Типовими місцями розташування цього формату на веб сторінці є: вгорі чи знизу екрану або іноді посеред веб-сторінки. Застарілі назви горизонтальниго формату та їх розміри: half page (900×450 або 1800×900), Billboard (970×250), смартфон банер (300×50, 320×50).
Ефективний банер має містити: якісне фонове зображення чи відео чіткий лаконічний текст та активний СТА логотип компанії та інші елементи бренду (за потреби)
Як створити банер YouTube
- Відкрийте нову сторінку Безкоштовно зареєструйтеся в Canva за допомогою облікового запису Facebook або Google. …
- Знайдіть потрібний шаблон …
- Експериментуйте з функціями …
- Налаштуйте свій банер …
- Опублікуйте на своєму каналі
Банер – це рекламна чи інша інформація, надрукована на баннерном полотні (тканини) за допомогою широкоформатного принтера. Банер зручний у використанні завдяки тому, що його можливо розмістити в будь-якому місці. Існують наступні види рекламних банерів: банер литий (Frontlit).
Банерна тканина – один з найбільш недорогих рекламних носіїв. Найкраще він підходить для оповіщення про тимчасові заходи: виставки, акції, розпродажі, новинку кінопрокату, відкриття магазину тощо.
Це оголошення, які виглядають як рекламні блоки у форматі «зображення + текст». Замість картинки також можуть використовуватися відеовставки або анімація. І в них обов'язково укладені гіперпосилання, що ведуть користувачів на сайт. Основне завдання рекламних банерів — збільшити впізнаваність бренду.
Можна виділити три основні форми банерних мереж: 1. спеціальні служби обміну банерів (Banner Exchange Services)забезпечують показ рекламних оголошень замість публікацій на сторінках рекламованого ресурсу інших банерів. Ви можете налаштувати: 1.1. показувати рекламу …
Про автора