисний, мотивуючий, насичений контентом та ключовими словами веб-сайт, який виберуть пошукові системи.

Достатньо розмістити кілька безкоштовних порад та інструментів на сайті; щоб відвідувачі захотіли знову повернутися сюди. Це дуже важливо, тому що чим більше відвідувачів на сайті, тим більше продажів та більше грошей для власника ресурсу.

6. Зареєструйтесь на сервісі контекстної реклами від Google.

Якщо веб-сайт з великою кількістю відвідувачів, можна легко отримувати невеликий дохід за корпоративні оголошення на своєму блозі.

7. Отримуйте посилання.

Це дуже важлива інформація про партнерську програму, яку потрібно завжди пам’ятати. Посилання на інші сайти завжди підвищують рейтинг сайту.
Односторонні посилання важливіші, ніж взаємні звернення.

8. Зареєструйте свій веб-сайт в основних та нішевих каталогах.

Необхідно вибирати каталоги з вузькою спрямованістю, які можуть бути цікавими для майбутніх користувачів. При правильному заповненні форми реєстрації ваша сторінка сайту буде добре оптимізована під пошукові просування.

9. Пишіть та розповсюджуйте статті.

Така стратегія є надзвичайно важливою. Це вважається економічно ефективним способом просування будь-якої партнерської програми.

10. Будьте терплячими.

Зазвичай потрібно кілька місяців послідовних зусиль, перш ніж ви зможете побачити будь-які результати. Не можна зневірятися і здаватися. Всі зусилля почнуть приносити плоди приблизно через три місяці, коли пошукові системи надсилатимуть трафік на ваш сайт.

Висновок

Вищевикладене є важливою інформацією про партнерську програму, яку вам необхідно знати, якщо ви хочете досягти успіху та заробити грошей як партнер. Просто дотримуючись наведених вище рекомендацій, ви побачите, що надходять гроші.

Про автора

admin administrator