Скільки коштує 1С для магазину

Авторadmin

Скільки коштує 1С для магазину

Ціни на створення інтернет-магазину

Всі тарифи включають хостинг, технічну підтримку, гарантію і оновлення на весь час співпраці.

BasicOptimalProB2BBrand
Вартість, грн/рік
Перший рік
3 3605 2807 20014 40079 900
Вартість, грн/рік
Другий і наступні роки
3 3605 2807 20014 4007 200
Повна вартість при помісячній сплаті, грн/міс

? Ви можете оплачувати роботу інтернет-магазину щомісячно без додаткових затрат та стартового платежу.

При оплаті на рік знижка -20%.

? Максимально можлива кількість товарів. Варіанти товарів не є окремими товарами.

? Місце на диску використовується для зберігання зображень, які при завантаженні в системі оптимізуються. Це дозволяє значно економити дисковий простір.

Наприклад, при завантаженні не оптимізованого зображення у форматі JPG із розміром 5000 Кб, воно автоматично оптимізується до 100-200 Кб без втрати якості.

? Ви можете створити інтернет-магазин за кілька хвилин, вибравши готову тему дизайну. Залишається лише наповнити його інформацією.

? Наш спеціаліст оформлює інтернет-магазин на основі вашого фірмового стилю, логотипу та побажань, взявши за основу одну з готових тем дизайну.

? Пропозиція включає наступні доменні зони: com.ua, in.ua, co.ua, biz.ua та регіональні домени типу kiev.ua, od.ua, lviv.ua та інші.

? Налаштування коректної роботи Google Analytics, подій, пов’язаних з відстеженням конверсій, а також Google Analytics Ecommerce фахівцем Shop-Express.

Підключити та налаштувати ці інструменти самостійно ви можете в будь-якому пакеті.

? На основі ваших побажань та прикладів логотипів ми створимо для вас власний унікальний логотип у векторному форматі, який ви зможете використовувати у вашому інтернет-магазині, на візитівках, буклетах та іншій друкованій продукції.

? Детально продуманий дизайн на основі вашого фірмового стилю, базових текстів та побажань.

? Адаптивна мобільна версія інтернет-магазину, в якій можна налаштувати розташування блоків через систему управління.

? Можливо підключити одне або кілька власних доменних імен у будь-яких доменних зонах.

? Після налаштування домену до нього можна підключити SSL-сертифікат через панель управління інтернет-магазином, який буде оновлюватись автоматично.

? Захищений хостинг та підтримка серверних потужностей є у всіх тарифах.

? Кількість мов, на яких може бути представлений інтернет-магазин, не обмежено. Зверніть увагу на те, що при підключенні мов потрібно буде перекласти всі матеріали магазину на ці мови.

? Включає пошук за матеріалами інтернет-магазина та за товарами з підсказками при введенні ключового слова.

? За допомогою редактора скриптів ви можете додати на потрібні сторінки магазину будь-які необхідні скрипти, а також коди відстеження, такі як Google Analytics, Facebook Pixel, коди відстеження конверсій Google Ads та інші.

? Розподіл товарних залишків та замовлень за складами, адреси складів, вибір міста для придбання товарів.

? Файл вивантаження з товарами для Google Shopping формується на основі каталогу товарів та автоматично оновлюється при зміні даних у каталозі.

? Файл вивантаження з товарами для рекламного кабінету Facebook формується на основі каталогу товарів та оновлюється автоматично при зміні даних у каталозі.

? Файл вивантаження з товарами для рекламного кабінету Facebook підходить і використовується для реклами товарів в Instagram, формується на основі каталогу каталогів та оновлюється автоматично при зміні даних у каталозі.

? Файл вивантаження з товарами для Rozetka формується на основі каталогу товарів та оновлюється автоматично при зміні даних у каталозі. Необхідно щоб були виконані всі вимоги маркетплейсу до змісту файла.

? Файл вивантаження з товарами для Prom.ua формується на основі каталогу товарів та оновлюється автоматично при зміні даних у каталозі.

? Файл вивантаження з товарами для Hotline формується на основі каталогу товарів та автоматично оновлюється при зміні даних у каталозі.

? Файл вивантаження з товарами для Price.ua формується на основі каталогу товарів та оновлюється автоматично при зміні даних у каталозі.

? Файл вивантаження з товарами для F.ua формується на основі каталогу товарів та оновлюється автоматично при зміні даних у каталозі.

? Для обміну даними між інтернет-магазином та 1С використовується стандартний модуль обміну даними для 1С Бітрікс або ви можете використовувати API Shop-Express для налаштування обміну. Ми рекомендуємо використовувати API для обміну даними.

? За допомогою редактора макета ви можете вставити відео YouTube на будь-яку сторінку інтернет-магазину, включаючи головну сторінку.

? За допомогою редактора макета ви можете вставити відео Vimeo на будь-яку сторінку інтернет-магазину, включаючи головну сторінку.

? За допомогою редактора макета ви можете вставити мапу Google Maps на будь-яку сторінку інтернет-магазину, включаючи головну сторінку.

? Ви можете додати власні способи оплати, наприклад, оплата в момент доставки або оплата в шоурумі подарунковим сертифікатом.

? Вибір клієнтами одного з актуальних відділень Нової пошти. Синхронізація з відділеннями в кожному місті.

? Зони доставки можуть бути об’єднані за містами, регіонами або країнами. Для окремої зони доставки можуть бути доступні певні служби доставки з власними цінами.

? Оптові ціни можуть розраховуватися виходячи з кількості товарів, яку купує клієнт, або виходячи із загальної суми замовлення. Наприклад, товар коштує 1000 грн, а при замовленні від 10 штук (або коли загальна сума замовлення перевищує 10 000 грн) вартість товару буде 800 грн за штуку.

? Акційні ціни можуть бути застосовані до будь-якого товару або до категорій товарів. Наприклад, товар коштує 1000 грн, його акційна ціна, вказана в карточці товару, 900 грн. Якщо для категорії товарів, в якій знаходиться цей товар, є знижка 20%, то ціна товару стане 800 гривень (застосується найбільш вигідна знижка для клієнта).

? Після реєстрації клієнта в інтернет-магазині йому може бути надана персональна знижка, наприклад, 20%. Коли клієнт авторизується в інтернет-магазині, ціни на товари для нього автоматично перераховуються з врахуванням персональної знижки. Якщо ціна товару з урахуванням персональної знижки нижче ціни товару зі звичайною знижкою (якщо у товару вже є знижка), то застосовується персональна знижка.

? Знижки на категорії товарів застосовуються для усіх товарів категорії. Знижка на групу товарів не підсумовується з окремими знижками товарів, застосовується найбільша знижка.

? Промокоди можуть застосовуватись до певних категорій товарів або виробників, мати обмеження за часом і кількістю використань одним клієнтом. Клієнт вводить промокод на сторінці оформлення замовлення, після чого ціни на товари перераховуються. При необхідності промокод може бути застосований автоматично до замовлень всіх клієнтів.

? Посилання на всі не знайдені сторінки реєструються в системі управління, в результаті чого можна налаштувати переадресацію таких сторінок на робочі сторінки інтернет-магазину.

? Сторінки, які можуть дублюватися, мають тег canonical, але ви також можете налаштувати необхідні теги canonical для всіх потрібних сторінок.

? Можна створити форму для заповнення з потрібними полями та вставити її за допомогою редактора макетів в будь-яку сторінку інтернет-магазину, включаючи головну.

? Логіка збору даних для Google Analytics Ecommerce вже налаштована і буде коректно працювати, якщо підключити тег Google Analytics напряму, не через Google Tag Manager.

? Теги для збору даних про відвідувачів для динамічного ремаркетингу Google вже налаштовані і працюють, якщо підключити тег Google Analytics напряму, не через Google Tag Manager.

? Сторінки інтернет-магазину, включаючи головну сторінку, можна редагувати за допомогою інструментів, що дозволяє конструювати сторінки, використовуючи готові блоки – тексти, зображення, відео, карти Google, товари та інші.

? Товари можуть містити варіанти, які відрізняються між собою певними характеристиками, цінами та наявністю. Характеристики варіантів товарів використовуються у подальшому для фільтрації товарів за ними.

? Ціну будь-якого товару можна задавати в потрібній валюті, яка автоматично конвертується на сторінках інтернет-магазину в основну валюту або в валюту, обрану покупцем, по заданому вами курсу.

? Фільтри формуються автоматично на основі характеристик товару в кожній окремій категорії.

? CSV – це формат файлу, який можна зробити з документа Microsoft Excel або Google Sheets, YML – стандартний формат імпорту товарів у багатьох інтернет-магазинах та маркетплейсах.

? У кожного товару інтернет-магазину може бути обмеження по кількості, доступній для придбання. Якщо, наприклад, є 4 одиниці товара в наявності і покупець оформив замовлення на 2 одиниці, то наступний покупець зможе купити тільки 2 одиниці товару. Коли товар закінчується, він автоматично позначається як «Немає в наявності» або «Предзамовлення», в залежності від ваших налаштувань.

? Відповідні блоки можуть бути відображені під карточкою кожного товару.

? Товари в категоріях можуть бути відсортованими (це не фільтрація) за ціною, популярністю, датою додавання (новинки) або за наявністю знижок на товар.

? У системі управління інтернет-магазином можна вести клієнтську базу, керувати даними клієнтів, обробляти замовлення та бачити історію замовлень клієнта.

? При покупці в 1 клік клієнт вводить лише номер телефону та ім’я (при бажанні, ще й адресу електронної пошти), а всі деталі доставки та оплати обговорюються по телефону з менеджером інтернет-магазину.

? Вбудована система для обробки замовлень та їх розподілу за менеджерами, які їх обробляють.
? Можливо використовувати як готові статуси замовлень, так і створювати власні.

? Зареєстровані користувачі можуть бачити історію покупок, відміняти замовлення, які менеджер ще не взяв в роботу, мати персональну знижку.

? Товари, яких немає в наявності, але помічені як «Доступні для продажу», можуть бути придбані з позначкою «Предзамовлення» при виборі відповідного налаштування.

? В особистому кабінеті клієнту доступна історія покупок, його реєстраційні дані, перегляд статусу замовлення і можливість відмінити замовлення, яке не було взято в роботу.

? Сповіщення менеджерів про замовлення можуть відбуватись по електронній пошті та SMS.

? Шаблони повідомлення про замовлення для менеджерів інтернет-магазину та клієнта можуть бути змінними та відрізнятися.

? Шаблон повідомлення про замовлення для менеджерів інтернет-магазину та клієнта можуть бути змінними та відрізнятися. Для відправлення SMS необхідно використовувати сторонній сервіс, наприклад, TurboSMS, оплачувати його послуги самостійно.

? Спеціальний сервіс, який надсилає повідомлення про замовлення будь-якому сторонньому сервісу, що має можливість обробити таке замовлення. Наприклад, для підписки клієнта на розсилку або для реєстрації замовлень в зовнішній CRM.

? Зображення оптимізуються за якістю та розміром для більш швидкого завантаження сторінок інтернет-магазину.

? Зображення завантажується не одразу, а в той момент, коли користувач на сторінці скролом опускається до цього зображення. Таким чином, завантаження сторінки здійснюється значно швидше.

? Формат зображень WEBP, рекомендований компанією Google, дозволяє значно зменшити розмір зображень без втрати якості.

? Система налаштувань, яка оптимізує розмір, формат і якість зображень, застосовує асинхронне їх завантаження, а також оптимізує роботу скриптів, що дозволяє значно прискорити час завантаження сторінок інтернет-магазину.

? Автоматична перевірка роботи високонавантажених інтернет-магазинів цілодобово та без вихідних з повідомленням про можливі помилки адміністратору платформи.

? Всі інтернет-магазини на платформі регулярно отримують оновлення, це дозволяє постійно підтримувати їх у актуальному стані.

Інтернет-магазин під ключ

Замовте створення інтернет-магазину з індивідуальним дизайном, базовою пошуковою оптимізацією,
налаштуванням Google Shopping і іншими функціями

FAQ

Отримайте відповіді на популярні питання за допомогою FAQ, або зверніться за більш детальною інформацією в нашу технічну підтримку – (044) 333 98 00

Ви можете створити інтернет-магазин самостійно за кілька хвилин на основі готової теми дизайну. Вам потрібно буде тільки наповнити його необхідною інформацією.

При розробці інтернет-магазину під ключ, маючи необхідні матеріали (логотип, фірмовий стиль, базові тексти, файл з товарами для завантаження) розробка займає в середньому близько місяця, а налаштування реклами вимагатиме додаткового часу після запуску сайту.

Технічна підтримка інтернет-магазину доступна всім клієнтам нашої платформи в робочий час по телефону, за допомогою електронної пошти і онлайн-чату.

Так, ви можете підключити до інтернет-магазину будь-який ваш домен або декілька доменів, якщо необхідно.

Ви можете отримати доменне ім’я в подарунок на перший рік в зоні com.ua / region.ua або зареєструвати власне доменне ім’я у будь-якого реєстратора доменних імен.

Після запуску інтернет-магазину рекомендуємо виділити бюджет на його рекламу і просування, виходячи з ваших бізнес-завдань і можливостей.

Чи можна просувати магазин на вашій платформі в Google та інших пошукових системах?

Так, всі тарифи включають в себе необхідні функції для просування інтернет-магазину в пошукових системах.

Заповніть заявку на розробку інтернет-магазину і наш фахівець зв’яжеться з вами, проконсультує щодо подальших кроків.

Ми розміщуємо в інтернет-магазині ваші базові тексти і наповнюємо каталог товарами з вашого файлу в форматі YML, CSV (Excel) при виборі тарифу Brand. Також можливо наповнення товарами вручну, за домовленістю.

Чи можна підключити Google Analytics, Facebook Pixel і інші сервіси?

Можна підключити будь-які сервіси, які вбудовуються у вигляді скриптів, включаючи Google Analytics і Facebook Pixel.

Ми можемо укласти договір, підписавши його за допомогою електронного цифрового підпису або звичайним способом, при виборі тарифу Brand.

Ви можете здійснювати оплату банківською карткою, в касі банку, або з рахунку юрособи.

Професійна служба технічної підтримки буде на зв’язку для відповідей на питання про роботу і розвиток інтернет-магазину.

Після запуску інтернет-магазину ми можемо слідкувати за коректністю роботи ваших рекламних кампаній, в рамках пакету просування.

Ми можемо перенести інформацію з вашого інтернет-магазину, зберігши існуючий дизайн за необхідності.

Скільки коштує розробка інтернет-магазину з нуля

Плануючи запуск і розвиток бізнесу, підприємець обов’язково запитає: скільки коштуватиме розробка інтернет-магазину з нуля під ключ? Тут неможливо відповісти відразу і коротко. Ба більше, діапазон цін на те, щоб відкрити інтернет-магазин, буде величезним. Прайс може коливатися від кількох тисяч гривень до десятків тисяч доларів.

Ми розберемося з тим, до яких складових належить розробка та запуск інтернет-магазинів, чому може так суттєво змінюватися ціна. І звичайно, подивимося, який функціонал насамперед впливає на ефективність продажів. Це допоможе вам вибрати відповідну платформу для відкриття інтернет-магазину в Україні.

Чому вартість розробки інтернет-магазину може бути високою

Інтернет-магазини відіграють в онлайн-продажах ту саму роль, що й звичайний магазин для офлайн торгівлі де-небудь у Києві. Це основна опора вашої системи продажів і маркетингу. Від інтернет-магазину багато в чому залежить наскільки прибутковим буде бізнес. Тому його розробці приділяють стільки часу й зусиль, тому й коштує він часто доволі дорого, потребує супроводу й технічної підтримки.

Але як зрозуміти, що за вкладені гроші ви отримали якісний магазин? Для цього потрібно знати, які основні елементи в нього мають бути і яким критеріям він має відповідати.

Почніть створювати інтернет-магазин безкоштовно вже зараз і оберіть тариф після тестового періоду. Введіть свій e-mail, щоб почати.

Зробити інтернет-магазин під ключ: що входить у цю послугу

Щоб інтернет-магазин був ефективним, вирішував певні цілі та завдання, він повинен відповідати певним стандартам і мати кілька ключових елементів:

Дизайн. Як багато не було сказано про важливість технічних параметрів та інших компонентів, перше враження створює саме дизайн інтернет-магазину. Хороший дизайн допомагає виділитися серед конкурентів, спрощує пошук потрібної інформації, презентацію товарів у каталозі.

Головна сторінка. Одна з функцій головної сторінки швидко дати зрозуміти відвідувачеві, куди він потрапив і що може тут отримати. Правильне оформлення головної сторінки впливає на конверсію інтернет-магазину.

Каталог товарів. Розбитий на категорії каталог, спрощує вибір потрібного товару і порівняння.

Розділи з акційними товарами, новинками, хітами продажів. Ці розділи дещо відрізняються від звичайних категорій за джерелами товарів. Наприклад, Shop-Express дозволяє налаштувати різні джерела товарів для кожної категорії.

Сервісні сторінки. В інтернет-магазині має бути повна інформація про доставку та оплату товарів, контакти продавця, умови повернення товарів.

Кошик товарів. Це обов’язковий елемент у кожному магазині. Він має працювати без збоїв, бути простим та інтуїтивно зрозумілим.

Особистий кабінет покупця. Тут клієнт інтернет-магазину зможе відстежувати історію замовлень і статус кожного з них. Ще один важливий функціональний елемент інтернет-магазину, який суттєво впливає на ціну.

Блог. Розділ з корисними статтями в інтернет-магазині важливий для зростання трафіку, просування нових товарів та інших маркетингових завдань.

Інтеграції з платіжними системами. Очевидно, що інтернет-магазин без можливості приймати оплату онлайн не буде повноцінним. Тому і підключення платіжних систем входить до списку обов’язкових робіт при розробці інтернет-магазину з нуля під ключ.

Багатомовність. Це must have для будь-якого інтернет-магазину. Різниця тільки в тому, скільки мовних версій буде в конкретному магазині і наскільки технічно правильно буде реалізована багатомовність.

Реалізувати все це можна на основі різних технологічних рішень. Ціна інтернет-магазину залежить, зокрема, і від того, яку платформу використовують для його створення.

Скільки коштує замовити сайт інтернет-магазину з нуля: складові ціни за етапами розробки

Говорячи про ціни на створення сайтів та інтернет-магазинів, потрібно розуміти не тільки які чинники впливають на показник. Дуже важливу роль відіграє те, як побудований процес розробки магазину і скільки коштує кожен з етапів.

Ціна дизайну

Дизайн не тільки допомагає виділитися серед конкурентів. Він впливає на конверсію інтернет-магазину. Тому про це так багато говорять і приділяють стільки уваги.

Найчастіше створення дизайну починається з розробки прототипу сторінки. Він показує, які елементи і блоки будуть на кожній сторінці, яке їхнє взаємне розташування. При цьому враховують не тільки айдентику компанії, а й вимоги юзабіліті, уподобання цільової аудиторії.

Скільки коштує розробка дизайну в більшості веб-студій?

Шаблонний — понад 200 USD.

Шаблонний із доопрацюваннями та стилізацією — від 500 USD.

Кастомний дизайн з нуля — мінімум 700 USD.

Як це працює у нас? Залежно від тарифу ви можете запустити магазин з шаблонним дизайном, який можна самостійно налаштувати під ваш бренд. Після цього будь-який клієнт Shop-Express може перейти на великі тарифи, які включають розробку експрес-дизайну при оплаті за рік.

Отримайте експрес-дизайн, сплативши тариф Optimal, Pro, B2B одразу на рік. Щоб почати створення інтернет-магазину, введіть e-mail.

Ціна верстки

Верстка це процес перенесення дизайну з прототипів і макетів на готові сторінки інтернет-магазину. Її виконують за допомогою редагування HTML і CSS.

Вартість верстки залежить від:

вимог до дизайну та адаптивності.

Як це працює у нас? Фактично верстка в нашому робочому процесі зведена до мінімуму. Її виконують у разі реалізації індивідуального дизайну для користувачів у пакеті Brand. У цих випадках ціна верстки входить у вартість першого року передплати.

Ціна програмування

Під програмуванням в основному мають на увазі розробку внутрішнього інтерфейсу інтернет-магазину, інтеграції, а також інші елементи.

Робота з Shop-Express дозволяє уникнути роботи з програмуванням або мінімізувати його. На нашій платформі вже є готові функції, яких достатньо для продуктивної роботи більшості інтернет-магазинів. Серед функціоналу, який ми пропонуємо за замовчуванням для всіх тарифів, наприклад багатомовність. Щоб правильно її реалізувати на опенсорсних CMS часто потрібні платні версії плагінів, які коштують десятки доларів. Крім цього ви зможете самостійно і швидко підключити аналітику, Pixel, Facebook conversion API та інші інструменти. А за ці роботи також можуть брати додаткову оплату при використанні інших платформ.

Платформи і ціна створення інтернет-магазину під ключ: як вони пов’язані

Створити інтернет-магазин можна на базі різних технологій і платформ. Від цього залежить те, які функції можна буде реалізувати та, звісно, якою буде ціна. Подивимося, які рішення для запуску магазинів існують і чим вони відрізняються.

Інтернет-магазини, написані з нуля

Можна сказати, що на CMS працюють усі інтернет-магазини. Головна відмінність у тому, якого типу ця система управління контентом. Перший тип це інтернет-магазини, створені з нуля, які працюють на самописній CMS. Самописні CMS — це платформи, які створюються під конкретний проєкт з урахуванням його особливостей, побажань замовника і необхідних функцій.

Що важливо знати про самописні CMS:

Створення магазину на основі такого движка вимагає досить серйозних витрат і часу на роботу.

Додавання нових функцій для такого движка, зміни в інтерфейсі адміністратора або кабінеті клієнта теж коштуватиме дорого і також потребуватиме часу.

Самописні рушії підійдуть для створення маркетплейсів, інтернет-магазинів, у яких понад 50 тисяч товарів, проєктів зі складними функціями, такими як різноманітні калькулятори тощо. Також самописні платформи будуть найкращим рішенням, якщо планується трафік в інтернет-магазин на рівні сотень тисяч або мільйонів візитів щодня. Звісно, в такому разі магазину потрібен буде і потужний сервер.

Це найдорожча категорія інтернет-магазинів, їхня ціна, як правило, становить від 3000 USD в еквіваленті. До цієї суми потрібно додати оплату за домен і хостинг. Зверніть увагу, що якщо планується великий трафік на сайт, знадобитися не звичайний хостинг, а віртуальний сервер, який забезпечить потрібну швидкодію. А це означає додаткові супутні витрати.

Магазини на опенсорсних і комерційних CMS

Опенсорсна CMS або система управління контентом з відкритим кодом — це програмне забезпечення, яке встановлюють на хостинг або сервер. Уже після цього на основі CMS і модулів розробники створюють інтернет-магазин. Дизайн і можливості теж можуть допрацьовувати за допомогою редагування коду. Такі інтернет-магазини близькі за своїми можливостями до першої категорії, але доступніші за ціною.

Крім того, в них простіше вносити зміни і доповнення, коригувати структуру магазину, дизайн сторінок і підключати додаткові інструменти. А отже, підтримка та оновлення магазину обійдуться теж набагато дешевше.

Вартість інтернет-магазинів на CMS, як правило, від 200 — 300 USD в еквіваленті. До цього також потрібно додати витрати на платні компоненти для CMS, плату за оренду домену та хостингу. Залежно від проєкту сума щомісячних платежів може сягати кількох десятків доларів або більше.

Інтернет-магазини на хмарних CMS

Цей тип CMS раніше називали конструкторами інтернет-магазинів. Але це не зовсім правильно. Конструктор тільки частина можливостей платформи, один модуль, який відповідає за створення і складання нових сторінок.

Хмарні CMS – це системи управління контентом, які вже встановлені на хостинг і налаштовані для початку роботи. При цьому власнику інтернет-магазину не потрібно займатися встановленням, налаштуванням і оновленням модулів. Він отримує їх у готовому до використання вигляді. Набір можливостей залежить від обраного тарифу. Приклади можна подивитися на сторінці з тарифами Shop-Express.

Хмарні CMS дуже близькі за можливостями до звичайних, хоча й обмежують можливості редагування коду. Але для більшості користувачів це тільки плюс, оскільки вони хочуть створити магазин без навичок програмування.

Принцип оплати за магазин на SaaS-платформі відрізняється. Оплата відбувається за моделлю підписки. Мінімальний тариф Shop-Express 3360 гривень за рік. Це менше 100 USD. На нашій платформі можна реалізувати і складніші проєкти з великою кількістю товарів.

Створіть свій інтернет-магазин на хмарній CMS Shop-Express, щоб заощадити. Введіть e-mail і почніть створення магазину.

Скільки коштує зробити інтернет-магазин під ключ: фактори, що впливають на ціну

Ціна розробки також залежить від того, як ви плануєте створювати інтернет-магазин і якому виконавцю довірите роботу. Тут можливі три основні варіанти.

1 Розробка у веб-студії. У деяких випадках включає SEO оптимізацію магазину та інші додаткові послуги.

2 Розробка у фрілансера або команди фахівців. Це середній за вартістю варіант створення інтернет-магазину.

3 Бюджетний варіант — створення інтернет-магазину на основі SaaS платформи самостійно, без допомоги програмістів.

Подивимося на особливості, переваги та недоліки кожного з підходів.

Робота з діджитал агенцією або веб-студією

Це дуже поширений і найзвичніший для підприємців сценарій запуску онлайн-магазину. При цьому втручання клієнта в процес буде мінімальним. Це одночасно і потреба самої студії для ефективної роботи, і перевага для багатьох замовників.

Іншими перевагами такого підходу будуть:

Робота з командою досвідчених фахівців, серед яких будуть маркетологи, дизайнери, веб-розробники тощо.

Агентство бере відповідальність за якість роботи, також може забезпечити технічну підтримку сайту.

Усі деталі за проєктом можна зафіксувати в письмовому вигляді, щоб контролювати дотримання параметрів.

До недоліків відносять:

Порівняно високу вартість розробки інтернет-магазину.

Відсутність прямої комунікації з фахівцями.

У більшості випадків замовнику все одно потрібно глибоко зануритися в деталі, як мінімум на етапі постановки технічного завдання.

Робота з фрілансерами

Ви також можете знайти фахівця зі створення інтернет-магазинів на одній із бірж фрілансу. Також у багатьох фрілансерів є власні сайти, які вони рекламують, щоб залучити клієнтів.

Переваги такого варіанту:

Більш доступна ціна. Вартість роботи спеціалістів фрілансерів з великим досвідом може бути 20 – 30 USD на годину, але ви зможете знайти і розробників за менші гроші.

Якщо ви знайдете фрілансера з хорошою репутацією і відповідальним ставленням, якість готового сайту буде досить високою. Ви також можете отримати досить якісну технічну підтримку.

Дуже складно знайти хорошого виконавця, який забезпечить якісну організацію роботи, хороший результат і завершення роботи вчасно.

Кінцева вартість може дуже суттєво відрізнятися від тієї ціни, про яку ви домовилися на старті проєкту.

Робота з фрілансерами — дуже поширений вибір ще й тому, що процес взаємодії може бути дуже простим. Хоча з іншого боку, це ж створює ризики зриву термінів і того, що проєкт взагалі не буде завершено.

Створення інтернет-магазину на SaaS-платформі

Про цей варіант варто поговорити детальніше. Тут є кілька стереотипів і застарілих уявлень, які потрібно розвіяти. Почнемо з них.

В уявленні багатьох підприємців і навіть маркетологів, сайт або інтернет-магазин на SaaS-платформі це щось, що не зовсім належить вам. Таке уявлення виникає через те, що оплата відбувається за моделлю підписки. Але давайте подумаємо. Чи є принципова різниця?

Вам так само потрібно регулярно платити за домен і хостинг сайту на опенсорсній CMS, так само регулярно платити за користування преміум-версіями плагінів або навіть самої системи управління контентом і технічний супровід вашого інтернет-магазину. Навіть приблизна оцінка покаже, що ця сума буде близька або навіть більша, ніж вартість користування платформою Shop-Express. Єдина відмінність у тому, що обравши наш сервіс, ви робитимете один платіж замість кількох.

Дуже довго вважалося, що SaaS-платформи обмежують можливості для SEO-просування інтернет-магазину. Але це вже давно не так. Shop-Express має всі інструменти для оптимізації контенту та швидкої індексації сторінок інтернет-магазину.

Багато підприємців і маркетологів навіть зараз вважають, що для інтернет-магазину обов’язковий дуже складний індивідуальний дизайн із великою кількістю анімацій та ефектів. Це не так. Шаблонні дизайни не тільки в тренді, а й можуть бути такими ж ефективними, якщо в них дотримані всі правила сучасного дизайну. Теми дизайнів від Shop-Express сучасні, адаптивні й дають змогу зробити ваш інтернет-магазин впізнаваним, виділивши його серед десятків конкурентів. Крім того, редактор стилів від Shop-Express дає змогу створювати унікальні дизайни практично без обмежень.

SaaS-платформи дають можливість швидко створити інтернет-магазин без допомоги програміста. Якщо вам потрібна буде допомога веб-розробника для складніших завдань, можна буде замовити його послуги за окрему плату вже в особистому кабінеті користувача платформи.

Створюючи магазин на хмарній CMS Shop-Express, вам не потрібно турбуватися про оновлення платформи та інші завдання. Все це бере на себе наша команда.

Вибираючи нашу платформу, ви отримуєте технічне обслуговування від фахівців Shop-Express. Це полегшує не тільки запуск інтернет-магазину, а й подальшу роботу з ним.

У Shop-Express вже зроблено все для оптимізації завантаження вашого інтернет-магазину. Це дуже важливий фактор, який впливає на конверсію, а значить і рентабельність.

Платформа дає готовий набір інтеграцій. Це означає, що власник інтернет-магазину може швидко і самостійно підключити платіжну систему, CRM для інтернет-магазину, аналітику або інші сервіси. Налаштувати всі зв’язки з додатковими сервісами можна за допомогою редактора скриптів у панелі управління магазином.

Обмеження в можливостях SaaS-платформ:

Такі платформи не підійдуть для інтернет-магазинів, у яких понад 50 000 товарів.

Платформа не дає можливості реалізувати складні та нестандартні функції інтернет-магазину.

Для високонавантажених проєктів також краще використовувати інші платформи.

Важливий момент. Часто говорять про те, що вибираючи веб-студію можна отримати комплексну послугу. Для вас не тільки створять інтернет-магазин, а й організують його просування. З Shop-Express ви теж отримуєте таку можливість! Ви можете звернутися до одного з наших партнерів за послугами пошукової оптимізації (SEO), контекстної реклами, SMM. Ми співпрацюємо з кращими фахівцями в сфері digital маркетингу і впевнені в кожному з партнерів.

Про автора

admin administrator