Як визначити скільки звуків у слові клас

Авторadmin

Як визначити скільки звуків у слові клас

ЗВУКО-БУКВЕНИЙ аналіз слова, фонетичний розбір слова

3. Визнач наголошений склад (в односкладових словах наголос не визначається).

4. Звуковий розбір в квадратних дужках , наприклад: [г а л’ а в и е н а]

6. Полічи кількість звуків і кількість букв.

7. Поясни невідповідність між кількістю звуків і букв, якщо вона не однакова.

Звуко-буквений аналіз слова сьогодні:

3 сього́дні

4 [с’ о г о д н’ і], [= • | – •́ | – = • ]

5 сьогодні («ес», «знак м’якшення», «о», «ге», «о», «де», «ен», «і»)

6 звуків 7, букв 8

7 знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [с’]), і пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [н’])

Звуко-буквений аналіз слова працюють:

3 працю́ють

5 працюють («пе», «ер», «а», «це», «ю», «ю», «те», «знак м’якшення»)

6 звуків 8, букв 8

7 знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [ц’]), буква ю після голосного звуку позначає два звуки (м’який звук [й], голосний звук [у]).

Звуко-буквений аналіз слова осінь:

3 о́сінь

5 осінь («о», «ес», «і», «ен», «знак м’якшення»)

6 звуків 4, букв 5

7 знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [н’]), і пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [с’])

Звуко-буквений аналіз слова глибінь:

3 глибі́нь

4 [г л и б´ і н’], [– – • | – – •́ = ]

5 глибінь («ге», «ел», «и», «бе», «і», «ен», «знак м’якшення»)

6 звуків 6, букв 7

7 знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який приголосний звук [н’]), і пом’якшує попередній звук (маємо пом’якшений твердий звук [б]).

Звуко-буквений аналіз слова падають:

3 па́дають

5 падають («пе», «а», «де», «а», «ю», «те», «знак м’якшення»)

6 звуків 7, букв 7

7 знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який приголосний звук [т’]), ю позначає два звуки (м’який звук [й], голосний звук [у]).

Звуко-буквений аналіз слова Україні:

3 Украї́ні

4 [у к р а й і н’ і], [ • | – – • | = •́ | = • ]

6 звуків 8, букв 7

7 буква ї завжди позначає два звуки: м’який приголосний звук [й] та голосний звук [і]

Звуко-буквений аналіз слова учень:

3 у́чень

5 учень («у», «ча», «е», «ен», «знак м’якшення»)

6 звуків 4, букв 5

7 знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [н’])

Звуко-буквений аналіз слова ластовинні:

3 ластови́нні

4 [л а с т о в и н’: і] [ — ●́ | — — ● | — ●́ | =: ● ]

5 ластовинні («ел», «а», «ес», «те», «о», «ве», «и», «ен», «ен», «і»)

6 звуків 9, букв 10

Звуко-буквений аналіз слова джміль:

2 джміль (односкладове слово)

3 джміль (в односкладовому слові наголос не позначаємо)

6 звуків 4, букв 6

7 дві букви позначають один звук [дж], знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [л‘])

Звуко-буквений аналіз слова пеньок:

4 [п е н’ о к] [— ● | = ●́ —]

6 звуків 5, букв 6

7 знак м’якшення не є звуком, він тільки пом’якшує попередній приголосний звук (маємо м’який звук [н’])

Звуко-буквений аналіз слова в’юн:

6 звуків 4, букв 3

7 після апострофа буква ю позначає два звуки [й], [у]

5 КЛАС

Фонетичний розбір слова

2. Визначити, скільки у слові складів і які з них відкриті, а які закриті.

3. Указати голосні звуки, дати їм характеристику (наголошені чи ненаголошені) та пояснити позначення на письмі.

Зразок письмового фонетичного розбору

Дідусь – [дʹіду́сʹ]; ді–дусь: 2 склади; І – відкр., ІІ – закр.

[і] – гол., ненагол., буква і;

[у] – гол., нагол., буква у;

[д’] – пригол., дзв., м’як., буква д;

[д] – пригол., дзв., тв., буква д;

[с’] – пригол., глух., м’як., букви с і ь.

Як визначити скільки звуків у слові клас

Дізнайтеся в цьому відео:

  • про особливості української абетки та як правильно записувати слова за алфавітом;
  • про розрізнення понять звуки та букви;
  • як визначити, коли я, ю, є позначає два звуки, а коли один;
  • як визначити, коли [д] і [ж] або [д] і [з] є одним звуком, а коли окремими;
  • як правильно робити звуковий запис слова;
  • як визначити кількість букв та кількість звуків у слові.

Основний навчальний план

Наступні матеріали ліцензовано на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства-Некомерційна-Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk). Ви можете використовувати їх лише повністю, не розділяючи на фрагменти. Не можна вилучати, завантажувати, змінювати, редагувати або використовувати будь-яким іншим способом окремі елементи (зображення, текст, графіку, музику тощо), адже це не потрапляє під дію ліцензії CC BY-NC-SA 4.0. Якщо ви бажаєте використати цей матеріал у своєму некомерційному проєкті, будь ласка, укажіть Pi-stacja UA та Katalyst Education як авторів. Ми не дозволяємо використовувати логотипи проєкту Pi-stacja чи каналу (наприклад, Pi-stacja UA) окремо від цього матеріалу. Правильне посилання: Pi-stacja UA/Katalyst Education (CC BY-NC-SA 4.0).

Натисніть на речення, щоб прокрутити відео до цього місця.

Список усіх авторів

Сценарій: Наталія Зубик

Озвучування: Олена Ярнова

Консультування: Анна Семчишина

Контроль якості: Ірина Лучин

Тизер: Наталія Зубик

Редагування тексту: Анна Семчишина

Монтаж: Микола Шатохін

Анімація: Микола Шатохін

Редагування звуку: Олена Ярнова, Микола Шатохін

Перелік матеріалів, використаних у фільмі:

Про автора

admin administrator