Хто робить лінію на Роллс Ройсі

Авторadmin

Хто робить лінію на Роллс Ройсі

Створили завод елітних автомобілів

Британський інженер Генрі Ройс і автолюбитель Чарльз Роллс заснували компанію Rolls-Royce 4 травня 1904 року. Вона виробляла елітні автомобілі й авіаційні двигуни.

Концерн спеціалізувався на виробництві елітних автівок та авіаційних двигунів, які під час Другої світової війни були майже на всіх британських літаках. Один із автомобілів Rolls-Royce – Phantom IV – свого часу був найбільш ексклюзивною моделлю. Між 1950 та 1956 роками машини виробляли винятково для членів королівської сім’ї і очільників держав.

Перший автомобіль із 6-циліндровий двигуном і швидкістю 80 км/год коштував $750. Це еквівалентно $20 тис. у наш час. Автомобіль був настільки тихим, що коли на капот радіатора ставили монету ребром і заводили двигун, вона не падала. За два роки на заводі вручну склали всього 20 автомобілів.

Rolls-Royce досі збирають вручну. Єдине, що виконують машини, – це фарбування кузовів. Кожний автомобіль фірми проходить на випробувальному полігоні дві тисячі кілометрів. Після цього машину розбирають, перевіряють кожний вузол та остаточно збирають.

Автомобілі XX століття були надзвичайно дорогими і жахливо неекономічними, додатковою статтею витрат за змістом “Роллс-Ройса” був оклад особистого водія. Наприклад, Роллс-Ройс, який служив Леніну, витрачав 28,5 літрів бензину на 100 км, а водив його колишній шофер імператора Миколи II. Але винятковість і розкіш цих автомобілів здатні компенсувати витрати власників.

Усі будинки в районі Оклахома Сіті в США зруйнував торнадо 3 травня 1999 року. Потужний вітер зі швидкістю 321 км/год за півгодини знищив 1,8 тис. будинків.

Создали завод елитных автомобилей

Британцы инженер Генри Ройс и автолюбитель Чарльз Роллс основали компанию Rolls-Royce 4 мая 1904 года. Она производила элитные автомобили и авиационные двигатели.

Концерн, названный в честь создателей, специализировался на производстве элитных автомобилей и авиационных двигателей, которые во время Второй мировой войны были почти на всех британских самолетах. Один из автомобилей Rolls-Royce – Phantom IV – в свое время был наиболее эксклюзивной моделью. Между 1950 и 1956 годами машины производили исключительно для членов королевской семьи и руководителей государств.

Первый автомобиль с 6-цилиндровый двигателем и скоростью 80 км/ч стоил $750. Это эквивалентно $20 тыс. в наше время. Автомобиль был настолько тихим, что когда на капот радиатора ставили монету ребром и заводили двигатель, она не падала. За два года на заводе вручную составили всего 20 автомобилей.

Rolls-Royce до сих пор собирают вручную. Единственное, что выполняют машины, – это покраска кузовов. Каждый автомобиль фирмы проходит на испытательном полигоне две тысячи километров. После этого машину разбирают, проверяют каждый узел и окончательно собирают.

Автомобили XX века были чрезвычайно дорогими и ужасно неэкономическими, дополнительной статьей расходов по содержанию “Роллс-Ройса” был оклад личного водителя. Например, Роллс-Ройс, который служил Ленину, тратил 28,5 литров бензина на 100 км, а водил его бывший водитель императора Николая II. Но исключительность и роскошь этих автомобилей способны компенсировать расходы владельцев.

Все дома в районе Оклахома-Сити в США зруйнував торнадо 3 мая 1999 года. Мощный ветер со скоростью 321 км / ч за полчаса уничтожил 1,8 тыс. Домов.

Порядок випуску автомобілів на лінію

Контролер технічного стану транспортних засобів – так тепер називають механіка з випуску автомобілів на лінію. У статті ми розповімо, яким вимогам до кваліфікації повинен володіти цей співробітник, і як правильно випускати ТЗ в рейс.

Читайте в статті:

Механік по випуску автомобілів на лінію – вимоги до утворення

Контролер транспортних засобів повинен мати вищу або середню професійну освіту. Якщо у цього працівника є диплом за спеціальністю «Технічне обслуговування і ремонт автотранспорту», ​​то наявність попереднього стажу роботи не обов’язково. Якщо ж у працівника диплом за спеціальностями групи 23.00.00 «Технологія транспортних процесів, наземні транспортно-технологічні комплекси», «Експлуатація транспортно-технологічних машин і комплексів», потрібно мати один рік стажу роботи, причому саме в області контролю і обслуговування ТЗ.

Завантажити документи зі статті:

Ще один варіант – середню професійну освіту і професійна підготовка контролерів автотранспортних засобів. Якщо вищу освіту працівник повинен отримати самостійно, то профпереподготовку з ініціативи роботодавця оплачує організація. У цьому випадку також відсутні вимоги до наявності досвіду практичної роботи з випуску ТЗ на лінію.

Як проводиться навчання контролерів технічного стану транспортних засобів

Контролер ТС повинен мати кваліфікацію. Крім цього, в перший місяць роботи з ним проводять обов’язкову підготовку з охорони праці. Атестація в УГАДН не потрібно. Ця вимога стосується лише відповідального за забезпечення БДР .

Як допустити водіїв до роботи: нові правила

У вересні вступили в силу нові Правила з охорони праці на автомобільному транспорті та програми підвищення кваліфікації для водіїв. Редакція журналу «Довідник спеціаліста з охорони праці підготувала для вас інструкцію, яка допоможе навчити працівників за новими вимогами.

Працівник повинен пройти вступний та первинний на робочому місці інструктажі, стажування та навчання за програмою з ОП, потім – перевірку знань вимог охорони праці . Повторний інструктаж проводиться з працівником кожні три місяці. Контролер повинен знати методи перевірки транспортного засобу перед рейсом. Він несе відповідальність за випуск на лінію несправного автомобіля поряд з відповідальним за забезпечення БДР і керівником організації.

Зразок наказу про призначення контролера технічного стану транспортних засобів

Випуск автомобілів на лінію

Отримавши від диспетчера шляховий лист , Водій направляється на передрейсовий медичний огляд. Після того, як контролер підпише шляховий лист, зробить запис в журналі випуску ТЗ на лінію, водій може приступити до підготовки автомобіля до роботи і залишити територію організації для виконання свого завдання.

Тетяна Чиркина – Головний редактор сайту Trudohrana.ru

Скачайте зразки потрібних документів, які підготували для вас наші експерти:

Вимоги до випуску автомобілів на лінію

Кожен роботодавець, який має на балансі автотранспорт, незалежно від того, чи робить він транспортні послуги або застосовує ТЗ для своїх виробничих потреб, зобов’язаний проводити контроль автотранспорту та передрейсовий медогляд . Передрейсовий контроль транспортного засобу має право проводити саме підприємство. Ніяких сторонніх організацій наймати не потрібно. Тому механік по ремонту ТЗ може пройти профпереподготовку і проводити щоденний Техконтроль. Не можна призначити одного співробітника одночасно відповідальним за БДР і контролером ТЗ, тому що перший перевіряє роботу другого. Не можна одночасно перевіряти і бути виконавцем з перевірки.

Порядок випуску автотранспорту на лінію

До того, як автомобіль видадуть в експлуатацію, він повинен пройти техобслуговування. Зробити це можна після повернення з рейсу або перед рейсом. Персонал проводить прибирання в машині, протираються фари, підфарники, габаритні вогні, поворотники, номерний знак. Перевіряють стан кузова і рами, відсутність під місцем стоянки патьоків палива, масла, тосола, а також рівень масел, рідини для омивання скла, ПММ в паливному баку. Взимку перевіряють роботу грубки і обдування скла.

Транспортний засіб перед виїздом на лінію оглядає механік-контролер в присутності водія. Якщо виявлені несправності, перераховані в Постанові Уряду від 23.10.1990 № 1090, при яких заборонено випуск на лінію, машина направляється в ремонтний відділ, в журнал вноситься відповідний запис , А водій повинен отримати інше ТЗ для виконання трудових обов’язків.

В ході КТС послідовно перевіряються:

1. Надійність роботи ручного гальма на ухилі з кутом в залежності від марки ТС і його навантаження. Робота гальмівних приводів.

2. Рульове управління, наявності люфту, нарізного сполучення, функціонування гідропідсилювача керма.

3. Чистота і справність зовнішніх світлових приладів.

4. Справність склоочисників, знос щіток. Склоомиваюча рідина повинна бути сертифікованою, не можна використовувати несертифіковані засоби, це шкодить здоров’ю водія.

5. Комплектація шин по сезону. Достатня глибина протекторів визначається спеціальним індикатором. Гума не повинна мати потертостей, подряпин, гриж та інших невідповідностей. Малюнок протекторів на одній осі повинен бути однаковим, також не допускається застосовувати одночасно шиповані і нешиповані шини.

  • Готові рішення згідно з чинним законодавством
  • Більше 3 000 заповнених шаблонів
  • Можливість задати питання в експертну підтримку

6. Робота двигуна внутрішнього згоряння, а також вихлопної системи.

7. Стан електроустаткування, систем запуску двигуна, внутрішнього освітлення і сигналізації.

8. Відповідність екологічним вимогам до системи випуску газу.

9. Санітарний стан ТЗ. Брудні автомобілі на лінію випускати заборонено. Перевіряють стан не тільки салону автомобіля, але і кабіни водія, кузова, фургона

Водій повинен особисто переконатися в тому, що ТЗ оснащений знаком аварійної зупинки, вогнегасником, випробуваним і справним домкратом, ключами і іншим інструментом для невідкладного ремонту.

Про автора

admin administrator