Яке кохання у Майстра і Маргарити

Авторadmin

Яке кохання у Майстра і Маргарити

“Творчість і кохання в романні Булгакова “Майстер і Маргарита”

Маргарита з’являється в романі Булгакова несподівано, немов гроза весною. Про свою першу зустріч Майстер згадує такими словами:

“Вона несла в руках бридкі, тривожні жовті квіти. Біс його знає, як їх називають, але вони перші чомусь з’являються в Москві. Квіти дуже чітко виглядали на чорному її весняному пальті. Вона несла жовті квіти! Недобрий колір. Тверською йшли тисячі людей, але побачила вона лише мене одного і подивилася не те що бентежно, а якось навіть болісно. І мене вразила не так її врода, як надзвичайна, ніким не бачена самотність

З цієї миті вже неможливо залишатися стороннім спостерігачем, образ Маргарити настільки захоплює, настільки зачаровує, що затамувавши подих хочеться не втратити її із виду. Так само і Майстер не зміг пройти мимо і пішов слідом за Маргаритою. Він не знав, як завести з нею розмову, що їй сказати, як зробити так, щоб вона залишилась поряд з ним, не зникла назавжди. Але вона першою почала говорити і спитала, чи подобаються йому жовті квіти. На що він відповів, що не подобаються. Але незважаючи на це, саме жовті квіти, як вогник, як маячок, помогли звернути увагу друг на друга. Зустрілися дві самотності,

яким було суджено об’єднатися навіки. Маргарита пояснила Майстру, що вона навмисно взяла з собою ці квіти, бо це була остання надія на те, щоб він знайшов її.”Ми розмовляли так, наче були знайомі сто років… Невдовзі вона стала моєю таємною дружиною. Вона приходила щоденно, я чекав на неї з самого ранку – сідав до вікна і слухав, чи не стукне хвіртка… Ми знали, що це доля зіштовхнула нас на розі Тверської та того провулка і що створені ми одне для одного навіки…”

Вона стала для Майстра не тільки його коханням, втіхою його самотнього серця, вона стала для нього найвірнішою Музою. Кожну вільну хвилину вона допомагала йому в роботі над романом: перечитувала вже написане, підганяла з написанням нових сторінок, передрікала коханому славу. Це вона назвала його Майстром і пошила йому шапочку. Коли Майстер закінчив роман і його розкритикували на сторінках газет, він був у відчаї, і тільки кохана підтримувала і вірила у його талант. Адже цей роман був і її радістю і болем. І коли Майстер кинув рукопис у вогонь, вона не замислюючись кинулась витягати його з вогню голими руками. Віддавши свою душу роману Майстер після невдачі втрачає частку своєї душі, він починає божеволіти. “Я зненавидів цей роман, і я боюся. Я хворий. Мені страшно…” – казав Майстер. Вона відповіла: “Боже, який ти хворий. Але я порятую тебе, порятую…”

Вранці не заставши Майстра дома, Маргарита віддає усі сили на те, щоб врятувати кохану людину і їхнє кохання. Вона стала для нього найвірнішою подругою, яку подарувало йому провидіння, їх союз був з’єднаний на небесах і ні що не могло їх розлучити. Заради коханого Маргарита готова пройти усі випробування. З честю витримує у ролі королеви на балу у сатани. Усі думки, усі пориви тільки для свого коханого, навіть у Воланда вона нічого для себе не просить, тільки повернути їй Майстра. І Майстру, який був дуже хворим і розбитим необхідна була тільки Маргарита і ще спокій.

Дуже глибокою у романі є така думка: рукописи не горять. Адже рукопис Майстра, яку він кинув у вогонь, прочитав Ієшуа і послав свого вірного Левія до Воланда з проханням забрати закоханих до себе та подарувати їм довгоочікуваний спокій.

“Слухай безгоміння, – говорила Маргарита Майстрові, і пісок шурхотів під її босими ногами, – слухай і втішайся тим, чого тобі не давали в житті, – тишею. Дивись, он попереду твій вічний дім… Я вже бачу венеційське вікно і завитий виноград, він піднісся до самого даху. Ось твій дім, твій вічний дім”.

Таке кохання, яке було у Майстра та Маргарити, не може залишити нікого байдужим. Вони заслуговують навіть уваги небес, бо вони дихають, живуть, страждають тільки заради другого. Роман “Майстер і Маргарита” – це прекрасна, глибинна історія кохання у світовій літературі.

Схожі твори:

  1. Творчість і кохання в романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” Теми творчості і кохання в романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” досить тісно переплітаються. Ознаки цього з’являються в першій частині роману, коли Майстер знайомиться з Маргаритою і тим самим робить найголовніший внесок в успіх своєї творчості. Любовні стосунки між двома головними героями були наповнені не тільки пристрастю, але і великою.
  2. Творчість і кохання в романі М. Булгакова “Майстер та Маргарита” Кохання, милосердя, прощення, творчість – це загальнолюдські поняття, які являються складниками моральності будь-якої людини, будь-якої світової релігії. На цих принципах і базується твір Михайла Булгакова “Майстер та Маргарита”. Цей роман є в деякій мірі автобіографічним, побутує думка, що Майстер – двійник самого письменника. Двійник, але не копія. Кохання між Майстром.
  3. Рятівна сила кохання в романі “Майстер і Маргарита” М. Булгакова М. Булгаков вважав, що життя – це любов і ненависть, відвага й азарт, уміння цінувати красу і доброту. Але любов… вона насамперед. Булгаков писав героїню свого роману з Олени Сергіївни – коханої жінки, яка була його дружиною. Незабаром після їхнього знайомства вона прийняла на свої плечі, можливо, більшу частину його.
  4. Безсмертя і сила кохання у романі М. Булгакова “Майстер і Маргарита” Маргарита у романі Булгакова… стала Прекрасним, узагальненим та поетичним Образом Жінки, яка Кохає. Цей образ Постає понад шаром сатиричної Повсякденності втіленням живої, Гарячої любові… Л. Яновська Дафніс і Хлоя, князь Ігор і Ярославна, Ромео і Джульєтта… Скільки історій кохання, справжніх і вигаданих, описано у світовій літературі! Та їм не поступається.
  5. Майстру даровано спокій (за романом М. Булгакова “Майстер і Маргарита”) Роман “Майстер і Маргарита” М. Булгаков почав писати у 1928 році. Доведений до 15-го розділу, у 1930-му році роман було знищено автором, а у 1932 році він був розпочатий знову. У цьому романі описується життя людей 20-30-х років XX ст. Паралельно з цим описом автор розповідає історію про Понтія Пілата.
  6. Трагізм долі митця (майстра). Утвердження сили творчості й кохання в долі героїв роману Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” УСІ УРОКИ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ 11 клас І семестр ІЗ ЛІТЕРАТУРИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ. УРОК № 19 Тема. Трагізм долі митця (майстра). Утвердження сили творчості й кохання в долі героїв роману Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” Мета: допомогти учням усвідомити трагізм долі митця, силу мистецтва й кохання у творі; розвивати.
  7. “Образ Маргарити” за романом М. Булгакова “Майстер і Маргарита” “Вона несла в руках огидні, тривожні жовті квіти”. Таким несподіваним чином починається знайомство читача з головною, ключовою героїнею роману М. Булгакова “Майстер і Маргарита”. Немов для контрасту з її красою ці перші весняні квіти показані каліцтвом. У всякому разі, саме такими їх побачив Майстер. Волею автора ми дізнаємося Маргариту саме.
  8. Світ без рум’ян і гриму у романі М. А. Булгакова “Майстер і Маргарита” У 30-ті роки Михайло Булгаков працює над значним твором – романом “Майстер і Маргарита”. Цей роман приніс автору посмертну світову славу. Цей твір став гідним продовженням тих традицій російської літератури, які стверджували пряме поєднання гротеску, фантастики, ірреального з реальним у єдиному потоці розповіді. Роман став унікальним людським документом тієї епохи.
  9. Світ без рум’ян і гриму у романі М. А. Булгакова Майстер і Маргарита МИХАЙЛО БУЛГАКОВ ТВОРИ З ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ МИХАЙЛО БУЛГАКОВ Світ без рум’ян і гриму у романі М. А. Булгакова “Майстер і Маргарита” У 30-ті роки Михайло Булгаков працює над значним твором – романом “Майстер і Маргарита”. Цей роман приніс автору посмертну світову славу. Цей твір став гідним продовженням тих традицій російської літератури, які.
  10. “Кохання в романі “Майстер і Маргарита” Кохання було і залишається актуальною у творах практично всіх письменників російської літератури. Звісно, не є винятком з цього правила і Михайло Булгаков з його видатним творінням “Майстер і Маргарита”. Тема кохання в його творі розглянута, і вона заслуговує ретельного вивчення численними читачами даного твору. Зацікавився цією темою кохання у творі.
  11. Тема добра і зла в романі Булгакова “Майстер і Маргарита” Основою творчості Михайла Панасовича Булгакова був гуманізм. Письменник не сприймав ту літературу, яка підносила страждання абстрактних, нереальних героїв, проходячи повз правду життя. Тому в своєму останньому романі “Майстер і Маргарита” він завуальовано показав віддалену надію на те, що зло буде покаране, а добро переможе. Тема боротьби добра і зла –.
  12. Роман М. Булгакова “Майстер і Маргарита” Також можна помітити, що саме трояндами оточена Маргарита на Великому балу у Сатани (роман М. Булгакова ” Майстер і Маргарита “): “Кровавая мантия сменилась другою – густой, прозрачной, розоватой, и у Маргариты закружилась голова от розового масла.” “Маргарита и не помнит, кто сшил ей из лепестков бледной розы туфли, и.
  13. Коротка характеристика добутку Майстер і Маргарита Булгакова М. А “Майстер і Маргарита” – роман, що втілив міркування М. А. Булгакова про сучасність і вічність людини й миру, художника й влади, – роман, у якому дивним образом переплітаються їдка сатира, тонкий психологічний аналіз і філософське узагальнення. “Майстер і Маргарита”, як і більшість творів Булгакова, – у першу чергу роман про.
  14. Вічна боротьба добра в романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” Вічна боротьба добра в романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” Прояви сил зла в романі дуже схожі. Воланд з’являється в “дорогому костюмі, у закордонних, в колір костюма, туфлях. Навіть обличчя в нього було дуже дивне: “Праве око чорний, лівий зелений. Брови чорні, але одна вища за другу “. В образі.
  15. Що в світ і людину відкрив мені роман М. А. Булгакова “Майстер і Маргарита”? Михайло Булгаков – письменник з незвичайною долею: основна частина його творів стала відома світові лише через чверть століття після смерті художника. А головна праця всього його життя – роман “Майстер і Маргарита” – приніс письменнику світову славу. У романі “Майстер і Маргарита” Булгаков зачіпає багато проблем побуту та буття, нагадує.
  16. Вічна боротьба добра і зла в романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” Боротьба добра і зла – центральна тема у романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита”. У творі дні далекого минулого дуже тісно пов’язані з днями тогочасної Москви. Прояви сил зла у романі дуже схожі. Воланд з’являється в “дорогом сером костюме, в заграничных, в цвет костюма, туфлях”. Навіть обличчя у нього було.
  17. Вічна боротьба добра і зла у романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита” Боротьба добра і зла – центральна тема у романі Михайла Булгакова “Майстер і Маргарита”. У творі дні далекого минулого дуже тісно пов’язані з днями тогочасної Москви. Прояви сил зла у романі дуже схожі. Воланд з’являється в “дорогом сером костюме, в заграничных, в цвет костюма, туфлях”. Навіть обличчя у нього було.
  18. Дійсна й удавана свобода (за романом М. Булгакова “Майстер і Маргарита”) У критиці існує багато припущень щодо того, що є основою роману “Майстер і Маргарита” М. Булгакова, яка ідея домінує в цьому шедеврі. Деякі вважають, що це боротьба добра і зла, світла і пітьми, інші пишуть про віру і безвір’я, істину і справедливість, треті стверджують, що це роман про любов і.
  19. Проблеми творчості й творчої особистості в романі М. А. Булгакова “Майстер і Маргарита” Роман М. А. Булгакова “Майстер і Маргарита” до деякої міри автобиографичен, оскільки Майстер – двійник Булгакова. Ні, це не тінь автора, не його копія, це – жива особа. Він одночасно схожий і не схожий на свого творця. Але як би там не було, саме Майстрові автор віддав свої заповітні образи.
  20. Відповіді до теми: роман М. Булгакова “Майстер і Маргарита” Якою зображена Москва 30-х років у романі Булгакова? Зображуючи Москву 30-х років, письменник дає зрозуміти читачу, що люди обплутані тут ланцюгами всіляких інструкцій, постанов і догм. Так, службов­ці Управління виловиш змушені співати в хорі, а літературні критики “говорять зовсім не те, що хочуть сказати”. Усі вони – жителі “поганої квартири”.

✅Історія кохання Майстра і Маргарити

Роман Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита» був по-своєму унікальний. Йому не було, і немає рівних, тому цей твір досі продовжує вражати читачів і критиків. У романі стикаються три сюжетні лінії.

Одна з них є історичною і оповідає про час, в якому жив великий прокуратор Понтій Пілат. Друга пов’язана з сатиричними витівками Воланда і його свити. І остання лінія є ліричною. Вона зачіпає переживання Майстра і самовіддану любов Маргарити.

Багато критиків вважають, що Майстер повторює життя автора, оскільки М. А. Булгаков за освітою був також істориком і колись працював в музеї.

Його рукописи також відкидали і не допускали до друку. У романі Майстер написав геніальний твір про останні дні Ієшуа Га-Ноцрі, але його роботу не просто відмовилися друкувати, а й піддали жорсткій критиці.

Після цього Майстер спалив свій роман, втратив віру в себе і серйозно захворів. Деякий час він провів у психіатричній лікарні, де познайомився з невдалим поетом Іваном Бездомним.

До сімейних радощів цей герой був байдужий. Він навіть не міг пригадати ім’я своєї колишньої дружини. Але все змінилося, коли він зустрів Маргариту. Попри те, що вона була заміжня, ця молода, красива і забезпечена москвичка всім серцем полюбила талановитого письменника і його книгу. Вона стала не просто коханою Майстра, але його надійною і вірною помічницею.

Однак відносини цієї пари не були простими. Їм судилося пройти через багато випробувань. Про це їх попереджали навіть «жовті квіти», які були у Маргарити в руках у їх першу зустріч.

Якщо Майстер є уособленням творчості в романі, то Маргарита – уособленням любові.

Заради коханого і успіху його творчості, вона спочатку залишила свого законного чоловіка, а потім продала душу дияволу. З Воландом її познайомив Азазелло. Він же приготував для неї крем, використовуючи який, вона перетворювалася в невидиму відьму і літала по ночах.

Але у справжнього кохання перешкод не буває. У вигляді відьми вона помстилася критику Латунському, який звів наклеп на уривок роману Майстра, а потім прийняла пропозицію Воланда бути королевою на шабаші Сатани.

Вона гідно перенесла всі випробування заради зустрічі з майстром. За це Воланд знову їх возз’єднав і повернув майстру копію його роботи, додавши при цьому, що «рукописи не горять». Помітивши, що закоханих оточують жалюгідні, лицемірні і нікчемні люди, Воланд вирішив взяти їх у свою свиту.

Заради своєї любові майстер і Маргарита погодилися відректися від земного життя і перенестися в інший вимір, де майстер міг продовжувати творити. Таким чином, вони увічнили свою любов, яка згодом стала ідеалом для багатьох людей, що живуть на землі.

Про автора

admin administrator