Скільки років можна використати зимові шини

Авторadmin

Скільки років можна використати зимові шини

Зміст:

Особливості використання зимових шин

Коли потрібно перевзувати машину, та чи варто купувати всесезонні шини – відповіді на ці та інші важливі питання в нашому спеціальному матеріалі від компанії Continental.

Коли потрібно перевзувати машину, та чи варто купувати всесезонні шини – відповіді на ці та інші важливі питання в нашому спеціальному матеріалі від компанії Continental.

Інформація надана на правах реклами

Коли потрібно перевзувати гуму

Як і наше взуття, шини діляться відповідно сезону на літні, зимові та всесезонні. Навіть найпростіші зимові шини в холоди забезпечують кращу керованість і безпеку, ніж найдорожчі літні шини.

Основне завдання літніх шин – забезпечувати максимальне зчеплення коліс з дорогою та безпеку руху. У літніх шин високий індекс швидкості та гарна зносостійкість, але при температурі повітря нижче +7°C вона починає замерзати (дубіти) й втрачає свої зчіпні властивості. Через це збільшується гальмівний шлях і погіршується керованість. І тут на допомогу приходять зимові шини.

Склад зимової гуми більш м’який і шина не «дубіє» в холодну погоду. Протектор зимової шини на дотик буде значно м’якше за літню. Основна відмінність – велика кількість ламелей (вузьких прорізів в малюнку протектора).

Завдяки ламелям колесо добре контактує з дорогою навіть на снігу та льоду. Однак на сухому асфальті й при температурі повітря вище +9С зимова гума починає дуже швидко зношуватися, тому з приходом весни не варто затягувати з перевзуванням на літню гуму.

Всесезонні шини – чи варто купувати?

Всесезонні шини – компромісне рішення для країн з дуже м’якими зимовими умовами. Грубо кажучи, у такої шини одна половина протектора зимова, а інша літня. Вони поступаються за своїми якостями як літнім, так і зимовим шинам.

Шиповані шини

Існують ще й шиповані зимові шини, призначені для суворих зим. Використовувати їх потрібно, тільки в дійсно складних погодних умовах.

Шипи заборонені в багатьох європейських країнах, адже сильно зношують дорожнє покриття. До того ж сучасні дорогі зимові шини непогано справляються зі снігом і без шипів. В Україні варто ставити шиповану гуму тільки тим, хто регулярно подорожує в засніжені регіони з неочищеними дорогами, наприклад, в Карпати.

Концерн Continental представляє в цьому зимовому сезоні VikingContact 7 – нову фрикційну шину для суворих умов скандинавської зими. Завдяки м’якій гумової суміші протектора у новинки надійне зчеплення на засніжених і зледенілих дорогах навіть при дуже низьких температурах, які переважають на крайній півночі.

У більшості дорожніх ситуацій вона забезпечує безпеку, порівнянну з шипованою, але без характерного для останньої шуму на сухому покритті, і з більш стабільними характеристиками.

Ланцюги протиковзання

Подолати особливо складні засніжені ділянки зимовим шинам допоможуть ланцюги протиковзання, які важливо мати з собою в подорожі тими ж Карпатами. Ланцюги протиковзання надягають на колеса, щоб подолати важку ділянку дороги з невеликою швидкістю (до 40 км/год).

Де та як краще зберігати шини

Основні правила зберігання шин:

  • сухе темне приміщення з температурою від +10 до + 25°С;
  • без будь-яких випарів поблизу;
  • підпишіть розташування кожного колеса перед тим, як зняти їх з машини;
  • не складайте шини без дисків одна на одну та не підвішуйте, розташовуйте вертикально;
  • щомісяця провертайте, змінюючи точку навантаження;
  • шини з дисками складайте горизонтально (лежачі).

Або просто скористайтеся послугами сезонного зберігання шин.

Шиномонтаж або установка коліс в збірці

Додатковий комплект коліс (диск з шиною в збірці) може дозволити собі кожен, адже недорогі диски коштують приблизно як шини. Причому, як і у випадку з шинами, є як бюджетні штамповані, так і дорогі якісні ковані диски, які коштують у рази більше.

Плюси окремого комплекту зимових коліс:

  • економія грошей і часу на шиномонтажі;
  • не зношуються боковини шин при монтажі/демонтажі шини, коли є віджимання при накачаному колесі;
  • другий комплект коліс може складатися з більш високопрофільних, вузьких шин на штампованих дисках, які краще підходять для зимових умов.

Високий профіль дозволяє шині краще демпфірувати нерівності дороги, автомобіль на таких шинах стає комфортнішим. Керованість трохи погіршується, але взимку це не так важливо й помітно, враховуючи падіння швидкостей.

Штамповані диски не такі красиві, але в рази дешевше за литі. Якщо колесо потрапить у велику яму, диск зімнеться та забере значну частину енергії, залишаючи в цілості дорогі деталі підвіски автомобіля та кузова. При цьому менше ймовірність пошкодження самої покришки. Саме її боковина найбільше страждає при ударі, й на ній найчастіше з’являються пошкодження та грижі.

При всіх перевагах окремого зимового комплекту та самостійної зміни шин, після установки коліс перевірте використаний комплект на предмет пошкоджень та за необхідності полагодіть і зробіть балансування коліс.

Як правильно експлуатувати шини

Обов’язково дотримуйте потрібний тиск у шині та перевіряйте його кожні два тижні. Тиск має збігатися з нормою, зазначеною в інструкції з експлуатації автомобіля, також ця норма часто дублюється на внутрішній кришці лючка бензобака або на стійці дверей. Перевіряти тиск потрібно тільки в «холодній» шині – перед поїздкою, а не після неї.

Не забувайте перевіряти зовнішній вигляд шини, на боковині не має бути порізів, бульбашок (гриж), тріщин. Слідкуйте за зносом протектора, його глибина згідно ПДР має становити не менше 1,6 мм. Міняти літні шини краще при досягненні глибини протектора 2 мм, а зимові – вже при 4 мм. Потім вони значно втрачають свої якості, не забезпечуючи належної безпеки.

На кожній шині є індикатор зносу – перемичка між канавками протектора або цифри, які показують глибину, що залишилася, в мм. У компанії Continental в основних канавках шини є індикатори зносу протектора, які стають врівень з поверхнею протектора при його залишковій глибині 1,6 мм.

Компанія Continental рекомендує знімати з експлуатації всі легкові та легковантажні шини, використовувані для пересування по автомагістралях і дорогах загального призначення, не чекаючи досягнення граничнодопустимих параметрів, а при наступній залишковій глибині протектора:

  • Літні/високотехнологічні шини, всесезонні шини = 3 мм.
  • Зимові шини = 4 мм.

Рекомендації засновані на тестах, проведених компанією Continental, а також на основі світового досвіду, який показує, що водії можуть зберегти потенціал продуктивності своїх шин (наприклад, в умовах мокрого дорожнього покриття), замінивши їх до досягнення мінімальної глибини малюнка протектора в 1,6 мм. Особливо це стосується зимових шин, у яких значно погіршується зчеплення на снігу при залишковій глибині протектора менш як 4 мм.

Як технології роблять шини краще

При покупці шин нерідко постає питання вибору протектора. Одних цікавить зовнішній вигляд колеса, для інших важливі виключно технічні характеристики, або оптимальний варіант.

Є кілька різновидів протектора: симетричні та асиметричні. Вони також бувають двох видів – спрямовані й неспрямовані.

Класичним вважається симетричний ненаправлений малюнок протектора. Такі шини найбільш популярні через оптимальне співвідношення ціни та якості. Не всім важлива керованість автомобіля на високій швидкості, більшості потрібна надійність за невисоку ціну. Такі шини універсальні й легко змінюються, адже їх установка не залежить від напрямку обертання.

Симетричний направлений малюнок сьогодні найбільш популярний. Стрілка з написом ROTATION на боковині показує напрямок обертання та установки на диск. Головна перевага таких шин – відмінний опір акваплануванню. Широкі канавки протектора, що симетрично розходяться, ефективно відводять воду при контакті з дорогою.

Асиметричний ненаправлений малюнок протектора часто зустрічається в дорогих автомобілях. Він дозволяє поліпшити експлуатаційно-технічні характеристики в порівнянні з симетричним малюнком. Це стосується поліпшеного викиду води та снігу без шкоди інших показників. Такі шини потрібно встановлювати згідно з позначеннями «Outside» і «Inside”, не плутаючи положення зовнішньої і внутрішньої сторін, інакше вони не будуть відповідати своїм характеристикам.

Асиметричний спрямований рисунок протектора передбачає конкретний напрям обертання, який зазначено на боковині колеса стрілкою з написом ROTATION. Асиметричний спрямований рисунок протектора зустрічається набагато рідше, ніж асиметричний ненаправлений. Крім того, бувають асиметричні шини, у яких крім напрямку обертання ще вказується внутрішня (INSIDE) та зовнішня (OUTSIDE) сторони. Вони підрозділяються на ліві (маркування L) та праві (маркування R). З цими покришками потрібно бути дуже уважними, адже у них набагато більше нюансів при установці на автомобіль.

Технології, які застосовують в зимових шинах

Шинні технології не стоять на місці. Ще якихось десять років тому складно було уявити, що навіть з повністю спущеною шиною можна спокійно продовжувати рух на швидкості до 80 км/год. Або, що на зимовій нешипованій гумі можна досить впевнено рухатися по снігу або льоду. Шина – це не просто шматок гуми, намотаний на диск, це високотехнологічний продукт, від якості якого може залежати життя.

Наприклад, компанія Continental розвінчує переконання, що зимові шини мають бути вужче за літні. У новій лінійці зимових шин ContiWinterContact TS 810 та TS 830 P їх ширина як у літніх, і зроблені вони з акцентом на керованість. Стійкість і безпеку забезпечують ті ж ламелі, тільки тепер їх ще більше. Впевнене гальмування забезпечується шляхом збільшених блоків протектора із зимовою геометрією. До того ж широкі шини внаслідок більш рівномірного розподілу жорсткості блоків забезпечують більш симетричне навантаження в зоні контакту, а отже – менше зношення.

Серед сучасних шинних технологій фірми Continental варто відзначити наступні:

ContiSilent – технологія, розроблена для зниження рівня шуму від тертя шин об дорогу. Вона допомагає знизити рівень шуму в салоні під час руху будь-якими дорогами. Шини з технологією ContiSilent оснащуються шумопоглинальним матеріалом у вигляді поліуретанової піни, яка кріпиться до внутрішньої поверхні шини в зоні протектора за допомогою спеціального клею. Структура спіненого матеріалу залишається незмінною, хоч би якою була температура.

Шини з системою аварійного захисту SSR, розроблені компанією Continental, в разі втрати тиску здатні надійно функціонувати протягом 80 км з максимальною швидкістю 80 км/год. У цьому допомагає укріплена бокова стінка, яка бере на себе вагу автомобіля, якщо покришка вийшла з ладу.

ContiSeal – технологія розроблена концерном Continental для герметизації пошкодженого протектора шини. Внутрішня поверхня шини ContiSeal покрита в’язким матеріалом, який затягує проколи, викликані цвяхами та іншими предметами діаметром до 5 мм, тобто переважна більшість можливих проколів. Цей матеріал запобігає втраті тиску, навіть якщо предмет, який викликав прокол, вилетить з шини.

Шипи ContiFlexStud. Вони значно знижують зношення дорожнього покриття, забезпечують гарне зчеплення з поверхнею в умовах ожеледиці, мають збільшений термін експлуатації та створюють менше шуму в салоні. Водії, які щозими стикаються зі снігом і льодом на дорогах, були б раді навіть одному з перерахованих вище експлуатаційних якостей. А шипи, які мають відразу всі чотири якості – це незамінний помічник в суворих умовах водіння.

AllSeasonContact. Всесезонні спрямовані автошини для легкових автомобілів, які німецький концерн представив у 2017 році. Вони характеризуються високою ефективністю гальмування на сухій і мокрій дорозі влітку, надійним зчепленням на засніжених і мокрих зимових дорогах, а також кращими показниками паливної економічності серед шин свого класу.

Continental AllSeasonContact – це перша всесезонна розробка німецьких шинників, які до 2017 року завжди і всюди рекомендували користуватися виключно сезонним «автовзуттям». Однак реальність диктує свої умови, і зростаючий з року в рік попит на всесезонні шини змінив їх міркування.

Тепер в Continental впевнені: в певних умовах всесезонна гума може бути альтернативою. Під обставинами маються на увазі автомобіль з низьким пробігом, поїздки виключно в межах міста та м’які кліматичні умови, особливо в зимовий період. І тільки якщо цей пазл складеться, компанія Continental може гарантувати, що шини AllSeasonContact забезпечать повний контроль над дорожньою ситуацією.

Вражаюче зчеплення першої всесезонки Continental на засніжених і мокрих слизьких поверхнях обумовлено застосуванням адаптивної всесезонної гумової суміші протектора, яка отримала назву Traction Silica Compound.

Завдяки високій концентрації діоксиду кремнію в складі вона завжди залишається м’якою та еластичною, що забезпечує чудову адаптивність моделі до різних погодних умов зимового періоду.

Надійність властива шинам Continental AllSeasonContact при будь-яких літніх умовах: високу стійкість моделі до аквапланінгу забезпечує спрямований дизайн з відкритими плечовими зонами, а стабільність управління та швидке гальмування на сухій поверхні – жорсткі елементи протектора з мінімальною кількістю ламелей.

Надзвичайно низький опір коченню цієї всесезонної розробки пояснюється оптимізованою геометрією бічних стінок та оптимальною глибиною малюнка. Вони сприяють значному зменшенню витрати палива без шкоди для інших аспектів безпеки.

Як вибрати зимові шини для автомобіля – гайд для новачків і не тільки

Зміна пори року неодмінно змушує кожного водія задуматися про зміну шин. Однак не кожен автолюбитель здатний безпомилково підібрати покришки для свого автомобіля. Адже кожен комплект гуми відповідає певним параметрам і по-різному показує себе в тих, чи інших погодних умовах. Краще всього заздалегідь визначитися з вимогами до покришок і вивчити їх основні заводські характеристики.

На що впливають основні параметри зимових покришок?

Безпека під час зимової їзди багато в чому залежить від автомобільних покришок. До їх вибору слід поставитися з особливою відповідальністю. Зимові шини мають ряд параметрів, які слід вивчити перш ніж “перевзувати” автомобіль:

Ширина протектора – один з головних параметрів, що впливають на схильність до ковзання. Чим вужче гума, тим краще стійкість машини на слизькому покритті. До того ж, вузькі шини швидше розганяються і гальмують на льоду. Отже, на зиму слід вибирати покришки з меншою шириною і більшою висотою;

Матеріал – з цим фактором безпосередньо пов’язані терміни експлуатації гуми. Та ж силіка значно підвищує стійкість гуми до затвердіння і обмерзання на сильному морозі. Багато відомих виробників додають в резину натуральні компоненти, які підвищують характеристики покришок і роблять їх більш стійкими до зносу;

Малюнок протектора – від цього параметра залежить гучність і контакт автомобіля з дорогою. Малюнок може бути симетричним і асиметричним, скандинавським і європейським, а також спрямованим і неспрямованим. Симетричний малюнок прийнято вважати універсальним, єдиний його мінус – гучність при їзді містом.

Підібрати шини за автомобілем або вказавши типорозмір

Асиметрична гума менш шумна, але коштує трохи дорожче. Протектор з направленим європейським малюнком добре показує себе в більш м’якому кліматі. Покришки з найглибшим скандинавським малюнком призначені для суворих умов експлуатації;

Висота профілю – цей фактор впливає на стійкість машини при проходженні поворотів. Високі покришки роблять машину більш валкою і нестійкою. Разом з тим, вони мають високу здатність до поглинання ударів і гасіння нерівностей дороги.

Вивчивши вплив всіх цих факторів, автолюбителю буде набагато простіше підібрати покришки для їзди при різних погодних умовах. Правильно обрана автогума додасть водієві впевненості і дасть можливість уникнути ДТП навіть на слизькому дорожньому покритті.

Думка експерта AUTOMARKET: Самовпевненість багатьох початківців автомобілістів може зіграти з ними злий жарт. Тому не лінуйтеся і ознайомтеся з усіма параметрами зимової гуми. Це ще нікому не зашкодило.

Типи зимової резини

Всі наявні в продажу зимові автошини піддаються певній класифікації. Про види покришок і їх властивості більш детально розповість таблиця.

Підібрати шини за автомобілем або вказавши типорозмір

Потрібно зауважити, що покришки з шипами найкраще встановлювати для їзди в умовах низького трафіку або для пересування по сильному бездоріжжю. Вони досить сильно шумлять при їзді містом. До того ж, в деяких країнах вони взагалі заборонені.

Думка експерта AUTOMARKET: Вважаю, що для помірного клімату в південних регіонах України найкраще підійдуть фрикційні покришки європейського типу. Для найсуворіших зим на півночі, сході заході країни найкраще віддати перевагу гумі скандинавського типу.

Що впливає на вибір зимових шин

При покупці зимової гуми слід дотримуватися ряду важливих критеріїв. До їх переліку входить:

Бюджет – представлені на ринку автомобільні шини належать до певного цінового сегменту. Чим дорожче матеріал для виготовлення покришок, і чим відоміший виробник – тим дорожче коштує зимова гума. У продажу зустрічаються покришки економ-класу, середньої цінової категорії і преміум-класу;

Ім’я та популярність бренду – чим відоміший виробник, тим більший асортимент покришок. В першу чергу, вартість автомобільної гуми залежить від її сегмента. У шин преміум-класу краще склад, що позитивно позначається на термінах її експлуатації і характеристиках. До виробників таких покришок відносяться відомі бренди Bridgestone, Michelin, Nokian. Ці компанії комбінують оптимальний склад і малюнок протектора. До виробників шин середнього цінового сегменту належать компанії Yokohama і Kumho. Характеристики їх покришок знаходяться приблизно на одному рівні. Гума з бюджетного цінового сегмента від брендів Rosava, Cordiant і Белшина має меньше якісних характеристик. Відповідно, вона здатна прослужити набагато менше;

Умови експлуатації – чи не найважливіший фактор при виборі покришок. Тут однаково важливу роль грає майже все – від стану дорожнього покриття, до дальності поїздок. Важливим фактором слід вважати і стиль їзди водія. Взявши до уваги всі ці фактори, автолюбитель зможе безпомилково підібрати потрібну йому гуму;

Тест-драйви – перед випуском чергової лінійки покришок виробники влаштовують випробування. Вони вказують на властивості гуми і її можливу поведінку в різних умовах. Тестуванням покришок також займаються відомі гонщики і оглядачі. Вивчення результатів цих випробувань підкаже водієві, яку гуму можна купити, а яку краще обійти боком;

Відгуки – сьогодні можна знайти масу коментарів водіїв, які мали досвід в експлуатації певних покришок. Вони підкажуть, яка гума стане оптимальною в різних погодних і експлуатаційних умовах.

При покупці зимових покришок не варто орієнтуватися на один певний параметр. Тільки поєднавши всі характеристики і властивості гуми водій зможе вибрати відповідний йому варіант.

Думка експерта AUTOMARKET: Обираючи зимові покришки, в першу чергу, раджу визначитися з умовами, в яких вони будуть експлуатуватися. Врахуйте якість дорожнього покриття у вашому регіоні взимку, і тільки після цього ознайомтесь з поведінкою обраної гуми на цьому покритті в різних тест-драйвах. Не забувайте, що гума одного типу може добре показувати себе при їзді на сніговій «каші», в той час як друга поліпшує керованість машини на слизькій дорозі. Обов’язково прочитайте відгуки попередніх покупців обраних вами покришок. Це допоможе зорієнтуватися в широкому асортименті зимової гуми.

Основні параметри при виборі зимових шин

Отже, настала черга ознайомитися з факторами, на які потрібно звертати увагу безпосередньо при покупці покришок. До їх списку входить:

Співвідношення ціна-бренд – тут все максимально просто: чим відоміший виробник, тим дорожче його продукція. Популярні виробники піклуються про своє ім’я і репутацію. Вони знають побажання своїх клієнтів і ставляться до виготовлення автогуми з великою відповідальністю;

Керованість – на неї впливає розмір шин і малюнок протектора. Чим ширше шина, тим менше вона піддається заносу. Важливу роль також відіграє наявність шипів. Потрібно пам’ятати, що зимова шипована шина при пересуванні буквально вгризається в дорожнє покриття. Через це вона буде досить незграбною при поворотах;

Ефективність і зчеплення з дорожнім покриттям – на цю властивість впливає діаметр шин. Наприклад шина, діаметром 16″ показує краще зчеплення з покриттям, ніж покришка з діаметром на 1 – 2″ більше;

Шумність – цей фактор гуми залежить від малюнка протектора. Шини літо-зима з асиметричним малюнком протектора відрізняються від гуми з симетричним малюнком меншою гучністю. При цьому ціна їх трохи вище;

Стійкість в поворотах – для визначення цієї властивості потрібно взяти до уваги висоту профілю резини. Чим вище цей параметр, тим складніше буде увійти в поворот навіть на невеликій швидкості;

Допустимий швидкісний режим – на цей фактор впливає розмірність гуми і її склад. Чим вона більше, тим швидше стартує авто і тим вища середня швидкість пересування;

Зносостійкість – ця властивість залежить від матеріалів, які використовуються при виробництві резини. Застосування хімічних добавок робить покришки стійкішими до морозів. Це означає, що термін експлуатації буде більший, ніж у звичайної гуми;

Рік випуску шини – щоб дізнатися про дату її виробництва, потрібно оглянути боковину покришки. На ній вказано 4-значний номер. Перші 2 цифри вказують на тиждень, а 2 останні – на рік випуску. У будь-якому випадку купувати нову гуму набагато вигідніше. Однак поняття «нова» приховує в собі деякі нюанси. Справа в тому, що на складах деяких магазинів можна знайти нову гуму, випущену ще в 2015-му, в той час як в інших зустрічаються найсвіжіші моделі покришок, випущені в 2018 році. Принципові відмінності між ними полягають в складі покришок. Виробники постійно вдосконалюють свою продукцію, використовуючи для цього нові компоненти. Відповідно, покришки з останньої серії можуть мати набагато більше корисних параметрів, ніж нові шини, випущені 2-3 роки тому. На AUTOMARKET ви завжди можете купити нову автомобільну гуму, що надійшла в продаж не більш ніж рік тому. Це і відрізняє нас від інших інтернет-магазинів;

Омологація шин – мається на увазі наявність додаткових позначень на покришці. Омологовані шини призначені для установки строго на певні авто і тільки для їзди в конкретних умовах. Цей термін знайомий багатьом власникам автомобілів преміум-класу. В інструкції по експлуатації автомобіля вказані правила щодо експлуатації резини. Ігнорування цих рекомендацій може призвести до відмови в гарантійному обслуговуванні авто.

Вивчивши і поєднавши всі ці фактори автолюбитель без проблем підбере гуму з необхідними йому характеристиками.

Думка експерта AUTOMARKET: Зі своєї багаторічної практики раджу автолюбителям вибирати виключно нову гуму зі свіжого асортименту виробників. Вона має неушкоджений малюнок протектора, не має тріщин, «шишок» та інших деформацій. Це дасть вам можливість користуватися покришками протягом 2 – 3 років. При середньому пробігу знос покришок становитиме близько 20 – 35% за один сезон.

ТОП виробників зимової гуми – чому їм довіряють?

На ринку зимових шин є свої країни-лідери. Їхня продукція відома своєю довговічністю і відмінними експлуатаційними параметрами. У ТОП країн, що давно налагодили випуск високоякісної гуми, входять:

Фінляндія – хто, як не фіни з їх холодним кліматом знають толк в якісній зимовій гумі. Їхня продукція стала популярною завдяки відмінному зчепленню зі слизькою поверхнею, тривалими термінами експлуатації та стійкості при входженні в поворотах. Саме Фінляндія однією з перших почала випускати шини RunFlat, на яких можна продовжувати рух навіть після проколу. Єдиний фінський виробник покришок − компанія Nokian ;

Італія – ця країна успішно випускає якісні шини на легкові авто. Вони відомі своєю стійкістю до морозів і відмінними швидкісними показниками. Крім того, Італія успішно випускає шиповані шини для позашляховиків. Ці покришки містять твердосплавні вставки, які добре чіпляються за слизьку дорогу. До того ж, італійські шини на позашляховий автомобіль мають властивість до самоочищення. Серед найбільш відомих італійських виробників зимової гуми виділяється бренд Pirelli ;

Німеччина – німці відомі своєю прагматичністю і точністю. Ось і при виробництві шин вони залишаються вірними своїм переконанням. Німецькі виробники активно випускають легкові покришки, а також шини для вантажних автомобілів. Їх продукції властива стабільність при їзді в різних погодних умовах, а також тривалі терміни експлуатації. Найвідоміший німецький виробник зимової автогуми – компанія Continental ;

Японія – продукції цієї острівної держави властива висока маневреність при проходженні поворотів і відмінне зчеплення з дорогою. До того ж, японські шини на легковантажні авто коштують на порядок дешевше продукції з інших країн. Серед лідерів японських виробників автогуми виділяється всесвітньо відомий бренд Bridgestone.

Ці країни змогли увійти в список лідерів завдяки відповідальності і знанням того чого хочуть їх споживачі. Вони продовжують удосконалювати свою продукцію, кожен раз підвищуючи планку якості і безпеки зимової гуми.

Думка експерта AUTOMARKET: Раджу нашим покупцям звернути увагу на шини фінського виробництва. Саме фінські покришки користуються найбільшим попитом серед клієнтів нашого інтернет-магазину. Зв’язуючись з нами, багато клієнтів відразу ж просять підібрати для них резину фінського виробництва і так прекрасно знають про її довговічність і відмінні експлуатаційні параметри.

Правила обкатки нових шин – навіщо і як правильно це робити?

Нові покришки потрібно обкатувати, будь-то шини на легкову машину або гума для вантажівок. На це є 2 причини. По-перше, автомобільні шини роблять з каучукової суміші, заливаючи її в спеціальні форми. Внутрішні поверхні цих форм самі по собі гладкі. До того ж, їх змащують спеціальною олією для виймання готових покришок. Щоб позбутися від ціього мастила і дати шинам можливість притертися, водієві потрібно проїхати на них певний відрізок шляху.

По-друге, деякі виробники наносять на свої покришки спеціальне покриття. Після обкатки воно стирається, в результаті чого оголюються ламелі. Саме вони і відповідають за стійкість машини на слизькому дорожньому покритті.

Для обкатки нових зимових покришок виробники радять проїхати кілька сотень кілометрів зі швидкістю не більше 70 км/ч. При цьому водієві слід уникати різких прискорень, входжень в повороти і гальмувань.

Думка експерта AUTOMARKET: З дотриманням правил обкатки резини, ви не тільки позбудетеся від жирних плям. Ви також звикнете до нових покришок і абсолютно іншої поведінки свого автомобіля. Це дасть можливість краще і швидше відчути машину. Також пам’ятайте, що на довговічність гуми багато в чому впливають особливості її зберігання. Утримувати зимові покришки потрібно в теплому сухому приміщенні без використання електричних нагрівачів повітря. В таких умовах покришки не деформуються і на них не з’являться тріщини.

Пробіг шин і рекомендації щодо продовження терміну служби зимової гуми

Терміни експлуатації зимової гуми вимірюються їх пробігом і залишковою глибиною протектора. Для зимових покришок залишкова глибина протектора не повинна бути менше 1,6 мм. Максимальна залишкова глибина протектора для вантажівок повинна становити більше 1 мм. Однак це допустимий мінімум, який ніяк не гарантує безпечну поїздку. Тому рекомендуємо міняти зимові шини при залишковій глибині від 3 до 4 мм.

Важливу роль при експлуатації взимку також грає тиск в шинах. Взимку повітря в всередині покришок стискається, через що тиск усередині них падає. У зв’язку з цим більшість виробників радять накачувати зимові шини на 0,2 атм. більше.

Ще одне правило – необхідність перестановки зимових покришок. Під час зимової експлуатації вони зношуються нерівномірно. При виявленні великої різниці в зносі покришки потрібно переставити місцями. У більшості випадків шини з менш зношеним протектором переставляються на задню вісь. Це необхідно для того, щоб уникнути занесення при входженні машини в повороти.

Щоб продовжити терміни експлуатації зимових покришок, також потрібно дотримуватися ряду правил. Для цього автолюбителю потрібно:

  • підтримувати оптимальну температуру в тому приміщенні, де зберігається гума;
  • виключити пряме попадання сонячних променів на шини, що зберігаються;
  • не нагромаджувати покришки одну на одну;
  • не допускати однобічного навантаження на шини.

Виявити знос зимової гуми допоможе тільки її регулярний огляд і вимірювання тиску. Це дасть можливість уникнути неприємних ситуацій на дорозі.

Думка експерта AUTOMARKET: Щоб шини справно служили протягом усього терміну експлуатації, нові покришки слід попередньо обкатати. Найкраще робити це на розчищених сухих дорогах, уникаючи різких поворотів. В таких умовах навантаження на гуму буде мінімальним.

ТОП-моделей продажів зимових шин нашого інтернет-магазину

За останні роки роботи нашого інтернет-магазину намітилася певна тенденція у виборі. Це дозволило нам сформувати рейтинг покришок, які користуються найбільшим попитом серед клієнтів нашого магазину. У наш ТОП-5 увійшли:

Nokian Nordman RS2. Лідер нашого рейтингу відрізняється здатністю утримувати траєкторію на слизькій дорозі і стійкістю при їзді по сніговій “каші”. Крім того, вони не шумлять при пересуванні і не деформуються при ударах;

Rosawa WQ-102. Вітчизняні покришки економ-класу користуються попитом завдяки зносостійкості і можливості шиповки. До переліку основних недоліків входить поява шуму при їзді на високій швидкості;

Premiorri ViaMaggiore. Ще одна модель економ-класу виділяється відмінним зчепленням з слизьким покриттям, а також стійкістю до зношування. Серед мінусів, я б виділив, іноді погане балансування;

Matador Mp 54 Sibir Snow . Ці покришки виділяються агресивним малюнком протектора. Завдяки такому рішенню виробнику вдалося поліпшити зчеплення з мокрим і слизьким покриттям. У перелік плюсів я б також відніс здатність до самостійного виведення води;

Bridgestone Blizzak VRX. Ця гума має асиметричний малюнок протектора з тривимірними хвилеподібними ламелями. Завдяки цьому покришки добре утримують зчеплення з поверхнею і виключають занесення при входженні в різкі повороти. Серед мінусів можна виділити головний “біль” шин Bridgestone – страх пробуксовування.

В наш рейтинг увійшли моделі з економ-класу і середньої цінової категорії. Незважаючи на невисоку вартість, вони мають гарні параметри і відмінно тримають зчеплення зі слизьким дорожнім покриттям.

Підібраті шини за автомобілем або вказано тіпорозмір

Як отримати доступ до повного асортименту покришок на конкретну марку і модель автомобіля?

В нашому інтернет-магазині ви завжди можете ознайомитися з шинами, які підійдуть для монтажу на автомобіль тієї, чи іншої марки. Для цього:

  1. Наведіть курсор на розділ “Шини”, після чого в випадаючому вікні побачите додаткові фільтри вибору;
  2. Виберіть другий пункт “Підбір шин за автомобілем”;
  3. Далі клікніть на поле з відповідною маркою автомобіля;
  4. Потім виберіть модель машини;
  5. Після цього виберіть рік випуску вашого авто;
  6. Далі клікніть на поле з відповідною модифікацією автомобіля.

Після цього ви побачите всі доступні моделі покришок для вашого автомобіля. В описі до обраної моделі ви також зможете ознайомитися з параметрами покришок, відгуками попередніх покупців і середньою оцінкою за підсумками залишених коментарів.

В нашому интернет-магазині ви також можете підібрати комплект покришок за необхідним розміром. Для цього:

  • Наведіть курсор на розділ “Шини”, після чого в випадаючому вікні ви побачите додаткові фільтри вибору;
  • Вибирайте перший пункт – “Підбір шин за розміром”;
  • Потім в лівому блоці виберіть параметри типорозміру шини: ширину, профіль, діаметр.

Цей спосіб допоможе вам ознайомитися з асортиментом шин, що відповідають вказаним розмірам.

Щоб наші покупці були гарантовано захищені від помилок при купівлі товарів, AUTOMARKET надає персонального менеджера. Всі етапи проходження заявки будуть проходити під його контролем. Це забезпечить необхідну швидкість обробки замовлень, і дозволить при необхідності узгодити будь-які деталі.

З побажаннями гарної дороги, команда інтернет-магазину перевірених автотоварів AUTOMARKET

Про автора

admin administrator