Зміст:
Скільки залити масла в двигун? Витрата олії у двигуні
Кожен власник автомобіля рано чи пізно стикається з необхідністю його обслуговування. Заміна або доливка масла в двигун є обов ‘язковою процедурою, яка періодично потрібна будь-якому мотору.
У керівництві про користування транспортним засобом цей процес описаний докладно. Однак є кілька тонкощів, про які повинен знати будь-який автолюбитель. В першу чергу слід сказати, що у кожної марки машини є свої особливості щодо періодичності проведення такої процедури, а також застосовуваних у процесі обслуговування коштів. Як і скільки залити масла в двигун, повинен знати кожен власник авто. Можна, звичайно, з питань техобслуговування звернутися в сервісний центр, але самостійно виконати всі дії буде нескладно. При цьому можна заощадити значну суму коштів сімейного бюджету.
Функції олії
Олія для бензинових двигунів відіграє дуже важливу роль. Насамперед воно запобігає механічному зносу деталей і механізмів мотора. У процесі роботи вони піддаються високим навантаженням.
Крім механічних впливів, на двигун впливають температурні перепади. Взимку в морози олія завдяки своїй плинності запобігає тертінню робочих поверхонь. Влітку воно перешкоджає перегріву мотора. Також масло хорошого виробника усуває сліди бруду, нагару з механізмів. Це дозволяє збільшити термін експлуатації двигуна.
Ще однією важливою якістю мастила є захист мотора від корозії. До складу представлених речовин входять спеціальні присадки, що дозволяють маслу виконувати свої функції. З часом задані якості його знижуються. Потрібно замінити всю відпрацьовану речовину. Але часом необхідно і просто долити олію в двигун. Тому потрібно знати потребу мотора в мастильних матеріалах.
Фактори витрати олії
Кожен виробник у керівництві користування вказує середню витрату масла в двигуні. Цю величину необхідно пам ‘ятати. Заміна мастильних матеріалів повинна проводитися не рідше, зазначеної в техпаспорті періодичності. Зазвичай вона становить раз на 15-20 тис. км.
Однак слід пам ‘ятати, що це середня потреба в зміні олії. За певних умов експлуатації автомобіля може знадобитися заливати новий засіб частіше. Це необхідно, якщо двигун працює в умовах підвищеного навантаження. У гірській місцевості, при їзді бездоріжжям або перевезенні тяжкостей (з причепом або без нього) масло змінюють частіше.
Також в умовах доріг великого міста, коли доводиться стояти на світлофорах, мастильні матеріали швидше витрачаються і втрачають свої властивості. Доливати мастильні матеріали доведеться частіше, якщо мотор зношений. Від типу олії (мінеральна або синтетична) залежить періодичність такої процедури.
Вибір масла
Перед проведенням заміни мастильних матеріалів необхідно вивчити питання, яку олію краще лити в двигун. В першу чергу необхідно вивчити інструкцію з експлуатації транспортного засобу.
Для кожного мотора виробник допускає застосовувати особливу марку представлених засобів. Нові двигуни найчастіше змащують синтетичними або напівсинтетичними різновидами.
Але для старих двигунів краще застосовувати мінеральну олію. Воно менш плинне, тому воно не просочиться через розгерметизовані сальники. Змінювати такий засіб потрібно частіше, ніж синтетику.
Крім марки олії, необхідно звертати увагу на клас в ‘язкості, а також склад присадок. Змішувати масла різних торгових марок або навіть засобів з іншими технічними показниками забороняється. Ті, хто входить до складу присадки, можуть конфліктувати між собою. Замість захисту, вони в такому випадку можуть, навпаки, руйнувати двигун.
Сезонність заміни
Ставлячи запитання, через скільки потрібно міняти олію в двигуні, необхідно звернути увагу на клас в ‘язкості речовини.
Існують літні, зимові та всесезонні різновиди. Щоб не довелося зливати масло кожен сезон, потрібно набувати спеціальних різновидів, здатних виконувати свої функції влітку і взимку. Вони коштують дорожче, але в експлуатації себе повністю виправдовують.
Літні масла мають у маркуванні цифру, яка вказує ступінь в ‘язкості засобу при роботі двигуна в теплу пору року. Якщо мастильні матеріали призначені для роботи в зимовий період, в їх назві є буква w. Цифра поряд з нею також вказує в ‘язкість.
Якщо ж олія всесезонна, маркування складається з 2 частин (наприклад, 5-w30, 10-w40). Його потрібно просто доливати в двигун у міру вигоряння мастильного матеріалу.
Обсяг ємності
Кількість олії, яку потрібно залити у двигун, залежить від об ‘єму самого мотора. У вітчизняних автомобілях, як правило, цей показник обладнання не перевищує 2,5 літра. Тому задаючись питанням, скільки олії потрібно заливати в двигун 1,6-2,4 літра, можна сміливо сказати, що близько 3,5 літра засобу. Однак це повний обсяг ємності.
При заміні кошти злити його повністю не вийде. Тому в двигун вітчизняних виробників з представленим об ‘ємом буде потрібно масла близько 3 л.
Зарубіжні марки легкових авто застосовують іншу конструкцію двигуна. Тому при здійсненні заміни мастильного матеріалу в цьому випадку потрібно залити в ємність близько 4,2-4,5 літрів. При цьому об ‘єм двигуна буде таким же, як у вітчизняних автомобілів. Для кожної марки машини існують свої нормативи по заміні олії. Виробник обов ‘язково вказує граничний рівень мастильних матеріалів, необхідний для двигуна.
Об ‘єм двигуна вітчизняних машин
Досвідчені водії готові поділитися досвідом, скільки олії буде потрібно для деяких вітчизняних марок машин. Це найбільш популярні в нашій країні моделі легкових авто.
Якщо водія цікавить, скільки олії заливати в двигун “Газелі”, експерти радять витратити близько 6 л кошти. Але це гранична кількість. Зазвичай через залишки суміші всередині мотора потрібно трохи менше заявленої кількості.
“Волга” має ємність близько 6 л, а УАЗ 469 – 5,9 л. На цілий літр більше масла можна залити в двигун УАЗ “Патріот” (близько 7,1 л).
Всі моделі ВАЗ від “Копійки” до “Сімки” мають ємність, в яку поміститься 3,8 л мастильних матеріалів. Таким же показником характеризується і “Нива”. Лада “Самара” вимагатиме при повній заміні кошти близько 3,6 л. “Ока” є автомобілем з найменшою ємністю для масла. Її обсяг становить 2,5 л. Це основні характеристики, які застосовують досвідчені автолюбителі при техобслуговуванні своєї машини.
Витрата під час експлуатації
Розглянувши, скільки олії потрібно заливати в двигун ВАЗ, УАЗ, “Газелі” і т. д. слід приділити увагу такому питанню, як витрата кошти при експлуатації. За законами фізики при роботі мотора частину мастильних матеріалів вигоряє. У кожного типу двигуна цей показник різний.
Вважається, що нормою при середніх характеристиках мотора є вбивання масла в кількості 100 мл на 1000 км. Але якщо об ‘єм двигуна великий, цей показник може збільшитися до цілих 400 мл на 1000 км.
Тому водій повинен мати запас засобу для дозаливки. Якщо мотор старий, він буде споживати велику кількість олії. Нові механізми, які регулярно і якісно обслуговують, потребуватимуть мінімальної кількості дозаливки. Але з часом все-таки необхідно повністю поміняти олію в моторі.
Злив відпрацювання
Щоб витрата масла в двигуні була мінімальною, необхідно перед заливкою видалити з ємності старий засіб (відпрацювання). Якщо цю процедуру провести недостатньо ретельно, всередині мотора може залишитися досить багато мастильних матеріалів, непридатних для використання.
Щоб масло злити максимально якісно, мотор потрібно прогріти. Так в ‘язкість кошти стане меншою, і весь процес відбудеться швидше.
Слід відкрутити пробку горловини для зливу. Після демонтажу цієї деталі і олійного фільтра потрібно зробити паузу на 30 хв., дати речовині повністю витекти назовні.
Заливка масла
Визначившись, скільки залити масла в двигун, слід правильно виконати цю процедуру. При роботі застосовують в обов ‘язковому порядку воронку. Інакше засіб потрапить на деталі мотора і буде згорати, виділяючи неприємний запах.
Встановивши воронку в горловину, потрібно невеликими порціями заливати масло всередину. За один захід необхідно подавати масло в двигун 150-250 мл. Після першої заливки потрібно дати маслу збігти вниз у піддон. Для цього потрібно почекати близько 20 хв.
Далі щупом визначається рівень олії у двигуні. Якщо він недостатній, за колишньою схемою процедуру виконують ще раз. Так повторюють доти, доки значення на приладі не встановиться між максимальним і мінімальним рівнем.
Завершення роботи
Знаючи, як і скільки залити масла в двигун, можна виконати всю процедуру якісно. Після досягнення необхідного рівня заливки можна приступати до завершального етапу.
Якщо олія потрапила на двигун, її необхідно витерти паперовим рушником або ганчірками. Після закриття горловини бака необхідно перевірити капот на наявність забутих речей. Це можуть бути ганчірки, папір тощо.
Якщо нічого зайвого не було виявлено, можна перевіряти роботу мотора. Закривши капот, вмикають двигун. При цьому слід прислухатися до його роботи. Якщо з ‘явився стук або інші несправності, потрібно звернутися в сервісний центр. Там фахівці проведуть діагностику механізму і усунуть несправності.
Ознайомившись з рекомендаціями експертів, як і скільки залити масла в двигун, можна зробити всі дії самостійно. При цьому результат буде високим при мінімальному рівні витрат.
Яку олію заливати в двигун BMW E90
Якщо вам актуальне питання, яке масло в БМВ Е90 і Е92 потрібно доливати, скільки, які інтервали і, звичайно, які допуски передбачені, то ви потрапили на потрібну сторінку. Найбільш поширені двигуни цих автомобілів:
N45, N46, N43, N52, N53, N55.
Про допуски Якого допуску необхідно дотримуватись? Їх 2: BMW LongLife 01 та BMW LongLife 04. Допуск із позначенням 01 введений для використання в двигунах, розроблених до 2001р. (Не плутати з випущеними, оскільки багато двигунів розробки 2000-х встановлювалися до 2010р.)
Актуальним вважається LongLife 04, введений в 2004 році, і як правило на нього орієнтуються люди, що шукають масло в BMW E90, але це не зовсім правильно, оскільки цей стандарт дозволяє використовувати масло у всіх двигунах, розроблених з того часу. 2004, але більшість агрегатів, що встановлюються на Е90, «живляться» маслами з допуском 01, і на це потрібно орієнтуватися.
Також слід зазначити, що в Росії за рекомендацією BMW не допускається використання продуктів із допусками BMW LongLife-04 у бензинових двигунах. Тож питання для власників Бензинових двигунів має піти саме собою. Це пов’язано з низькою якістю палива в країнах СНД та агресивним середовищем (суворі зими, спекотне літо). Олія 04 підходить для дизельних двигунів, особливо випуску 2008-2009 року.
Підходяще масло з допуску БМВ E90
Омологація оригінальної олії BMW LL 01 та BMW LL 04
1 літр Код: 83212365933
Середня ціна: 650 руб.
1 літр Код: 83212365930
Середня ціна: 570 руб.
Олії з допуском BMW LL-01 (на вибір покупця)
Motul 8100 Xcess 5W-40
Стаття 4л.: 104256
Стаття 1л: 102784
Середня ціна: 3100 руб.
Шелл Хелікс Ультра 5W-40
Пункт 4л: 550040755
Пункт 1л: 550040754
Середня ціна: 2200р.
Mobil Super 3000×1 5W-40
Стаття 4л: 152566
Стаття 1л: 152567
Середня ціна: 2000 руб.
Liqui Moly плавно працює HT 5W-40
Середня ціна: 3200р.
Олії для BMW LL 04 омологації
Стаття 5л.: 101274
Середня ціна: 3500р.
Середня ціна: 2600р.
Стаття 5л.: 102051
Середня ціна: 3400р.
Стаття 5л.: 0100302
Середня ціна: 2700р.
Зведені таблиці (якщо Ви знаєте модифікацію свого двигуна)
Таблиця відповідності двигунів БМВ та допусків (бензинові двигуни)
Мотор | Довге життя-04 | Довге життя-01 | Довге життя-01FE | Довге життя-98 |
4-циліндрові двигуни | ||||
М43ТУ | ікс | ікс | ікс | |
M43/СПГ 1) | ікс | |||
N40 | ікс | ікс | ікс | |
N42 | ікс | ікс | ікс | |
N43 | ікс | ікс | ікс | |
N45 | ікс | ікс | ікс | |
N45N | ікс | ікс | ікс | |
N46 | ікс | ікс | ікс | |
N46T | ікс | ікс | ікс | |
N12 | ікс | ікс | ікс | |
N14 | ікс | ікс | ікс | |
W10 | ікс | ікс | ікс | |
W11 | ікс | ікс | ||
6-циліндрові двигуни | ||||
N51 | ікс | ікс | ікс | |
N52 | ікс | ікс | ікс | |
N52K | ікс | ікс | ікс | |
N52N | ікс | ікс | ікс | |
N53 | ікс | ікс | ікс | |
N54 | ікс | ікс | ікс | |
М52ТУ | ікс | ікс | ікс | |
М54 | ікс | ікс | ||
S54 | ||||
8-циліндрові двигуни | ||||
N62 | ікс | ікс | ікс | |
N62S | ікс | ікс | ікс | |
N62TU | ікс | ікс | ікс | |
M62LEV | ікс | ікс | ікс | |
S62(E39) з лютого 02 року | ||||
S62(E39) з 03/2000 | ікс | ікс | ||
S62E52 | ікс | ікс | ||
10-циліндрові двигуни | ||||
S85 | х * | |||
12-циліндрові двигуни | ||||
M73(E31) з 09/1997 | ікс | ікс | ікс | |
М73(Е38) 09/1997-08/1998 | ікс | ікс | ікс | |
M73LEV | ікс | ікс | ікс | |
N73 | ікс | ікс | ікс |
Таблиця відповідності двигунів BMW та допуски (дизельні двигуни)
Мотор | Довге життя-04 | Довге життя-01 | Довге життя-98 |
4-циліндрові двигуни | |||
М41 | ікс | ікс | ікс |
М47, М47ТУ | ікс | ікс | ікс |
М47ТУ (з 03/2003) | ікс | ікс | |
M47/TU2 1) | ікс | x3) | |
Н47уЛ, Н47оЛ | ікс | ||
N47S | |||
W16D16 | ікс | ||
W17D14 | ікс | ікс | ікс |
6-циліндрові двигуни | |||
М21 | ікс | ікс | ікс |
М51 | ікс | ікс | ікс |
М57 | ікс | ікс | ікс |
М57ТУ (з 09/2002) | ікс | ікс | |
M57TU (E60, E61 з 03/2004) | ікс | x2) | |
M57Верх (з 09/2004) | ікс | ||
M57TU2 (з 03/2005) | ікс | x4) | |
M57TU2Top (з 09/2006) | ікс | ||
8-циліндрові двигуни | |||
M67 (E38) | ікс | ікс | ікс |
M67 (E65) | ікс | ікс | |
М67ТУ (з 03/2005) | ікс | x4) |
Скільки масла в двигуні (обсяг)
Скільки літрів заливати?
- 1,6-4,25 л
- 2,0-4,5 л.
- 2.0D — 5.2л.
- 2,5 і 3,0 л — 6,5 л.
Порада: запасіться ще 1 л олії, оскільки витрата олії автомобілів BMW E90 становить близько 1 л на 10 000 км, це абсолютно нормально, особливо для бензинових двигунів. Так що питання в категорії чому ви їсте масло повинен турбувати тільки якщо витрата більше 2-3 літрів на 10000 км.
Яку олію заливати у двигун N46?
Використовуйте моторне масло, схвалене BMW LongLife 01. Оригінальний номер 83212365930. Або наведені вище аналоги.
Який інтервал заміни?
Рекомендуємо дотримуватись інтервалу заміни 1 раз на рік, або кожні 7 500-10 000 км, залежно від того, що настане раніше.
Самостійна заміна олії БМВ Е90
Перед початком процедури заміни олії прогрійте двигун!
1. За допомогою ключа 11 9 240 зніміть кришку масляного фільтра. Додаткові характеристики ключа: діаметр? дм, розмір кромки 86 мм, кількість кромок 16. Підходить для двигунів: N40, N42, N45, N46, N52.
2. Чекаємо, поки масло потече з фільтра в масляний піддон. (Моторне масло можна видалити 2 способами: через отвір для щупа, призначений для вимірювання рівня масла в двигуні, за допомогою масляного насоса, який можна знайти на заправці або СТО або шляхом зливу картера).
3. Зніміть/встановіть фільтруючий елемент у напрямках, вказаних стрілкою. Встановіть нові кільця ущільнювачів (1-2) круглого перерізу. Змастіть кільця (1-2) олією.
4. Відкрутити пробку (1) масляного піддону. Злийте олію. Потім замініть кільце ущільнювача свічки. Залийте нову моторну олію.
5. Заводимо двигун. Чекаємо, поки згасне контрольна лампа тиску олії у двигуні.
У двигуні є масляний щуп:
- Припаркуйте автомобіль на рівній поверхні;
- Вимкніть силовий агрегат, дайте машині постояти близько 5 хвилин. Ви можете перевірити рівень олії;
- При необхідності додайте олію.
Двигун не має щупа:
- Припаркуйте автомобіль на рівній поверхні;
- Дочекатися прогрівання двигуна до робочої температури і дати йому попрацювати при 1000-1500 об/хв протягом 3 хвилин;
- Перегляньте рівень моторного масла на покажчиках або на контрольному екрані;
- При необхідності додайте олію.
Як перевірити рівень олії БМВ Е90
- Натискайте кнопку 1 на перемикачі покажчиків повороту вгору або вниз, доки на дисплеї не з’явиться відповідна піктограма та слово «МАСЛО»
- Натисніть кнопку 2 на перемикачі покажчиків повороту. Рівень олії вимірюється та відображається.
- Рівень олії у нормі.
- Вимірюється рівень масла. При зупинці на рівній поверхні цей процес може тривати до 3 хвилин, а під час руху – до 5 хвилин.
- Рівень олії мінімальний. Якнайшвидше додайте 1 літр моторного масла.
- Занадто високий рівень.
- Несправний датчик рівня олії. Не додавайте олію. Ви можете проїхати більше, але при цьому слідкувати за тим, щоб знову розрахований пробіг не був перевищений до наступного сервісного обслуговування
Трансмісія також потребує обслуговування!
У Росії та інших країнах СНД існує помилкова думка, пов’язана з тим, що масло в АКПП міняти не потрібно, кажуть, що воно заливається протягом усього періоду експлуатації автомобіля. Який термін служби автоматичної коробки? 100 тисяч кілометрів? 000 тисяч кілометрів? Хто відповість на це запитання.
Правильно ніхто. Доставники кажуть одне («залито за весь період», але термін чого не уточнюють), сусід інше (каже, що у нього є знайомий, який «міняв масло в коробці, а воно забилося після чого, звичайно, якщо проблеми вже почалися, то вони незворотні та масло не рішення). Хочемо звернути вашу увагу на те, що планове технічне обслуговування автоматичної коробки передач продовжує термін служби трансмісії у 2, а то й у 3 рази.
Більшість автомобільних компаній не виробляють автоматичні коробки, а замість них встановлюють агрегати від світових виробників трансмісій, таких як ZF, JATCO, AISIN WARNER, GETRAG та інших (у разі BMW це ZF).
Тому в записах, що супроводжують їх агрегати цих фірм, зазначено, що масло в АКПП потрібно міняти кожні 60-000 км пробігу. Є навіть ремкомплекти (фільтр+гвинти) та спеціалізована олія під назвою ATF від тих самих виробників. Докладніше про те, яку олію заливати в АКПП БМВ 100 серії, а також міжсервісні інтервали, допуски та додаткову інформацію дивіться за посиланням.
Объём бака БМВ 3 серии
Наиболее распространённые объёмы топливных баков в автомобилях: 40, 50, 60 и 70 литров. Судя по объёму бака можно сказать насколько большой это автомобиль. В случае с 30 литровым баком речь скорее всего идёт о малолитражке. 50-60 литров — признак крепкого середнячка. А 70 — свидетельствует о полнормазмерной машине.
Объём топливного бака был бы бесполезной величиной, если бы не расход топлива. Зная средний расход топлива, можно легко вычислить на сколько километров пробега вам хватит полного бака топлива. Бортовые компьютеры современных автомобилей умеют показать водителю эту информацию оперативно.
Объем топливного бака БМВ 3 серии составляет от 40 до 65 л.
Россия
Объём бака BMW 3-Series 2018, седан, 7 поколение, G20
Комплектации | Объем топливного бака, л |
318d AT | 40 |
318d AT Base | 40 |
318d AT Sport Line | 40 |
318d AT SE | 40 |
318d AT Sport Line Edition 21 | 40 |
320d AT xDrive | 40 |
320d AT xDrive Base | 40 |
320d AT xDrive M Sport Pure | 40 |
320d AT xDrive M Sport Pro | 40 |
320d AT xDrive M Sport Edition 21 | 40 |
320d AT | 40 |
330d AT xDrive | 40 |
330d AT xDrive Base | 40 |
330d AT xDrive M Special | 40 |
330d AT xDrive M Special Edition 21 | 40 |
318i AT SE | 59 |
318i AT Sport Line Edition 21 | 59 |
320i AT xDrive | 59 |
320i AT xDrive Base | 59 |
320i AT xDrive M Sport Pure | 59 |
320i AT xDrive M Sport Pro | 59 |
320i AT xDrive M Sport Edition 21 | 59 |
320i AT | 59 |
320i AT Base | 59 |
320i AT Sport Line | 59 |
320i AT Sport Line Edition 21 | 59 |
330i AT xDrive | 59 |
330i AT xDrive Dark Shadow SE | 59 |
330i AT | 59 |
330i AT Dark Shadow SE | 59 |
M340i AT xDrive | 59 |
M340i AT xDrive Base | 59 |
M340i AT xDrive M Special | 59 |
M340i AT xDrive M Special Edition 21 | 59 |
M340i AT xDrive M 50 Years Special Edition | 59 |
Объём бака BMW 3-Series рестайлинг 2015, седан, 6 поколение, F30
Комплектации | Объем топливного бака, л |
320d AT xDrive | 57 |
320d AT xDrive Sport Line | 57 |
320d AT xDrive Luxury Line | 57 |
320d AT xDrive 100 Years Edition | 57 |
320d AT xDrive SE | 57 |
320d AT | 57 |
320d AT M Sport | 57 |
318i MT | 60 |
318i AT | 60 |
320i MT xDrive | 60 |
320i MT | 60 |
320i MT Sport | 60 |
320i AT xDrive M Sport | 60 |
320i AT xDrive Luxury Line | 60 |
320i AT xDrive Sport Line | 60 |
320i AT xDrive | 60 |
320i AT xDrive 100 Years Edition | 60 |
320i AT xDrive SE | 60 |
320i AT | 60 |
320i AT Sport | 60 |
320i AT SE | 60 |
330i AT xDrive | 60 |
340i MT xDrive | 60 |
340i AT xDrive | 60 |
Про автора