Чи потрібно проходити техогляд у 2022 році для постановки на облік

Авторadmin

Чи потрібно проходити техогляд у 2022 році для постановки на облік

Обов’язковий техогляд в Україні. Кому і коли треба перевіряти авто з 2023 року

Уряд повертає обов’язковий техогляд для автовласників, який було відмінено ще у 2011 році. Розповідаємо, кому й коли проходити обов’язковий ТО.

Власники легкових автомобілів, які використовували транспортний засіб виключно для особистих цілей 11 років не проходили обов’язковий техогляд в Україні. Приватні компанії продовжували оплачувати техогляд для засобів, які використовувалися для комерційних перевезень.

Обов’язкове проведення ТО є однією з умов вступу України до ЄС. Міністерством інфраструктури України планує повернути техогляд за допомогою Проекту Закону Про внесення змін до низки законодавчих актів України з безпеки експлуатації колісних транспортних засобів, пише Центр Авто.

Хто має проходити обов’язковий техогляд

Проходити техогляд, незалежно від того, коли був зареєстрований автомобіль, повинні:

  • транспортні засоби, які протягом 10 днів після того, як їх перереєстрували на ім’я нового власника;
  • машини, що потрапили в ДТП, і при цьому пошкодження отримали елементи, від яких залежить безпека пересування ( підвіска, кермовий механізм, гальма), або був сильно деформований кузов;
  • авто, на яких було виявлено суттєві неполадки під час водіння.

Як часто проводити техогляд за новим законом авто різного типу

Легкові автомобілі ( можуть перевозити до 9 пасажирів) повинні пройти технічний огляд не пізніше ніж через 4 роки після дати першої реєстрації, а після цього — кожні 2 роки. Якщо автомобіль використовується для комерційних перевезень ( наприклад, у службі таксі), техогляд потрібно проходити щорічно.

Від обов’язкового технічного огляду звільняються транспортні засоби, які раніше мали перевірятися:

  • швидкість пересування яких не перевищує 25 км/год;
  • використовуються на дорогах загального користування;
  • Мають двигун об’ємом менше 125 см або електродвигун, потужність якого не перевищує 4 кВт.

Хто не зможе пройти техогляд

Законопроєкт виключає проходження техогляду ряду транспортних засобів. Серед них:

  • Автомобілі, які потрапляли до серйозних дорожньо-транспортних пригод. Це, в основному машини із серйозними пошкодженнями. Наявність таких ушкоджень виявлятимуть та аналізуватимуть експерти.
  • Авто, які не відповідають стандарту Євро-4, що діє, а також машини, вік яких перевищує 15 років можуть мати складнощі із проходженням техогляду.
  • Заборона на проходження технічного огляду також стосується автомобілів, в конструкцію яких були внесені значні зміни.
  • Машини, зареєстровані за кордоном, або які отримали прописку в Україні.

Останнє стосується, зокрема, так званих « євроблях» та битих авто, привезених в Україну зі США.

Де проходити техогляд в Україні

Техогляд авто будь-якої категорії можна буде пройти у сертифікованому СТО. Фахівці оглядатимуть транспортні засоби та після проведення всіх необхідних процедур видаватимуть сертифікати про проходження технічного огляду. Сертифіковані центри техогляду проходять у всіх українських містах. На даний момент на території нашої країни діє 800 сертифікованих СТО.

Штрафи за відмову від техогляду

Якщо авто не пройде технічний огляд до зазначених термінів, або закінчиться зазначений термін від дати останнього техогляду, водія буде оштрафовано на суму 1700 грн ( 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян). При повторному порушенні йому загрожує позбавлення посвідчення водія.

Техогляд 2022 для всіх: хто пройде, а хто – ні

Віртуальний меморіал загиблих борців за українську незалежність: вшануйте Героїв хвилиною вашої уваги!

Починаючи з вересня 2022 року всі автомобілі на українській реєстрації знову повинні будуть регулярно проходити обов’язковий техогляд. Це передбачено Угодою про асоціацію між Україною та ЄС.

АвтоОбоз розбирався, які автомобілі зможуть його пройти, а у кого з власників транспортних засобів можуть виникнути проблеми та чому. Для початку нагадаємо, що в Україні скасували процедуру обов’язкового проходження техогляду у 2011 році. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовують своїх “залізних коней” виключно в особистих цілях. А вся комерційна техніка, включаючи ліцензовані таксі, продовжувала регулярно проходити техогляд. Процедуру з 2012 року проводять приватні компанії, які мають відповідний дозвіл від Мінінфраструктури та внесені до реєстру МВС.

Однак відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, підписаному у 2014 році, техогляд “для всіх” повинен повернутися не пізніше, ніж через 5 років після вступу в силу документа в повному обсязі, тобто до вересня 2022 року. Навесні нинішнього року Мініфрастуктури опублікувало чергову версію Проекту Закону “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів”. На сьогодні він так і не був реалізований, але прийняти його рано чи пізно доведеться. Що в цьому випадку чекає автолюбителів? Порядок проходження техогляду Згідно із законопроектом, легкові автомобілі (з кількістю пасажирів до 9) повинні проходити техогляд через 4 роки після першої реєстрації, а далі – раз в 2 роки. Якщо автомобіль використовується в таксі, техогляд повинен проводитися щорічно.

  • нові власники автомобілів протягом 10 днів після перереєстрації транспортного засобу на своє ім’я;
  • після ДТП, в яких були пошкоджені елементи машини, що впливають на безпеку водіння (підвіски, системи управління, подушки безпеки, системи гальмування, деформація кузова)
  • у разі виявлення істотних неполадок на дорозі.

Кому не потрібно проходити техогляд?

Обов’язковому технічному контролю не підлягають транспортні засоби:

  • які не використовуються на дорогах загального користування;
  • з об’ємом двигуна, що не перевищує 125 куб см, або електродвигуном потужністю до 4 кВт.

Де проходити техогляд?

В Україні зареєстровано близько 10 млн автомобілів та близько 800 сертифікованих центрів, що мають законні підстави проводити техогляд. Таким чином, протягом року кожен такий центр повинен провести перевірку приблизно 6250 тисяч авто. З урахуванням того, що в 2022 році 260 робочих днів – щодня на станції буде проходити техогляд 24 машини – 3 авто на годину. Що встигне перевірити майстер за 20 хвилин, залишається загадкою.

Хто не зможе пройти техогляд?

Відповідно до вимог до технічного стану автомобіля, перерахованих в постанові уряду, у певної категорії автовласників можуть виникнути проблеми з техоглядом. Його можуть не пройти авто, які побували в серйозних ДТП, а це – більшість “битків” з США, “евробляхі”, технічний стан яких у більшості випадків не відповідає чинним в Україні нормам Євро 5, а також будь-які транспортні засоби зі змінами в заводській конструкції.

Як каратимуть?

Якщо автомобіль вчасно не пройшов обов’язковий техогляд, власник отримає штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – поки це 1700 грн. При повторному порушенні загрожує позбавлення водійських прав.

Як розповідав раніше OBOZREVATEL, в Україні автомобілістів зобов’яжуть протягом 10 днів після покупки та перереєстрації на своє ім’я б/у авто проходити техогляд. Ряд нововведень може вступити в силу у 2022 році.

Техогляд 2022 для всіх: хто пройде, а хто – ні

Віртуальний меморіал загиблих борців за українську незалежність: вшануйте Героїв хвилиною вашої уваги!

Починаючи з вересня 2022 року всі автомобілі на українській реєстрації знову повинні будуть регулярно проходити обов’язковий техогляд. Це передбачено Угодою про асоціацію між Україною та ЄС.

АвтоОбоз розбирався, які автомобілі зможуть його пройти, а у кого з власників транспортних засобів можуть виникнути проблеми та чому. Для початку нагадаємо, що в Україні скасували процедуру обов’язкового проходження техогляду у 2011 році. Це стосувалося власників легкових автомобілів, які використовують своїх “залізних коней” виключно в особистих цілях. А вся комерційна техніка, включаючи ліцензовані таксі, продовжувала регулярно проходити техогляд. Процедуру з 2012 року проводять приватні компанії, які мають відповідний дозвіл від Мінінфраструктури та внесені до реєстру МВС.

Однак відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, підписаному у 2014 році, техогляд “для всіх” повинен повернутися не пізніше, ніж через 5 років після вступу в силу документа в повному обсязі, тобто до вересня 2022 року. Навесні нинішнього року Мініфрастуктури опублікувало чергову версію Проекту Закону “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів”. На сьогодні він так і не був реалізований, але прийняти його рано чи пізно доведеться. Що в цьому випадку чекає автолюбителів? Порядок проходження техогляду Згідно із законопроектом, легкові автомобілі (з кількістю пасажирів до 9) повинні проходити техогляд через 4 роки після першої реєстрації, а далі – раз в 2 роки. Якщо автомобіль використовується в таксі, техогляд повинен проводитися щорічно.

  • нові власники автомобілів протягом 10 днів після перереєстрації транспортного засобу на своє ім’я;
  • після ДТП, в яких були пошкоджені елементи машини, що впливають на безпеку водіння (підвіски, системи управління, подушки безпеки, системи гальмування, деформація кузова)
  • у разі виявлення істотних неполадок на дорозі.

Кому не потрібно проходити техогляд?

Обов’язковому технічному контролю не підлягають транспортні засоби:

  • які не використовуються на дорогах загального користування;
  • з об’ємом двигуна, що не перевищує 125 куб см, або електродвигуном потужністю до 4 кВт.

Де проходити техогляд?

В Україні зареєстровано близько 10 млн автомобілів та близько 800 сертифікованих центрів, що мають законні підстави проводити техогляд. Таким чином, протягом року кожен такий центр повинен провести перевірку приблизно 6250 тисяч авто. З урахуванням того, що в 2022 році 260 робочих днів – щодня на станції буде проходити техогляд 24 машини – 3 авто на годину. Що встигне перевірити майстер за 20 хвилин, залишається загадкою.

Хто не зможе пройти техогляд?

Відповідно до вимог до технічного стану автомобіля, перерахованих в постанові уряду, у певної категорії автовласників можуть виникнути проблеми з техоглядом. Його можуть не пройти авто, які побували в серйозних ДТП, а це – більшість “битків” з США, “евробляхі”, технічний стан яких у більшості випадків не відповідає чинним в Україні нормам Євро 5, а також будь-які транспортні засоби зі змінами в заводській конструкції.

Як каратимуть?

Якщо автомобіль вчасно не пройшов обов’язковий техогляд, власник отримає штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – поки це 1700 грн. При повторному порушенні загрожує позбавлення водійських прав.

Як розповідав раніше OBOZREVATEL, в Україні автомобілістів зобов’яжуть протягом 10 днів після покупки та перереєстрації на своє ім’я б/у авто проходити техогляд. Ряд нововведень може вступити в силу у 2022 році.

Про автора

admin administrator