Щоб правильно позиціонувати ваш бренд, потрібно проаналізувати цільову аудиторію. При цьому важливо вивчити характеристики продукту, які можуть задовольнити потреби та болі клієнта. Підстави довіри. Як саме вигоди, заявлені вашим брендом, є справжніми й заслуговують на довіру.
Основними етапами позиціювання є:
- Маркетингові дослідження
- Встановлення мети позиціювання
- Розробка стратегії позиціювання
- Розробка тактики позиціювання
- Розробка комплексу маркетингу
- Оцінка ефективності позиціювання.
Позиціонування бренда ґрунтується на тих атрибутах бренда, які вирізняють його серед аналогічних товарів чи послуг на ринку. позиціонування бренда — це управління думкою споживача стосовно місця (позиції) даного бренда серед множини різних марок цієї чи суміжної групи товарів.
З чого складається стратегія бренду Стратегія будь-якого бренду складається з ключових елементів, без яких його існування і розвиток неможливо: концепція бренду, унікальна торгова пропозиція, визначення цільової аудиторії, комунікативна стратегія.
Властивість CSS position (положення) вказує на те, як елемент розміщується в документі. Властивості top , right , bottom та left визначають остаточне місцеположення розміщених елементів.
Способів позиціонування існує величезна безліч, в залежності від того які характеристики беруть за основу автори. Але важливо пам’ятати, …
Про автора