Як подякувати за гарний відгук

Авторadmin

Як подякувати за гарний відгук

Дякуємо, за позитивний відгук! Ми дуже раді, що змогли Вам допомогти та у Вас лишилися тільки позитивні враження від покупки. З нетерпінням чекаємо нових звернень від Вас! Дякую, швидко і без зайвих питань !

Крім досить дипломатичного і трохи сухого “дякую за відгук”, можна використовувати більш емоційні формулювання, наприклад, “розгорнутий” або “детальний”. Головне – не ставити під сумнів чесність коментаря та не забувати використовувати різні відповіді на відгуки. В ідеалі завершити вашу подяку уточненням локації.

Правила роботи з негативними відгуками

  1. З відгуками потрібно працювати Найкраща реакція – її відсутність. …
  2. Постарайтеся не відповідати на емоції …
  3. Відповідайте своєчасно …
  4. Не використовуйте шаблонні відповіді та копіпаст …
  5. Будьте ввічливі …
  6. Перечитайте відповідь кілька разів …
  7. Попросіть вибачення …
  8. Визнайте свою помилку

Відгуки клієнтів є ефективним соціальним доказом якості продукту для будь-якого бізнесу. З одного боку, інформація від клієнтів допомагає дізнаватися про потреби цільової аудиторії та вдосконалювати товар чи послугу.

Тільки не думайте у відповідь на "Спасибі" від клієнта, щоб почати впасти в подяку йому. Просто дайте відповідь йому "будь ласка/рад було допомогти/без проблем" або щось подібне.

красно дякую; ✔ ґречно дякую; ✔ дуже дякую та ін. 📍 Також висловити вдячність можна за





Близько 20 років тому найбільша у світі пошукова система Google запровадив систему оцінки якості компанії, що базується на моніторингу формату, кількості та частотності фідбеків. Причому системи монтують усі коментарі користувачів, включаючи активність на маркетплейсах. І, що важливо, чим …

Про автора

admin administrator