Як спрогнозувати кількість лідів

Авторadmin

Як спрогнозувати кількість лідів

Також лід це дзвінок потенційного клієнта, відповідь в чаті, мессенджері або на пошту. Визначити вартість залучення кожного ліда просто – потрібно поділити вартість всієї рекламної кампанії на сумарну кількість лидов.

Як знизити ціну ліда:

  1. зменшити ціну кліка в контекстній рекламі;
  2. працювати з ключами — прибирати нерелевантні та додавати відповідні, використовувати середньо- та низькочастотні ключі;
  3. тестувати різні варіанти рекламних оголошень;
  4. аналізувати відкладені конверсії;
  5. підвищувати конверсію сайту;
  6. покращувати продукт.

Лідогенерація (англ. Lead generation) — це маркетинговий процес, спрямований на виявлення та стимулювання інтересу людей до певного продукту з метою розвитку системи збуту. А ліди це і є потенційні клієнти, які проявили інтерес до продукту, заповнивши форму підписки.

Так для кожної виділеної групи ми можемо підготувати індивідуальні рекламні оголошення і потрапити в потреби кожного сегмента. А виходячи з цього, і підключати різні канали залучення, і будувати різні воронки продажів. Лід (lead) – людина, яку зацікавив ваш продукт, тобто потенційний клієнт, покупець.

Конверсія (від лат. conversio) — перетворення, обмін, заміна.





Визначення поняття “лід”. Особа, яка виявила бажання придбати ваш товар, називається лідом. Як це визначити: 1. підписка на розсилку вашої інформації; 2. надання своїх контактних даних …

Про автора

admin administrator