Також лід це дзвінок потенційного клієнта, відповідь в чаті, мессенджері або на пошту. Визначити вартість залучення кожного ліда просто – потрібно поділити вартість всієї рекламної кампанії на сумарну кількість лидов.
Як знизити ціну ліда:
- зменшити ціну кліка в контекстній рекламі;
- працювати з ключами — прибирати нерелевантні та додавати відповідні, використовувати середньо- та низькочастотні ключі;
- тестувати різні варіанти рекламних оголошень;
- аналізувати відкладені конверсії;
- підвищувати конверсію сайту;
- покращувати продукт.
Лідогенерація (англ. Lead generation) — це маркетинговий процес, спрямований на виявлення та стимулювання інтересу людей до певного продукту з метою розвитку системи збуту. А ліди це і є потенційні клієнти, які проявили інтерес до продукту, заповнивши форму підписки.
Так для кожної виділеної групи ми можемо підготувати індивідуальні рекламні оголошення і потрапити в потреби кожного сегмента. А виходячи з цього, і підключати різні канали залучення, і будувати різні воронки продажів. Лід (lead) – людина, яку зацікавив ваш продукт, тобто потенційний клієнт, покупець.
Конверсія (від лат. conversio) — перетворення, обмін, заміна.
Визначення поняття “лід”. Особа, яка виявила бажання придбати ваш товар, називається лідом. Як це визначити: 1. підписка на розсилку вашої інформації; 2. надання своїх контактних даних …
Про автора