Скільки коштує опресування головки блоку циліндрів

Авторadmin

Скільки коштує опресування головки блоку циліндрів

Скільки коштує опресування головки блоку циліндрів

  • Ремонт двигунів
  • Ремонт вантажних двигунів
  • Комп’ютерна діагностика
  • Розвал-сходження 3D
  • Заправка та ремонт автокондиціонерів
  • Ремонт карданних валів
  • Ремонт ГБЦ
  • Ремонт турбокомпресора
  • Ремонт рульових рейок
  • Ремонт дизельної паливної апаратури
  • Ремонт ходової частини
  • Заміна ресор Mercedes Sprinter
  • Ремонт гальмівної системи
  • Ремонт вихлопної системи
  • Ремонт стартерів і генераторів
  • Ремонт МКПП
  • Механічна обробка деталей
  • Ремонт шатунів
  • Промивання пічки

Основна спеціалізація компанії «Експерт Моторз» — це саме ремонт і відновлення двигунів внутрішнього згорання.

Для цих цілей функціонує окремий цех, обладнаний сучасним високоточним обладнанням, а також працює команда кваліфікованих майстрів, які з 2009 року здійснюють ремонт і відновлення деталей двигунів легкових, вантажних транспортних засобів, с/г і спецтехніки.

Дефектування, опресування, шліфування ГБЦ

На дорогах все частіше і частіше зустрічаються автомобілі на електротязі. Але ще довго більшість машин пересуватимуться завдяки двигунам внутрішнього згоряння. Двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ) з моменту своєї появи постійно змінювалися і модернізувалися.

Конструкція більшості автомобільних двигунів внутрішнього згоряння має дві основні складові частини:

  1. Блок циліндрів. У блоці циліндрів (БЦ) розташовується колінчастий вал, на який через шатуни кріпляться поршні. Поршні в циліндрах здійснюють зворотно-поступальні рухи, які перетворюються в обертання колінчастого вала;
  2. Головка блоку циліндрів. Залежно від компонування двигуна, головок може бути дві (двигуни V6, V8 і так далі). У голівці блоку циліндрів (ГБЦ), як правило, розташовані розподільні вали і клапани.

Блок і головка міцно стягуються між собою. Для забезпечення герметичності з’єднання використовується спеціальна термостійка прокладка, яка під час стягування стискається, заповнює всі можливі порожнини і може витримувати високі температури в камері згоряння.

Двигун – дуже ресурсний агрегат. Але для того, щоб ДВЗ працював довго і не потребував серйозного ремонту, дуже важливо, щоб якісно відбувалося його охолодження і змащування рухомих деталей. Для цього в двигуні, в блоці і в голівці, є спеціальні канали, по яких циркулює відповідна рідина:

  • По каналах змащення циркулює моторне мастило, яке підводиться до всіх рухомих елементів системи. За створення тиску мастила відповідає масляний насос, який розташований у картері (піддоні) двигуна;
  • По каналах охолодження – антифриз. Антифриз має високий коефіцієнт тепловіддачі, що дає йому змогу ефективно охолоджувати двигун і берегти його від перегріву. Циркуляція охолоджувальної рідини стає можливою завдяки водяній помпі.

Використання якісних сертифікованих рідин (мастило, антифриз) і своєчасне технічне обслуговування дають змогу подовжити ресурс мотора, але навіть при дотриманні цих двох правил, рано чи пізно, буде потрібен ремонт.

Коли може знадобитися ремонт ГБЦ

Ремонт головки блока циліндрів здебільшого обов’язково виконують під час капітального ремонту двигуна, коли його ресурс уже вичерпано і потрібен комплексний підхід до відновлення працездатності.

Але існують також ситуації, найчастіше несподівані і досить неприємні, коли ремонт ГБЦ потрібен раніше:

  • З’єднання масляних каналів із каналами охолодження. Канали можуть з’єднатися через використання неякісної охолоджувальної рідини і, як наслідок, корозію, перегрівання двигуна або неправильне встановлення ГБЦ. Якщо в мастило потрапляє антифриз, то воно втрачає свої змащувальні властивості, що призводить до швидкого зносу поверхонь двигуна, які труться. У разі змішування, негативний вплив чинить і масло на антифриз;
  • Проблеми з клапанами. Клапани, що знаходяться в голівці блоку циліндрів, можуть виходити з ладу через природне зношення або порушення герметичності, що може з’явитися в разі прогару. Будь-яка несправність клапанів (порушення герметичності, механічне пошкодження, відкладення великої кількості нагару або прогар) призводить до нестабільної роботи двигуна;
  • Прогар прокладки ГБЦ. Прокладка між головкою блоку циліндрів і блоком циліндрів створюють герметичність, необхідну для спалювання паливо-повітряної суміші та виведення відпрацьованих газів. Якщо ця прокладка зношується або відбувається її прогар, то це призводить до негерметичності камери згоряння. Також прогар може призвести до пошкодження площин БЦ і ГБЦ і, як наслідок, з’єднанню каналів змащення та охолодження;

Фото: Пробита прокладка ГБЦ

  • Зниження компресії. Наявність тріщин і корозії в голівці блоку циліндрів може призвести до втрати компресії в циліндрах і, як наслідок, до погіршення продуктивності двигуна;

Фото: Замір компресії

  • Пошкодження свічкового різьблення. Якщо різьблення свічкових отворів у ГБЦ пошкоджено, це може ускладнити або унеможливити встановлення свічок запалювання;
  • Перегрів двигуна. Перегрів ДВЗ може призвести до деформації головки блока циліндрів або навіть її тріщин через високу температуру.

Якщо справа стосується ремонту ГБЦ, то майже завжди є три важливих етапи: дефектовка, опресовування і шліфування.

Дефектування головки блока циліндрів

Дефектовка ГБЦ – це процес візуальної та інструментальної оцінки стану головки. Цей етап дає змогу виявити видимі пошкодження, тріщини, корозію та інші дефекти, які можуть вимагати ремонту або заміни головки. Для дефектовки можуть використовуватися такі інструменти, як мікрометри, ендоскопи та ультразвукові дефектоскопи. Важливо зауважити, що дефектовка головки блока циліндрів також передбачає перевірку площини встановлення головки, щоб переконатися, що вона не вигнута або не має нерівностей.

Опресовування головки блока циліндрів

Опресовування головки блока – це процедура, яка перевіряє герметичність ГБЦ. Це важливо, тому що негерметичність може призвести до витоку охолоджувальної рідини або прориву газів за межі камери згоряння. Під час опресування головку блоку циліндрів поміщають у спеціальну установку (схожу на ванну), робочу площину закривають товстим листом оргскла і всередині створюють тиск. Потім майстер візуально оцінює деталь на прорив повітря через тріщини та появу бульбашок повітря, а також моніторить зміни тиску для виявлення витоків.

Шліфування головки блоку циліндрів

Шліфування ГБЦ – це процедура, спрямована на відновлення поверхні. Поверхня головки має бути ідеально рівною і гладкою, щоб забезпечувати правильне ущільнення і герметичність між головкою і блоком циліндрів. Під час шліфування головки блоку за допомогою спеціалізованого обладнання видаляють нерівності, знос і подряпини, після шліфування площину ГБЦ миють для видалення стружки, і вже тоді деталь готова до подальшого складання.

Де відремонтувати двигун

Процедури дефектації, опресовування та шліфування головки блока циліндрів відіграють вирішальну роль у досягненні високої якості відновлення ГБЦ. Правильне виконання цих процедур допомагає запобігти витоку рідин і проривам газів, забезпечує правильне герметичне з’єднання між головкою і блоком циліндрів, а також покращує продуктивність і ефективність двигуна.

Пам’ятайте, що ремонт ГБЦ – це складне і відповідальне завдання, яке виконується досвідченими механіками в спеціалізованих автосервісах. Тому що якісний ремонт головки передбачає наявність великого досвіду і наявності професійного діагностичного та ремонтного обладнання.

Фото: Перевірка ендоскопом стану поршнів, циліндрів та клапанів у Master Service

Фахівці СТО Master Service мають великий досвід у ремонті ГБЦ. Застосовують спеціалізоване обладнання для перевірки та ремонту двигуна. Ми допоможемо вчасно виявити несправність, і якісно відремонтуємо ваш автомобіль.

Підберемо потрібні деталі та агрегати для швидкої заміни на внутрішньому складі компанії: б/в запчастини та двигуни з нашої розборки, або відновлені оригінальні агрегати за розумною ціною.

Усі товари ми перевіряємо на спеціалізованому обладнанні та видаємо гарантію: на б/у мотори – 30 днів, на відновлені двигуни – 60 днів, на нові – 90 днів. Якщо ви хочете отримати перевірений оригінальний агрегат за розумною ціною – купуйте відновлені двигуни в Master Service.

З нами ви можете бути впевнені у вирішенні проблем з вашим авто. Записуйтеся на діагностику і наші фахівці допоможуть підібрати максимально вигідне рішення.

Про автора

admin administrator