Як називаються пристрої бармена

Авторadmin

Як називаються пристрої бармена

Бармен

Бармен — майстер коктейльної справи. Він знає, як зробити сухий мартіні та що треба збовтати, а не змішувати.

Що робить бармен

Основний обов’язок бармена — швидко і смачно готувати коктейлі. Та ще він створює дружню атмосферу, допомагає клієнту визначитися, чого саме хочеться, наприклад, якщо хочеться кисленького, то бармен зможе запропонувати на вибір кілька напоїв.

Саме завдяки харизмі барменів багато відвідувачів повертаються в бари ще і ще. Бармени працюють не тільки в барах, а й звичайних кафе і ресторанах. Часом ще виконують обов’язки бариста, а також:

  • прибирають робоче місце;
  • працюють із касою;
  • взаємодіють із постачальниками напоїв і продуктів.

Обов’язки барменів залежать і від їхнього досвіду роботи. Так, новачок займається прибиранням столів і барної стійки, робить чай, каву, наливає соки або чистий алкоголь. Більш досвідчений співробітник готує напої і допомагає головному бармену, який відповідає за коктейльну карту.

Скільки отримує бармен

Ставка бармена не дуже велика, в основному, його дохід формують чайові, тож зарплата залежить від уміння добре обслуговувати клієнтів. Також важливе місце роботи — в дорогих барах, де і більше роботи, гонорар буде вищим, ніж у звичайних кафе.

Професійні вимоги до бармена

Бармен – це людина, яка працює за барною стійкою, відповідно до правил та атмосфери закладу. Він вітає, інформує, дає поради споживачам, приймає і виконує їх замовлення.

Два принципових стимули, які мотивують його поведінку, – це рентабельність бару і задоволення споживача. Бармен слідкує за тим, щоб напої, які подаються ним або його підопічними, відповідали смаку споживача, а також правилам гігієни і безпеки та були приготовані й подані відповідно до стилю та в дусі закладу.

Він слідкує за запасами напоїв, вирішує питання закупівлі продуктів і обладнання, а також підтримання його в робочому стані. Крім того, бармен контролює касові операції і бере участь у складанні карти бару.

Він має слідкувати за розміщенням на полицях пляшок та аксесуарів, здійснює контроль за зовнішнім виглядом своїх підопічних і чистотою обладнання. Бармен перевіряє запаси посуду, слідкує за відкриттям і закриттям приміщення, проводить інвентаризацію і багато іншого. Але в дійсності сфера роботи бармена значно варіюється від одного бару до іншого і залежить найчастіше від ступеня довіри до нього його директора. Незалежно від цього він повинен добре знати правила подавання напоїв і як поводитися з барними аксесуарами та інструментами. Йому необхідно добре володіти усіма комбінаціями класичних коктейлів, їх пропорціями і варіантами, а також фірмовими коктейлями закладу. Для його роботи потрібне знання напоїв, що допоможе при закупівлях, зустрічах з постачальниками, а також при складанні карти бару.

Бармен повинен працювати швидко, без помилок і завжди ввічливо поводитися зі споживачами.

Він має бути чесною і порядною людиною, не вживати спиртне під час роботи, але знати смак напоїв, які пропонує, щоб зробити правильний вибір у разі незвичайного замовлення.

Бармен зобов’язаний завжди бути в чистому одязі і начищеному взутті. В його кишенях не повинно бути речей, які деформують їх. Руки мають бути у повному порядку, і взагалі він повинен слідкувати за своєю зовнішністю. Бармену не слід надягати багато прикрас.

Він має володіти бездоганними манерами і дотримуватися правил етикету:

– не розмовляти під час роботи зі своїми колегами, досконало володіти процесом виконання замовлення. Схематично це зображено на рис. 3.10;

Рис. 3.10. Схема виконання замовлення

  • – уміти вислухати споживача і підтримувати з ним розмову, але завжди тримати дистанцію;
  • – уміти зменшити дозу алкоголю сп’янілому споживачу і відмовитися від замовлення сп’янілого, який може бути небезпечним;
  • – поважати конфіденційність своїх споживачів;
  • – виходити зі скрутного становища;
  • – бути ініціативним у деталях (заміна попільничок, пропонування вогню споживачам, прибирання робочого місця і т.ін.).

Важливе значення має ефективне розв’язання проблемних ситуацій, що виникають у процесі роботи (табл. 3.5).

Таблиця 3.5

РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ

Про автора

admin administrator