Хто власник аптеки найнижчих цін

Авторadmin

Хто власник аптеки найнижчих цін

«Подорожник» — всеукраїнська аптечна мережа

Найбільша мережа аптек “Подорожник” – сильна та динамічна компанія, яка невпинно розвивається. Аптека забезпечує високі стандарти сервісу та надає якісні ліки. Постійними клієнтами аптеки є більше 11 мільйонів українців і ця цифра зростає.

Сьогодні Подорожник – це понад 1600 закладів по всій Україні, щоб аптека поруч була завжди і для кожного. Ще 23 роки тому все починалось з “Доброї аптеки” у Львові. Відтоді штат з 6-ти працівників зріс до понад 8000 і продовжує збільшуватись, як і кількість аптек. Щоб купити ліки з широкого асортименту працює онлайн-аптека.

Компанія започаткована в 1999 році у Львові з відкриттям першої аптеки «Добра аптека». Штат компанії складався з 6 працівників.

В 2009 році ми почали працювати під брендом «Подорожник» та відкривати аптеки у Львові та області.

З 2013 року аптеки Подорожник ми почали відкривати за межами області: Тернопільська, Івано-Франківська, Волинська, Хмельницька, Закарпатська, Рівненська, Чернівецька.

У 2015 році запустили програму лояльності в аптеках Подорожник — Голд картка постійного клієнта.

У 2016 році мережа аптек «Подорожник» отримала нагороду «Мережа року» за версією професійного конкурсу «Панацея». Також у 2016 році започатковано новий бренд «Аптека БАМ», який працює в економ сегменті.

У 2017 році ми розширили території та відкрили першу аптеку в Києві та у Житомирській, Вінницькій областях. Цього року ми почали активний розвиток та підкорення нових областей. Змінили структуру та створили так звані дивізії — об’єднання декількох областей. Кількість аптек досягла позначки 228 аптек та 1228 працівників.

Протягом 2018 та 2019 років аптеки Подорожник відкрили двері для наших клієнтів у Чернігівській, Полтавській, Сумській, Черкаській, Кіровоградській, Дніпропетровській, Харківській, Запорізькій, Херсонській, Миколаївській, Одеській, Донецькій та Луганській областях. Ми стали національною мережею. Наші аптеки були в кожній області країни. Ми зайняли 5 місце за часткою ринку. Позначка сягнула 664 аптек та 3500 працівників.

2020 рік — не зважаючи на складну ситуацію в період пандемії Covid-19, ми не тільки зберегли робочі місця для наших працівників, але й продовжили розвиток. У 2021 році компанія «Подорожник» відкрила 1000-ну аптеку. З нагоди цієї події працівники всієї мережі висадили по Україні 1000 дерев.

Також у 2021 році започаткували ще один бренд «Ощад Аптека» та відбувся ребрендинг «Подорожника». За часткою ринку ми були на 3-у місці. На кінець року налічувалось 1324 аптеки та 6700 працівників.

На початку 2022 року компанія «Подорожник» зайняла 2-є місце по долі ринку в Україні. З початком війни ми втратили частину аптек на окупованих територіях, але і надалі продовжуємо рости, розвиватись та відкривати нові аптеки.

Мережа аптек «Подорожник»

Подорожник

Аптека БАМ

Ощад Аптека

Виклики на шляху

Подорожник – це про стабільність, відкритість та якість. Ми гідно подолали виклики пандемії у 2020-му. Компанія зберегла робочі місця для працівників і продовжила розвиватись. Бо де аптека – там життя!

З початком війни у 2022 році ми втратили частину аптек на окупованих територіях. Та Подорожник це не зупинило, ми динамічно відновлюємось й беремо українців під фармопіку в кожному куточку держави. Замовлення ліків онлайн, яке надає наша інтернет-аптека забезпечує доступ до медтоварів у будь-якому місці. Купити ліки онлайн швидко та зручно й ця послуга популярна серед наших клієнтів.

Головна місія Подорожника – надавати якісну фармопіку українцям за будь-яких обставин. Турбота про людей та надійна фармопіка – це незмінний вектор, за яким рухається аптека. З 2015 року у Подорожнику діє програма лояльності, щоб купити ліки клієнти могли вигідно. Ми створили ще два бренди, аби якісні медзасоби були більш доступні для кожного: “Аптека БАМ” та “Ощад Аптека”.

Благодійність та цінності

Подорожник – це соціальні проєкти і благодійність на постійній основі. Ми будуємо професійне майбутнє молоді з програмою “Подорожник START”, взяли під фармопіку полярну наукову станцію “Академік Вернадський” в Антарктиді. Закуповуємо і передаємо авто для ЗСУ й активно допомагаємо захисникам. Зокрема, передаємо медикаменти, закуповуємо потрібне обладнання, засоби зв’язку Starlink та інше. Наша команда завжди і всюди вірна своїм цінностям: сервісність, відкритість і чесність, відповідальність, сміливість і розвиток. Ми знаємо, що допомагаємо!

Сміливість

Енергія і впевненість йти вперед і робити те, що хочеться і що вважаєш за потрібне, незважаючи на страх. Ми не боїмося визнавати свої помилки та говорити про них. Адже усвідомлення проблеми — запорука вдосконалення та розвитку.

Клієнтоорієнтованість

Ми завжди працюємо заради того, щоб задовольнити кожну потребу нашого клієнта. Ідеального сервісу не існує, ми це розуміємо, але ніхто не заважає нам до цього наближатися. Зворотній зв’язок від наших клієнтів говорить про те, що ми на правильному шляху:)

Розвиток

Ми ніколи не зупиняємось, кожен член нашої команди розвивається і розвиває компанію.

Відкритість та чесність

Ми завжди відкриті до нових знань, ідей та ініціатив. Ми такі, які ми є — прозорі для кожного, відверті та чесні перед собою, клієнтами та колегами.

Соціальні проєкти

Подорожник на постійній основі веде безліч соціальних проєктів, ось кілька прикладів

Закупка і передача спецтранспорту для ЗСУ

Проєкт “Ambulance для ЗСУ ” триває з початку повномасштабного вторгнення. Його мета – зберегти якомога більше життів. За умовами цієї благодійної ініціативи, з кожної проданої упаковки продукції ™Baum Pharm та Simply Care ми відраховуємо 3 грн на закупівлю авто для воїнів. За місяць передаємо одну карету та кілька позашляховиків. На липень 2023 року Подорожник відправив захисникам понад 55 авто й буде продовжувати це робити до перемоги.

Підтримка українського спорту

Кілька років аптечна мережа підтримує спортсмена Віктора Легкодуха, що мужньо бореться вже не на фронті, як було у 2014 році в лавах десантних військ, а на спортивних майданчиках. Віктор Легкодух отримав важке поранення хребта. Однак не впав духом, коли втратив можливість ходити, а почав активно займатися спортом. Зараз він продовжує службу в Національній академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного та займається важкою атлетикою. Спортсмен у липні 2023 року в Парижі виборов срібло на чемпіонаті світу з цього виду спорту й продовжує боротьбу. Також Подорожник став спонсором Чемпіонату України з кікбоксингу. Компанія надає підтримку й футбольним командам.

Висадка дерев по всій Україні

В 2021 році наша компанія організувала акцію, у якій наші співробітники висадили 1000 дерев у різних куточках України. Це було символічним святкуванням відкриття нашої тисячної аптеки. Адже ми розуміємо, що здорова нація — це не лише якісна медицина і високі стандарти фармацевтичного обслуговування, це також і бережне та відповідальне ставлення до екології, навколишнього середовища. Також ми долучились до загальносвітової ініціативи «Озеленення планети», відтоді вулицю Театральну у Львові навпроти Природознавчого музею прикрашає іменний каштан компанії. Місією проєкту «Озеленення планети» є відновлення екосистеми Землі, об’єднання людей планети. У кількості — 100 млн. дерев та 100 млн. людей до 2023 року. В Україні організатори запланували посадити 1 млн. дерев.

Наш Подорожник в Антарктиді

Наша мережа аптек взяла під фармопіку українську полярну станцію “Академік Вернадський”. Упродовж 2023 року ми надаватимемо інформаційну, технологічну підтримку та допомогу усіма необхідними медикаментами полярній дослідницькій станції “Академік Вернадський” та криголаму “Ноосфера”. Ми співпрацюємо з ДУ Національний антарктичний науковий центр, який став почесним членом Європейської Полярної ради. Це відкриває нові можливості для науковців України.

У 2016 році ми отримали нагороду як найкраща мережа в Україні від професійного конкурсу «Панацея». Та для нас найкраща винагорода — це подяка від наших клієнтів. У 2022 році за наказом міністра оборони України Олексія Резнікова керівника та колектив компанії “Подорожник” нагородили іменною медаллю. Також команда Подорожника отримала почесну подяку за сприяння Збройним силам України, за впровадження благодійного проєкту “Ambulance для ЗСУ”. За підсумками голосування у межах Української народної премії в 2023 році в номінації “Мережа аптек” перемогу здобула найбільша мережа аптек України “Подорожник

Крупнейшая в Украине аптечная сеть «Аптека низьких цін» вернула себе право использовать свой бренд

Компании «Домінант-Фарм», развивающей аптечную сеть под брендом «Аптека низьких цін», удалось отстоять право на использование этого названия в своих вывесках. Об этом свидетельствует решение Высшего административного суда от 18 июня 2013 г., размещенное..

Компании «Домінант-Фарм», развивающей аптечную сеть под брендом «Аптека низьких цін», удалось отстоять право на использование этого названия в своих вывесках. Об этом свидетельствует решение Высшего административного суда от 18 июня 2013 г., размещенное в Едином государственном реестре судебных решений.

«Домінант-Фарм» налаживает сеть «Аптека низьких цін» в восточных регионах Украины. Аптеки под этим же брендом открывают и другие компании: «Система аптек Гастро», «Фарм 2010», «Вальфар», «Трансфарм-Дніпро» и др.

Происки конкурентов

«Аптека низьких цін» является крупнейшей сетью в Украине и, по данным исследовательской компании Proxima Research, в прошлом году заняла по товарооборту 3,07 % рынка. В 2012 г. в розницу было продано лекарств на 27 млрд грн. Данных за 2011 г. и 2010 г. по товарообороту нет, но участники рынка говорят, что лидерские позиции «Аптека низьких цін» заняла за два-три года.

Конкуренты, обеспокоенные столь агрессивным развитием, стали лоббировать через Государственную службу по лекарственным средствам внесение изменений в «Лицензионные условия осуществления хозяйственной деятельности по производству лекарственных средств, оптовой, розничной торговле лекарственными средствами», которыми аптекам запретили бы использовать в названиях словосочетания «низкие цены» или «социальная аптека».

Свидетелем дебатов в Гослекслужбе по этому вопросу два года назад стал и корреспондент «Капитала». «Любой удачный бренд всегда существенно влияет на развитие компании. Однозначно, «Аптека низьких цін» очень удачно подобрала бренд. Это понимают все игроки аптечного рынка, поэтому агрессивно реагируют на развитие этой сети», — поясняет специалист по стратегическому планированию проекта «Фармконсалтинг» консалтинговой компании «Морион» Игорь Хмилевский.

7 сентября прошлого года министр здравоохранения Раиса Богатырева подписала приказ, согласно которому в наименовании аптек, а также в их вывесках и наружной рекламе не допускается «применение каких-либо сведений, содержащих утверждения относительно уровня или иного признака цен и социальной направленности аптечного учреждения, которые могут повлиять на намерения потребителей относительно приобретения товаров в таком аптечном учреждении». В связи с этим сети пришлось сменить вывески с «Аптека низьких цін» на «Аптека низьких».

В то же время «Домінант-Фарм» обратилась в Окружной административный суд Киева с иском к Министерству здравоохранения с требованием признать тот самый приказ Богатыревой противоправным. И 18 января текущего года суд вынес решение в пользу компании. Минздрав подал апелляцию сначала в Киевский апелляционный административный суд, а после — в Высший административный суд. Но последующие решения судов только подтверждали решение суда первой инстанции.

Дело за АМКУ

4 июля 2013 г. Минздрав опубликовал проект приказа, где предлагает отменить собственный запрет от 7 сентября 2012 г. Такие надписи, как «Аптека низьких цін» или «Социальная аптека», манипулируют сознанием, уверен директор аптечной сети «Руан» Константин Андрийчук. «Я против любой информации, которая вводит покупателей в заблуждение и манипулирует их сознанием», — говорит он. Директор аптечной профессиональный ассоциации Украины Оксана Гуленко говорит, что если отмена запрета затронет интересы членов профессиональной ассоциации, то они вновь начнут лоббировать ограничения на использование в названиях аптек таких слов, как «социальный», «дешевые лекарства» и т. д.

Минздрав попробовал ввести общий запрет, но был вынужден подчинится решению суда, говорит управляющий партнер юридической фирмы Danevych law firm Борис Даневич. Он добавляет, что если в названии аптеки используются словосочетания «низкие цены», но при этом лекарства стоят не дешевле, чем в среднем по рынку, то это является для Антимонопольного комитета поводом фиксировать нарушение соответствующего законодательства. В итоге на игроков рынка могут накладывать штрафы и, по решению суда, обязательство снять вывеску, вводящую потенциальных покупателей в заблуждение.

Про автора

admin administrator