Чи потрібно реєструвати пилораму

Авторadmin

Чи потрібно реєструвати пилораму

Чи потрібно реєструвати пилораму

Кожного, хто замислювався про покупку мотовсюдихода, цікавить питання: чи потрібна постановка квадроцикла на облік? У цій статті ми розповімо вам, у яких випадках реєструвати транспортний засіб не обов’язково, а коли необхідно.

Отже, якщо техніка купується для особистого користування та їзди віддаленими від доріг загального призначення ділянками, постановка на облік – це особисте побажання покупця. Це також відноситься до дитячих, підліткових та електромоделей. Щодо експлуатації квадроциклів у різних виробничих галузях та комунальних службах, при необхідності перетину дорожньої мережі реєстрація необхідна.

Для управління такою технікою (без постановки на облік) знадобляться такі документи.

  • Пакет документів. При купівлі транспортного засобу бренду BRP водієві обов’язково видаються: договір купівлі-продажу, гарантійний талон, видаткова накладна та митна декларація.
  • Права. Для управління мототехнікою з об’ємом двигуна понад 200 кубів потрібні права категорії А1. На дитячі та підліткові моделі права не потрібні.

У охочих поставити квадроцикл на облік постає питання — де зареєструвати квадроцикл? На нього ми відповімо далі.

Де відбувається реєстрація квадроциклів в Україні

Якщо виникла потреба зареєструвати квадроцикл, покупцеві потрібно зв’язатися з дилером та оформити запит на пакет документів, необхідних для реєстрації.

Реєстрацією квадроциклів в Україні займаються такі установи: “Держспоживслужба” та “Держпраця”.

Порядок реєстрації екстремальної техніки в “Держспоживслужбі”

1. Квадроцикл BRP, що належить юридичній особі, реєструється за місцезнаходженням органу управління юридичної особи, якщо власник фізична особа – за місцем проживання власника.

2. Усі необхідні документи ми надаємо покупцю:

  • видаткову накладну;
  • договір купівлі-продажу, номер якого внесено до Реєстру інформаційної системи Agro Tech.
  • акт прийому передачі транспортного засобу;
  • митну декларацію;
  • декларацію про відповідність транспортного засобу;
  • транзитний номер.

3. Вартість послуг із встановлення на облік власнику транспортного засобу необхідно уточнювати за місцем реєстрації.

Після завершення процедури реєстрації водій отримує технічний паспорт та номерний знак.

Порядок реєстрації транспортних засобів у Держпраці

Процедура реєстрації регламентується постановою Кабінету Міністрів України №8 від 06 січня 2010 року.

  1. Транспортний засіб, що належить юридичній особі, реєструється за місцезнаходженням органу управління юридичної особи, якщо власник фізична особа – за місцем проживання або перебування власника.
  2. Перший етап реєстраційних заходів – державний технічний огляд технічного засобу, за результатами оформляється акт технічного огляду та видається талон, формат якого затверджується у Держпраці.
  3. Реєстрацію екстремальної техніки ініціює власник, подає письмову заяву, складену за зразком згідно з додатками 1 та 2 (зразки заяви прикріплюю у додатку нижче), до якої додаються копії:
  • паспорту,
  • документів, що підтверджують законність угоди купівлі-продажу техніки;
  • наказу про призначення посадової особи, відповідальної за безпечну експлуатацію та технічний стан транспортного засобу (для юридичної особи);
  • документів, що підтверджують оплату супутніх послуг: бланків, номерних знаків, виданих під час реєстрації, проведення технічного огляду;
  • сертифікат відповідності, свідоцтва про визнання відповідності, декларацію про відповідність для транспортного засобу, на який поширюються відповідні вимоги.
  • акта технічного огляду та позитивного висновку експертизи, проведеної спеціалістами експертно-технічного центру, на відповідність технологічного транспортного засобу нормативно-правовим актам з охорони праці України (для технологічних транспортних засобів, виготовлених поза Україною або переобладнаних чи самостійно зібраних).

Усі первинні документи ми надаємо покупцеві: видаткову накладну, договір купівлі-продажу, акт прийому передачі транспортного засобу, митну декларацію, декларацію про відповідність транспортного засобу.

Важливо! У документах не використовується термін «Квадроцикл», допустиме формулювання – «Мотовсюдихід» або «Всюдихід».

Акт технічного огляду видається фахівцями експертно-технічного центру після проведення відповідних заходів.

Вартість послуг із встановлення на облік власнику транспортного засобу необхідно уточнювати за місцем реєстрації.

Після закінчення реєстраційних заходів водій отримує технічний паспорт (зразок у додатку).

На сьогоднішній день існує безліч салонів, які надають послуги з оформлення техніки. Вони пропонують реєстрацію квадроциклів в Україні без паперової тяганини та зайвого головного болю. Але й ціна за вирішення складних питань буде відповідною.

Документи, необхідні для постановки на облік

Квадрики і почали набирати популярності в нашій країні відносно недавно. Тому єдиної думки про стандарти реєстрації та суворого переліку документів для управління такою технікою поки що не існує.

Сертифікати відповідності на цей вид транспорту містять позначку – квадроцикли не підлягають експлуатації на трасі та дорогах загального користування. Відповідно, реєструвати їх у автоінспекції неможливо. Але є деякі нюанси.

Якщо ви купуєте досить потужну техніку і плануєте їздити на ній не тільки бездоріжжям, але й громадськими дорогами, знадобиться два документи — посвідчення водія категорії А1 і техпаспорт на квадроцикл.

У яких випадках слід знімати з обліку квадроцикл?

Чи багато райдерів, які вже зареєстрували свої мотовсюдиходи, цікавляться, коли необхідно знімати техніку з обліку? Ситуацій, у яких це може знадобитися, є кілька.

  • при зміні місця проживання власника;
  • перед утилізацією агрегату після ДТП;
  • перш ніж вивезти квадрик за кордон;
  • під час продажу квадроцикла.

Щоб зняти транспортний засіб з обліку, необхідно звернутися до служби, де була первинна реєстрація.

Де можна і де не можна їздити на квадроциклі

Формально квадроцикл — всюдихідна техніка, природним середовищем якої вважаються ліси, болота, гори та ін. Найчастіше вона купується для поїздок на природу, полювання та риболовлю, а також офроуда. Однак, щоб дістатися пункту призначення (ліс, гори тощо), іноді доводиться долати деякі ділянки асфальтованої дороги загального призначення. У таких випадках райдер стає повноправним учасником дорожнього руху та зобов’язується мати права категорії А1.

Існують і інші умови, яких необхідно дотримуватися кожного мотолюбителя:

  • наявність мотошоломів у водія та пасажирів відповідного зразка для загальної безпеки;
  • дотримання режимів руху відповідно до знаків «Рух тракторів заборонено», «Автомагістраль», «Дорога для автомобілів»;
  • квадрик повинен бути обладнаний освітлювальними приладами та дзеркалами заднього виду;
  • пересування містом на цих транспортних засобах заборонено.

Зверніть увагу, без документів квадроциклом виїжджати на дорожню мережу не можна. Щоб переправити техніку в потрібне місце (наприклад, ліс), доведеться використовувати автомобіль та спеціальний причіп. Після транспортування можна вільно кататися бездоріжжям, а потім перевезти квадроцикл додому тим же способом.

Правила використання та реєстрації дронів в Україні

Дрон, квадрокоптер, безпілотний літальний апарат (далі – БЛА) – ці технічні пристрої вже давно стали звичайними речами у нашому житті. Ми можемо їх зустріти в парках, на урочистих заходах під відкритим небом, біля житлових будинків і в інших можливих місцях. На мою думку, популяризація квадрокоптера обумовлена ​​можливістю знімати відео з висоти пташиного польоту і поширення їх в соціальних мережах. Однак з’являється багато питань про правила їхнього використання, небезпеки для оточуючих. Щоб розібратися з цим, ми розкриємо декілька важливих питань, інформація по яких буде важливою не тільки для власників дронів, але і для тих, хто збирається їх придбати.

Зміст:

Чи можна користуватися дроном в Україні?

Існує кілька варіантів використання дронів: військовий і цивільний. Цивільний в свою чергу може здійснюватися як в особистих, так і в комерційних цілях. З появою цих пристроїв з’явилися і правові відношення, які повинні бути врегульовані. Чи з’явився спеціальний закон про квадрокоптери в Україні? Ні, на даний момент, законодавчими актами, які регулюють подібні правовідносини, є:

  • Повітряний кодекс України;
  • Положення про використання повітряного простору України;
  • Правила використання повітряного простору України.

Вищевказані документи регламентують порядок використання БЛА. Таким чином, використовувати дрони в Україні можна, але необхідно дотримуватися спеціальних правил. У Правилах зазначено, що якщо вага вашого дрона до 20 кг, то немає необхідності подавати заявку, отримувати дозвіл або інформувати держструктури, проте варто дотримується наступних правил:

  • не перетинати державний кордон України;
  • не виконувати польоти за межами встановлених заборон і обмежень використання повітряного простору, крім випадків, встановлених у вищезгаданому Положенні;
  • виконання польоту повинно бути не ближче 5 км від зовнішніх кордонів злітно-посадкових смуг аеродромів або не ближче 3 км від зовнішніх кордонів злітно-посадкової смуги злітно-посадкових майданчиків або вертодромів, крім узгоджених випадків;
  • польоти виконувати не ближче 500 м від пілотованих повітряних суден;
  • заборонено виконувати польоти над людьми на відкритому просторі і над місцями щільної забудови, а так само над об’єктами державних структур, перелік яких визначено Правилами
  • не перевищує максимальну висоту польоту, регламентовану Правилами;
  • допустима швидкість польоту не більше 160 км/год.

Чи потрібно реєструвати квадрокоптер в Україні?

Прямої вказівки законодавця на необхідність реєстрації квадрокоптера поки що немає. Однак, якщо вага вашого дрона становить понад 20 кг або вам потрібно здійснити політ в зонах з обмеженнями, то для цього потрібно отримати дозвіл на використання повітряного простору. Процес отримання цього дозволу регулюється Правилами використання повітряного простору, а більш детально можна дізнатися на офіційному сайті Державної Авіаційної служби України. Водночас власник квадрокоптера при подачі заявки реєструється в базі даних Украероцентру та вносить інформацію про дрон. На даний момент, дрон як об’єкт, не реєструється, але згідно останніх новин, в планах Міністерства інфраструктури України створити реєстр дронів. Оскільки, спостерігається значне зростання кількості дронів, неврегульованих і проблемних ситуацій, то швидше знадобиться спеціальний закон про безпілотні літальні апарати України, який би збирав всю необхідну інформацію про ці правовідносини.

Де можна користуватися дроном?

У першу чергу, перед здійсненням польоту потрібно звернутися до законодавчих актів, для того щоб розуміти, що законодавець має на увазі під забороненою зоною і які заборонені зони польотів для квадрокоптера вказані.

Так, в Положенні такими зонами є повітряний простір над особливо важливими державними об’єктами, атомними станціями, гідроелектростанціями, греблями, природними заповідниками, об’єктами або промисловими підприємствами підвищеної екологічної небезпеки, а також заборонена зона встановлюється в разі виникнення загрози національній безпеці, суверенітету над повітряним простором України, територіальної цілісності України або під час збройного конфлікту, проведення спеціальних операцій, пов’язаних з протидією протиправної діяльності на державному кордоні, збереженням територіальної цілісності України і конституційного ладу.

Заборонені зони для польотів на квадрокоптера згідно Правил використання повітряного простору України – це об’єкти (зони), визначені державними органами, перелік яких визначений пп. 5, п. 4, розділу II цих Правил.

Сьогодні існує карта польотів дронів, в якій визначені зони, де можна, а де не можна здійснювати політ. Карта заборонених зон для дронів має назву «Зони заборон і обмежень використання повітряного простору» і представлена ​​на офіційному сайті Державної Авіаційної служби України. Надалі, карта польотів дронів за сприяння Міністерства цифрової трансформації планує перетворитися в мобільний додаток.

Ще одне не менш важливе питання використання повітряного простору: «Чи може власник земельної ділянки збити дрон, який знаходиться в його повітряному просторі?». Стосовно прольоту дронів над приватною територією, то це питання спірне і на сьогодні не врегульоване на законодавчому рівні. Водночас збивати квадрокоптер не можна, однак ви маєте правозаборонити зйомки, а також вимагати видалити фото- і відеоматеріали, зроблені дроном над вашою земельною ділянкою.

Щодо відповідальності за порушення, пов’язані з використанням дронів, то вона передбачена ч.1 ст. 127 Повітряного кодексу України – для юридичних осіб та ч.5 ст. 111 Кодексу України про адміністративні правопорушення – для фізичних. Судова практика застосування цих норм майже відсутня, але у випадках використання дрона як знаряддя в інших правопорушеннях, його можуть конфіскувати або накласти штраф власнику.

Прикладом є постанова Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області у справі № 308/276/19 від 13.09.2019, де за допомогою дрона власник нелегально намагався перевезти тютюнові вироби, чим порушив митні правила, після чого суд призначив йому покарання у вигляді штрафу.

Таким чином, правовідносини, пов’язані з використанням повітряного простору України квадрокоптером знаходиться на етапі розвитку: законодавство вдосконалюється, з’являються нові проекти для спрощення процедури реєстрації, отримання заявок, карта заборонених зон для польотів квадрокоптера стає більш точною і простою у використанні. Спеціальний закон про дрони в Україні, на нашу думку, уніфікував би всі правові положення, які «розкидані» в різних законодавчих актах.

Якщо Вам потрібна послуга професіонала, користуйтеся сервісом «Тендер на юридичну послугу » від юридичного ресурсу Протокол.

Автор консультації: Богдан Маслов, юрист Адвокатська фірма «Єфімов та партнери»

Обов’язок реєстрації в Єдиній судовій системі: що треба зробити до 21 лютого?

Закон №3200 встановлює для юросіб обов’язок зареєструватися в електронному кабінеті Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (ЄСІТС). Що потрібно зробити до 20.02.2024 р. включно?

21.07.2023 року набрав чинності Закон від 29.06.2023 р. №3200-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обов’язкової реєстрації та використання електронних кабінетів в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами» (надалі – Закон №3200). Ми про це повідомляли тут .

Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 90 днів з дня його опублікування, крім:

  • підпункту 1 пункту 2 та підпункту 1 пункту 3 розділу І цього Закону в частині обов’язкової реєстрації юридичними особами (приватної форми власності) електронних кабінетів в ЄСІТС або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, які вводяться в дію через сім місяців з дня опублікування цього Закону;
  • підпункту 52 пункту 1, підпункту 52 пункту 2 та підпункту 45 пункту 3 розділу І цього Закону, які вводяться в дію одночасно з набранням чинності цим Законом.

Опублікування Закону №3200 відбулося 20 липня 2023 року в “Голосі України”. Отже, він набрав чинності з 21 липня. Відповідно обов’язок ЮО мати електронні кабінети в Єдиній судовій системі вводиться в дію з 20 лютого 2024 року.

Багато фахівців радять зареєструватись до вказаних строків . Втім, якщо ви не встигнете з тих чи інших причин зареєструвати електронний кабінет та подали позов чи скаргу у паперовому вигляді, суд обов’язково вам нагадає про обов’язок зареєструватися в електронному кабінеті.

Хто саме повинен зареєструватися?

Закон №3200 вимагає, щоби адвокати, нотаріуси, державні та приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, органи державної влади та інші державні органи, органи місцевого самоврядування, інші юридичні особи реєстрували свої електронні кабінети в ЄСІТС або її окремій підсистемі (модулі), що забезпечує обмін документами, в обов’язковому порядку.

Інші особи реєструють свої електронні кабінети в ЄСІТС лише в добровільному порядку.

Фізичні особи та ФОПи можуть реєструватись в електронному кабінеті в добровільному порядку. Для юросіб реєстрація в системі ЄСІТС є обов’язком.

Важливо для фізосіб! Якщо реєстрація електронного кабінету ЄСІТС суперечить релігійним переконанням особи, яка зобов’язана його зареєструвати, процесуальні наслідки звернення до суду такою особою без реєстрації електронного кабінету у вигляді залишення її документа без руху, його повернення або залишення без розгляду не застосовуються за умови, що особа заявила про такі обставини одночасно з поданням відповідного документа шляхом подання окремої обґрунтованої письмової заяви.

Електронний кабінет буде єдиним, незалежно від юрисдикції та інстанції суду, в якому ви берете участь у справі, статусу учасників та їх кількості.

Що буде, якщо не зареєструвати електронний кабінет?

При поданні позовних та інших заяв, клопотань, відзивів до суду слід буде обов’язково вказувати окрім повного найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові) (для фізичних осіб) заявника, його місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта (для фізичних осіб – громадян України), номери засобів зв’язку, адреса електронної пошти (за наявності), й відомості про наявність або відсутність електронного кабінету .

Те ж стосується й подання апеляційних та касаційних скарг.

Для тих, хто наразі планує подавати після 21.07.2023 р. позови на своїх контрагентів, мають врахувати, що особа, яка вже зареєструвала електронний кабінет в ЄСІТС, матиме право подавати процесуальні, інші документи, вчиняти інші процесуальні дії в електронній формі за допомогою ЄСІТС з використанням власного КЕП чи УЕП. Водночас реєстрація в електронному кабінеті не позбавляє права на подання документів до суду в паперовій формі.

Це важливо, адже позови до господарських судів доволі часто мають дуже велику кількість документів, які подекуди доставлялись в суди у кількох коробках, та нараховували й тисячі сторінок.

Тож подати позов до суду можна буде й у паперовому вигляді (навіть попри зареєстрований електронний кабінет в ЄСІС). Проте все йде до того, що обмін документами суд вже буде здійснювати в електронній формі.

З 21.02.2024 р. при складенні позовної заяви ви маєте вказати, чи зареєстрований у вас електронний кабінет, чи ні. Адже суд постановлятиме ухвалу про залишення позовної заяви без руху також у разі, якщо позовну заяву подано особою, яка зобов’язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його. Те саме стосується й письмових документів, які подаються до суду – письмової заяви (клопотання, заперечення). Суд повертатиме їх заявнику без розгляду.

Якщо позов подається до органу ПС чи іншого державного органу, то й при зверненні до адміністративного суду заявник, попри реєстрацію в ЄСІТС, має право на подання доказових документів до суду в паперовій формі. Але саму паперову позовну заяву суд відмовиться розглядати, якщо вона подана особою, яка не зареєстрована в ЄСІТС – жодних винятків для спорів з органами державної влади.

Аналогічна ситуація й у разі трудових спорів – так само треба буде зареєструватися в електронному кабінеті, з правом подання позовів у паперовій формі, яке діятиме до 21.02.2024 р.

Але, навіть зараз, у перехідний період, варто врахувати, що разі, якщо ви подали позов через ЄСІТС, то все подальше листування зі судом здійснюватиметься виключно через електронний кабінет. Тож не забуваймо туди частіше заглядати!

Наведені вище вимоги стосуються й подання апеляційних та касаційних скарг до апеляційних судів та ВС.

Важливо! У системі ЄСІТС є можливість сплати судового збору після виконання всіх вимог щодо формування позовної заяви в електронному кабінеті. Сума судового збору розраховується автоматично та зазначається у графі «До сплати». При цьому, якщо ви не погоджуєтесь зі сумою судового збору та потрібно внести іншу суму, замість вказаної системою, слід проставити відмітку «Я хочу сплатити іншу суму» та власноруч зазначити потрібну цифру. Якщо заявник звільнений від судового збору, про це обов’язково вказують у позовній заяві зі зазначенням підстав для такого звільнення. В електронному кабінеті можна також завантажити квитанцію за вже сплаченим судовим збором.

Як бути зі судовими повістками?

Оскільки для фізосіб мати електронний кабінет в ЄСІТС не обов’язково, то у разі трудових спорів та спорів з податковими та іншими державними органами, судові повістки направлятимуться:

1) за наявності в особи електронного кабінету – шляхом надсилання повістки до її електронного кабінету;

2) за відсутності в особи електронного кабінету – шляхом надсилання повістки рекомендованою кореспонденцією (листом, телеграмою), кур’єром зі зворотною розпискою за адресами.

Для судів загальної юрисдикції (для трудових спорів та інших спорів за участі фізичних осіб) судова повістка разом з копіями відповідних документів надсилається до електронного кабінету відповідного учасника справи, а в разі його відсутності – разом із розпискою рекомендованим листом з повідомленням про вручення або кур’єром за адресою, зазначеною стороною чи іншим учасником справи.

Як буде зі судовими рішеннями?

Головна проблема отримання судового рішення – це можливість його передати у виконавчу службу чи приватному виконавцю. І отримання судового рішення саме в електронному кабінеті викликало багато питань.

Втім, як це буде на практиці з 21.02.2024 р., ми побачимо. А наразі, в перехідний період, в системі ЄСІТС передбачається, що:

  1. Приватні виконавці та виконавці з органів виконавчої служби мають також зареєструвати свої електронні кабінети.
  2. Суди надсилають копію (текст) судового рішення до Єдиного державного реєстру судових рішень та Єдиного державного реєстру виконавчих документів, до його електронного кабінету, а в разі відсутності електронного кабінету – рекомендованим листом із повідомленням про вручення.
  3. Одночасно судові рішення в електронній та паперовій формі не видаються.
  4. Виконавчі документи також видаються в електронній або у паперовій формі.

Як зареєструватись в електронному кабінеті?

Зробимо коротенький огляд реєстрації в електронному кабінеті та самого електронного кабінету.

Крок 1. Реєстрація в електронному кабінеті.

Загалом порядок реєстрації в електронному кабінеті доволі простий:

  1. Зайти на сторінку ЄСІС.
  2. Скористатись файловим ключем у форматі : .jks, .pfx, .pk8, .zs2, .dat або авторизуватись з ID.gov.ua. Система дозволяє авторизуватись за допомогою токена, хмарне сховище, файловий носій або Дія.Підпис.
  3. Зайти в систему та виконати всі необідні дії для реєстрації – фізособа та ФОПи реєструються за допомогою ІПН, юрособа – за ЄДРПОУ.
  4. У процесі реєстрації ви можете вказати, чи ви є фізособою чи ФОПом. Проте надалі, якщо через електронний кабінет буде подаватись заява від фізособи чи ФОПа, потрібно про це поставити відповідну відмітку.

Крок 2. Як створити заяву та подати її в електронному кабінеті.

Порядок створення заяви до суду детально наведений за посиланням. Варто пам’ятати, що:

  • в електронному кабінеті є відповідні типи заяв, якими ви можете скористатись. Відповідно до обраного типу заяви система надає перелік лише тих судів, в які таку заяву можна подати. Якщо в переліку судів відсутній потрібний вам суд, ймовірно що вами обрано шаблон заяви неправильний, або ви обрали не той суд;
  • вам потрібно обрати суд (регіон суду), до якого ви плануєте звернутись, та спосіб подання заяви: « Особисто » або « Як представник (захисник) »;
  • надалі ви можете скористатись кнопкою « Наступний крок » або у разі необхідності повернутися до попереднього кроку, натиснувши кнопку « Повернутись »;
  • в електронному кабінеті ви можете внести відомості про свого представника (адвоката тощо) та надати йому доступ до вашого кабінету,
  • у більшості розділів електронного кабінету наявні відеоінструкції для полегшення розуміння всіх дії та правильного створення документів, їх надсилання та видалення.

Крок 3. Уважно вивчити всі розділи електронного кабінету та скористатись підказками та відеоінструкціями.

Загалом пройдемося по розділах, які наявні на сьогодні в електронному кабінеті системи ЄСІС:

  • У розділі « Повідомлення » ви будете бачити всі повідомлення, що будуть надсилатись судами.
  • У розділі « Мої справи » будуть відображатись ваші судові справи та справи, до яких вам надано доступ.
  • У розділі « Заяви » ви будете бачити створені вами заяви, а також можна створити власні заяви та скористатись переліком доступних в ЄСІС заяв.
  • У розділі « Документи сторін » буде відображено документи (позовні заяви), надіслані іншими сторонами судового процесу перед відправкою до суду – фактично ви отримаєте документи від ваших контрагентів та знатимете про подання проти вас позову.
  • У розділі « Довіреності » ви можете створювати, додавати та анульовувати довіреності.
  • У розділі « Відезв’язок » ви матимете можливість участі в судовому засіданні в режимі відеоконференції.
  • У розділі « Наявність кабінету » ви також можете з’ясувати наявність електронного кабінету у вашого контрагента/відповідача та насилати йому копії документів, якщо цього вимагає процесуальний кодекс. Ознайомитись з інструкцією можна за посиланням .
  • У розділі « Профіль користувача » ви можете через підрозділ « Мобільні пристрої » за допомогою QR-коду встановити мобільний додаток « єСуд » на свій телефон та отримувати вчасно повідомлення на своєму гаджеті.

Автор: Канарьова Наталія

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз’яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Усі новини рубрики «Автоматизація»

У разі збільшення кількості РРО у місці торгівлі доплата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем здійснюється за квартали, які залишились до закінчення дії ліцензії

Фактичною перевіркою підтверджено факти використання найманої праці осіб без належного оформлення, а також встановлено порушення вимог Закону про РРО

До заяви-розрахунку, яка подається для отримання фінансування від ПФУ, в деяких випадках слід додавати скановані копії платіжних документів, які б підтвердили сплату єдиного соціального внеску

Зокрема, нерезидент має надати витяг з відповідного реєстру, виданого в країні реєстрації іноземної компанії, організації, або оригінал установчого документа такої юридичної особи, або нотаріальну копію такого документа

Податківці підкреслили, що з технічних причин сервіс «Повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом» 29.02.2024 працювати не буде

Про автора

admin administrator