Скільки важить один контейнер

Авторadmin

Скільки важить один контейнер

Зміст:

20-футові контейнери: Ваш складський, офісний або санітарний контейнер

Завдяки своїм розмірам 20-футові контейнери є дуже популярним типом контейнерів. Якщо шукаєте мобільне приміщення, ці контейнери будуть вдалим вибором. Незалежно від сфери застосування: чи то як офісний і складський контейнер, як санвузол чи як морський контейнер для перевезення товарів морським транспортом. Нижче подана вся інформація щодо точних внутрішніх і зовнішніх розмірів.

20-футові контейнери: Внутрішні та зовнішні розміри

Зовнішні розміри стандартних 20-футових контейнерів в міліметрах: 6.055 × 2.435 × 2.591 (Д × Ш × В). Окрім цього, поставляємо 20-футові контейнери з альтернативною висотою:

Внутрішні розміри (Д × Ш × В) також вказані в міліметрах: 5.860 × 2.240 × 2.340. Також вони можуть мати таку висоту:

Ці розміри стосуються стандартних офісних блок-контейнерів і стандартних санвузлів.

Розміри (Д × Ш × В) 20-футових складських контейнерів:

  • Ззовні: 6.058 x 2.438 x 2.591 mm
  • Всередині 5.898 x 2.344 x 2.376 mm

20-футові Офісний блок-контейнер 20-футові Санітарний контейнер 20-футові Складський контейнер

Типи 20-футових контейнерів: Універсальне використання

20-футові контейнери можна поєднувати один з одним, створюючи різні конфігурації приміщень. Також їх можна ставити один на одного, водночас кількість поверхів залежить від типу контейнера. У такий спосіб можна просто і швидко створити ідеальне приміщення, саме там, де воно потрібне.

Місця відпочинку на будівельному майданчику, додатковий склад для матеріалів на підприємстві або санвузол як зона комфорту в комунальній сфері — нижче Ви можете ознайомитися зі всіма типами 20-футових контейнерів CONTAINEX.

Офісний блок-контейнер

Офісні приміщення використовуються як місця для ухвалення рішень і складання планів, тобто як місця, у яких проєкти втілюються в життя. За допомогою офісного блок-контейнера Ви швидко створите таке приміщення, яке до того ж повністю відповідатиме Вашим потребам.

Санітарний контейнер

Санітарні й туалетні контейнери зі свіжою водою замість хімічних засобів — це завжди вдалий вибір. Тут Ви знайдете 20-футові санітарні контейнери, які завдяки CONTAINEX можна пристосувати до Ваших потреб.

Складський контейнер

Шукаєте мобільне складське приміщення, яке буде швидко доставлене та яке можна буде пристосувати до Ваших потреб? Починаючи зі складу для матеріалів на будівельному майданчику й закінчуючи додатковим складським приміщенням на підприємстві, складські контейнери CONTAINEX мають великий успіх у всій Європі. Переконайтеся самі!

20-футові контейнери — купівля або оренда: Інформація про продукцію

Нижче Ви можете ознайомитися з усією необхідною інформацією щодо різноманітних варіантів внутрішнього й зовнішнього оформлення й устаткування. Окрім цього, ще до відправлення свого запиту, Ви дізнаєтеся, як CONTAINEX виконує постачання й монтаж. Наостанок Ви зможете розглянути різні варіанти контейнерів.

Варіанти оформлення й устаткування для 20-футових контейнерів

20-футові контейнери можна купити або орендувати. Вони доступні в асортименті продукції CONTAINEX як офісні, складські, санітарні й морські контейнери. Залежно від того, чи Вам потрібен склад для матеріалів у цих розмірах чи офісний блок-контейнер як побутове приміщення, ми пропонуємо різноманітні варіанти оформлення й устаткування:

  • Гнучкі дверні й віконні панелі
  • Система захисту від злому й інші засоби захисту
  • Різні покриття для підлоги
  • Індивідуальне лакофарбове покриття й декоративна плівка для нових 20-футових контейнерів
  • Електричне обладнання, як-от світильники, зовнішні трифазні роз’єми або силові розетки
  • Стелажі
  • Енергоощадні опції, які зменшують споживання природних ресурсів і Ваші витрати

І це лише короткий огляд, який ми можемо тут надати — з конкретними запитами звертайтеся до Вашої контактної особи.

Постачання та монтаж

Залежно від вимог ми постачаємо наші контейнери попередньо зібраними або в пакеті (Transpack Container®). Згодом офісні контейнери монтуються на місці, що зменшує транспортні витрати та викиди вуглекислого газу. Час доставки та монтажу залежить від обраного оформлення й устаткування й обсягу Вашого запиту. Наші навчені монтажні бригади збирають одинарні контейнери за декілька годин, для більших модульних будівель потрібно декілька днів.

Ваші переваги з CONTAINEX як партнера

Уже 40 років CONTAINEX, підприємство групи WALTER GROUP, успішно працює у сфері торгівлі контейнерами та їхнього виробництва. За цей час ми взяли участь у найрізноманітніших проєктах і здобули ґрунтовні фахові знання про мобільні приміщення. Обравши нас Вашим партнером, Ви насолоджуватиметеся перевагами цих знань і першокласним рівнем обслуговування.

  • Виробництво контейнерів на власних європейських заводах
  • Швидка доставка по всій Європі завдякиширокій мережі збуту
  • Гарантована, багаторічна наявність запчастин
  • Компетентні консультації щодо варіантів фінансування
  • Бережне ставлення до природних ресурсів і довкілля під час виробництва й постачання наших контейнерів

Окрім цього, під час співпраці з CONTAINEX Ви зможете заощадити кошти та ресурси, Обравши наші високоякісні вживані контейнери із сертифікатом TOP USED. Уживані 20-футові контейнери пройшли додаткову комплексну перевірку якості та підготовлені до подальшого використання.

Надішліть запит щодо 20-футового контейнера без жодних зобов’язань

Потрібен контейнер із розмірами 6.055 × 2.435 × 2.591 (Д × Ш × В), який ідеально задовольнить Ваші потреби завдяки різноманітним варіантам оформлення й устаткування? Тоді високоякісний 20-футовий контейнер CONTAINEX буде найкращим рішенням для Вас. Наші працівники охоче проконсультують Вас — Вашою рідною мовою і під час особистої зустрічі. Тож не гайте часу й надішліть нам запит, який ні до чого не зобов’язуватиме. Разом ми реалізуємо Ваш проєкт у найкоротші строки!

Розміри морських контейнерів

У розбудові транспортної логістики найголовнішу роль відіграють контейнерні перевезення . Вони найбільш затребувані не тільки на внутрішніх, а й на міжнародних ринках, що зумовлено високою ефективністю способу доставки і економічністю транспортування. Контейнери дозволяють безпечно перевозити вантажі різних габаритів і забезпечують їх надійний захист від впливу зовнішніх факторів, як впливу навколишнього середовища, так і розкрадання майна, що перевозиться. Морські вантажні модулі застосовують також під склади для зберігання товарів, нерідко вони переобладнується і в інші об’єкти. Використовувати їх зручно при перевезеннях різними видами транспорту, в тому числі при мультимодальних перевезеннях , Коли участь в процесі беруть кілька транспортних засобів.

Як поділяються морські контейнери.

Історично так склалося, що одиницею виміру розмірів морських контейнерів стала служити англійська міра «фут», тепер застосовується в міжнародному масштабі і рівна 0,3048 м. Найчастіше ця цифра і мається на увазі, коли мова заходить про фут. Найбільш затребувані універсальні 20- і 40-футові морські модулі, саме вони широко застосовуються для перевезення і зберігання вантажів, але існують і інші, менш популярні стандарти 10, 30, 45 футів і інші. Так шляхом нехитрих математичних обчислень можна розрахувати в метрах розмір морського контейнера 40 футів, він буде дорівнює 12,192 м., Відповідно 20 футів = 6,096 м. При цьому цифри параметрів різних конструкцій одного і того ж типу тари можуть незначно відрізнятися.

Технічні характеристики контейнерів

При виборі підходящої транспортної тари важливо звертати увагу не тільки на зовнішні параметри контейнера , Але і внутрішні, оскільки саме від них залежить місткість. Необхідно враховувати також показники ваги вантажу і тари. Проводять бокси з різних матеріалів, їх конструкції також різноманітні, тому скільки важить морської контейнер, визначає його тип. Найпоширеніші універсальні 20-футові модулі важать 2250 кг., Маючи обсяг 33 куба, 40-футові бокси стандартної висоти – 3640 кг. з об’ємом 67 кубів. Існує кілька різновидів контейнерів, які відрізняються за параметрами і можуть бути застосовані в залежності від характеристик вантажу, що перевозиться, часто досить універсальних модулів, підібраних відповідно до габаритів , Але іноді тара виготовляється також під замовлення.

При виробництві модулів 20, 40, 45 футів використовується високоякісна легована сталь, що забезпечує міцність і надійність виробу. Як правило, стінки модуля є сталевими гофровані листи товщиною 1,5 – 2,0 мм., Приварені до з’єднаним між собою швелерів, днище найчастіше зроблено з багатошарової фанери (40 мм.), Зверху обробленої бітумом, в підставі статі також використовуються холодногнуті швелери. Конструкція також адаптована для роботи із застосуванням навантажувача. У випадку з 20-футовими контейнерами мова йде про спеціальні кишенях з боків, а 40 і 45-футові припускають литі кутові фітинги, завдяки яким можна здійснити захоплення спеціальною технікою. Модулі зовні обробляються лакофарбовим покриттям високої якості, що забезпечує конструкції захист від зовнішніх впливів в будь-яких, навіть самих екстремальних умовах навколишнього середовища. Раніше цей факт вигідно відрізняв морські контейнери від залізничних, тепер же морські бокси застосовуються і при трансфері вантажів за допомогою ж / д сполучення.

Морські контейнери бувають як стандартної конструкції, так і спеціально обладнаними для переміщення особливих вантажів, що потребують спеціальних умов. Наприклад, що перевозиться об’єкт не завжди має стандартні габарити або повинен транспортуватися виключно при певних температурних показниках.

Типи морських контейнерів по ISO-688

Міжнародним стандартом визначені такі основні види морських контейнерів для перевезення вантажів:

  1. Загального призначення (придатні для переміщення більшості типів об’єктів, в т. Ч. Тара підвищеної місткості, яка застосовується для трансферу більш об’ємною поклажі);
  2. Особливого призначення:
  3. спеціалізовані:

Зустрічається різна спеціалізована тара, максимально підходить вимогам перевезення певних вантажів, в т. Ч. З підігрівом або іншим спецобладнанням всередині модуля.

Таблиця параметрів 20, 40, 45-футових модулів стандарту ISO

Розміри наведені в метрах, вагові параметри в тоннах, обсяги тари в кубометрах. При плануванні доставки важливо врахувати, що показники внутрішніх характеристик трохи відрізняються у різних виробників.

Тип контейнера 20 футів DC 20 футів HC 40 футів DC 40 футів HC 45 футів PW Розміри зовнішні, м. Довжина 6,058 6,058 12,192 12,192 13,716 Ширина 2,438 2,438 2,438 2,438 2,500 Висота 2,591 2,896 2,591 2,896 2,750 Розміри внутрішні, м. Довжина 5,898 5,898 12,093 12,093 13,513 Ширина 2,350 2,350 2,330 2,350 2,444 Висота 2,390 2,693 2,372 2,693 2,549 Розміри дверного отвору, м. Ширина 2,336 2,340 2,336 2,340 2,416 Висота 2,291 2,597 2,291 2,597 2,439 Інші параметри Порожній вага тари (т) 2,1 2,3 3,6 3, 7 4,1 Вантажопідйомність (т) 21,9 21,7 24,4 28,3 29,9 Максимальна маса (т) 24 24 28 32 34 Місткість (м3) 33 37 67 76 85

DC (Dry Cube) – суховантажний стандартний модуль;

HC або HQ (High Cube) – підвищеної місткості, збільшений по висоті;

PW (Pallet Wide) – збільшений розмір, кількість стандартних палет вміщається більше на 2-6 одиниці.

Стандартний контейнер 20 футів

Морський контейнер в 20 футів в стандартному виконанні найбільш затребуваний юридичними і приватними особами, оскільки адаптований для більшості об’єктів трансферу і може перевозитися різним транспортом. Вони дуже зручні у користуванні, завдяки особливостям конструкції можуть легко бути переміщені з одного транспортного засобу на інший при мультимодальних перевезеннях. Користуватися тарою можна не тільки за прямим призначенням, використання морського контейнера розміром в 20 футів під складські приміщення або інші потреби є поширеним явищем.

Параметри модуля можуть відрізнятися в залежності від його типу, виробника, а також з урахуванням похибок при перерахунку з англійської системи вимірювання. Різниця незначна, але її теж слід враховувати. Габарити 20-футового універсального морського боксу дозволяють комфортно розташувати всередині об’єкт відповідних параметрів. Як правило, розміри універсального модуля виглядають таким чином:

  • Зовнішні: 6,058 х 2,438 х 2,591 м .;
  • Внутрішні: 5,898 х 2,350 х 2,390 м.

Параметри дверних прорізів можуть обговорюватися в індивідуальному порядку з замовником, в залежності від характеристик завантажуються об’єктів використовуються різні параметри. Висота НС-контейнера 2,896 м., Внутрішня – 2,693. Такі модулі застосовуються при перевезенні об’ємних вантажів. Вага порожнього контейнера варіює до 2,5 тонн, при цьому максимальна маса вмісту становить 24 тонни. Місткість стандартного двадцятифутовому модуля становить 33 кубічних метрів.

Стандартний контейнер 40 футів

При необхідності доставки більш об’ємних вантажів застосовуються футові модулі, які користуються великим попитом завдяки своїй універсальності. Якщо стоїть вибір між навантаженням в два 20-футових або один 40-футовий бокс, доцільніше схилитися до другого варіанту, оскільки це не тільки ефективніше, але і вигідніше з точки зору економії. У таких боксах зручно доставляти нерозбірні вантажі, вміщаються в тару, але підходять вони для будь-яких об’єктів. Морський контейнер довжиною 40 футів має безліч модифікацій, завдяки чому можливе транспортування особливих вантажів, що вимагають виконання створення певного середовища. Конструктивні особливості як стандартних, так і спеціальних виробів забезпечують безпеку вантажів і простоту навантаження.

Довжина морського контейнера 40 футів становить 12,192 м., Ширина – 2,438 м., Висота – 2,591 м. Внутрішній розмір 12,093 х 2,330 х 2,372 м., Але може відрізнятися у різних типів конструкції. Порожній вага може варіювати, як і обсяг (зазвичай в межах 67-79 метрів кубічних). Залежно від цільового призначення і класифікації футові ємності мають різні форми, а також деякі розбіжності в параметрах, при цьому довжина і ширина стандартного модуля залишаються незмінними, як і площа підлоги, що дорівнює 28,1 м2, не рахуючи розширених версій.

Контейнер 40 футів збільшеного об’єму (High Cube)

Назва даного типу тари говорить сама за себе. У перекладі з англійської «High Cube» означає «високий куб», що характеризує збільшений параметр висоти в конструкціях. Іноді також зустрічається абревіатура «HQ», яка означає те ж, що і НС. Габаритні розміри морського контейнера «Хай куб» від звичайного 40-футового відрізняє параметр висоти, який становить 2,896 метра. Конструкція вміщує більший обсяг і може використовуватися для різних типів вантажів, легких, але об’ємних або високих, але не перевищують місткість ємності.

Незалежно від характеру перевезених об’єктів тара знайдеться під будь-який з них, навіть найвибагливіший до умов утримання або нестандартний за габаритами, різноманітність розмірів і форм дозволяє підібрати її під будь-які потреби. При цьому сучасні технології виготовлення боксів забезпечать захист вантажу від зовнішніх впливів, а способи опломбування вбережуть від можливих розкрадань. Всі ці фактори в сукупності з професіоналізмом перевізника дозволяють якісно виконувати доставку об’єктів в самі різні куточки країни і за її межами.

Поділіться своєю думкою в коментарях, стосовно перевезення вантажів в морських контейнерах.

Класифікатор типів контейнерів

Вантажні контейнери посідають важливе місце в торговельній та логістичній діяльності, оскільки без них неможливе переміщення вантажів. Транспортні контейнери призначені для перевезення вантажів різних розмірів: як для перевезення збірних вантажів (LCL-доставка), так і для великих партій вантажів у сухопутних і морських умовах. Вантажні контейнери розрізняються за видами, розмірами та особливостями конструкції, залежно від вантажу та способу їх переміщення. Розглянемо, які бувають види контейнерів для перевезення вантажів і чим вони відрізняються один від одного.

Типи та розміри морських контейнерів
Морські суховантажні контейнери

Для морського перевезення вантажів використовуються тари різної місткості з кортенівської сталі, невибагливої ​​до метеоумов. У таких контейнерах здійснюють перевезення не швидкопсувної продукції та великих габаритних вантажів, наприклад, мотоцикли з Японії в Одесі опиняються за допомогою переміщення в морських суховантажах. Оптимальними та найбільш поширеними габаритами морського контейнера є 20- і 40-футові, рідше використовуються контейнери розміром 10 і 45 футів – через нестандартність. Типи вантажних контейнерів для морських перевезень:

  • Standart (Dry Van, General Purpose). Універсальні морські контейнери для перевезення будь-яких вантажів.
  • High Cube (HC). Контейнер зі збільшеною висотою на один фут по відношенню до стандартних видів тари. Підходить для перевезення будь-яких видів вантажів, як правило, нестандартних розмірів.
  • Pallet Wide (PW). Контейнер даного типу відрізняється більш широкою основою по відношенню до стандартного розміру. Призначений для перевезення вантажів, поміщених на палети. Завдяки збільшеній ширині вміщує 2 палети по 120 см.
  • Open-Top (ОТ). Тара відрізняється відкритим верхом й оснащена дахом із брезентового тенту. Такий контейнер підходить для перевезення вантажів, які не поміщаються по висоті до інших контейнерів.
  • Hard-Top (HT). Оснащений металевим дахом, що відкривається. Це дозволяє здійснити завантаження зверху (у разі, коли для навантаження використовується підйомний кран). Підходить для перевезення негабаритних вантажів і складних конструкцій, наприклад, промислового обладнання.
  • Upgraded (UP). Відрізняється підвищеною вантажопідйомністю, що досягається за рахунок посиленої міцності основи.
  • Flat Rack (FR) і Platform (PL) – контейнери платформного типу. Являють собою відкриту платформу, призначену для перевезення надважких негабаритних вантажів, наприклад: спеціальне обладнання, продукти важкої промисловості, будівельні матеріали (бетонні блоки).

Види та розміри морського контейнера 20 футів

Усі перераховані вище види тари для морських перевезень представлені в розмірах 20 і 40 футів. Розмір морського контейнера 20 футів може відрізнятися залежно від типу тари:

  1. Стандартний. Контейнер забезпечує волого- та пилозахист, підходить як для перевезення, так і для довгострокового зберігання вантажів. Вантаж поміщається всередину контейнера через широкі двері в торці. 20-футові тари вміщують обсяг вантажу до 34 куб. м, максимальне завантаження – до 22 тонн. Вага контейнера – 2 тонни.
  2. Контейнер-платформа. Відрізняється відсутністю бічних стін і даху, у контейнері передбачені тільки стіни з торця, які забезпечують підтримку та захист вантажу, таким чином, бічне навантаження на контейнер відсутнє. Така конструкція дозволяє навантажити великогабаритні вантажі і робить зручними будь-які види вантажно-розвантажувальних робіт. Місткість контейнера – до 28 куб. м, максимальне завантаження – 27,5 тонн. Незважаючи на відсутність бічних стін, вага тари більше від стандартного – 2,9 тонн.
  3. Відкритий. Контейнери зі знімним жорстким або м’яким дахом дозволяють завантажити великогабаритний вантаж у вертикальному положенні через дах, що робить доступним навантаження за допомогою підйомного крана. Контейнер важить 2,4 тонни, вміщує вантаж до 32 куб. м, забезпечує максимальне завантаження 22,5 тонни.
  4. Рефрижераторний. Даний тип контейнерів оснащений спеціальним регулівним обладнанням, що дозволяє забезпечувати та підтримувати протягом транспортування певний температурний режим. Об’єм контейнерів невеликий – 28 куб. м, витримує навантаження до 24 тонн при вазі тари 3 тонни. Зазвичай у таких контейнерах перевозять швидкопсувні продукти.

40-футові контейнери

40-футові контейнери не менш затребувані для морських суховантажних та інших перевезень, ніж 20-футові. Вони мають більшу місткість, що дозволяє перевозити більше великогабаритні вантажі та великі партії товарів. Габарити 40-футового контейнера також різняться залежно від виду:

  1. Стандартний. Контейнер підходить для переміщення великогабаритних вантажів. Забезпечує велику місткість об’ємом 67,7 куб. м і завантаження 26,5 тонн при вазі тари 3,9 тонн.
  2. Відкритий. Контейнер 40 футів із відкритим верхом вміщує обсяг вантажу 66,7 куб. м при максимальному завантаженні 31,7 тонн. Вага контейнера майже вдвічі більше 20-футового – 4,4 тонни.
  3. Контейнер-платформа. Довжина 40-футового контейнера-платформи дорівнює 12 метрам при стандартних ширині та висоті, вага контейнера більше від перерахованих вище – 5,5 тонн. Тара має вантажомісткість 54,8 куб. м і максимальне завантаження 39,4 тонн.
  4. Рефрижераторний. 40-футовий контейнер із підтриманням температурного режиму здатний вмістити обсяг вантажу до 60,2 куб. м і витримати максимальне завантаження до 26 тонн. Такий контейнер часто використовують як склад-холодильник для зберігання та перевезення великих партій продуктів з обмеженим терміном придатності. Вага рефрижераторної тари становить 3,7 тонн.
  5. Контейнер збільшеної місткості. Контейнер типу High Cube має збільшену місткість у висоту та вантажопідйомність понад 30 тонн. Тара вміщує обсяг вантажу до 76,4 куб. м, при цьому важить менше від багатьох 40-футових контейнерів – 4,1 тонну.
  6. Рефрижераторний зі збільшеною місткістю. Такий контейнер має додаткову місткість до 5 тис. кг і становить 66,1 куб. м. У тарі також підтримуються різні температурні режими – охолодження, заморожування, підігрів. Вага контейнера становить 4,2 тонни.

Танк-контейнер вантажний та його види

Важлив роль у логістиці відводиться танкам-контейнерам, які являють собою цистерну для транспортування різних рідин і зріджених газів. Місткість таких цистерн варіюється від 26 до 35 куб. м. Іноді передбачається оснащення паропідігрівом або термоізоляцією для підтримання температури рідини, що транспортується.Танки-контейнери вантажні представлені в декількох видах:

  • IMO0. Призначені для перевезення харчових рідких вантажів, таких як молоко, соки, мінеральні води. Місткість цистерн становить 20-30 тис. л, а товщина стін – у межах 2 мм.
  • IMO1. Призначені для транспортування небезпечних вантажів (горючі та окисні матеріали, агресивні та токсичні речовини, інші небезпечні рідини). Цистерни від 14 до 30 тис. л, товщина стін ємності досягає 8 мм.
  • IMO2. Використовується для транспортування безпечних вантажів (речовини з низьким ступенем токсичності та корозійні рідини). Місткість ємності – 21-30 тис. л, товщина стін – 3-4 мм.
  • IMO5. Застосовуються для перевезення зрідженого та стисненого газу, а також інших легкозаймистих рідин із робочим тиском у тарі більше 7 бар (тиск в інших ємностях – від 2 до 6 бар).

Про автора

admin administrator