Як заряджати Радіокерований вертоліт від пульта

Авторadmin

Як заряджати Радіокерований вертоліт від пульта

Зміст:

Електромобілі: як заряджати, на скільки вистачить батареї та інші питання

Новина про те, що Велика Британія заборонить продаж нових бензинових та дизельних автомобілів з 2030 року, на ціле десятиліття раніше, ніж планувалося, викликала сотні запитань у стурбованих водіїв. Спробуємо відповісти на основні з них.

Як зарядити електрокар вдома?

Очевидна відповідь – увімкнути в розетку, але, на жаль, це не завжди так просто.

Якщо ви маєте можливість під’їхати до свого будинку і припаркуватися біля нього, тоді під’єднатися до домашньої електромережі буде нескладно.

Проблема в тому, що таким чином електрокар заряджається дуже повільно. Повна зарядка порожнього акумулятора займе багато часу, залежно від розміру акумулятора, звичайно. Чекати доведеться від восьми до 14 годин, але якщо машина велика, то й понад добу.

Ефективний варіант – встановити домашній пункт швидкої зарядки. У Британії уряд відшкодовує до 75% вартості встановлення (до 500 фунтів стерлінгів), хоча установка часто коштує близько тисячі фунтів стерлінгів.

За допомогою цього обладнання авто можна зарядити за 4-12 годин, знову ж таки залежно від розміру акумулятора.

Скільки коштуватиме зарядка електрокара вдома?

Саме в цьому питанні електричні транспортні засоби дійсно демонструють фінансові переваги у порівнянні з бензиновими та дизельними. Зарядити електрокар – значно дешевше, ніж заправити паливний бак.

Автор фото, Reuters

Вже за 10 років у Великій Британії не продаватимуть авто на бензинових і дизельних двигунах

Вартість залежатиме від типу автомобіля. Електрокари з маленькими акумуляторами – а відтак, меншим запасом ходу – будуть помітно дешевші, ніж ті, що мають великі акумулятори і можуть проїхати сотні кілометрів без підзарядки.

Вартість також залежатиме від тарифу на електроенергію. Більшість виробників рекомендує перейти на тариф Economy 7, який помітно менший вночі – коли зазвичай і заряджають електрокари.

Споживча організація Which підраховувала, що у середньому на зарядку електромобіля піде від 450 до 750 фунтів стерлінгів на рік.

Що робити, якщо у вас немає під’їзду до будинку?

Якщо стоянка розташована недалеко від будинку, можна провести кабель від нього, але переконайтеся, що люди не спотикатимуться через кабель.

Ви можете підключатися до загальної мережі або встановити домашній пункт швидкої зарядки.

Громадські пункти зарядки?

У Британії місцева влада встановлює пункти зарядки у багатьох місцях. Зверніть увагу на вуличні ліхтарі з блакитним світлом, вони матимуть штекери для підключення.

Нові моделі електрокарів обладнані програмами, які скерують вас до найближчої точки зарядки. Це зроблять і безліч вебсайтів та додатків, які можна собі встановити.

За даними електричної компанії EDF, у Великій Британії вже існує понад 30 тисяч зарядних станцій. Це вже більше, ніж АЗС. Лише 2019 року було додано близько 10 тисяч нових пунктів заряду.

Автор фото, Reuters

Їхня кількість буде швидко зростати. На днях уряд оголосив інвестиції у розмірі 1,3 млрд фунтів стерлінгів в інфраструктуру електромобілів, зокрема і в пункти зарядки по всій країні.

Громадські пункти зарядки досить прості у використанні, але існує низка різних операторів, і щоб скористатися їхніми послугами, вам доведеться зареєструватися.

Дехто стягує фіксовану щомісячну плату, інші – за обсяг послуг.

Як правило, для розблокування точки заряджання вам потрібно буде скористатися карткою або мобільним телефоном. Це дозволить підключити зарядний кабель від автомобіля до пункту зарядки.

Кілька виробників, зокрема Tesla, пропонують доступ до “суперзарядок”. Вони дозволяють отримати 80% заряду лише за 30 хвилин – за цей час можна сходити у туалет, та випити кави.

Раніше для власників Tesla вони були безкоштовними, тепер за користування мережею Supercharger платити доведеться майже всім.

Який запас ходу має електромобіль?

Звичайно, це залежить від типу автомобіля. Як правило, що дорожче авто, то на більшу відстань вистачає заряду.

Це, однак, залежить і від стилю керування автомобілем. Якщо ви їдете швидко, запас ходу буде меншим, ніж у переліку нижче. Обережним водіям вдається “вичавити” із електрокара якомога більше кілометрів.

Автор фото, Reuters

Нові пункти зарядки працюють цілодобово

Ось такий приблизно запас ходу мають різні моделі електромобілів.

Renault Zoe – 544 км

Hyundai IONIQ – 310 км

Nissan Leaf e+ – 384 км

Кіа е Ніро – 453 км

BMW i3 120Ah – 293 км

Tesla Model 3 SR+ – 409 км

Tesla Model 3 LR – 560 км

Jaguar I-Pace – 470 км

Honda e – 201 км

Vauxhall Corsa e- 336 км

(Джерело: британське товариство автовиробників і трейдерів SMMT)

Варто зазначити, що запас ходу електрокарів буде поступово збільшуватися з удосконаленням акумуляторів.

Як довго працює акумулятор?

Це залежить від того, як ви ним користуєтеся.

Більшість акумуляторів в електрокарах мають літієву основу, як і батарея у мобільному телефоні. Такі акумулятори з часом погіршуються. Це означає, що заряд він триматиме менше, відповідно зменшиться і пробіг автомобіля.

Виснажує ресурс акумулятора надмірне навантаження, коли його не відключають від мережі після повної зарядки, а також зарядження при неправильній напрузі.

Варто перевірити, чи пропонує виробник гарантію на акумулятор – багато хто робить це. Зазвичай вона від восьми до 10 років.

І доведеться таки розібратися з тим, як вони функціонують, адже придбати нове авто на бензиновому чи дизельному двигуні після 2030 року буде вже неможливо.

Хочете поділитися з нами своїми життєвими історіями? Напишіть про себе на адресу [email protected], і наші журналісти з вами зв’яжуться.

Хочете отримувати головні статті в месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram.

Відповіді на типові запитання про вертольоти

Справа в тому, що при зльоті на вертоліт діють різні сили, викликані як повітряними потоками, так і нерівностями поверхні. Щоб вертоліт не крениться і він не починав ковзати в одну зі сторін, потрібно здійснювати зліт більш швидко. При різкому відриві від землі вертоліт не встигає накренитися і вирівнюється в повітрі.

2. Як поводяться вертольоти в разі розрядки батареї при знаходженні в повітрі?

Чи існує якась система аварійної посадки?
Коли в акумуляторі залишається малий заряд, лопаті вертольота починають крутитися повільніше і іграшка сама по собі плавно знижується. Це оберігає від різкого падіння вертольотів з висоти.

3. Як запускати відразу декілька вертольотів, якщо в них підтримується ця функція?

Поставте на вертольотах різні режими, використовуючи перемикачі.

Увімкніть перший пульт і перший вертоліт. Вертоліт поставте на поверхню і рухайте важіль підйому вгору-вниз, поки гвинт не почнеться обертатися.

Закрийте ІК-передавач першого пульта рукою або одягом, щоб на нього не зреагував другий вертоліт.

Увімкніть другий пульт і другий вертоліт. Вертоліт поставте на поверхню і рухайте важіль підйому вгору-вниз, поки гвинт не почнеться обертатися.

Перестаємо закривати передавач, можна літати!

4. Як заряджати вертоліт?

Вертольоти з інфрачервоним пультом заряджаються від пульта і через USB-шнур, який йде в комплекті. Вертольоти з пультом радіоуправління заряджаються від мережі.

5. Як працює вертоліт?

Необхідні для польоту підйомна сила і тяга створюються одним або декількома несучими гвинтами (пропелерами), а обертаються вони завдяки роботі двигуна.

6. Яка швидкість польоту вертольота?

Це залежить від моделі: від 5 до 12 км / ч.

7. Чи можна в одному приміщенні запускати відразу дві ІК-моделі вертольота? Чи не буде пробем з керуванням?

Моделі на інфрачервоному пульті мають кілька каналів: їх можна запускати разом.

8. Чи можна запускати два радіокерованих вертольота разом?

9. Чим ІК-управління відрізняється від Р / У?

ІК володіє меншим радіусом дії. Для управління польотом необхідна пряма видимість між пультом і вертольотом. Сонячне світло може створювати перешкоди керуючому сигналу. У Р / У радіус дії більше, незначні перешкоди не заважають управлінню.

10. Що робити, якщо вертоліт зламався?

Якщо вертоліт не працює через виробничий брак і пройшло менше двох тижнів з моменту покупки – Ви можете його обміняти або здати в точку продажів.

Якщо вертоліт зламався через неправильну експлуатацію, його можна віддати в ремонт.

Можна спробувати усунути несправність самостійно. При цьому можуть знадобитися запчастини.

Деякі легко переборні несправності:

«Після падіння не крутиться хвостовий гвинт»

Ймовірно при падінні він занадто щільно сподівався на свою вісь і через виниклий тертя об площину моторчика не може обертатися. Досить підчепити його і на 1 міліметр підняти на осі, щоб під ним з’явився зазор.

«Після падіння перестав крутитися один з несучих гвинтів»

Як правило, причина в тому, що зрушила і вийшла із зачеплення одна з шестернею. Шестерню потрібно повернути на місце, а якщо ситуація буде повторюватися, то можна спробувати зафіксувати її супер клеєм. Також потрібно переконатися, що причиною не є люфт всій осі у вертикальній площині. Якщо це так – потрібно послабити гвинт кріплення наконечника осі, максимально підняти вісь, максимально надіти наконечник і затягнути фіксуючий гвинт. Люфт зникне.

«Вертоліт при зависанні описує кола навколо точки, де повинен зависнути»

Таке трапляється при ослабленні кріплення лопатей і появі в них значних люфтів. Досить акуратно підтягти лопаті (Але не перетягнути! Лопаті повинні обертатися в кріпленнях вільно). Також потрібно переконатися, що цілі виступи на наконечнику осі гвинта, що є віссю гойдання для кріплення верхнього гвинта. Якщо один з виступів зрізало – потрібно замінити наконечник.

«Замість зависання вертоліт тягне вперед (або наприклад назад)»

Порушений баланс вертольота. По-перше – переконайтеся, що хвостове оперення на місці. Воно сприймає навантаження від потоку повітря і якщо його зняти, вертоліт буде тягнути вперед. По-друге – спробуйте відновити баланс вертольота. Наприклад, на Gyro-601 для цього потрібно зняти кабіну, послабити кріплення акумулятора і його переміщенням вперед-назад домогтися положення, в якому баланс ідеальний. Перевіряти результат потрібно в безвітряну обстановці.

11. Що означає «трьохканальний»?

Канали управління відповідають за маневреність, можливості польоту:
1.крученіе навколо своєї осі вліво / вправо,
2.Рух вгору / вниз,
3.двіженіе вперед / назад.

12. Що таке гіроскоп?

Гіроскоп був винайдений ще на початку 19-го століття Йоганном Боненбергер, а відомий філософ і вчений Фуко вперше застосував його як прилад, що показує зміну напрямку Землі; він же і ввів в обіг цей термін.

Cам по собі гироскопический ефект не є чимось винайденим, він існує об’єктивно як закон фізики. Прикладом його дії є звичайний дитячий дзига, який крутиться навколо своєї осі і не падає, зберігаючи вертикальне положення. У точці опори дзиги об підлогу виникає сила, під дією якої вісь його обертання відхиляється від вертикалі, а відцентрова сила обертається маси перешкоджає зміні площини обертання і змушує дзига при русі зберігати задану орієнтацію в просторі.

Зараз гіроскопом називають пристрій, що дозволяє зберігати курсову стійкість тіла в просторі при його русі. У сучасній промисловості гіроскопи застосовують в приладах навігації для підтримки заданого курсу, при конструюванні справжніх вертольотів, літаків, космічних ракет і підводних човнів.

Яку перевагу дає гіроскоп в разі радіокерованого вертольота?

Під час польоту хвіст вертольота може почати заносити в будь-який бік (по ряду причин: рух повітря, непостійна навантаження на ротори, і т.д.). Гіроскоп реєструє це відхилення і дає сигнали гвинтовим моторам для протидії йому. Тому вертоліт і не розкручується навколо своєї осі, а тримає заданий напрямок. У нових радіокерованих вертольотах використовуються маленькі п’єзоелектричні датчики розміром в п’ять разів менше копійчаної монетки. Завдяки їм, польотом моделі легко управляти, він стає збалансований.

У чому відмінність іграшкових вертольотів без гіроскопа від вертольотів з гіроскопом.

Недорогі вертольоти без гіроскопа вже досить давно з’явилися на ринку. Любителі запускати радіокеровані моделі, а, тим більше, професіонали в цій галузі, знають, як непросто управляти цими маленькими Вертольотик. На відміну від справжніх вертольотів, вільно ширяють у небі, моделі заносить, крутить, а м’яка посадка спочатку тільки сниться.

Скільки новачків це відвернуло від радощів вільного пілотування! А дитина встигав пограти в цю іграшку всього кілька хвилин, після чого вертоліт втрачав управління, врізався в перешкоду або падав з великої висоти – і тут же ламався. Ясна річ: сльози, образа, розбудовуються і батьки, і пілот . Вертольоти з гіроскопом. завдяки стабільності польоту, дозволяють навчитися управляти ними без суєти і страху зламати іграшку. Ви повністю контролюєте процес, Ваша модель максимально слухняна.

13. Трохи про моделі вертольотів

Радіокеровані вертольоти на радіоуправлінні користуються особливим попитом не тільки у дітей і молоді, а й у дорослих.

  • конструкції,
  • технічним характеристикам,
  • двигуну,
  • розмірами.

Відповідно вони призначені для запуску в різних умовах. Міні вертольоти підходять для запуску в будь-яких приміщеннях – квартирах, офісах, заміських будинках. Є 2-х канальні міні вертольоти, які вчиняють руху вгору – вниз. вперед, і є 3-х канальні, які ще можуть рухатися вправо-вліво. Для управління ними використовується ІК порт, радіус дії в районі 10 метрів. Такі моделі безпечні для дітей, так як вони дуже легкі, використовувати на вулиці можна в безвітряну погоду. Продаються такі вертольоти повністю зібраними і готовими до роботи.

Середні за розміром радіокеровані вертольоти на радіоуправлінні, як правило мають 3-х і 4-х канальну систему радіоуправління, вертольоти побільше розміром і вище класом мають 6-ти канальний управління.

Під «каналами управління» мається на увазі управління якимось рухом радіокерованої моделі, наприклад політ вертольота вправо – вліво, або якийсь функцією моделі, наприклад «газ». Тобто один канал виконує одну функції. У процесі руху можуть бути задіяні кілька каналів. Радіо пульти до моделей бувають – двох, трьох, чотирьох, п’яти, шести канальні і т.д.

Моделі з 6-ти канальним керуванням (вони як правило більше розміру) більш просунуті технічно, що дозволяє їм здійснювати різноманітні маневрені руху в повітрі і фігури вищого пілотажу, їх управління досить чутливе до зміни. Але вони вимагають певних навичок пілотування, без підготовки управляти таким вертольотом буде проблематично.

Практично, будь-які радіокеровані вертольоти, можна запускати на вулиці в будь-який час року, але бажано в гарну безвітряну погоду.

Радіокеровані вертольоти можна розрізнити по конструкції гвинтів

  • Співвісні вертольоти. Наприклад, радіокеровані вертольоти з соосной конструкцією гвинтів – гвинти знаходяться один над одним і обертаються в протилежні сторони, за допомогою двох двигунів. Такі вертольоти легко управляються і добре підходять для початківців, а так само для любителів «спокійних польотів». Польоти вертольота вгору і вниз управляються ручкою газу, і чим більше газ, тим більше тяга. Польоти вліво і вправо, вперед назад здійснюється шляхом нахилу нижнього гвинта (тарілкою автомата). Розворот навколо своєї осі проводиться шляхом зміни швидкості обертання верхнього гвинта. Керований по радіо вертоліт може висіти на місці без рульового управління, так як балансир (це тяга з вантажами на кінцях розташована зверху вертольота) і верхній гвинт прагнуть завжди вирівняти вертоліт горизонтально без стороннього втручання.
  • Радіокеровані вертольоти класичної конструкції гвинтів. Один гвинт основний (зверху), інший на хвосте.Такіе моделі більш складні в управлінні і вимагають хорошого тренування. Літає такий радіокерований вертоліт вправо і вліво, вперед і назад шляхом нахилу основного гвинта. Вгору і вниз рухається шляхом зміни кута атаки (нахил лопатей гвинта) і швидкості обертання двигуна.

Радіокеровані моделі вертольотів бувають:

  • електричні
  • ДВС (Двигуном внутрішнього згоряння). Можете замовити на радіокеровані моделі вертольотів запчастини через наш сайт за вигідною ціною.

Переваги електричного двигуна – збільшення часу польоту, потужність, довговічність, простота конструкції, полегшена настройка. Від нього немає шуму, неприємного запаху, відсутня гар і масляні плями. Невеликі габарити дозволяють тренуватися в закритому приміщенні.

Керований по радіо вертоліт з ДВС (двигуном внутрішнього згоряння) досить складна модель. Для неї потрібно паливо, масло, свічки запалювання, пристрій для розігріву свічок. Налаштування двигуна у цій моделі вимагає спеціальних знань і навичок. Але управління такою моделлю викликає особливі відчуття.

Радіокеровані моделі вертольотів ще відрізняються по комплектності
У людей хто захоплюється цим хобі є різні переваги при виборі комплекту, хто любить сам планувати і збирати моделі, займати апгрейдом і вирішувати якою вона буде, хто віддає перевагу вже зібрану і налаштовану, що зарядити АКБ і можна було запускати.

Тому на ринку існують різні комплектації:

  • RTF – повністю зібрані і готові до польоту (радіокерована модель + радіоапаратура), вам треба тільки зарядити акумулятор.
  • KIT – набір деталей для зборки. Модель йде в розібраному вигляді і її потрібно повністю збирати і докуповувати необхідні частини.
  • ARF – майже готове до запуску (польоту). У такій комплектації радіокерованого вертольота буде не діставати якийсь частини, наприклад, двигуна, але сама модель буде зібрана.

14. Про частотах на яких працюють радіокеровані вертольоти

Якщо грати декількома радіокерованими вертольотами по близькості, які використовують одну частоту, наприклад 40MHz, то управління вертольотами на радіоуправлінні може заплутатися, пульт одного вертольота буде ловити інший радіокерований вертоліт. Щоб цього уникнути потрібно вибирати радіокеровані моделі на різних частотах, наприклад на 40MHz і 27MHz (часто однакові моделі мають різні частоти, але це не у всіх моделей), або використовувати радіокеровані вертольоти, що працюють на частоті 2.4 GHz, пульт таких вертольотів «запам’ятовує» свій гвинтокрил.

Навігація по публікаціям

Попередня Попередній запис: Як вибрати подарунок для юного вченого Наступна Наступний запис: Що потрібно знати про радіокеровані катери

попередні статті

Схожі статті

Як почати запускати радіокерований вертоліт

Завжди хотіли запускати радіокеровані вертольоти, але не знали, з чого почати? Читайте далі, щоб дізнатися.

Кроки

  1. 1 Почніть з трехканального вертольота. Ними легко керувати, деякі можна запускати в приміщенні. Зазвичай такі вертольоти дуже маленькі, так що краще не запускати їх зовні при сильному вітрі, інакше вони можуть зламатися або пошкодити чиєсь майно чи здоров`я.
  2. 2 У перший раз не відлітайте занадто далеко і постарайтеся скласти уявлення про довколишній місцевості. Перш ніж купити радіокерований вертоліт або машинку, переконайтеся, що можете використовувати частоту, що вона не створить перешкоди, і що на ній не будуть з`являтися перешкоди. Інакше ви втратите керування і вертоліт буде наданий сам собі (і, швидше за все, розіб`ється).
  3. 3 Краще не купуйте крихітні мікровертолети – їх хвостові двигуни швидко зношуються, а батарейок вистачає ненадовго.
  4. 4 Навчившись запускати двоканальний або трьохканальний вертоліт, можете купувати чотирьохканальний.
    • Якщо ви запускали тільки двоканальний, спробуйте спочатку трьохканальний.
  • Натискайте на важіль легенько, щоб не повернути занадто сильно.

Поради

  • Натискайте на кнопки управління легенько. Інакше вертоліт може занести не в ту сторону.
  • Не запускайте при сильному вітрі, особливо маленький вертоліт. Ви здивуєтеся, як сильно вітер може вплинути на політ.
  • Якщо на передавачі вертольота є перемикач швидкості, встановіть його на мінімум.

Попередження

  • Не ризикуйте. Якщо у вас великий, потужний вертоліт, запускайте його на середній відстані від себе, якщо у вас не дуже багато досвіду.
  • Чи не підлітав близько до людей. Ніколи не знаєш, що може трапитися, раптом хтось постраждає.
  • Користуйтеся тільки тієї зарядкою, яка входила в комплект або була офіційно рекомендована або надана виробником. Літій-полімерні батарейки дуже небезпечно заряджати неправильно.

Про автора

admin administrator