Кому належить мережа ресторанів Євразія

Авторadmin

Кому належить мережа ресторанів Євразія

Мережа закладів японської кухні року Мережа ресторанів «Євразія»

Діяльність компанії мережі ресторанів «Євразія» проаналізована експертами Аналітичного центру «Вибір Країни» за авторською технологією «Споживчих уподобань», що включає оцінку основних критеріїв, на які орієнтуються українці при виборі товарів та послуг.

  • 20 % – ступінь відповідності вимогам та очікуванням користувачів (A),
  • 20 % – популярність онлайн-ресурсу (B),
  • 15 % – оцінка онлайн-ресурсу (C),
  • 15 % – репутація компанії (D),
  • 15 % – масштаб роботи мережі (E),
  • 15 % – якість обслуговування (F).

Формула для підрахунку загального балу:
(A x 0.2) + (B x 0.2) + (C x 0.15) + (D x 0.15) + (E x 0.15) + (F x 0.15)

Вiдсоткове співвідношення критеріїв при підрахунку загального балу

Оцінки компанії за всіма критеріями

Загальний бал компанії складається з суми оцінок за кожен з критеріїв, помножений на коефіцієнт відповідно до важливості цього критерію для споживачів.

  • А – ступінь відповідності вимогам та очікуванням користувачів (9.2/10)
  • B – популярність онлайн-ресурсу (8/8)
  • C – оцінка онлайн-ресурсу (10/10)
  • D – репутація компанії (5/5)
  • E – масштаб роботи мережі (4/5)
  • F – якість обслуговування (12/12)

Формула для підрахунку загального балу:
(A x 0.2) + (B x 0.2) + (C x 0.15) + (D x 0.15) + (E x 0.15) + (F x 0.15)

Оцінювання «Таємним покупцем»

Підсумковий бал за цим критерієм був виставлений «Таємним покупцем» з команди експертів «Вибір Країни», який провів оцінку якості консультації під час телефонного дзвінка та/або у соціальних мережах.

  • A – можливість додзвону та кількість спроб для з’єднання з менеджером
  • B – ввічливість менеджера
  • C – рівень знання продукції
  • D – рівень розуміння потреб клієнта

З кожної страви зі спеціального меню у мережі ресторанів “Євразія” 10-50 грн йде на допомогу ЗСУ

Мережа ресторанів японської та європейської кухні Євразія завжди позиціонувала себе як відповідальний бізнес, який ніколи не залишався осторонь соціального життя країни. Вже багато років компанія впроваджує різноманітні проєкти спрямовані на допомогу тим, хто цього найбільше потребує. Саме тому компанія у перші дні війни зробила свій перший внесок перерахувавши на рахунок Збройних Сил України 300 000 грн.

З перших днів війни ресторани беззупинно готували для військових близько 1000 порцій обіду щодня. Кожен член команди розумів, що військовим як ніколи потрібна допомога, і вони, незважаючи на обстріли та постійну напругу, щодня виходили на роботу за власним бажанням не маючи страху, аби наші захисники були ситі, та мали силу нищити ворога який був на підступах до Києва.

Керуючий партнер мережі Оксана Тихоненко про запуск та роботу ресторанів у військовий час:

“Після звільнення Київської області від ворога постало питання запуску та функціонування ресторанів задля підтримки економіки та забезпечення співробітників заробітною платою. В той час майже кожен розумів що державі, нашим військовим та співробітникам необхідна підтримка і фінансова впевненість, тому вже 2 квітня одними із перших у Києві ми відкрили двері перших ресторанів для наших гостей.

У травні було розроблене та впроваджене спеціальне меню “Підтримаємо ЗСУ разом”, яке діє до сьогодні, з кожної страви якого ми перераховуємо від 10 до 50 грн на потреби ЗСУ. Умови досить легкі та зрозумілі кожному: замовляєте страву з наявного переліку, а ми перераховуємо цю суму до фонду Збройних Сил. Станом на 31 жовтня 2022 вже зібрано та перераховано 2 00 1 730 грн”.

Докладніше про акцію та суму перерахованих коштів можна дізнатись за посиланням.

Останні новини

Аграрії прогнозують менший врожай за всіма сільгоспкультурами, крім сої

У Києві 13 березня відкриють ще один вестибюль станції метро “Хрещатик”

Як змінилося ставлення українців до російської мови, – опитування

Команда мережі вирішила не зупинятись на досягнутому та надати підтримку соціально вразливим верствам населення і людям у передмісті Києва, які найбільше постраждали від ворожих обстрілів та атак. Саме тому було організовано збори гуманітарної допомоги у вигляді товарів першої необхідності, теплого одягу, засобів гігієни, ліків, корму для тварин та налагоджені виїзні обіди для жителів с. Горенка.

Двічі на тиждень співробітники мережі готують та відвозять обіди з трьох страв у кількості 400 порцій, тим самим допомагаючи людям які пережили, мабуть, найжахливіші дні у своєму житті. Важко собі уявити, що відчувають люди які пережили окупацію та найбільш масовані обстріли.

Але, коли надаєш їм допомогу, бачиш щирі посмішки та вдячність, то розумієш, наскільки сильна наша нація, люди якої навіть після пережитих жахів знаходять у собі сили жити далі незважаючи на труднощі. А кожен обізнаний бізнес повинен зробити все можливе для підтримки наших громадян.

Спеціально до свята Захисників та Захисниць України 14 Жовтня в мережі ресторанів Євразія пройшла акція для збору фінансової допомоги військовим. Абсолютно з кожної страви було перераховано 10 грн і таким чином за день вдалося зібрати 83 100 грн. Всіх військових в цей день пригощали смачним десертом та чаєм або кавою.

Ми щиро віримо в те, що кожен внесок є важливим, задля нашої спільної перемоги. Компанія та співробітники докладають багато зусиль аби наблизити таку бажану кожному українцю перемогу. Мирне небо, вільна та сильна держава це те, за що зараз б’ються наші воїни на всіх фронтах звільняючи кожен клаптик нашої рідної землі. Саме тому ми не збираємось зупинятись на досягнутому а навпаки, будемо збільшувати нашу допомогу та всіляко сприяти наближенню перемоги! Ми сповнені сил, натхнення та бажання допомагати нашим воїнам, похилим людям та тим хто цього потребує в такий складний час! Разом до перемоги!

«Євразія» повернулася в ТРЦ Retroville: як працює ресторан після ракетної атаки

У ТРЦ Retroville повторно відкрили ресторан «Євразія». У березні 2022 року приміщення було зруйноване внаслідок ракетної атаки Росії, проте завдяки ентузіазму команди роботу вдалося відновити.

У ресторані максимально відродили попередній інтер’єр: зберегли декілька банкетних зон, велику безплатну дитячу кімнату з триповерховим лабіринтом та окремими залами для дитячих свят, також відбудували караоке-залу. Нині в ресторані працює тільки перший поверх, другий відкриють найближчим часом.

Чому поверталися так довго

У березні 2022 року російська ракета зруйнувала частину торговельного центру Retroville. Приміщення ресторану «Євразія» виявилося одним із найбільш пошкоджених.

«Після обстрілу в ресторані був відсутній увесь фасад, значно пошкоджені виробничі й гостьові зони, а після затяжних дощів здавалося, що історія «Євразії» в цьому місці закінчилася. Але завдяки ентузіазму команди ресторанної мережі та керівної партнерки Тихоненко Оксани ресторан повністю відновили, тож він знову відчинив двері для жителів Києва», – кажуть у команді ресторану.

Як нині працює ресторан

Концепція меню передбачає мікс азійських і європейських страв. Серед азійських – суші, декілька видів локшини, традиційні том ям і том кха, європейська частина порадує великим вибором салатів, бургерів, піци та стейків. Також у меню є окремий розділ із дитячими стравами. Кожного дня до 15:00 можна замовити збалансовані бізнес-ланчі та сніданки.

Барна карта традиційна: класичні й оригінальні коктейлі, вина світу, пиво, міцні напої.

Як і у всій мережі «Євразія», гостям доступні акції «-25% на замовлення із собою», «-20% на доставку» та «-25% на день народження».

Також у ресторані запровадили спеціальне меню, щоби регулярно допомагати ЗСУ та відбудовувати країну разом із добровільним будівельним батальйоном «Добробат». З кожної страви на потреби Збройних сил і «Добробату» перераховують від 10 до 50 гривень. Завдяки цій акції та гостям нині мережа задонейтила вже понад п’ять мільйонів гривень.

Про автора

admin administrator