Протокол – організаційно-розпорядчий документ, який фіксує хід обговорення питань і рішення, ухвалені на з'їздах, конференціях, зборах, нарадах, засіданнях будь-яких колегіальних органів.
Протокол — це один з найпоширеніших документів колегіальних органів. У ньому фіксують хід і результати проведення зборів, конференцій, засідань, нарад. У протоколах відбуваються всі виступи з питань, що розглядаються, і рішення, ухвалені в результаті обговорення проблем.
Форми протоколів За обсягом фіксованих даних протоколи поділяють на стислі, повні та стенографічні. Форму протоколу обирають з огляду на вид засідання й статус колегіального органу.
У протоколах фіксується інформація про хід ведення засідань дорадчими органами, зборами тощо. Протокол складається на підставі записів, зроблених безпосередньо під час засідань, поданих текстів та тез доповідей і виступів, довідок, проектів рішень тощо. Протоколи можуть складатися в повній або стислій формі.
протокол
ВІДМІНОК | ОДНИНА | МНОЖИНА |
---|---|---|
Називний | протокол | протоколи |
Родовий | протоколу | протоколів |
Давальний | протоколові, протоколу | протоколам |
Знахідний | протокол | протоколи |
Протокол складається на підставі записів (стенограм чи фонограм), зроблених безпосередньо під час наради, та документів, підготовлених заздалегідь ― текстів виступів, проектів розпорядчих документів, довідок, звітів, оглядів, порядку денного, списку запрошених тощо.
Протокол має такі реквізити: Назву виду документа, яку пишуть посередині рядка;Порядковий номер протоколу;Назва зборів, конференції, засідання, наради із зазначенням їх характеру (загальні збори, виробнича нарада, розширена нарада);Назва установи, підприємства чи …
Про автора