Яка націнка на квіти

Авторadmin

Яка націнка на квіти

Зміст:

Як відкрити квітковий магазин

У цій статті ми розповідаємо про те, що потрібно знати для відкриття квіткового магазину. Ви маєте знайти постачальників, орендувати приміщення, закупити обладнання, сформувати перелік послуг та врахувати інші не менш важливі аспекти. Детальніше — читайте далі.

Квітковий бізнес. З чого почати?

Для успішного входу в квітковий бізнес ви маєте банально любити квіти. І тільки після цього розмірковувати про те, чи вигідно відкривати квітковий магазин . Продаж квітів — це прибуткова справа, якщо вона вдало організована. Як правило, це стосується взагалі будь-якого бізнесу. Тож краще переконайтесь, що квіти — це саме те, що б ви могли із пристрастю продавати людям.

Які дозволи потрібні для відкриття квіткового магазину

Спершу необхідно зареєструвати ІП або ТОВ . Є сенс зареєструвати юрособу , якщо ви налаштовані на відкриття мережі квіткових магазинів. В іншому випадку вистачить відкрити ФОП. Спеціальних патентів, дозволів і ліцензій для відкриття квіткового магазину оформлювати не треба.

Які квіти продаються у квіткових магазинах

Асортимент квітів зазвичай складається зі свіжозрізаних . Від його якості та різноманіття залежить ваш успіх. Для початку оптимальним є асортимент з 10 позицій, згодом його можна збільшити. Розширення вибору часто є сезонним, коли в тренді певні види квітів. Базовими квітками для крамниці вважаються:

  • троянди;
  • тюльпани;
  • лілії;
  • півонії;
  • хризантеми;
  • гвоздики;
  • гербери;
  • в Україні зараз в особливому тренді букети з бавовни .

Аналізувати асортимент та визначати вподобання клієнтів вам допоможе створена для цього програма RemOnline . Інструменти системи допоможуть вам збільшити кількість продажів та без зайвих проблем керувати квітковим бізнесом.

Як знайти постачальників квітів

Ви можете закуповувати квіти в гуртовиків або ж в локальних теплицях. Обсяг закупівель залежить від свят та сезону. Піком попиту, наприклад, є 8 березня та 14 лютого, тому замовте достатньо квітів до цих дат заздалегідь.

Як вибирати постачальників

Є сенс мати кількох постійних, аби в разі відсутності товару в одного, ви могли звернутися до іншого. Виходити напряму на закордонного виробника доцільно, якщо ви плануєте імпортувати великі партії. Наприклад, в Нідерландах вирощують і продають несезонні квіти цілий рік, традиційно займаючі цю нішу в Європі.

Яка націнка на квіти забезпечить рентабельність

В середньому націнка на квіти становить 100–200%, ближче до свят вона може сягати й 300%. Все залежить від попередніх витрат на кожний вид квітів. Щоб квітковий бізнес швидше окупився, надавайте додаткові послуги, як формування букетів та доставка квітів.

Які послуги можна надавати

Окрім складання класичних букетів можна продавати так звані мікси. Це подарункові композиції , які створюють з квітів, солодощів, фруктів, алкогольних напоїв та інших подарунків.

Декорувати квітами інтер’єри та авто . Правда, для цього ви маєте найняти навченого фахівця.

Які ще ідеї є для продажу квітів? Сторінки в соцмережах , якщо ви помітили, рясніють фото дівчат з величезними букетами. Насправді не завжди ті букети належать тим, хто з ними фотографується. Так от додатковою опцією для вас може стати здача букетів в оренду .

Робіть доставку квітів вашим клієнтам. Для цього знадобиться водій з авто. Машину доведеться мінімально обладнати, аби квіти не псувались під час транспортування.

Чим ще торгувати у квітковому магазині? Ви можете окремо продавати м’які іграшки, цукерки, надувні кульки та інші подарунки, що можна дарувати разом із квітами .

Як вести облік у магазині квітів

Якщо ви хочете вести облік з першого дня роботи вашого магазину , то кращим рішенням стане програма для квіткового магазину RemOnline . Цей хмарний сервіс дозволить адмініструвати крамницю з будь-якого гаджета без прив’язки до місця. Завдяки RemOnline ви зможете провести автоматизацію квіткового бізнесу і скористатись наступними перевагами сервісу:

  • Деякі квіти та рослини є дуже вибагливими. Щоб завжди бути в курсі їх наявності та місця перебування, створіть у RemOnline окрему категорію для них та продавайте вчасно.
  • Налаштуйте мінімальні залишки для позицій магазину, аби програма завчасно попереджала вас про необхідність докупівлі певних квітів.

  • Призначайте флористів відповідальними за збирання букетів, а кур’єрів — за доставку. Вони отримуватимуть автоматичні сповіщення у застосунку RemOnline Замовлення.
  • Відстежуйте виконання замовлення за допомогою зміни його статусу та встановлюйте часові обмеження на виконання різних етапів замовлення. Це дозволить оптимізувати робочий процес та відстежувати активність співробітників.

  • Збирайте інформацію про ваших клієнтів, призначайте персональні бонуси та знижки.
  • Сповіщайте клієнтів про готовність замовлень та акції.
  • Отримуйте зворотній зв’язок та вдосконалюйте сервіс.

Робіть продажі, залишаючись в одному вікні браузера

  • Оформлюйте продажі та приймайте платежі.
  • Створюйте спеціальні пропозиції для певних товарів.
  • Підключайте фіскальні реєстратори та онлайн-каси, щоб торгівля ставала більш автоматизованою та відповідала вимогам законодавства.

Завдяки інтеграціям RemOnline з Rozetka та Prom.ua ви без проблем налагодите торгівлю квітами через ці майданчики.

  • Розраховуйтесь з постачальниками.
  • Відстежуйте витрати, контролюйте бюджет.
  • Аналізуйте фінансову звітність та прибуток за обрані періоди.
  • Оцінюйте показники маржинальності та змінюйте ціни.
  • Відслідковуйте сезонний попит на певні види квітів.
  • Аналізуйте прибуток та середній чек за співробітниками та локаціями.

Корисні функції RemOnline можна перелічувати доволі довго. Ми радимо вам зареєструватись та переконатись на власному досвіді, наскільки зручно вести бізнес за допомогою програми.

Як вибрати приміщення для торгівлі квітами

Приміщення краще знайти у місці, повз яке кожен день ходить багато людей. До таких належать торгівельні майданчики, ринки, околиці зупинок громадського транспорту та шлях до них. Місце має бути помітним для перехожих. Щоб правильно обрати точку торгівлі, радимо визначитись із тим:

  • яка площа потрібна для квіткового магазину , щоб вміщувалась вся продукція та лишалось місце для декількох відвідувачів;
  • чи робитимете ви склад у магазині або окремо;
  • чи будете ви облаштовувати місце для роботи флориста;
  • чи готові ви платити більше за оренду приміщення, аби мати змогу торгувати в людному місці;
  • як просувається торгівля ваших конкурентів на різних локаціях.

Загалом оптимальною є площа 8–10 м². З дизайном приміщення можете експериментувати, однак ваш квітковий магазин повинен мати гарний та охайний вигляд всередині й ззовні. Якщо ж ви займаєтесь продажем квітів виключно через інтернет, то розташування не має принципового значення. Правду кажучи, без фізичного магазину ви навряд матимете успіхи, тому що квіти — це той товар, який клієнти неодмінно бажають бачити вживу перед покупкою.

Яке обладнання необхідне для квіткового магазину

Жоден квітковий магазин не може працювати без холодильної камери. Для початку підійде й звичайний холодильник . Він потрібен для тривалішого зберігання свіжозрізаних квітів, які в іншому випадку швидко втратять привабливість. Крім того, ви можете виділити окреме приміщення, де створите мікроклімат для квітів за допомогою спліт-системи або кондиціонера .

Стелажі знадобляться для більш компактного розміщення продукції. Гарне освітлення — для презентабельного вигляду вітрини та товару. Стіл — для роботи флористів, бажано водостійкий, тому що на його поверхню потраплятиме багато вологи. Ну і звичайно ж вам будуть потрібні вазони для квітів, пакувальні та декоративні матеріали для оформлення букетів.

Як доглядати квіти в магазині: базові правила

У середньому термін зберігання свіжозрізаних квітів становить 20 діб. Тому враховуйте час доставки товару та строк його реалізації перед закупкою, аби встигнути продати квіти поки вони свіжі. Швидше зрозуміти, які обсяги замовлення є оптимальними та якими є вподобання клієнтів, допоможе програма для аналізу асортименту RemOnline . Цей сервіс збереже вам кошти на купівлі зайвого або нецікавого споживачу товару.

Ідеальними умовами для квітів буде сухе приміщення без протягів з температурою від +2 °C до +5 °C. Зберігання квітів у воді з пробіотиками та консервантами призведе до того, що у проточній воді вони швидко зів’януть. Постійних клієнтів навряд вдасться знайти з таким підходом. Краще збирати та продавати композиції з сухих квітів , ніж намагатися подовжити їхнє життя за допомогою хімікатів. Перед продажем поставте рослини у теплу воду температурою +40 °C на 1–2 години, — вони стануть свіжими та привабливими.

Скільки коштує відкрити квітковий магазин?

Важко сказати, який бюджет потрібний для відкриття квіткового магазину , тому що не існує універсального рішення. Вам треба самотужки прорахувати суму стартового капіталу, спираючись на образ вашого ідеального квіткового магазину та власні фінансові спроможності.

Можемо хіба що підказати вам, на чому можна заощадити на старті :

  • почніть з класичного асортименту з обмеженою кількістю екзотики;
  • закуповуйте середні за обсягом партії квітів;
  • безкоштовно спробуйте програму, яка неодмінно полегшить вам роботу;
  • візьміть деякі функції на себе: доставляйте квіти самотужки або ж частково виконуйте роботу флориста;
  • заощадьте на обладнанні та приміщенні.

Сподіваємось, що ці поради допоможуть вам започаткувати бізнес мрії. Складіть власний план, спираючись на наші рекомендації, та впевнено втілюйте його в життя і най у вас все вийде!

Квітковий бізнес: з чого почати, облаштування та асортимент магазину

Ви відчуваєте в собі підприємницьку жилку, але не знаєте, що продавати і з чого почати? А як ви ставитеся до квіткового бізнесу? Квіти — товар дуже затребуваний, а в свята — тим більше: в ці особливі дні націнка досягає 300% (чоловіків зараз кинуло в жар, але вони все-одно готові переплачувати, щоб порадувати своїх прекрасних половинок). Та й на оформлення інтер’єру немає необхідності викроювати кошти — сам товар створює чарівну атмосферу. Чим не підприємство для естетів?

Однак квітковий бізнес не такий простий, як здається на перший погляд. Але, відходячи від сумної теми, краще почати з життєствердною статистики: за оцінками експертів, ємність квіткового ринку в Україні складає більше 1, 2 мільярди доларів на рік.

Та й без різних статистик зрозуміло, варто лише раз зазирнути в квітковий павільйон, особливо в свята, що квіти є що ні на є найбільш ходовим товаром.

Однак в той же час і швидкопсувних. Тому замовляти першу, так і пару наступних партій потрібно в обмеженому обсязі — поки ви як слід не перейметеся цим бізнесом. Але давайте розглянемо все по порядку.

З чого варто почати квітковий бізнес

Розсудливі почнуть з того, що спробують почати свій квітковий бізнес з оренди місця на міському ринку або в безпосередній близькості від жвавих перехресть. Найкращим варіантом буде центр міста, в якому у великій кількості розташовуються офісні центри. Особливо актуально таке початок для тих, хто має невеликий досвід і ще менший стартовий капітал. І не варто забувати про численні чиновників, керівників відділів, директорів, яким теж «їсти хочеться»… Але не будемо заглиблюватися і просто розберемося, як почати квітковий бізнес.

Ви зібрали всі необхідні документи, провели реєстрацію свого ІП, знайшли підходяще місце — все, можна зайнятися своїм бажаним квітковим бізнесом! Підприємці віддають перевагу найменш ризикованої, але разом з тим малоприбутковому шляху — щоденної (або з інтервалом в два-три дні) закупівлею необхідної партії квітів в оптових перекупників. Але таким чином ви все-одно ризикуєте отримати неякісний товар (зламані стебла, пожухлі бутони), а розглядати окремо кожну квітку при відносно великих обсягах закупівлі, та ще й в упаковці — абсолютно немислима затія.

Та й зберігати квіти можна в перебігу декількох днів, тому якщо ви не вмієте відрізнити якісний товар від неякісного — вважайте, що витратили свої гроші даремно. З огляду на недовговічність квітів, підприємцю рекомендується обмежитися партією найбільш затребуваних квітів — троянд — і найстійкіших і невибагливих — гвоздик та хризантем. У день виручка такого намету становить близько 5000 гривень., А якщо місце вдале — то може доходити і до 10 тисяч. При такому розкладі, якщо кошти не стримують, відразу замахнемося на квітковий павільйон. Тут і асортимент ширше, і можливостей більше, і влаштований таким чином квітковий бізнес принесе більше прибутку. Залежно від місця розміщення квітковий салон щодня може виручити від однієї до двох тисяч доларів.

Щоб відкрити квітковий салон, потрібно площу не менше 50 м2, на яких можна розмістити торговий зал і маленький склад.

Так як умови зберігання для квітів критичні, на обладнанні не слід економити. Приміщення повинно кондиціонуватися, підтримуючи необхідну температуру, а також потрібно обзавестися гастрономічним холодильником для свіжозрізаних квітів (1500-2000 дол.).

Не забудьте про стелажі в торговому залі (починаючи від 100 дол. За шт.) І мінімальне офісне обладнання. Найкраще відразу продумати робоче місце для флориста (близько 500 дол.) І придбати спеціальні матеріали, навіть ту банальну упаковку, яка повинна бути різних видів і у великій кількості.

Той, хто займається квітковим бізнесом, навряд чи переоцінить роль флориста. Але знайти професіонала не так вже й просто — навчання на курсах флористів в Києві обійдеться в кілька тисяч доларів, так що якщо ви прийшли в квітковий бізнес за покликом серця, то найкращим варіантом буде пройти курси самому — і в оформленні букетів станете краще змислити, і зможете здійснювати контроль за якістю послуг.

Якщо дозволяє площа квіткового салону, то можете займатися продажем не тільки свіжозрізаних, але ще і квітів у горщиках, всілякої кераміки, добрив та іншого.

І, природно, наявність невеликого складу з оптимальним температурним режимом, який дасть можливість в рази продовжити термін життя товару, разом зі зростаючими оборотами дадуть можливість значно збільшити партії закупівель, а тому необхідність в послугах багатьох оптовиків відпадає — тепер можна самостійно виходити на виробника або того простіше — на місцеві тепличні господарства, і, само собою, на імпортерів.

Асортимент кольорів, як і ціноутворення, в квітковому салоні багато в чому відрізняється від наметового варіанта. В першу чергу, варто відразу відкинути найдешевші позиції.

З одного боку не може не радувати зростаюча платоспроможність середнього покупця, а з іншого — одночасно ростуть запити і вимогливість клієнтів. І конкурувати ваш бізнес буде вже не стільки за ціною, скільки за наданим сервісу.

Розширюйте асортимент послуг, що надаються

Щоб ваш квітковий бізнес давав вам більше, ви можете практикувати доставку букетів: так ви створите додаткові зручності для клієнтів, зможете співпрацювати з оформительскими компаніями, весільними салонами, надавати послуги з фітодизайну корпоративним клієнтам. Особливо враховуйте те, що квітковий бізнес — яскравий приклад бізнесу сезонного, і в низький сезон (в зимовий період, наприклад) супутні послуги допоможуть частково перекривати спад.

Так що підключайте ваша уява і почніть займатися пошуком фахівців, адже на цьому етапі саме вони є вагомою конкурентною перевагою. Тому крім зростаючої прибутку будьте готові до збільшення витрат в сторону фонду заробітної плати, окремим виділенню коштів на рекламу, витрат на відвідування різноманітних курсів та виставок — з метою постійної підтримки необхідного професійного рівня.

А ще потрібен час від часу вносити орендну плату, розмір якої в хорошому місці аж ніяк не маленький, а заодно непогано було б зайнятися внесенням базових вкладень в обробку салону.

Після всього цих нюансів не доводиться дивуватися тому, що, за словами підприємців підприємців, які володіють такими салонами, квітковий бізнес окупає себе не раніше, ніж через рік-півтора.

Але з метою страховки і зниження накладних витрат ви можете паралельно відкрити не одну точку торгівлі квітами. Причому не обов’язково відкривати квітковий павільйон або салон, можна все ті ж торгові намети, з яких і починався бізнес. Таким шляхом можна перекрити різні торгові ніші.

А в тому випадку, якщо ви птах високого польоту з барбароссовскімі планами — сміливо купуйте земельну ділянку і ведіть свій квітковий бізнес з розмахом, разом з цим вирощуйте квіти в тепличних умовах. З одного тільки сотки можна зібрати більше тисячі гладіолусів або тюльпанів за рік. Було б бажання… І гроші.

Але ж почати можна зі скромною намети і денного запасу товару.

Як відкрити свій магазин квітів

Квітковий бізнес передбачає три види точок роздрібного продажу товару:

Квітковий магазин і павільйон

Кількість продажів коливається в залежності від числа святкових днів і сезону. З лютого обсяги реалізації починають рости, досягаючи свого піку до 8 Березня. З цієї причини експерти рекомендують починати бізнес раніше, в грудні, щоб потрапити в новорічні свята і до Всесвітнього жіночого дня підійти вже з клієнтською базою. Зрізання (свіжі квіти) в структурі продажів займає 60%. Решта 40% припадають на відділ вазонних рослин і кераміки. А навесні можна ввести в асортимент насіння рослин і посадковий матеріал.

Квітковий павільйон можна розмістити поруч з дорогою, недалеко від зупинок громадського транспорту. Магазин вигідніше розташовувати в місцях з високою прохідністю, вибирати місце, наближене до житлових будинків, офісних центрів, і з зручною парковці. 20 м2 цілком достатньо для магазину квітів, але тоді холодильник для зберігання зрізання потрібно встановити безпосередньо в торговому залі. Якщо приміщення займає 50 м2, то можливе створення підсобних приміщень. Тоді самому залу виділяється 30 м2, 5-10 м2 для холодильної камери, а решту місця піде для невеликого складу супутньої продукції.

Облаштування квіткового магазину

У магазин площею 50 м2 потрібен холодильник об’ємом 8-9 м3 (вартістю близько 100 тис. гривень) і агрегат, що охолоджує повітря (коштує 80 тис. гривень). Можна зробити холодильну камеру з наявного приміщення: ізолювати і обшити спеціальними панелями. Такий хід дасть можливість заощадити приблизно 45% средств. Альтернатіва — звичайний кондиціонер (починаючи від 30 тис. гривень). У залі він повинен підтримувати температуру повітря в 9-10 ° C, але в такому випадку ви ставите на чашу ваг здоров’я персоналу.

Для вазонних рослин потрібно закупити стелажі. Два-три стелажі загальною вартістю 2-3 тис. гривень можна розташувати на 30 м2. Ще подбайте про столі для оформлення букетів (вартість 15-25 тис. гривень), приблизно 20 вазонах для зрізання і готових букетів (від 5 до 150 гривень. За шт.), Касовому апараті (близько 15 тис. гривень), парі відер для води і різних інструментах (ножицях, секатор, ножах для квітів).

Ще в невеликому павільйоні слід подбати про двох продавців-оформлювач, які мають уявлення про збереження квітів про складання нескладних букетів. Як правило, їх заробітну плату становлять оклад і відсоток з продажів. Квіткового магазину потрібні водій зі своїм авто і бухгалтер. Добре, якщо і той і інший працюють за сумісництвом, і отримують по 5-6 тис. гривень

Якщо магазин розташовується не в центральній частині, а десь на околиці, то він потребує реклами в міських масштабах. Основні способи залучення клієнтури в невеликий квітковий магазин: вдале розташування, видна вивіска, інформація в телефонних довідкових службах і інтернеті.

Висока націнка в магазинах робиться на свіжі квіти — починаючи від 40% і досягаючи 150%. Інші товари ростуть в ціні менше: кімнатні рослини — на 50%, кераміка — на 30%. Щоб квітковий магазин працював в нуль, він потребує семи клієнтів за день. У перший рік можна очікувати відвідуваність в 10-15 чоловік за один день. Якщо місячні обороти складають менше 180-200 тис. гривень, то такий квітковий бізнес не має сенсу, але при хорошому розвитку справи початковий капітал можна отримати назад через сім місяців, при більш несприятливому — через рік.

Квітковий бізнес в салоні

Магазин квітів може вирости в салон, який пропонує послуги флористичного дизайну. З цією метою співробітники повинні бути навченими флористики. Експерти радять московські курси або курси за кордоном (Німеччина, Японія, Швейцарія). Тривалість навчання варіюється від декількох днів до трьох років, їх вартість — від 15 тис. Дол. До 150 тис. Дол. Для підтримки рівня необхідним стане відвідування мінімум тричі на рік виставок, семінарів і майстер-класів. Найчастіше вони проходять в столиці, вартість навчання становить близько 1, 5 гривень. в день. Після пропозиції вашим салоном нових послуг прибуток може збільшитися в три рази.

Великим салонам, центрам дизайну і флористики потрібна активна реклама: промоакції, зовнішня реклама, роздача флаєрів, фірмова поліграфія. Ця ніша витрат повинна віднімати 10% від обороту.

Товар в квітковому бізнесі

Закуповувати продукцію за кордоном, не маючи посередників, не вигідно. ви заощадите 1-2 рубля на квітці, а часу втратите неміряно. Вигідно так працювати безпосередньо в тому випадку, коли ви володієте мінімум п’ятьма квітковими магазинами.

Оптові постачальники співпрацюють з місцевими або із зарубіжними (Еквадор, Голландія, Колумбія, Ізраїль) виробниками. Наші квіти потрапляють в магазини на 2-3 день після зрізання, а закордонний товар доходить в кращому випадку через 10 днів після зрізання. Але місцеві постачальники серйозно поступаються зарубіжним в багатстві асортименту — в основному вони можуть запропонувати троянди (10-15 сортів), іриси, лілії, тюльпани, гіацинти. Вибір закордонних фірм, що займаються постачанням квітів, в рази багатше: понад 50 видів продукції. За вартістю місцеві і імпортні квіти практично однакові.

Про автора

admin administrator