Зміст:
«Укрзалізниця» представляє нову класифікацію пасажирських потягів
Фахівці залізничної галузі розробили нову систему класифікації пасажирських потягів.
Як повідомляє прес-центр «Укрзалізниці», підготовлено проект нової системи класифікації пасажирських потягів, нова система розроблена на виконання Національного плану дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Багате суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України «Про Національний план дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки» від 27 квітня 2011 № 504/2011.
Як зазначають у відомстві, нова система класифікації перебуває на розгляді і затвердженні в Міністерстві інфраструктури України.
«Укрзалізницею» запропоновано такі класи пасажирських потягів:
денні пасажирські потяги – Євро Сіті (ЄС), Інтер Сіті + (ІС +), Інтер Сіті (ІС), Регіональний експрес (РЕ), Регіональний потяг (PП); нічні пасажирські потяги – Євро Найт (EN), Нічний експрес (НЕ), Нічний швидкий (НС), Нічний пасажирський (НП).
Згідно з повідомленням:
Євро Сіті (ЄС) – денний потяг високошвидкісного міжнародного сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше при допустимій швидкості більш як 200 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум» і 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Інтер Сіті + (ІС +) – денний швидкісний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше при допустимій швидкості до 200 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум» і 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Інтер Сіті (ІС) – денний швидкісний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год при допустимій швидкості до 160 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «преміум», 2 класу з рівнем сервісу «бізнес», 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Регіональний експрес (РЕ) – денний швидкісний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони з місцями для сидіння 1 класу з рівнем сервісу «бізнес», 2 класу з рівнем сервісу «бізнес» і 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», при визначенні вартості проїзду враховується доплата за швидкість і комфорт/сервіс.
Регіональний потяг (PП) – денний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість до 70 км/год при допустимій швидкості до 120 км/год, вагони з місцями для сидіння 2 класу з рівнем сервісу «бізнес» і 3 класу з рівнем сервісу «стандарт», при визначенні вартості проїзду враховується доплата за комфорт/сервіс.
Євро Найт (EN) – нічний швидкісний потяг міжнародного сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість 90 км/год і більше при допустимій швидкості до 200 км/год, мінімум зупинок, вагони з місцями СВ + з рівнем сервісу «преміум», СВ з рівнем сервісу «бізнес» і К (купе) з рівнем сервісу «бізнес», підвищена вартість проїзду за рахунок швидкості і комфорту/сервісу.
Нічний експрес (НЕ) – нічний швидкісний потяг, який може використовуватися як для міжнародного, так і регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 70 до 90 км/год при допустимій швидкості до 160 км/год, вагони з місцями СВ з рівнем сервісу «бізнес», К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» і ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць у вагонах і рівня комфорту/сервісу.
Нічний швидкий (НС) – нічний швидкий поїзд, який може використовуватися як для міжнародного, так і регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість від 50 до 70 км/год при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони з місцями СВ з рівнем сервісу «бізнес», К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» і ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць у вагонах і рівня комфорту/сервісу.
Нічний пасажирський (НП) – нічний потяг регіонального сполучення. Вимоги: маршрутна швидкість до 50 км/год при допустимій швидкості до 140 км/год, вагони з місцями К (купе) з рівнем сервісу «стандарт» і ПЛ (плацкарт) з рівнем сервісу «економ», вартість проїзду залежить від типу місць у вагонах і рівня комфорту/сервісу.
Рекомендований перелік послуг, який може надаватися в потягах, формується на основі їх класифікації і залежить від рівня комфорту/сервісу.
Як зазначають у відомстві, до переваг класифікації належить: цілковита відповідність з класифікацією Європейського Союзу; відповідність українських та англомовних назв і абревіатур; лаконічність; зрозумілість для споживача; лінгвістична і семантична відповідність і зрозумілість для споживачів з України та ЄС; відповідність цілям ринкового позиціонування; успадкування існуючої в Україні класифікації; відповідність існуючій і перспективній тарифній політиці.
Довідка УНІАН. Зараз в Україні потяги класифікуються як швидкі пасажирські, прискорені пасажирські, звичайні пасажирські. Потяги можуть бути фірмовими, підвищеного комфорту.
Відновлення залізничного сполучення: коли та за яких умов поїдуть пасажирські потяги
Уже зовсім скоро залізниця планує відновити пасажирські перевезення.
У Міністерстві охорони здоров’я анонсували черговий етап ослаблення карантину в Україні. Невдовзі, зокрема, має відновити роботу залізничного транспорту.
Коли запустять залізничний транспорт
Залізничні пасажирські перевезення, згідно із заявою МОЗу, планується запустити з 1 червня – саме тоді почнеться 3-й етап послаблення карантину.
Водночас міністр інфраструктури Владислав Криклій зазначив, що залізничне сполучення в Україні буде відновлено раніше, ніж анонсував Кабінет міністрів – поїзди почнуть курсувати не з 1 червня, а вже цього тижня.
За його словами, запустять усі типи поїздів. Першими, зокрема, поїдуть приміські електрички, далі – поїзди далекого сполучення: швидкісні експреси та нічні поїзди. Вони курсуватимуть передусім на південь. Водночас в тих областях, де показники захворюваності цього не дозволятимуть, потяги ще не їздитимуть.
Також потяги поїдуть за кордон. Ними українці зможуть повертатися додому.
Умови допуску в потяги
Після відновлення залізничних перевезень слід дотримуватися протиепідемічних заходів. Так, під час посадки у вагон буде проводитися температурний скринінг.
Членів однієї сім’ї в купейних і плацкартних вагонах на сусідніх полицях, за словами Криклія, будуть розміщувати без обмежень. При цьому, вважає міністр, в одному купе можна буде їхати без масок. Однак, коли йдеться про приміські електрички, всі мають дотримуватися масочного режиму.
- Симптоми коронавірусу – як відрізнити від грипу чи застуди
- Коронавірус карта поширення на сьогодні (оновлюється)
- Коронавірус новини в Україні та світі – онлайн
- Антисептик своїми руками: прості рецепти, як зробити його вдома (відео)
- Лікування коронавірусу: які препарати використовують при COVID-19 в Україні та світі
В “Укрзалізниці” розповіли, які поїзди наразі курсують з України за кордон
За допомогою нового сайту в “Укрзалізниці” хочуть допомогти пасажирам підібрати найбільш вдалий або альтернативний маршрут додому чи за кордон.
Які міжнародні поїзди наразі курсують до України / фото УНІАН
“Укрзалізниця” створила спеціальний сайт, де можна дізнатися про всі пасажирські поїзди, які їдуть з України за кордон та зворотно, а також зручні стиковки з місцевими залізницями та аеропортами.
Посилання на новий сайт uz-vezemo.com/eu-schedule опубліковане в телеграм-каналі “Укрзалізниці”.
“За останні тижні “Укрзалізниця” спостерігає збалансування потоків пасажирів, що виїжджають залізницею за кордон та повертаються в Україну. Так, тільки протягом минулого тижня ми перевезли 30,8 тисяч пасажирів у міжнародному сполученні, з яких 15,5 тисяч поїхали з України, а 15,3 тисяч – повернулись. Попит на міжнародні маршрути також продовжує зростати: переважна більшість поїздів останніми тижнями курсують із завантаженістю 90% і вище”, – йдеться в повідомленні.
Про автора