Махмутова, проблемне навчання охоплює декілька етапів: усвідомлення проблемної ситуації, формулювання проблеми на основі аналізу ситуацій, вирішення проблеми, яке передбачає пропонування, зміну та перевірку гіпотез, перевірку рішення [5].
Тоді проблемна ситуація забезпечить піднесення емоційного стану учня, збудить його інтерес до нового, створить сприятливі умови для активізації пізнавальної діяльності. Постановка навчальної проблеми, її формування – важливий етап проблемного навчання.
Що таке проблемна ситуація? Ситуація, в якій учень зіткнувся з труднощами і потребує вирішення проблеми. Ситуація, яка виникає тільки на уроках «Основи здоров'я».
Проблемне навчання (Problem-Based Learning) – це метод навчання, в якому реальні складні проблеми використовуються як освітній інструмент.
В основі проблемного навчання лежить особистісно-діяльнісний підхід до організації процесу навчання.
Проблемний метод вимагає від учнів більшої самостійності, здатності до планування та критичного мислення. Саме це є однією з причин порівняно складної технології його реалізації. Структура …
Про автора