Лебідка у землю

Авторadmin

Лебідка у землю

Зміст:

Автомобільні лебідки: види, призначення, критерії вибору

Якщо кілька десятиліть тому лебідка встановлювалася в основному на спецтехніку, яка працює в жорстких умовах бездоріжжя, то на даний момент подібний пристрій перестало бути екзотикою для звичайного транспорту. Залежно від типу механізму більшості автомобілістів не складе особливих труднощів знайти лебідку в магазині автомобільних аксесуарів.

Великою популярністю ця продукція користується у любителів підкорювати жорстке бездоріжжі. Особливо часто такі механізми можна побачити на бампері повноцінного позашляховика з великим кліренсом (про те, що це таке, і як він змиритися, розповідається в іншому огляді) І повним приводом. Для таких автомобілів діє ключове правило: чим глибше в ліс – тим далі бігти за трактором.

Щоб водій міг самостійно вийти з ситуації, коли машина ґрунтовно занурилася в бруд або сніг, а найближчий населений пункт знаходиться занадто далеко, виробники спеціальних механізмів для позашляхової техніки розробили лебідку. Розглянемо, що собою являє лебідка, які існують різновиди лебідок для серійного авто, як вони працюють, і який тип краще вибрати на свій позашляховик.

Що таке автомобільна лебідка?

Якщо автомобіль експлуатується виключно в міських умовах або на рівній трасі, то йому лебідка ніколи не знадобиться. Але за умови, що машина повинна буде підкорювати бездоріжжя, на її бампер обов’язково буде встановлена ​​така конструкція (правда, існують переносні модифікації, але про це трохи пізніше).

Грибник, рибалка, мисливець і просто любитель Off-road поїздок обов’язково придбає подібний автомобільний механізм. Цей пристрій являє собою конструкцію, яку кріплять на бампер автомобіля або на нерухому поверхню поза машиною. Вона обов’язково буде мати привід. Це може бути електро двигун або механічний ручний привід з валом, на який намотується трос.

призначення лебідки

Екстремальний автоспорт – це не тільки кільцеві гонки на спорткарах, як, наприклад, змагання, описані тут. До цієї категорії також входять заїзди в глушині, наприклад, змагання з орієнтування на місцевості або просто покатушки по максимальному бездоріжжю. Завжди такі поїздки супроводжуються процедурами витягування застряглого авто з болота.

Так як підкорювачі бездоріжжя випробовують долю там, куди не добереться жоден кран, то лебідка якраз і виконує функцію міні крана. Якщо вона правильно підібрана і грамотно закріплена, то водієві не страшно буде сісти в найдальшої глушині. Головне, щоб вистачило заряду акумулятора, і мотор не заглох через великої кількості бруду. Але на цей випадок стане в нагоді ручний варіант.

Автолебедка дозволяє перетворити будь-яку енергію (електричну, гідравлічну або фізичне зусилля) в тягову силу. Ця сила дозволяє витягнути позашляховик, який застряг в багнюці або в заметі. Класична автолебедка дозволяє зачепити один кінець троса за будь-який міцний нерухомий предмет (наприклад, дерево або металева труба, яка виконує функцію якоря, забитого в землю) і повільно витягнути машину з «полону» позашляхової стихії.

Пристрій

На сьогоднішній день автомобілістам пропонується великий вибір лебідок. Кожен вид матиме свій пристрій, але принцип роботи у всіх їх однаковий.

Лебідка буде складатися з:

  • Кріпильної конструкції. Залежно від модифікації ця конструкція буде закріплюватися або безпосередньо на автомобілі, або на нерухомому «якорі» (пень, дерево або вбита в землю труба).
  • Основного вала або барабана. На цей елемент намотується буксир для автомобіля.
  • Буксира. Залежно від типу лебідки це буде синтетичний канат, металевий трос або ланцюг. У кожного з цих матеріалів є свої переваги і недоліки, тому визначаючись з типом механізму, потрібно враховувати, яке навантаження повинен витримати цей елемент.
  • Приводу. У цьому випадку теж все залежить від параметрів автомобіля. Існують механічні модифікації, які працюють від фізичних зусиль (людина самостійно за допомогою важелів і набору тріскачок натягує трос, прикріплений до несучої частини машини). Також автомобілістам пропонуються моделі лебідок, що мають електричний або гідравлічний приводи.
  • Редуктора. Без понижуючого редуктора неможливо використання малопотужного мотора або пристрої з ручним приводом. Також механізм лебідки оснащується важелем, що дозволяє від’єднати вал або намотувальний барабан від редуктора. За допомогою цього елемента у водія є можливість розмотати трос вручну.
  • Керуючих пристроїв. Їх призначення – забезпечувати початок обертання намоточного барабана і його зупинку. Кнопка запуску розташовується або на корпусі лебідки, або на блоці реле, а в деяких випадках вона може перебувати в салоні авто на робочій панелі. Існують переносні лебідки, які управляються через радіо пульт або провідний аналог.

розміри лебідок

Вибирати нову автолебедку потрібно за різними параметрами, і найважливіший – її розмір або вантажопідйомність. В ідеалі краще, щоб в багажнику автомобіля лежав більш потужний механізм, ніж того вимагає вага автомобіля. Причина в тому, що підняття транспорту з бруду пов’язано з подоланням додаткових зусиль. Коли машина виявляється глибоко в багнюці, її немов засмоктує, поки колеса не упрутся в твердий шар грунту.

Коли автомобіль піднімається або буксирується, бруд створює додатковий опір, яке потрібно подолати приводу лебідки. З цієї причини важливо, щоб потужність силової установки або міцність троса змогли подолати це зусилля.

Види автомобільних лебідок

Автолебедкі відрізняються не тільки матеріалами, з яких виготовлені і компанією-виробником. Особливу увагу потрібно приділити приводу, так як кожна з різновидів має свою гідність, але не позбавлена ​​істотних недоліків.

У списку автомобільних аксесуарів, здатних витягнути транспортний засіб з трясовини, знаходяться:

  • ручні;
  • механічні;
  • електричні;
  • Гідравлічні.

Розглянемо кожен з цих типів окремо.

Ручна лебідка на автомобіль

Мабуть, це найпоширеніший вид автомобільних лебідок. Причина в тому, що модифікації з ручним приводом найдешевші, і вони не задіюють ресурси самого автомобіля. Щоб витягнути машину з грязі, водієві не потрібно підключати ні до акумулятора, ні до силового агрегату.

Для цього достатньо закріпити трос з одного боку на нерухомій вертикальній поверхні, а з іншого – зачепити за відповідні гаки в бампері. Далі за допомогою механізму з тріскачкою автомобіліст натягує трос, поступово витягуючи свій автомобіль.

Хоча таке пристосування і може допомогти вибратися з пастки бездоріжжя, в складних ситуаціях воно практично марне. Особливо це вірно, якщо машина важка. Чим менше маса транспорту, тим легше буде витягти його, так як для цього потрібно докласти чимало фізичної сили. Так, якщо машина важить не більше однієї тонни, то від такого типу буксира буде толк. В іншому випадку автомобіль може залишитися нерухомим.

Механічна автомобільна лебідка

Наступний різновид автолебедок – механічна. Вона задіє ресурс двигуна самого автомобіля. У такого механізму немає власного приводу. Його рідко коли можна зустріти на позашляховиках по одній простій причині. Щоб скористатися буксиром, потрібно приєднати його безпосередньо до мотору авто.

Мало таких моделей, які дають можливість під’єднати подібні пристрої. Найчастіше вони вже з заводу оснащуються лебідкою, і покупка нової може бути пов’язана з поломкою заводського варіанту. З цієї причини в магазинах рідко коли можна зустріти механічні типи лебідок.

гідравлічна автолебедка

Це найдорожчий різновид буксирують пристосувань. Причина в тому, що вони забезпечують максимально плавну і безшумну роботу, але при цьому мають найскладніше пристрій. Також вони підходять для важких автомобілів, що потрапили в складну пастку, але з цим завданням успішно справляються і електричні варіанти. Ремонт такого пристосування буде коштувати цілий стан, тому в магазинах подібна модифікація теж велика рідкість, як і механічний варіант.

Як видно, гідність гідролебедок в їх безшумність і плавності. Однак це більше відноситься до зручностей, ніж до більшої ефективності, тому подібні пристрої купують тільки ті автомобілісти, які хочуть підкреслити статус свого автомобіля і продемонструвати свої матеріальні можливості.

Основна відмінність гідролебедкі від електричного варіанту в приводі. Така установка підключається до гідропідсилювачу рульового управління. В цьому випадку пристроєм неможливо скористатися, якщо двигун транспорту заглушений.

електрична лебідка

Електролебідка – найпоширеніший і популярний вид «тягачів». Вона оснащується власним електричним мотором, який буде працювати від автомобільного акумулятора (підключення електропроводки здійснюється або безпосередньо в електроланцюг автомобіля на постійній основі, або через роз’єм прикурювача). Щоб пристрій забороняв розрядила батарею за пару хвилин, в машині повинен бути встановлений тяговий акумулятор. Про різницю між стартовим і тяговим варіантом розповідається в іншій статті.

Ринок автоаксесуарів пропонує великий вибір саме електричних модифікацій. Вони мають різну потужність і кілька змінену конструкцію. Таку лебідку можна встановити на бампер авто на постійній основі або ховати в багажник і використовувати тільки тоді, коли того зажадає ситуація. Електробуксіри володіють великим тяговим зусиллям, ніж ручний аналог і, незважаючи на шум під час роботи, зі своїм завданням вони справляються не гірше, ніж гідравлічні моделі. Головне при цьому – правильно вибрати пристрій.

Якщо автомобіль заглох, і не може далі боротися з брудом, електролебідка дає можливість витягнути авто на більш підходяще для ремонту місце. Ця опція (автономна робота від акумулятора) вигідно виділяє цю модифікацію на тлі інших типів буксирів.

Установка електролебідок може виконуватися навіть приховано (ховатися за бампер або під кузовную панель машини). Головне, щоб конструкція автомобіля або його бампера дозволяла заховати пристрій, щоб вона не псувала дизайн транспорту.

Ось невелика таблиця, яка допоможе визначитися з моделлю електролебідки та її потужністю:

тягове зусиллявага лебідкиДля якого транспорту підходить
2.0-2.5 тис. Фунтів10-12 кгСнігоходи та негабаритні квадроцикли, легкий автомобіль за умови, що машина не сильно села
4.0-4.5 тис. Фунтів17-25 кгВажкі снігоходи та квадроцикли, легковий автомобіль, невеликий позашляховик або кросовер середнього класу
6.0-6.5 тис. Фунтів18-30 кгКомпактний позашляховик, середній кросовер. Якщо пристрій продається для важкого кросовера і більш габаритного позашляховика, то фахівці рекомендують скористатися блоком посилення.
9.0-9.5 тис. Фунтів40 кг і більшеТакі моделі витягнуть будь позашляховик.

За якими параметрами вибирати лебідку для автомобіля

Отже, лебідка лебідці ворожнечу. Крім різної конструкції і якості збірки, пристрої володіють різною потужністю. Розглянемо, за якими параметрами слід підбирати нову лебідку.

Ключовий параметр – тягова сила. У більшості модифікацій цей показник визначається фунтами (в одному фунті 0.45кг.). Тяга лебідки становить кілька тисяч фунтів, і в багатьох моделях вказується у вигляді маркування, наприклад, 4.7, що означає здатність потягнути вага в 4700 фунтів або 2115 кілограм (4700 * 0,45).

Другий параметр – габарити лебідки. Природно, коли машина села в калюжі, кожному хочеться, щоб лебідка була здатна подолати максимальне навантаження. Але чим потужніший пристрій, тим більше у нього мотор і масивніше конструкція. Мало того, що така конструкція займає багато місця, вона ще має і пристойну вагу. Чи не кожен автомобіліст готовий постійно возити з собою додаткові 50 кілограм.

Щоб визначитися з тим, який потужності повинна бути автолебедка, потрібно зробити наступні розрахунки. Мінімальний номінал тягового зусилля повинен в півтора рази перевищувати масу автомобіля (в ідеалі – в 2.5 рази). Але при цьому потрібно враховувати максимальну вагу авто (включаючи вагу пасажирів і вантажу, щоб не довелося розвантажувати застряглу машину). Якщо є сумніви в тому, чи підійде потужність буксира для авто, краще підібрати варіант з запасом.

По-третє, вибирати новий буксир потрібно також і за типом троса. Всі пристрої працюють в основному на двох типах канатів:

  1. Сталевий. Це найпоширеніший тип троса, так як його основна перевага в більшій міцності, довговічності і стійкості до механічних пошкоджень. При цьому у сталевого троса є істотний недолік. Він схильний до дії корозії, через що з часом його жили лопаються. Коли під зусиллям трос розривається, він може завдати багато пошкоджень, в тому числі і автомобілю. Якщо лебідка встановлена ​​на постійній основі, то на передню вісь буде надаватися велике навантаження через збільшеного ваги (сталевий трос має значну масу – в більшості випадків не менше 40 кілограм), що в значній мірі скоротить робочий ресурс підвіски. Незважаючи на ці недоліки, якщо машина часто експлуатується в місцевості з піщаним і кам’янистим бездоріжжям, то сталевий трос – найкращий варіант для лебідки. Причина в тому, що цей матеріал стійкий до абразивного впливу, і він не перетирається об каміння під час буксирування авто. Важлива умова під час використання такої лебідки – щільні рукавички. Лопнула жилу троса не так легко помітити, але через відсутність захисту водій може отримати серйозну травму рук, особливо при ручному розмотування троса.
  2. Капронову. Гідність такого каната в його гнучкості і меншій вазі (на передню вісь буде менше навантаження). Наявність синтетичного каната в більшості випадків додає ваги на фронтальну частину до 30 кілограм. Також ризик отримати травму під час роботи з тросом мінімальний. Якщо говорити про недоліки, то синтетичні волокна сильніше розтягуються при зусиллях, а під час використання в піщаної і кам’янистій місцевості він швидко перетреться або порветься. Також синтетичний матеріал сильно схильний до агресивного впливу різних хімікатів, якими посипають дороги, швидко псується при постійному впливі ультрафіолетового випромінювання (особливо якщо механізм, встановлений на постійній основі) і навіть дощової води. Після використання важливо просушити трос, щоб він не псувався, коли буде змотав на барабані.

Четвертий параметр, за яким необхідно орієнтуватися, це спосіб кріплення пристрою. Як вже було сказано, лебідки бувають прихованими, навісними і переносними. У кожному окремому автомобілі можна використовувати певну модифікацію, наприклад, в деяких моделях автомобілів немає можливості заховати буксир за бампером або кузовний панеллю.

Якщо лебідка буде встановлена ​​на бампер на постійній основі, то в більшість видів заводських бамперів потрібно буде вносити деякі зміни також і в конструкцію силової частини кузова автомобіля. Найчастіше автомобілісту доводиться користуватися послугами зварника.

П’яте. Незважаючи на недоліки капронового троса, більшість фахівців рекомендує використовувати саме його. Щоб він не зіскакував з барабана при повному розмотування, в лебідці встановлюється спеціальна скоба, через яку пропускається буксир і потім затягується петлею навколо вала.

Якщо досвіду в монтажі лебідки на автомобіль немає, краще встановлювати її під наглядом фахівця або скористатися послугами СТО. В разі неправильного встановлення механізм може або зірватися з кріплення, або відірвати від машини силову частину. Подібні пошкодження неможливо виправити в умовах бездоріжжя, а якщо зачепити трос за несучу частину машини, можна нанести їй непоправної шкоди.

Де купити автомобільну лебідку

Знайти нову лебідку можна в будь-якому великому магазині автомобільних аксесуарів. Також існують спеціалізовані центри для автотюнингу, в яких можна не тільки підібрати буксир, але і попросити рекомендацію майстра, що спеціалізується на установці подібних пристроїв.

Конструкція не підбирається по VIN-коду (що це таке, і де на кузові автомобіля він знаходиться, читайте тут), За винятком тих ситуацій, коли «тягач» входить в заводську комплектацію, і є бажання встановити оригінальний механізм. В інших випадках водій самостійно підбирає пристрій по потужності, конструкції і способу кріплення на кузові.

Ще один спосіб – скористатися послугами інтернет-магазинів. Існують китайські платформи, на зразок Aliexpress, які пропонують непогані бюджетні варіанти, але цей варіант підходить більше для фахівців, які знають, що конкретно потрібно шукати. В іншому краще скористатися послугами фізичних торгових точок.

Непогані моделі можна знайти серед продукції таких виробників:

  • Попереджати;
  • Рамсі;
  • Маркер милі;
  • Суперлебідка.

Останній – англійський виробник, решта – компанії США.

Як використовувати лебідку

Ось невелика інструкція для тих, хто вперше користується даними механізмом.

1) Установка лебідки

Спочатку необхідно подбати про особисту безпеку. Особливо якщо на барабані намотаний сталевий трос. Краще не користуватися в цьому випадку звичайними дешевими будівельними рукавичками. Вони не настільки щільні, і не зможуть захистити від травм, так як жили у троса тонкі. Краще придбати щільні замшеві рукавички.

Далі потрібно знайти точку опори, яка буде виконувати функцію якоря. Це може бути величезний камінь, інший транспортний засіб, дерево або на рівній місцевості вбитий в землю кілок.

Розмотує трос. Для цього більшість лебідок оснащено спеціальним важелем, що фіксує тріскачку. Якщо буксир управляється через пульт, то його потрібно під’єднати. Трос потрібно кріпити в нижній частині якоря – так менше ймовірності зламати стовбур невеликого дерева або вивернути кол.

Зазвичай в комплекті з тросом лебідка має D-образну петлю або гачок з фіксатором, як у звичайного буксирувального каната. Обмотуємо якір тросом і одягаємо петлю на частину каната, що йде від машини. Фіксуємо барабан лебідки, щоб він намотував трос. Підтягуємо канат.

2) Витягування транспортного засобу

Перш ніж приступити до маніпуляції, необхідно переконатися, що в разі обриву троса ніхто не постраждає. Важливо, щоб всі спостерігачі і пасажири відійшли на безпечну відстань. У більшості випадків водієві потрібно сісти за кермо і включити лебідку.

Вона буде поступово підтягувати автомобіль. Як тільки машина досягне більш-менш стійкою поверхні, і зможе самостійно продовжувати рух, лебідку вимикаємо. Краще продовжувати буксирування до тих пір, поки машина не пройде деяку відстань по твердій поверхні.

3) Розбирання лебідки

Розбирають конструкцію буксира в зворотній послідовності. Спочатку звільняємо барабан, щоб усунути натяг в тросі. Далі звільняємо фіксатор (D-образну петлю або гачок). Наметовому трос на барабан і відключаємо пульт управління. Невеликий нюанс. Сталевий трос потрібно намотувати так, щоб витки лягали поруч один з одним. Що стосується капронової аналога, то ця процедура потрібна тільки для краси.

Додатково пропонуємо невелике відео про компонуванні лебідок і тому, як користуватися пристроєм для витягування авто з бруду або подолання складних підйомів:

Трелювальна лебідка – що це та для чого?

Пристрій трелювальної лебідки виготовляють та встановлюють на трактори для роботи в сфері лісогосподарства. Ця зручна установка розроблена спеціально для лісозаготівлі, поте може використовуватися в інших сферах з важко доступними умовами для техніки (будівництво, сільське господарство).

Принцип роботи лебідки

Купити лебідку такого типу можливо на будь-який тип колісних тракторів. Під’єднання та робочий привід працює від валу потужності трактора за допомогою карданної осі. Всі етапи роботи відбуваються наступним чином.

  1. Водій трактора зі встановленою лебідкою робить задній хід транспортним засобом для оптимального положення відносно деревини і зупиняється якомога ближче до неї.
  2. Зазвичай лебідка має функцію опускання до землі в упор, після чого з’являється можливість послабити стрічкове гальмо і розмотати трос.
  3. Колода деревини кріпиться ланцюгами та до тросу буксирувального засобу, до щита лебідки підтягується і піднімається край об’єкта буксирування.
  4. Таким способом проводиться перевезення колод до місця розвантаження і вимкнувши стрічкове гальмо опускається колода на землю.
  5. Після звільнення троса, проводиться його намотування на лебідку і можна продовжувати подальші роботи.

Різновиди трелювальних лебідок

Через вузький спектр використання даних пристроїв, вони досить популярні та затребувані, що в свою чергу спонукало виробників розширити різного роду можливості цих буксирувальних установок.

За способом керування бувають:

  • механічні – працюють за допомогою валу відбору двигуна і виконують роботи до того часу, поки поступає енергія від двигуна;
  • гідравлічні – працюють за допомогою спеціальної рідини, що переводить енергію в робоче тягове зусилля.

За тяговим зусиллям:

  • від 3500 кг до 10500 кг;
  • від 10 т. до 30 т.;
  • від 30 тонн до 85 тонн.

Зручність у лісозаготівлі в порівнянні зі спеціалізованою технікою значна завдяки легкості в маневруванні, універсальності та мобільності. До того ж не вимагає особливих витрат та обслуговування, а це значно полегшує роботу та користування.

Переваги трелювальних лебідок

  1. Зручність намотування троса завдяки великій відстані між серединою барабанна та вхідним шківом.
  2. Виготовлення з високоякісної сталі каркаса (цілісна конструкція) шляхом лазерного розрізання роботехнічними станками та зварюванням.
  3. Обов’язкове порошкове покриття для збереження зовнішнього вигляду та протикорозійного захисту.
  4. Тягове зусилля досить велике, проте з максимальним навантаженням конструкція не зазнає деформації (вигину) через з’єднання (триламельне, пятиламельне).
  5. Відвал досить міцний та широкий.
  6. Управління просте зі стабільним механізмом гальм та зчеплення.
  7. Тяга троса зчеплення коротка, що забезпечує довготривалість зчеплення завдяки меншим передачам.
  8. Підвищений рівень безпеки через подвійний підшипник зі стабільним приводом, значно меншим для лебідок з 4.5 -10.5 т тяговим зусиллям. Це дозволяє краще врегулювати намотування троса на барабан, що підвищує безпеку і зменшує рівень навантаженості на трактор.
  9. Спеціальні шківи встановленні для контролю намотування троса, особливо з великими вантажами.
  10. Конструкція та механізми відповідають всім стандартам та рівнням безпеки користування.
  11. Встановлення за допомогою трьох точок дозволяє швидко та легко справитися з підєднанням і приступати до роботи.
  12. Оснащена спеціальним диференціальним стрічковим гальмом, яке є регульованим та самозакриваючим.

Керувати електрогідравлічними лебідками просто, адже працюють вони за допомогою власної системи гідравліки. Для кращої та безпечнішої роботи краще користуватися пультом управління. Здебільшого їх пропонують виробники у двох варіантах: радіо дистанційний та провідний кабелем до буксирувального пристрою.

Зазвичай користуються радіо дистанційним пультом керування, оскільки це дозволяє керувати транспортним засобом та лебідкою одній людині. В свою чергу, як результат такої роботи підвищується ефективність та швидкість виконання і посилюється безпека праці в лісі.

Вибрати та купити підходящу для вашого транспорту трелювальну лебідку можна у нашому інтернет-магазині Lebedka.ua, а наші менеджери будуть раді допомогти з вибором потрібної моделі.

Поширені запитання

Сьогодні бренд є лідером в області виготовлення лебідок для трелювання. Понад сорок років досвіду допомогли вивести продукцію на новий рівень з гарантованою надійністю і безпекою для клієнта.

Призначення лебідки. Види електричних і ручних лебідок

Основним призначенням будь-якої лебідки є здатність рухати (переміщувати) або піднімати вантаж в заданому напрямку. Залежно від конструкції, призначення лебідок класифікується залежно від сфери застосування. Цей спектр досить широкий, і стосується не тільки індустріально-промислової та будівельної сфери, а й побутової. Так само лебідки часто використовують і при активному відпочинку – (полювання, риболовля і тощо).

У цій статті ми детально розглянемо призначення всіх лебідок щодо своїх категорій та допоможемо розібратися з тим, яку купити лебідку для ваших потреб.

Призначення ручних лебідок

Найпростішим тяговим пристроєм, за допомогою якого можна пересунути предмет, за використанням троса, каната або ланцюга – є ручні лебідки.

Із самої назви видно, що в основі роботи ручних лебідок лежить механічна дія шляхом застосування фізичної, м’язової сили людини. Це універсальні і не дорогі пристрої, призначенням яких є переміщення вантажу на лад майданчику, складах, у виробництві, а так само при допоміжних і монтажних-демонтажних роботах.

Барабанні лебідкиВажільні лебідкиТалі ланцюговіТалі важільні

Ручні лебідки бувають трьох видів – барабанні, черв’ячні і МТМ (монтажно-тягові механізми). Не дивлячись на те, що такі лебідки приводяться в дію виключно за допомогою ручного приводу, тягове зусилля у цих агрегатів, може досягати понад 10 тонн. Головною перевагою в призначенні ручних лебідок служить можливість роботи без доступу до електромережі, що розширює сферу їх експлуатації перед своїми електричними аналогами.

Призначення електричних лебідок

Електричні лебідки вважаються більш складним механізмом, так як їх конструкція оснащена приводом, що призводить їх в дію за допомогою електрики. У зв’язку з цим область застосування залежить від наявності джерела живлення.

Призначенням є вантажопідйомні роботи, виробництва підйомно-транспортних операцій, евакуаторної та будівельні-монтажні роботи, бурові установки, крани, щоглові підйомники, пересування автомобілів, квадроциклів, а також вагонів і цистерн по залізничних коліях.

Призначення автомобільних лебідок і лебідок для квадроцикла

Прямим призначенням лебідки для автомобіля і квадрацикла є можливість швидко і легко витягти транспортний засіб з непереборної пастки. Це можуть бути снігові замети, бруд, трясовина, непролазні болото і багато іншого. Це незамінний атрибут для всіх любителів активного відпочинку спорту. Під час проведення екстремальних змагань з офф-роуд, на полюванні і на рибалці, даний інструмент може стати єдиним рятівником в екстреної і нестандартної ситуації.

Призначення будівельно-монтажних тягових лебідок

Електричні лебідки даного типу застосовуються для підйомно-транспортних робіт, навантаження, розвантаження, як елемент різних будівельних підйомних механізмів для возведений і зовнішніх оздоблень будівель, в тому числі тягова лебідка може використовуватися для комплектації підйомних пристроїв, необхідних у виробництві і будівництві. Комплектуються такі лебідки тросом або канатом. Рекомендований температурний режим роботи: +40; – 40 С. Місця застосування – не вибухонебезпечне середовище. В окремих випадках, лебідки виробляються зі спеціальним електроустаткуванням.

Призначення маневрових лебідок

Одним з призначень маневрових лебідок, є навантаження і розвантаження продукції з вагонів і застосовуються вони в основному в залізничній галузі. З метою транспортування вагонів і піввагонів, залізничних платформ і цистерн, їх встановлюють поблизу залізничних колій і на інших прирейкових ділянках.

Одна маневрова лебідка здатна перемістити до 17 ж / д вагонів або платформ, з масою до 1,2 тис. тонн, не враховуючи при цьому масу самого складу. З цієї причини її застосовують не тільки в комплектації маневрового пристрою, але і в якості його самого. Такі лебідки дають можливість скоротити витрати на подібні роботи, і обійтися без використання маневрового тепловоза. Ще одним важливим плюсом в маневрової лебідки, є її економічний електродвигун, за допомогою якого досягаються мінімальні електро витрати при експлуатації.

Призначення бурових лебідок

Бурові лебідки призначені для бурових робіт, куди входить:

  1. Опускання і підйом бурових вишок
  2. Підйом і спуск колон бурильних труб,
  3. Підведення долота на свердловини,
  4. Передача потужності на ротор,
  5. Використання в складі бурових установок

На ряду з буровими лебідками, широке застосування в цій сфері знаходять допоміжні бурові лебідки. Їх призначенням є транспортування вантажів і інструментарію на бурові майданчики з прийомних містків, свинчивания і розгвинчування обсадочной труб.

Призначення шахтних (скреперних лебідок)

Як видно з назви, основне призначення шахтних лебідок це спуск і підйом обладнання, різних вантажів і матеріалів, під певними кутами нахилу, для вироблення продукції вугільних шахт, несучих небезпека у вигляді газу і пилу. Такі лебідки доставляють гірську масу відокремлену від масивів, і використовуються при підземному видобутку і розробці копалин. Так само призначається до експлуатації як засіб механізації складування кускових або сипучих матеріалів.

У зв’язку з технологічним проривом останніх десятиліть, спектр призначення лебідок продовжує стрімко зростати, і знаходить своє призначення у все більших і більших областях.

Наприклад, у Військовій і Морський галузях :

  • для військового автотранспорту (подолання ускладнених ділянок дороги або місцевості – самовитаскування, підтягування, підняття важких вантажів – снарядів і знарядь великих калібрів, копрів, авіамоторів, і т.д.)
  • якірні лебідки (служить для підйому і спуску якоря від човна, катера, до великих кораблів і ін. морських судах)
  • автоматична буксирна (використовується на морських буксирних судах і криголамах. Для травлення, вибирання, утримання та зберігання буксирного троса.
  • автоматична швартовних (служить елементом швартового пристрою і виконує ті ж функції, що і буксирна – підбирання або протруювання троса)

Так само існують лебідки, назва типів яких точно визначають їх призначення:

  • Лебідки для монтажу кабельних ліній – (по суті являє собою гідравлічну натяжну машину, до складу якої входить дизельний двигун, гідравлічна система і робочі колеса кабестани. Через ці колеса пропускають “лідер-трос” для протягування силових кабелів через труби або в траншеях.
  • Лебідки сценічні , механізм яких служить для ослаблення і натяжки тросів, для приведення в дію різних механізмів сцени, в тому числі і для переміщення предметів декорацій в вертикальних і горизонтальних площинах.
  • Ліфтові лебідки – використовуються для підйому і спуску пасажирів, меблів, і ін. вантажів.
  • Топенантні лебідки – механізми, призначенням яких є підйом і опускання вантажних стріл.

Вибрати потрібну вам лебідку за приємною ціною завжди можна в інтернет-магазині lebedka.ua.

Про автора

admin administrator