Трактор мтз повнопривідний

Авторadmin

Трактор мтз повнопривідний

Трактор МТЗ-82 – технічні характеристики, пристрій, ціна

До найбільш популярної продукції, яку виробляє Мінський тракторний завод, слід віднести універсально-просапні трактор МТЗ 80 і трактор МТЗ 82. Першим з конвеєра в 1974 році зійшла модель Беларус 80, потім почалося виробництво Беларус 82, широко уніфікованим зі своїм аналогом (практично на 75 %). Цей варіант мав повним приводом, що помітно підвищувало експлуатаційні якості, які дозволяли використовувати трактор на більш важких грунтах і з більш продуктивним навісним обладнанням.

Крім того, Беларус 82 МТЗ має наступні переваги:

  • простим пристроєм трактора;
  • потужним економічним силовим агрегатом;
  • якісної трансмісією;
  • продуктивної гідравлічною системою;
  • загальної надійністю;
  • доступною ціною;
  • ремонтопридатністю.

Всі ці якості забезпечили білоруському трактору високу затребуваність, що дозволяє, після проведеного ряду модифікацій, здійснювати випуск моделі в даний час.

Крім того, Білорусь МТЗ 82 послужив основою для створення цілого ряду спеціалізованих моделей. До найбільш цікавим серед них слід віднести:

  • 82МК – збиральна комунальна машина;
  • 82Р – варіант для обробітку рисових полів;
  • 82к – версія для сільгоспробіт на крутих схилах з можливістю додаткової спеціалізації причіпного і навісного устаткування;
  • Л 82.2 – лісогосподарський трактор, оснащений додатковим захистом для кабіни.

Технічні параметри та експлуатаційні характеристики трактора

Універсальність і багатофункціональність в застосуванні трактора МТЗ 82 забезпечили такі технічні характеристики (наведені параметри і опис для продукції, що випускається в даний час модифікації трактора Беларус 82 МТЗ):

  1. Тяговий клас – 1,4
  2. Привід – повний (4х4).
  3. Вантажопідйомність – 3,2 т.
  4. двигун:
    1. модель – Д-243.
    2. тип – чотирициліндровий дизель, з безпосереднім уприскуванням палива, без турбоннадува і рідинним охолодженням:
    3. потужність – 81,0 л. с.,
    4. об’єм двигуна – 4,75 л,
    5. норма витрати палива – 230 г / (кВт · год),
    6. вага – 0,43 т.
    1. база колісна – 2,45 м,
    2. ширина – 1,98 м,
    3. довжина – 4,12 м,
    4. висота – 2,80 м,
    5. агропросвет – 0,65 м,
    6. радіус розвороту – 4,50 м.
    1. КПП – механічна, ступінчаста,
    2. кількість передніх передач – 18,
    3. кількість задніх передач – 4,
    4. зчеплення – з одним диском, в сухому виконанні,
    5. блокування диференціала заднього моста – гідравлічна,
    6. швидкість найбільша (найменша):
    7. переднього ходу – 34,40 (1,90) км / год,
    8. заднього ходу – 9,22 (4,09) км / год.
    1. тип – універсальна, агрегатно-роздільна,
    2. продуктивність – 45 л / хв,
    3. найбільший тиск – 20 МПа,
    4. обсяг – 25 л.
    1. на передньому мосту – 11,20-20.
    2. на задньому мосту – 15,5R38.
    1. вага – 3,5 т,
    2. обсяг баків – 130 л,
    3. колія коліс (хв., макс.);
    4. передня – 1,43 – 1,99 м,
    5. задня – 1,40 – 2,10 м.

    Закладені в конструкції технічні характеристики і експлуатаційні параметри дозволяють Беларус 82 МТЗ високоякісно виконувати найрізноманітніші сільськогосподарські роботи і інші механізовані операції.

    Що Їх операції і устаткування для Беларус 82

    Представлений в заводському каталозі огляд трактора МТЗ 82, дозволяє визначити, що найбільшого поширення Беларус 82 отримав при виконанні наступних робіт:

    • підготовка грунту (оранка, боронування, культивування);
    • внесення різних добрив;
    • обробка сільгоспрослин та їх прибирання;
    • перевезення вантажів;
    • вантажно-розвантажувальні операції.

    При цьому спільно з трактором може застосовуватися велику кількість наступного спеціалізованого обладнання:

    • плуги причіпні і навісні для різних видів оранки;
    • борони, планувальники, культиватори;
    • комбіновані агрегати для обробки грунту;
    • розпушувачі, подрібнювачі;
    • різні косарки;
    • вила;
    • пристосування для скиртування;
    • косарки;
    • різьбярі силосу;
    • причепи, напівпричепи, платформи;
    • навантажувачі.

    В умовах фермерських і більших агрогосподарство досить часто потрібне виконання різних навантажувальних і розвантажувальних операцій. Придбання спеціалізованої техніки для цих робіт досить дорого, тому що не вдається її завантажити цілий рік. Тому дуже вдалим рішенням вважається здатність агрегатувати трактор МТЗ 82 з вантажно-розвантажувальними обладнанням. Це дозволяє отримати:

    • навантажувач фронтальний на МТЗ 82;
    • навантажувач-екскаватор для земляних робіт МТЗ 82 з об’ємом ковша до 0,3 куб. м;
    • підйомник монтажний (висота підйому до 9,0 м);
    • грейферний навантажувач для рулонів на базі МТЗ 82;
    • МТЗ 82.1 з монтажним крюком, для навантаження-розвантаження штучних вантажів.

    Основні агрегати і системи Беларус 82

    Двигун МТЗ 82

    Перші випускаються трактора комплектувалися дизельним мотором Д 240. Але якщо потужність цього мотора 78,0 л. с. була прийнятна для моделі Беларус 80, то для повнопривідної версії її явно не вистачало. Тому в середині вісімдесятих років на МТЗ 82 став встановлюватися новий рядний, чотирициліндровий силовий агрегат Д 243 зі зміненими технічними характеристиками.

    Він мав велику потужність 81,0 л. с., більш економічний режим роботи і меншу вагу. Базовий витрата палива МТЗ 82 становив 230 г / (кВт · год). Показники МТЗ 82 по витраті палива на різних експлуатаційних режимах складали (див. Таблицю витрати):

    № п / п Експлуатаційний режим Одиниця виміру Витрата 1 Транспортний 1 мотогодина 7,0 л / ч 2 Оранка (середня група грунту) 1 га 33, 6 кг / га 3 Посів (середня група грунту) 1 га 14, 9 кг / га 4 культивація (середня група грунту) 1 га 9, 5 кг / га 5 пропашки протипожежних смуг 1 км 210 кг (на 100 км) 6 Обробка сільгоспкультур 1 га 5,6 кг / га

    Зазначені основні показники по витраті палива при виконанні різних робіт підтверджує економічність застосування трактора МТЗ 82.

    Також мотор трактора МТЗ 82 характеризується малим споживанням масла. Для цього необхідно використовувати в двигуні масло, рекомендоване виробником, а також контролювати і виконувати своєчасну заміну масла і масляного фільтра на МТЗ 82, стежити за справністю датчика тиску, так як несвоєчасна заміна або нестача масла можуть привести до поломки Д 243. Обсяг масла в пристрої двигуна повинен становити 12 куб. дм (вага 11,2 кг), а періодичність зміни 250 годин.

    Для підтримки економічного режиму роботи, а також тривалого і надійного терміну служби двигуна необхідно на силовий агрегат МТЗ 82 виконувати своєчасну регулювання клапанів. Періодичність регулювання клапанів на тракторі МТЗ 82 становить 480 мотогодин роботи. При цьому таку регулювання завдяки ремонтнопригодні конструкції дизеля механізатор може виконати своїми руками. При виконанні регулювання клапанів порядок повинен відповідати схемі роботи циліндрів, а в правильно відрегульованих клапанах на МТЗ 82 зазор не повинен перевищувати 0,25 мм.

    Для запуску двигуна трактора МТЗ 82 використовується електричний стартер. При цьому незважаючи на якісні характеристики і потужність двигуна МТЗ 82 для нього характерні певні труднощі при запуску в холодну пору року. Для полегшення такого запуску використовується передпусковий підігрівач двигуна. Сучасні випускаються версії білоруських тракторів мають спеціальний роз’ємом в блоці циліндрів ДВС для підключення такого обігрівача. Він має потужність 1,8 Ватт, працює від мережі напругою в 220 Вольт і здійснює підігрів охолоджуючої рідини двигуна до 50-60 градусів за 20-25 хвилин.

    Кабіна МТЗ 82

    Спочатку Беларус 82 комплектувався так званої малої кабіною. Первісне використання маленької кабіни допомогло швидко освоїти виробництво даного трактора. Відносними її достоїнствами можна вважати:

    • простоту конструкції;
    • малу вагу;
    • невеликі габарити.

    Все це дозволяло легко зняти кабіну і виконати необхідний ремонт в умовах сільських майстерень.

    Але недоліків така кабіна мала набагато більше. Перш за все, вона не могла забезпечити комфортні умови роботи механізатора. Основними вважаються:

    • відсутність обшивки і як наслідок низька шумоізоляція і слабка пилу;
    • недостатні розміри скління і перш за все висота заднього скла не дозволяли вести якісний огляд;
    • відсутності штатного опалювача;
    • низька якість електронних схем щитка приладів.

    У середині вісімдесятих років завод почав випускати трактора МТЗ 82 з більшою за габаритами кабіною. Але до цього часу механізатори самостійно, своїми руками вносили зміни в конструкцію або як зараз кажуть, виконували тюнінг малої кабіни МТЗ 82. Найчастіше ці роботи (тюнінг) виконувалися по картинках і схема вже видозмінених кабін МТЗ 82.

    До основних таких операцій слід віднести:

    • установка саморобного обігрівача;
    • монтаж повстяної обшивки;
    • застосування збільшених бічних дзеркал;
    • установка саморобного двірника заднього скла.

    Але, виконаний самостійним способом тюнінг старої кабіни трактора МТЗ 82 вносив локальні зміни в умови праці механізаторів, тому випуск нової модифікації трактора МТЗ з великою кабіною помітно підвищив комфорт, і як наслідок продуктивність праці механізаторів.

    Трансмісія і рульове управління Беларус 82

    Для виконання різних сільгоспробіт та інших операцій, крім надійного і економічного мотора, трактор МТЗ 82 має якісну механічною трансмісією. До її складу входять такі елементи і вузли:

    • зчеплення;
    • МКПП;
    • роздавальна коробка;
    • гідроходоуменьшітель;
    • задній повнопривідний міст з кінцевими передачами і диференціалом;
    • передній ведучий міст з бортовими редукторами і диференціалом,
    • задній ВВП.

    До особливостей трансмісії МТЗ 82 слід віднести застосування в якості ходозменшувача не механічною версії, як на Беларус 80, а гідравлічного варіанту. Принцип роботи такого пристрою полягає в використанні спеціального гідромотора і регулятора із запобіжним клапаном, які здійснюють заданий обертання валу необхідної передачі МКПП.

    Одним з головних достоїнств трактора МТЗ 82 є повний привід і підвищена прохідність, яка також залежить від типорозміру застосовуваних коліс. Стандартний розмір шин передніх коліс МТЗ 82 становить 11,2 – 20, де;

    • 11,2 – ширина профілю;
    • 20 – посадковий діаметр переднього диска (в дюймах).

    Розмір стандартних задніх коліс складає 15,5R38. Іноді в залежності від спеціалізації або використання трактора МТЗ 82, наприклад, для обробки баштанних культур, можуть стояти колеса 9,5-42, при цьому також змінюються і передні колеса на більш вузькі.

    Використовуваний повний привід на тракторі вимагає великих зусиль на кермі, незважаючи на застосування гідропідсилювача. Тому рульове управління старого зразка МТЗ 82 дуже часто самостійно перероблялося механізаторами на установку спеціального дозатора з насосом.

    Така схема підключення знижувала зусилля на кермі, а також спрощувала обслуговування і збільшувала термін служби рульової системи, трактора. Крім того, перероблене пристрій рульового управління МТЗ 82 з ГУР на дозатор знижувало можливість появи несправностей. При виконанні роботи по переобладнанню використовувався спеціальний комплект для рульового дозатора на МТЗ 82.

    Гідравлічна система

    Гідросистема потрібно для приєднання до Беларус 82.1 МТЗ спеціалізованого обладнання. Основними механізмами є:

    • гідравлічний насос;
    • розподільник;
    • гідроциліндри;
    • гідроувелічітель;
    • гідроакумулятор;
    • силовий регулятор;
    • трубопроводи, арматура, фільтр гідравліки;
    • бак для гідравлічного масла.

    Одними з важливих елементів гідросистеми МТЗ 82 є насос, який створює в системі необхідний потік робочої рідини. На МТЗ 82 встановлений насос НШ 32, він забезпечує продуктивність в 45 літрів масла в хвилину, з приводом від спеціальної вовни заднього вала відбору потужності. Для надійної роботи необхідно застосовувати гідравлічне масло рекомендоване виробником, а також своєчасно виконувати заміну гідравлічного фільтра, встановленого на МТЗ 82.

    Обслуговування Білоруса 82

    Підтримка трактора Беларус 82 в справному та працездатному стані, а також збільшення його довговічності необхідно виконувати технічне обслуговування. Таке ТО розділяється по періодичності проведення та кількості виконуваних операцій. Для Беларус 82 існують:

    • ТО-1 – через 60 мотогодин роботи;
    • ТО-2 – через 240 мотогодин;
    • ТО-3 – кожні 960 мотогодин.

    При обслуговуванні додатково в порівнянні з Беларус 80 на МТЗ 82 додаються роботи з розбирання, мастилі і регулюванню бортових передач переднього моста. Тому механізатори для якісного виконання операцій вивчають інструкцію, як розібрати і скільки обслуговувати бортову передачу переднього моста МТЗ 82.

    Висока ремонтопридатність Беларус 82 забезпечується наявністю великої кількості запасних частин за рахунок тривалого експлуатації та уніфікації з іншими моделями Мінських тракторів (в тому числі з МТЗ 622 ), А також доступністю розбирання, ремонту, подальшого складання великої кількості агрегатів трактора (силовий агрегат, навісне обладнання, ВВП, зчеплення, електрообладнання, рульове, КПП і т.д.).

    Така ремонтопридатність, підвищена прохідність, універсальність, простий пристрій, економічність і доступна вартість і раніше є основними факторами затребуваності мінського трактора Беларус 82.

    Огляд тракторів МТЗ-50 та МТЗ-52. Опис, технічні характеристики та відгуки користувачів

    Легендарний трактор МТЗ-50 – одне з кращих розробок торгової марки Білорусь, вироблявся початку 60-х до 1985 року. П’ятдесята серія тракторів розроблялася на основі попередніх модифікацій сільгоспмашин МТЗ-5, МТЗ-7, МТЗ-40. Справжнім проривом у тракторобудуванні згодом стала модель Білорус-80, конструктивною основою для якої якраз і став трактор МТЗ-50.

    Ознайомитись з описом МТЗ-80 можна тут.

    Колісний МТЗ-50 є універсальним сільгоспагрегатом 1,4 т, в агрегації з додатковими знаряддями здатний виконувати безліч робіт, що значно розширює його функціональність. Виробництво 50-ї моделі призупинено понад 20 років тому, наприкінці дев’яностих випускалася оновлена ​​версія Білорус-500, нині розроблена модифікована покращена версія трактор МТЗ Білорус-2022.

    опис моделей

    Після тривалих експериментальних випробувань 50-ї моделі було прийнято рішення про створення повнопривідної модернізованої модифікації, так з’явилася 52 модель.

    Основні відмінності Білорусі МТЗ-52 від 50-ї версії полягають у повному приводі, установці муфти вільного ходу на передньому мосту та диференціалу підвищеної надійності.

    За основу трактора МТЗ-50 взято класичну напіврамну схему. Залежно потреб народного господарства, розроблялися сільгоспмашини з конкретними заданими характеристиками. Так з’явилися послідовники трактора МТЗ-50.

    Для різних галузей господарства було розроблено ряд моделей з уніфікованими вузлами та механізмами, що дозволяло оперативно переналагоджувати виробництво для випуску конкретної модифікації, не завищуючи собівартість продукції, а власникам техніки не відчувати складнощів із запчастинами та проведенням ремонтів:

    • з напівгусеничним приводом з гумометалевими гусеницями для роботи на рисових полях МТЗ-50Р;
    • триколісна версія з високим кліренсом для вирощування бавовни трактор МТЗ-50Х1, що згодом вироблявся на Ташкентському заводі;
    • модифікація ДТ-54А – гусеничний агрегат загального призначення;
    • гусеничний трактор Т-50В, Т-54В – так званий “виноградник”;
    • версія з електростартером МТЗ-50Л;
    • аналог п’ятдесятої моделі із приводом на всі колеса – трактор МТЗ-52;
    • машина з електричним стартером – модифікація МТЗ-52Л;
    • низькокліренсна версія із задніми колесами зменшеного діаметра – МТЗ-52Н;
    • версія для землеробських робіт на крутих схилах МТЗ-50К;
    • МТЗ-62, МТЗ-60 потужністю 65 л. – Вироблялися на експорт.

    Надалі перетворення торкнулися переважно зовнішнього вигляду тракторів – встановлення напівкруглих решіток радіатора і кабіни з брезентовим тентом. Наприкінці шістдесятих форму ґрат поміняли на прямокутну. Ще через 10 років була збільшена кабіна, дах виготовили зі склопластику, сучасніше став виглядати капот.

    Технічні характеристики

    Загальні дані
    Маса конструкційна, кг3130
    Маса в стані відвантаження із заводу, кг3620
    Маса експлуатаційна, кг3430
    Маса максимально допустима (повна), кг3660
    База, мм.2370
    Габаритні розміри, мм3815x1970x2550
    Колія по переднім колесам, мм1200-1800
    Колія по заднім колесам, мм1400-2100
    Дорожній просвіт, мм465
    Місткість паливного бака, л130
    Максимальна швидкість руху, км/год33
    двигун
    МаркаММЗ
    МодельD-50
    Тип4-х тактний, дизельний
    число циліндрів4
    Робочий об’єм, л4,75
    Потужність, кВт (к.с.)41 (55)
    Запас крутного моменту, %15
    Коефіцієнт запасу крутного моменту,%15
    Питома витрата палива за експлуатаційної потужності, л/год8
    Трансмісія
    Муфта зчепленнясуха, однодискова, постійно замкнута
    Коробка передачдев’ятиступінчаста дводіапазонна
    Кількість передач уперед9
    Число передач назад2
    Задній міст
    Тип диференціалуз функцією блокування
    Гальма
    На задні колесаДискові
    На передні колесаДискові
    Гідронавісна система (ГНС)
    ДПС задня+
    – Тип задньої ДПСРоздільно-агрегатна
    Максимальний тиск, МПа20
    Продуктивність насоса гідросистеми, МПа45
    Ходова система
    ТипКолісна
    колісна формула4K2

    двигун

    Дизельний двигун трактора (Д-50 або Д-50Л) розташовується в передній частині конструкції під капотом. Запуск може здійснюватися відповідно за допомогою електростартера або бензинового пускача. Трактор здатний розвивати максимальну потужність 60 л. при номінальній 55 л. Ресурс складає 5000 мотогодин.

    Агрегат оснащений системою рідинного охолодження (антифриз чи вода). Очищувач повітря – двоступінчастий, комбінований. Очищення масла виконують два фільтри – відцентровий та механічний.

    Габарити

    За розмірами трактори МТЗ-50 і 52 відносяться до середньогабаритної техніки, що дозволяє використовувати їх в обмежених просторах, міжряддях, на виноградниках і в садах, складських приміщеннях, на вузьких вуличках і алейках.

    Габаритні розміри ДХШХВХ складають 3815х1970х2550 мм. На запитання, скільки може важити трактор під час відвантаження із заводу, уточнюємо: конструкційна маса – 3,13 т; при відвантаженні 3,62 т, експлуатаційна вага становить 3,43 т. При досить скромних габаритах та невеликій масі трактор має місткий паливний бак 130 л, що дозволяє працювати без дозаправок 1,5 зміни.

    Коробка передач

    За допомогою муфти зчеплення та сполучної муфти, заднього мосту та КПП здійснюється передача крутного моменту на провідний міст. Трансмісія механічна, за рахунок установки понижуючого редуктора забезпечує швидкості 9вперед/2назад у двох діапазонах – на зниженому та підвищеному без втрат потужності. Максимальна швидкість пересування – 33 км/год.

    Ходова частина

    Задні колеса у МТЗ-50 – провідні, встановлені на маточини. З допомогою карданного валу відбувається передача зусилля передні колеса. Трактор МТЗ-52 – повнопривідний. Завдяки кулачковому механізму блокування диференціала закритого типу активація процесу відбувається натисканням на педаль.

    Всі процеси руху – маневрування, уповільнення, прискорення, здійснюються за допомогою кермового керування та гальмівної системи. Передні та задні колеса регулюються: 120-180 см (передні), 140-210 см (задні).

    Високий агротехнічний просвіт 46,5 см дає змогу використовувати трактор МТЗ-50 на специфічних землеробських роботах – в овочівництві, на баштані. Величина радіуса повороту – всього 2,5 м, що сприяє хорошій маневреності та прохідності особливо на бездоріжжі та в обмеженому просторі.

    Читати ще: Різновиди снігоочисників, що використовуються для чищення снігу на тракторах МТЗ

    Кабіна, управління

    Кабіна в тракторі МТЗ-50 – одномісна, оснащена підсвічуванням, вентилятором, ручним склоочисником, захистом зовнішньої обшивки. Виготовлена ​​із металу, встановлена ​​на жорсткий каркас. Для полегшення управління та зниження зусиль оператора трактор МТЗ-50 оснащений гідропідсилювачем роздільно-агрегатного типу.

    Деяка тіснота в кабіні компенсувалася великою площею скління з гарним оглядом, комфортним розташуванням всіх органів управління та контрольних приладів. Високим трактористам, звичайно, у кабіні було не зовсім зручно, але для свого часу дизайн та начинка кабіни були досить комфортними.

    Головними органами управління у тракторі МТЗ-50 є:

    • приладова панель з датчиками та індикаторами;
    • кермо зі звуковим сигналом;
    • перемикач покажчика поворотів;
    • важелі та рукоятки для керування основними системами – дискові гальма, передачі, вал відбору потужності, розподільник гідравліки, тиск підпору;
    • п’ять педалей – блокування диференціала, гальмо (2 педалі), подача пального, зчеплення;
    • вмикач/вимикач акумуляторної батареї.

    гідравліка

    Шестерний насос, який приводиться в дію мотором, гідроциліндр і розподільний пристрій, складають основу гідросистеми трактора.

    Навісне обладнання

    Трактори МТЗ-50 і 52 спочатку призначалися до виконання всіх видів польових робіт – культивації, оранки, посіву, міжрядної обробки, підгортання сільгоспкультур, збирання врожаю.

    Окрім цього, машини ефективно працювали у тваринництві, виконували дорожньо-будівельні роботи, перевозили вантажі на причепах, використовувалися як привод деревообробних верстатів та іншого обладнання, застосовувалися як буксирувальники різних агрегатів.

    Для монтажу навісних, причіпних, напівнавісних пристосувань на тракторі МТЗ-50 встановлені буксирні та причіпні пристрої, є ВОМ. Перелік додаткових знарядь для агрегату різноманітний, включає механізми власного бренду та імпортних виробників:

    ДЕНЬ Граблі-ворошилки картоплесаджалка
    Косарка плуг Навантажувач
    Грунтофреза причіп Рулонний прес-підбирач
    дискова борона Культиватор

    Рекомендуємо ознайомитись з детальним описом трактора Білорусь МТЗ-622.

    особливості експлуатації

    Трактори МТЗ-50 та 52 найвищою мірою відповідали технічному рівню свого часу, вважалися передовою та високопродуктивною технікою. Про високий рівень виготовлення та досконалість конструкції свідчить той факт, що окремі екземпляри тракторів досі перебувають у хорошому стані та успішно працюють.

    Можна скільки завгодно порівнювати сучасні наворочені агрегати з кондиціонерами та розумною електронікою з простими тракторами минулого століття. І зовсім не обов’язково, що сьогоднішні машини у всьому візьмуть гору. Адже, чим складніше техніка, тим витратнішим і професійнішим має бути її обслуговування.

    Читати ще: Навісне обладнання для мотоблоків МТЗ (Білорус) та відгуки власників

    Іноді звичайні запчастини на імпортні агрегати доводиться чекати тижнями, тоді як старенький МТЗ – ветеран полів, у хороших руках мало дає відмов. Переваги тракторів МТЗ-50 незаперечні:

    • можливість ефективної експлуатації, незалежно від кліматичних зон та погодних умов;
    • добротне виготовлення, надійність механізмів та вузлів тракторів Білорусь;
    • оптимальна прохідність ґрунтовими дорогами та бездоріжжям;
    • невибагливість, простота в експлуатації, відмінна ремонтопридатність;
    • раціональна агрегація з безліччю додаткових пристроїв та агрегатів для сільгоспробіт та виконання інших функцій;
    • висока продуктивність, здатність працювати в інтенсивному темпі експлуатації;
    • економічність у витратах на техобслуговування.

    Обслуговування

    Споживає МТЗ-50 дизельне паливо, витрата 8 л/год вважається бюджетним для техніки подібного класу. Зручно розташований на двигуні лічильник мотогодин дозволяє контролювати пробіг і своєчасно виконувати необхідне ТО.

    Більш детально ознайомитися з особливостями техобслуговування трактора МТЗ-50 та 52-ої моделі можна в інструкції з експлуатації.

    Основні несправності, ремонт

    Серед безлічі переваг тракторів МТЗ-50 і 52 власники одностайно відзначають їхню невибагливість, простоту в експлуатації, відмінну ремонтопридатність. Стандартний набір інструментів та умілі руки – ось і все, що потрібно для відновлення працездатності машини у польових умовах.

    З недоліків відзначалася недостатня потужність під час роботи на важкому ґрунті, необхідність вкрай уважного вибору передач та режимів роботи сільгоспмашини. Якісь системні неполадки та несправності для тракторів МТЗ 50-ого сімейства не властиві.

    Усі дефекти, що виникають, своєчасно виявлялися виробником і в наступних версіях оперативно усувалися. Як висловився один із користувачів у відгуках: «Трактор МТЗ найбільше боїться невмілого за кермом», що справді вдало помічено.

    Відео огляд

    Трактор МТЗ-50

    Історія тракторів МТЗ-50 та МТЗ-52

    Відгуки власників

    Дмитро:

    «У мене був МТЗ-50, який списали. Техніка найвищого класу, те, що треба. Не ламався, не підводив, не вбивався. Шкода, що продав. Сьогодні такого вже не купити».

    Антон:

    «На тракторі МТЗ 50 довелося попрацювати з кінця 2010-х і до 52 року. Хороша техніка, можна сказати, що морально відповідає і за сьогоднішніми мірками: зроблена на совість, конструкція найпростіша, напевно, не буває. Будь-яку наважку чіпляй і хоч кукурудзу посіяти, хоч картоплю викопати. Якщо взимку заметало чи навесні заливало, то нічим і не проїдеш, а трактору хоч би що. 50-а модель повнопривідна теж була у нас у бригаді, ще краще машина, з електростартером. У мого XNUMX-го пускач був бензиновий, іноді вередував, якщо бензин поганий траплявся. А в іншому великі недоліки вважаю, що ні.

    Позитивні якості: якісний, потужний, функціональний.

Про автора

admin administrator