Заходимо в чек і внизу зліва натискаємо ” Скасувати операцію “.
"Відразу ж зателефонуйте на гарячу лінію 3700 і подайте заявку на повернення коштів. Повідомте номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції", – зазначають в міністерстві. Коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на карту.
Гроші за товар, оплачений платіжною карткою, можна повернути готівкою Нацбанк у листі від 12.10.2016 р. №57-0002/84778 нагадує, що гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору. Якщо ж такої можливості немає – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.
«Повернення» меню «Сервис»:
- Вхід в меню «Сервис» здійснюється кнопкою F4 і введенням логіна 1234.
- Вибираємо в меню рядок «Серв. повернення »
- Проводимо карту, вводимо суму, RRN.
- Термінал друкує чек «Заявка на повернення прийнятя».
◾ Для перезавантаження термінала одночасно натисніть "жовту" кнопку та клавішу "•" (точка). Після цього термінал подасть сигнал і перезавантажиться.
Виявивши помилку, платник негайно надсилає неналежному отримувачеві вимогу повернути суму переказу. У вимозі зазначає дату перерахування коштів, точну суму помилкового переказу, повні й точні банківські реквізити платника для повернення коштів, а також строк для виконання вимоги та відповідальність за його порушення.
«Повернення» меню «Старшого касира»: 1. Вхід в меню «Старшого касира» здійснюється кнопкою F4 і введенням логіна 2222. 2. Вибираємо в меню рядок «Повернення товару» 3. Проводимо карту, вводимо суму, RRN 4. Термінал завжди друкує чек «Заявка на повернення …
Про автора