Як настроїти в телефоні другу лінію

Авторadmin

Як настроїти в телефоні другу лінію

Як включити другу лінію на телефоні

Відповісти на інший дзвінок під час телефонної розмови цілком можливо. Цю досить зручну функцію користувачам мобільного зв’язку надають всі стільникові оператори.

Інструкція

Бути доступним для тих, хто телефонує навіть під час розмови зовсім не складно. Потрібно просто підключити опцію, що дозволяє здійснювати бесіду з другої лінією. Подібну послугу надають оператори всіх стільникових мереж. І найголовніше її перевага в тому, що встановити її можна абсолютно безкоштовно.

Для того щоб підключити дану опцію, достатньо всього лише зв’язатися зі своїм оператором (до речі, вони здійснюють цілодобовий прийом дзвінків) та висловити побажання бути завжди на зв’язку для всіх абонентів, що дзвонять.

Однак не все залежить від оператора. Адже навіть здійснене підключення не завжди може допомогти, якщо подібна функція не налаштована на телефоні. Щоб її підключити, потрібно трохи покопатися в своєму мобільному і зробити наступні дії.

Зайдіть в меню свого телефону, після чого виберіть розділ налаштувань. Подальші дії користувача телефону залежать від моделі мобільного.

На одних стільникових функція підключення стільникового підключається за допомогою входу в розділ «Додатки», з якого потрібно зайти в «Виклики». Потім виберіть опцію «Голосовий виклик». Перейдіть до пункту «Очікування виклику». І далі вказуйте потрібну дію: підключити або відключити.

На інших моделях назви розділів для підключення послуги трохи відрізняються. Але дії залишаються колишніми. З «Настройок» переходите в «Виклики». Обираєте пункт «Послуга очікування дзвінка», а потім «Включити».

Відповісти під час бесіди з одним абонентом на дзвінок іншого можна натисканням клавіші «2» або «дзвінок» (зелена трубка). Або вибрати відповідну опцію з меню.

На деяких моделях телефонів для переходу на другу лінію потрібно набрати комбінацію * 43 #.

Втім, краще не експериментувати, а зв’язатися з вашим оператором і з’ясувати всі питання, що цікавлять вас моменти.

Як перемкнути на другу лінію

Наявність в телефоні функції другої лінії робить можливим абоненту будь-якого мобільного оператора бути в курсі абсолютно всіх дзвінків, що надходять на телефон. У цьому випадку до абонента можна додзвонитися практично завжди, навіть якщо в цей час він веде телефонну розмову з іншим співрозмовником. Можна включити функцію “очікування виклику”, певним чином налаштувавши меню телефону. Зазвичай, ця функція знаходиться в теці “Параметри викликів”

1. При вступі на стільниковий другого дзвінка телефон подає звуковий сигнал, який говорить про додатковий вхідний дзвінок. Найчастіше це короткі гудки. У цей час дзвонець чує у себе в трубці довгі гудки до того моменту, поки абонент зможе відповісти по другій лінії. У абонента в цьому випадку є можливості або відповісти на новий дзвінок, або продовжити бесіду за першим викликом, залишаючи другий на утриманні, або зовсім відключити новий виклик, передзвонивши за цим номером пізніше.

2. Щоб відповісти на вхідний виклик, не перериваючи розмову, натисніть на телефоні “Утримання”, а потім клавішу посила виклику. Система перемкне вас з першого, хто дзвонив, який в цей момент буде чути музичний сигнал, на другого, з яким ви зможете почати спілкування.

3. Якщо поточна розмова дуже важлива, відмовитися від прийняття 2 виклику можна натисканням кнопки “скидання”. Тоді той, хто дзвонить по другій лінії, почує сигнал “зайнято”.

4. Якщо ж вам потрібно провести розмову по другій лінії, переведіть поточний дзвінок по 1 лінії з активного стану з ‘єднання в стан утримання дзвінка і дайте відповідь на другий виклик, який буде переведено в активний стан автоматично.

5. Ви можете завершити розмову за першою лінією і натиснути кнопку закінчення дзвінка. У цьому випадку дзвінок по другій лінії також автоматично перейде в стан з ‘єднання.

6. У різних моделях телефонів переключитися на другу лінію можна по-різному: вибором за допомогою стрілок між двома вхідними номерами потрібного, натисканням певних клавіш, що відповідають за переведення дзвінка в активний або неактивний стан. Правильно перемикатися між вхідними дзвінками можна, прочитавши інструкцію, що додається до телефону.

7. Крім того, існує і додатково підключена функція коференц-зв ‘язку. Ви будете на зв ‘язку відразу з двома абонентами, які будуть чути як людину, якій вони дзвонили, так і один одного. Така опція дуже зручна при здійсненні деяких ділових дзвінків, розмов з друзями. Для її підключення зверніться до оператора стільникового зв ‘язку.

Про автора

admin administrator