Продукти з польщі інтернет-магазин

Авторadmin

Продукти з польщі інтернет-магазин

Рейтинг найпопулярніших онлайн-магазинів Польщі

Онлайн-торгівля в Польщі розвивається вже багато років поспіль, але ще донедавна інтернет-магазини не вважались серйозним гравцем ринку. Лише коли в багатьох країнах Європи ввели суворі карантинні обмеження, і єдиним способом придбати більшість товарів став онлайн-шопінг, електронна комерція отримала шанс вийти у лідери ринку. І вона цим шансом скористалась.

“Пандемія спричинила дуже стрімкий розвиток онлайн-торгівлі. Можна сказати, що за три місяці ми стрибнули на три роки наперед. Раніше лише декілька відомих торговельних мереж серйозно сприймали інтернет як канал збуту своїх товарів. В сучасних реаліях мати онлайн-магазин – це вже необхідність. Запланований вихід американської платформи Amazon на польський ринок безсумнівно спричинить подальший розвиток інтернет-шопінгу”, – вважає Агнєшка Гурніцка, президент дослідницької агенції Inquiry.

Пропонуємо вам ознайомитись із рейтингом ТОП-10 найпопулярніших польських інтернет-магазинів. Перелік на основі дослідження YouGov BrandIndex склала компанія Inquiry. Деякі з марок ділять між собою одні і ті ж місця, оскільки під час опитування однакова кількість споживачів вказали, що відвідують їх.

ТОП-10 найпопулярніших онлайн-магазинів у Польщі

Найпопулярнішим онлайн-сервісом торгівлі у Польщі вже давно вважається Allegro. Окрім нього, до рейтингу увійшли й інші відомі мережі, зокрема і два магазини побутової та комп’ютерної техніки, один магазин косметики, а також будівельний супермаркет. Більшість цих онлайн-платформ належать фірмам, які мають свої успішні стаціонарні точки продажу. Тож, розпочнемо наш рейтинг із останньої, сьомої позиції.

7. Mediamarkt.pl – 4% клієнтів

Інтернет-магазин Media Markt працює паралельно зі стаціонарним супермаркетом. Він пропонує покупцям побутову та комп’ютерну техніку для дому чи офісу, зокрема і смартфони та фотокамери. Власник Mediamarkt.pl довгий час вів ще один інтернет-магазин під назвою Redcoon.pl, але навесні 2020 року він припинив своє існування.

7. Castorama.pl – 4% клієнтів

Замовляти будівельні товари та декор для дому через інтернет-магазин Касторами відтепер стало ще зручніше, адже нещодавно марка оголосила про встановлення власних пачкоматів у Польщі. Перший такого типу автомат для видачі онлайн-замовлень вже обладнали у варшавській Касторамі, що на вул. Популярній (ul. Popularna). Так звані “Кастомати” можуть вмістити чимало товарів, навіть великогабаритних.

6. Zalando – 5% клієнтів

Німецька платформа Zalando – це єдиний в рейтингу інтернет-магазин, що спеціалізується на продажі одягу, взуття та аксесуарів. Zalando продає товари сотні відомих марок, а також надає покупцям можливість повернути придбані речі впродовж 100 днів після покупки. На початку жовтня платформа планує запустити продаж вживаного одягу.

6. Mediaexpert.pl – 5% клієнтів

Інтернет-магазин Media Expert – це найпопулярніша в Польщі платформа для продажу електроніки та побутової техніки. Пропонує доставку придбаних в мережі товарів до дому клієнта, або ж до стаціонарних магазинів Media Expert.

5. Lidl-sklep.pl – 7% клієнтів

Інтернет-магазин популярної продуктової мережі Lidl є наймолодшим серед інших сервісів, що увійшли до рейтингу. Його запустили лише в квітні 2019 року та вже за 1,5 року роботи він вийшов на 5 місце в рейтингу. Lidl-sklep.pl не продає харчові продукти, але пропонує клієнтам побутові товари та одяг, які також можна придбати в стаціонарних магазинах Lidl.

4. Empik.com – 9% клієнтів

Empik.com – це єдиний в нашому рейтингу сервіс, де можна придбати книжки, музику, фільми та комп’ютерні ігри. Онлайн-магазин також функціонує паралельно зі стаціонарним. На початку вересня Empik запровадив в Польщі безкоштовну доставку замовлених товарів до пачкоматів.

4. AliExpress – 9% клієнтів

AliExpress – це китайська платформа, що належить до групи Alibaba. Вона пропонує покупцям товари від тисячі різних продавців. Постачальники продукції, які користуються послугами AliExpress, – це переважно малі або середні фірми з Китаю. За останні кілька років сервіс став дуже популярним серед споживачів у Польщі. Його головним мінусом є те, що на доставку продуктів доводиться доволі довго чекати. Нагадаємо, майже рік тому польська мережа пачкоматів InPost домовилась про співпрацю із AliExpress.

3. Rossmann – 12% клієнтів

Найбільша мережа косметичних магазинів Rossmann, що налічує понад 1400 торгових точок по всій Польщі, має водночас найбільший в країні інтернет-магазин косметики. Через цей сервіс можна замовити товари додому або ж забрати їх в стаціонарному магазині.

2. Olx – 13% клієнтів

Olx – найбільша в Польщі онлайн-дошка оголошень, що належить до південноафриканської групи Naspers. Сервіс дає можливість розміщувати оголошення про продаж різних товарів та послуг. В минулому Olx діяв у Польщі під назвою Tablica.pl.

1. Allegro – 53% клієнтів

Це найбільша платформа онлайн-торгівлі в Польщі, що має величезну перевагу над іншими сервісами – нею користуються більше половини опитаних споживачів. На початку свого існування Allegro було сервісом, де аукціони проводили приватні користувачі. Зараз свої товари через Allegro продає кількасот тисяч професійних виробників. Свої магазини там мають також найбільші світові марки. В рамках щомісячної передплати Allegro пропонує безкоштовну доставку. Незабаром компанія дебютує також на Варшавській фондовій біржі.

⇒ Читайте також:

Продуктові магазини у Польщі: які дешевше, акції, супермаркети, як вони працюють

При переїзді до Польщі, як і до будь-якої іншої країни, необхідно правильно розпланувати свій бюджет, виділивши певну суму на продукти харчування. У цій статті розповімо, як працюють магазини в Польщі: які з них вважаються дешевими, в який час та які дні тижня вони відкриті та як знайти різноманітні акції та знижки, щоб заощадити на своєму кошику.

А заощадити на міжнародних грошових переказах можна разом з Wise.. Банківський рівень безпеки, реальний обмінний курс без прихованих націнок, швидкі та вигідні трансфери – вам припадуть до душі ці переваги та ще безліч можливостей щодо управління фінансами у 50+ валютах.

Понад 12 мільйонів користувачів

Продуктові магазини та супермаркети Польщі

У країні дуже велика кількість продуктових магазинів та супермаркетів. Але лише деякі з них – польські. Найдешевші продуктові магазини в Польщі належать іноземним концернам:

  • Lidl – відома у всьому світі мережа німецьких супермаркетів, у Польщі працює 800 магазинів.¹
  • Makro – популярна мережа оптових німецьких супермаркетів, що входить до складу компанії METRO Group.²
  • Carrefour – мережа французьких супермаркетів, на даний момент по всій країні працює понад 900 магазинів.³
  • Kaufland – ще одна мережа німецьких супермаркетів, проте не така велика, як Lidl (у Польщі 220 магазинів).⁴
  • Auchan – мережа французьких гіпермаркетів, на польському ринку з 1996 року.⁵
  • Biedronka – найбільша мережа магазинів у Польщі (має понад 3100 торгових точок по всій країні). На польському ринку 25 років, належить португальській компанії Jeronimo Martins Polska S.A.⁶
  • E.LECLERC – ця французька компанія на польському ринку з 1995 року. На даний момент відкрито 45 магазинів у 42 містах країни.⁷
  • INTERMARCHE – ще одна французька компанія, яка має 200 магазинів по всій Польщі та активно розвивається, відкриваючи нові точки.⁸
  • Stokrotka – польські супермаркети, якими володіє литовська компанія Maxima Grupe. На даний момент відкрито понад 600 магазинів, переважно у східній Польщі.⁹

Вище представлений далеко не весь список продуктових магазинів у Польщі. По всій країні працює багато невеликих магазинів, перевагою яких є те, що вони відкриті навіть у неділю, а інколи і у святкові дні. Однак і ціни там трохи вищі.

Окремо варто виділити мережу невеликих продуктових магазинів Żabka (так звані магазини біля дому користуються великою популярністю, адже найчастіше вони розташовані в багатоповерхових будинках, що дозволяє місцевим жителям здійснювати швидкі покупки).

Щодо магазинів з польським капіталом, то їх теж чимало (хоча на місцевому ринку все ж таки переважають супермаркети з іноземним капіталом). Ось найпопулярніші з них:

Як працюють продуктові магазини у Польщі

Польські продуктові супермаркети працюють із понеділка по суботу. Час роботи різний (залежно від магазину та міста). Наприклад, супермаркети Lidl відкриті з 6:00 до 23:00, а магазини Biedronka з 6:00 до 22 або 23:30.

Які продуктові магазини працюють у Польщі у неділю

У Польщі з 10 січня 2018 року діє Закон про обмеження торгівлі: провадження діяльності, пов’язаної з торгівлею у недільні та святкові дні, а також 24 грудня та в суботу, що безпосередньо передує першому дню Великодня, забороняється.

Закон не стосується:

  • заправних станцій (а там завжди є маленькі магазинчики, які працюють цілодобово, навіть у свята),
  • торгових закладів, де переважаючою діяльністю є торгівля квітами;
  • аптек;
  • установ, де основною діяльністю є торгівля пресою, квитками на громадський транспорт, тютюновими виробами;
  • установ, де торгівля здійснюється підприємцем (тобто за прилавком стоїть власник магазину);
  • торгових установ, які розташовані в готелях, аеропортах або на вокзалах (наприклад, на Центральному залізничному вокзалі Варшави магазин Biedronka відкритий практично щонеділі);
  • поштових установ.¹⁰

Протягом останніх років польські підприємці намагаються знайти лазівки у законі, щоб відкрити свої магазини у неділю та отримувати прибуток. Наприклад, у другій половині 2021 року багато великих супермаркетів прийняли рішення знову працювати в неділю, оскільки набули статусу поштового відділення (поставивши всередині будівлі автомат для прийому посилок).

Проте тривало це недовго: у 2022 році влада змінила значення словосполучення “поштове відділення”. З 1 лютого 2022 року поштове відділення не базується лише на поштоматі, а працівники мають бути залучені до процесу видачі або отримання посилки.

Тому, якщо ви хочете зробити покупки, краще не відкладати це на неділю. У 2022 році у святкові дні та неділі усі великі супермаркети у Польщі закриті.

Працювати в цей час можуть лише невеликі магазини¹¹ (наприклад, Żabka або Сarrefour Express відкриті в тому випадку, якщо за прилавком стоїть власник магазину).

Протягом року є кілька недільних днів, коли продовольчі відкриті (niedziele handlowe). Календар так званих торгових тижнів доступний тут. Зазвичай це лише кілька днів на рік (найчастіше торгівля у неділю дозволена перед святами, оскільки в цей час польські магазини переповнені покупцями).

Варто не забувати і про те, що великі супермаркети пропонують замовляти продукти онлайн. Для цього треба зайти на офіційний сайт магазину, вибрати продукти та замовити кур’єра. Якщо магазин такої послуги не пропонує, можна скористатися застосунком Glovo, який дозволяє замовляти продукти через їхню компанію (наприклад, Glovo співпрацює з мережею Biedronka).

Акції супермаркетів Польщі: де шукати

За останні кілька років ціни на продукти у Польщі, як і у всій Європі, помітно зросли. І це не дивно, адже рівень інфляції у країні у грудні 2021 року досяг 8,6%.¹² Тому не варто забувати про акції та знижки, якими пропонують скористатися польські магазини, а особливо великі супермаркети. Знижки невеликі, але іноді можна знайти дуже добрі пропозиції.

Наприклад, магазин Lidl пропонує своїм клієнтом завантажити мобільний застосунок Lidl Plus, за допомогою якого можна скористатися вигідними пропозиціями (наприклад, купити певні товари з великою знижкою або скористатися акцією «два за ціною одного»). А на касі супермаркетів Biedronka можна попросити картку клієнта, наявність якої надасть доступ до купівлі багатьох товарів зі знижками.

Знижки у вихідні дні пропонує мережа супермаркетів Carrefour: для цього необхідно завантажити на телефон застосунок, активувати в ньому всі доступні пропозиції та пред’явити код на касі. У результаті знижка може становити приблизно 10 злотих чи навіть більше (залежно від суми покупок).

Магазини Żabka пропонують своїм покупцям встановити застосунок Żappka, за допомогою якого клієнти можуть збирати бали, а потім купувати за них товари. Ті, хто має цю програму, також зможуть скористатися поки що незвичайною для Польщі послугою – Żabka Nano (клієнт обслуговує себе самостійно за допомогою застосунку, а в магазині, який, до речі, відкритий цілодобово (навіть у неділю), немає продавців та касирів).

Акції та знижки оновлюються щотижня, тому актуальну інформацію слід перевіряти на офіційних сайтах або в мобільних застосунках супермаркетів, в яких ви робите покупки. Також у самих магазинах часто роздають брошури, де описані всі актуальні акції та розпродажі.

А якщо ви бажаєте заощадити не тільки на продуктах, а й на міжнародних грошових переказах, скористайтесь Wise. Швидкі, вигідні та безпечні трансфери у 80+ країн світу – це далеко не всі можливості, які будуть вам доступні. Ви також зможете зберігати баланси в 50+ валютах, тримати реквізити рахунку для 10 з них (USD, EUR, GBP тощо), замовити дебетову карту Wise з прив’язкою до всіх балансів, створювати профілі для вашого бізнесу та багато іншого.

Сучасний банківський досвід

  1. Lidl: інформація про супермаркет
  2. Makro: інформація про супермаркет
  3. Carrefour: супермаркети у Польщі
  4. Kaufland: інформація про супермаркет
  5. Auchan: інформація про супермаркет
  6. Biedronka: інформація про супермаркет
  7. Leclerc, мережа французьких супермаркетів
  8. Intermarche: інформація про супермаркет
  9. Stokrotka: про фірму
  10. Закон про обмеження торгівлі у неділю
  11. Поштове право: Стаття 3
  12. Rp.pl: інфляція у Польщі

Джерела перевірено 19.04.2022

Ознайомтеся з умовами використання й доступністю продукту у своєму регіоні або відвідайте сторінку Комісії Wise, щоб отримати актуальну інформацію про ціни й комісії.

Ця публікація має ознайомлювальний характер і не прирівнюється до юридичних, податкових чи інших професійних консультацій компанії Wise Payments Limited чи її партнерів. Крім того, інформація, наведена тут, не заміняє професійні консультації, зокрема фінансові.

Ми не даємо жодних гарантій і не робимо заяв, явних чи опосередкованих, щодо точності, повноти й актуальності вмісту цієї публікації.

Про автора

admin administrator