Скільки електромобілів продано у 2021 році

Авторadmin

Скільки електромобілів продано у 2021 році

Зміст:

Де у світі продається найбільше електромобілів та плагін-гібридів: підсумки 2021 року

Міжнародне енергетичне агентство IEA підбило підсумки продажів електрифікованих автомобілів за 2021 рік. А заодно поділилося прогнозами на майбутнє.

Про це повідомляє РБК-Україна Авто з посиланням на видання агентство IEA

Так, світові продажі електрокарів і підключаються гібридів виросли за минулий рік більш ніж удвічі – з 3,1 млн до 6,6 млн машин. Відповідно і їх частка в загальному обсязі продажів збільшилася з 4,1% у 2020 році до 8,6% у 2021-му.

Світові продажі електромобілів і підзаряджаються гібридів у 2010-2021 роках

Прогрес очевидний – за останні 10 років світовий ринок електрифікованих машин виріс більш ніж в 50 разів і на сьогодні по дорогах їздить близько 16 мільйонів електромобілів і підзаряджаються гібридів, сумарно споживають 30 ТВт∙год електроенергії в рік.

Лідером продажів є Китай, на ринку якого у 2021 році було реалізовано 3,4 млн електрифікованих автомобілів (20% в загальному обсязі продажів) – більше, ніж у всьому іншому світі. З них на частку чистих електрокарів припало 2,34 млн штук.

Найпопулярніший електрокар в Китаї Wuling Mini EV розійшовся минулого року тиражем (470 тисяч штук).

Другий за обсягом ринком електромобілів і підзаряджаються гібридів стала Європа – продано 2,3 млн машин, на 70%. і частка ринку 17%. Хоча на чисті електромобілі припадає тільки половина цього обсягу.

Проте в грудні частка “розеткових” машин вже досягла 21% і вперше стала більше, ніж у дизельних автомобілів. У Норвегії частка електрифікованих моделей минулого року склала 72%, у Швеції — 45%, у Нідерландах — 30%, у Німеччині — 25%, а у Франції та Великобританії — по 15%.

У США минулого року було продано близько 700 тисяч електрифікованих автомобілів, з них – 450 тисяч електрокарів. У всіх інших регіонах світу у 2021-му було продано всього лише близько 300 тисяч штук.

Топ-5 світових продажів електромобілів у 2021 році (тис. шт.)

Експерти IEA пророкують, що зростання продажів електрифікованих автомобілів скоро сповільниться – через різке подорожчання сировини та зростання цін на самі машини.

Нагадаємо, що в Україну для сертифікації прибув найкомпактніший електромобіль Citroen-мікрокара Ami. В Європі модель вже продається серійно відразу в декількох версіях, в тому числі та у варіанті компактного розвізного фургончика.

Торік світові продажі електромобілів зросли на 109% – дослідження

У 2021 році в усьому світі було продано 6,5 млн електромобілів (EV), що на 109% більше, ніж у 2020-му.

Про це йдеться у новому дослідженні глобального ринку електромобілів від аналітичної компанії Canalys.

Зазначається, що продажі електромобілів становили торік 9% від усіх продажів легкових автомоблів.

При цьому, через вплив COVID-обмежень та дефіцит мікросхем загальний світовий ринок автомобілів зріс у 2021 році лише на 4%.

“Попит на електромобілі залишався високим у 2021 році, але було б продано набагато більше, якби не хронічний дефіцит компонентів, який все ще впливає на кожного виробника автомобілів у всьому світі”, – кажуть аналітики.

Так, 85% електромобілів, проданих у всьому світі, доставлялися клієнтам у материковому Китаї та Європі.

У 2021 році в Китаї було продано 3,2 мільйона електромобілів, що становить 15% від усіх проданих нових автомобілів.

А в Європі було продано 2,3 мільйона електромобілів, що становить 19% нових автомобілів.

“У 2021 році в материковому Китаї було продано понад 3,2 мільйона електромобілів – половина всіх електромобілів, проданих у всьому світі, і на 2 мільйони більше, ніж було продано в країні в 2020 році”, – заявили в Canalys.

При цьому, продажі електромобілів у США продовжують відставати від продажів у Китаї та Європі. Лише 4% нових автомобілів, проданих у США в 2021 році, були електромобілями.

Найбільші виробники електромобілів у 2021 році

За даними аналітиків, Tesla лідирує на світовому ринку електромобілів з часткою 14%.

VolkswagenGroup була торік другою з часткою ринку 12%.

Китайська SAIC Motor Corporation йде третьою із часткою, яка перевищує 11%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали “УП. Кляті питання” та “УП. Off the record”

Головні новини

“Пороблено в Україні”. Чи працюють протекціонізм та ідеї на кшталт “кешбеку”? Відповідь дають відкриті дані

ЕП зібрала дані, які показують чи працюють протекціоністські заходи. Що дала програма закупівлі державою певних видів техніки за умови часткової локалізації їхнього виробництва в Україні?

“Курку треба годувати”. Чи може Україна відкрити експорт для виробників зброї?

Грошей на закупівлю зброї у вітчизняних виробників не вистачає. Заводів більше, але нові потужності все частіше простоюють. Чи можливо тоді дозволити експорт зброї і чи немає альтернативних варіантів?

Ахметов, Веревський та Пінчук просять вивести валюту з України, щоб уникнути дефолту. Уряд – за, МВФ – проти

Попри заборону НБУ, урядовці дозволили великим бізнесменам розрахуватися за мільярдними зовнішніми боргами. Наслідки такого рішення не оцінили ні міжнародні партнери, ні Нацбанк.

Шлях до трильйона. Крок третій: верховенство права

Яких змін потребує правоохоронна система для того, щоб бізнес не боявся інвестувати в Україну?

© 2005-2022, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Економічну правду”.

“Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство “Інтерфакс-Україна”, не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства “Інтерфакс-Україна”. Назва агентства “Інтерфакс-Україна” при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.

Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.

Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.

Торік імпорт електрокарів в Україну зріс на 37%

В Україну у 2021 році ввезли на 37% більше електрокарів, ніж у 2020-му. Але доля електромобілів серед загального імпорту авто в Україні й досі залишається на рівні 1%.

Про це повідомляє платформа для роботи з відкритими даними Опендатабот.

“За 2021 рік в Україну ввезли майже 1 млн автомобілів. Це на 58% більше, ніж у попередньому році: 944 100 автівок проти 598 984.

Зростання позначилося й на кількості ввезених в Україну електрокарів – загалом їх було понад 10000. Це на 37% більше, ніж у 2020 році”, – йдеться у повідомленні.

При цьому, першість серед найпопулярніших моделей електрокарів належить NISSAN LEAF, TESLA MODEL 3 та CHEVROLET BOLT EV – на їхню долю припадає 44% ввезених в Україну авто (4 432 одиниць з 10 053).

Зазначається, що основною перешкодою для активного росту ринку електрокарів в Україні досі залишається низький рівень обслуговувальної інфраструктури, а саме – низька щільність розміщення швидкісних зарядних станцій.

Нагадаємо:

У 2021 році в усьому світі було продано 6,5 млн електромобілів (EV), що на 109% більше, ніж у 2020-му.

Продажі електромобілів становили торік 9% від усіх продажів легкових автомоблів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали “УП. Кляті питання” та “УП. Off the record”

Головні новини

“Пороблено в Україні”. Чи працюють протекціонізм та ідеї на кшталт “кешбеку”? Відповідь дають відкриті дані

ЕП зібрала дані, які показують чи працюють протекціоністські заходи. Що дала програма закупівлі державою певних видів техніки за умови часткової локалізації їхнього виробництва в Україні?

“Курку треба годувати”. Чи може Україна відкрити експорт для виробників зброї?

Грошей на закупівлю зброї у вітчизняних виробників не вистачає. Заводів більше, але нові потужності все частіше простоюють. Чи можливо тоді дозволити експорт зброї і чи немає альтернативних варіантів?

Ахметов, Веревський та Пінчук просять вивести валюту з України, щоб уникнути дефолту. Уряд – за, МВФ – проти

Попри заборону НБУ, урядовці дозволили великим бізнесменам розрахуватися за мільярдними зовнішніми боргами. Наслідки такого рішення не оцінили ні міжнародні партнери, ні Нацбанк.

Шлях до трильйона. Крок третій: верховенство права

Яких змін потребує правоохоронна система для того, щоб бізнес не боявся інвестувати в Україну?

© 2005-2022, Економічна правда. Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Економічну правду”.

“Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство “Інтерфакс-Україна”, не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства “Інтерфакс-Україна”. Назва агентства “Інтерфакс-Україна” при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.

Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.

Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.

Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.

Про автора

admin administrator