Що робить стиліст одягу

Авторadmin

Що робить стиліст одягу

Хто такий fashion-стиліст, як стати fashion-стилістом

Стиль акторів, музикантів, моделей, політиків, які дивляться на нас із екранів та сторінок журналів – точно вивірено. Навіть екстравагантні та зухвалі образи завжди виглядають ідеально. Щоправда, їх зовнішній вигляд – це робота команди професіоналів. Fashion-стилісти грають одну з головних ролей у хвилі замилування або скандалу, який зірки створюють на червоних доріжках. Давайте розберемося в професії fashion-стиліста: чи він так далекий від нас, як може здатися на перший погляд?

Професія fashion-стиліста: хто він і що робить

Fashion-стилісти створюють зовнішній образ людини: починаючи від одягу та взуття, закінчуючи аксесуарами, макіяжем та стрижкою. Вони підкажуть, як комбінувати принти та матеріали, який образ доречніше підібрати на той чи інший захід. Допоможуть обрати вечірнє вбрання на весілля або повністю переглянути щоденний гардероб.

На перший погляд, послуги fashion-стиліста можуть здатися предметом розкоші. Але правда в тому, що не лише зірки світового рівня хочуть виглядати добре. У наш час мода – це інструмент для досягнення кар’єрних, творчих, особистих цілей. Якісний мас-маркет дає чудову можливість підібрати гардероб за будь-яким смаком та доходом. Зате далеко не всі мають можливість і бажання заглиблюватися в сучасні модні течії. Саме з цих причин професія fashion-стиліста стала такою популярною та затребуваною.

Ну як тобі кар’єра фешн-дизайнера?

Якщо відчуваєш, що це твоє – приходь на курс “Fashion-дизайнер з нуля до PRO” в університеті Primeclass. За 5-7 місяців ти розробиш свою колекцію та зможеш запустити свій бренд.

Що потрібно знати fashion-стилісту

Робота fashion-стиліста вимагає великих знань в історії моди, етикеті, теорії кіно та фотографії, науки про колір і не тільки. Хороша новина: досконально знати все – не обов’язково, особливо якщо ви заздалегідь визначитеся з нішою. Але загальні факти вивчити все ж таки варто: раптом вам запропонують стилізувати зйомку в стилі 20х років або кліп у тематиці субкультур.

Кожен fashion-стиліст повинен знати:

  • історію та теорію моди;
  • основи стилістики (типи фігур, дрес-кодів, гардеробу та стилю);
  • теорію кольору та форми;
  • як організовувати фото- та відеозйомки;
  • як аналізувати громадську думку, оцінювати сильні та слабкі сторони особистості;
  • особливості поведінки та способу мислення у різних соціумах;
  • як просувати свій власний бренд.

Fashion-стиліст – це частина великої команди, де кожен виконує свої функції. Йому не обов’язково знати кравецьку справу, конструювання одягу, креативні техніки створення одягу та навіть матеріалознавство.

Висока мода чи повсякденне життя: де можна застосувати знання fashion-стиліста

Fashion-стиліст працює не лише із зірками світового рівня. Є неочевидні сфери застосування їхніх навичок.

По-перше, це робота зі звичайними людьми, які хочуть мати гарний вигляд для підвищення якості свого життя. Клієнтами стиліста стають бізнесмени та фахівці, які планують будувати власний бренд. А також люди, які просто хочуть змінити стиль, увідповіднювати його з особистістю та стилем життя. Підібрати одяг на захід, скласти капсульні образи на кожен день, провести розбір гардероба або сходити на шопінг зі стилістом – це послуги, доступні для кожного. І багато ними із задоволенням користуються.

По-друге – це індустрія фото та відео. Fashion-стилісти працюють з моделями на рекламних та іміджевих фотозйомках. Зовнішній вигляд акторів у роликах та кліпах – це результат роботи стилістів. Також стилісти – це частина команди кіновиробництва та телешоу.

По-третє, навіть усередині дизайнерських брендів працюють окремі стилісти. Вони збирають образ моделей на покази, зйомки, рекламні матеріали, навіть манекени в шоурумах одягають за планом стиліста. Дизайнер – це творець колекції, ідейний генератор, а стиліст – його “друга рука”, інший погляд.

Як казала Міучча Прада: «Ваш одяг – це спосіб піднести себе світу, особливо зараз, коли спілкування стає таким швидким. Мода – це миттєва мова».

А завдання fashion-стиліста – допомогти знайти гарний та неповторний спосіб самовиражатися.

Скільки заробляє fashion-стиліст

Насамперед головне розуміти — дохід fashion-стиліста багато в чому залежить від його досвіду, експертності та грамотно збудованого особистого бренду. Один фахівець може зайняти певну нішу і стати лідером, інший — побудувати кар’єру на комплексному підході.

Визначити точний заробіток професійного fashion-стиліста досить складно. Але кілька цифр для кращого розуміння:

  • послуга shopping-асистента – в середньому від 100 $ на годину;
  • розбір гардероба – в середньому 100-250 $;
  • комплексна послуга з підбору стилю – в середньому 200-300 $;
  • організація фотозйомки для приватних осіб – у середньому від $50 до $300.

Підсумковий дохід fashion-стиліста залежить ще й від обсягу роботи, який фахівець готовий взяти протягом місяця. Навіть при неповному завантаженні цифри варті того, щоб почати навчатися вже зараз.

6 порад фахівцю-початківцю

Завдання стиліста-початківця — експериментувати і виходити за рамки знайомого. Ось 6 порад від нас новому fashion-стилісту:

  • Розвивайте наочність. Почуття стилю – це не вроджена навичка. Йому можна навчитися. Дивіться модні покази, якісні видання, рекламні ролики іменитих брендів та фільми гарних режисерів. Вивчайте історію моди, аналізуйте.
  • Вивчайте суміжні теми: основи композиції, роботу з кольором та світлом, макіяж. Якісний образ складається саме із дрібних деталей. Робота стиліста — саме той випадок, коли шарф, пов’язаний на шию або яскравий капелюшок, змінює настрій людини і навіть силу її впливу.
  • Приділіть увагу нетворкінгу. У світі моди та стилю зв’язку вирішують все. Чим більше у вас знайомих із різних сфер, тим легше вам знайти замовника та виконати роботу. А в моді, кіновиробництві, зйомках — що швидше стиліст може вирішити завдання, то вища його вартість.
  • Визначтеся з нішею. Поширена помилка початківців – намагатися вивчити все. Безперечно, базу треба знати. Але не варто заглиблюватися в усі разом. Виберіть один напрямок та розвивайтеся в ньому. Краще бути крутим фахівцем у вузькій ніші, ніж посереднім – скрізь.
  • Знайомтеся з брендами. Не зупиняйтесь на світових іменитих дизайнерах. Нішевість та автентичність зараз виграють у класики. Не женіться за ім’ям бренду. Створюйте неповторні образи, незалежно від популярності дизайнера.
  • Практикуйтесь. Як і в будь-якій іншій справі, практика дуже важлива. Стилісту недостатньо створювати образи теоретично, їх треба втілювати у життя. Практикуйтеся на близьких та друзях, пропонуйте свої послуги на знімальних майданчиках. Як правило, допомога там завжди потрібна. Для вас – це чудова можливість попрактикуватися, а для знімальної групи – не зайва пара рук.

Де вчитись на fashion-стиліста

Два найкращі методи в цій професії — онлайн-навчання та практика. Якщо їх з’єднати, результат буде швидшим і якіснішим.

Онлайн-університет Primeclass дає можливість усім, хто зацікавлений у моді, освоїти прибуткову професію Fashion-стиліста. У нас ви знайдете комплексний підхід до професії, вивчіть усі необхідні навички для успішної кар’єри у сфері моди. Ми даємо навички:

  • історія моди;
  • аналіз та прогнозування fashion-трендів;
  • основи стилістики;
  • матеріалознавство;
  • fashion менеджмент;
  • sales менеджмент;
  • конкурс молодих дизайнерів.

Вчитися можна у зручний для вас час з будь-якої точки світу. Наші Ангели та Куратори зроблять процес навчання максимально комфортним та ефективним, а перший дохід ви зможете собі забезпечити вже на середині курсу.

Декан Факультету Fashion — Олександра Подерня

Конспект статті

  1. Fashion-стиліст – це фахівець, який створює зовнішній образ людини: починаючи від одягу та взуття, закінчуючи аксесуарами, макіяжем та стрижкою.
  2. Він повинен вміти аналізувати громадську думку, оцінювати сильні та слабкі сторони особистості, знати особливості поведінки та способу мислення у різних соціумах, розбиратися у трендах моди та стилю.
  3. Fashion-стиліст працює не лише із зірками світового рівня. Клієнтами стиліста стають бізнесмени та фахівці, які хочуть будувати власний бренд. А також люди, які просто хочуть змінити стиль, увідповіднювати його з особистістю та стилем життя. Fashion-стилісти працюють з моделями на рекламних та іміджевих фотозйомках. Навіть усередині дизайнерських брендів працюють окремі стилісти. Вони займаються збиранням образу моделей на покази, зйомки, рекламні матеріали.
  4. Визначити точний заробіток fashion-стиліста досить складно. Але кілька цифр для кращого розуміння — залежно від послуги та досвіду стиліста він може отримати від 50$ до 300$ на годину.
  5. Почати заробляти на професії fashion-стиліста можна швидко: отримати необхідні онлайн знання, відпрацювати навички на своїх знайомих і близьких, зібрати портфоліо – і можна продавати свої послуги.

Стиліст

Стиліст — це людина, яка допомагає всім бажаючим знайти себе. Він як хрещена фея з Попелюшки виявляє яскраві риси зовнішності та характеру людини і підкреслює їх найкращим чином. З-під рук стиліста з’являються як найкомфортніші повсякденні, так і епатажні сценічні образи.

Що робить стиліст

Стиліст-іміджмейкер — це персональний помічник, який спрямовує й підтримує людину у вирішенні безлічі проблем, пов’язаних зі стилем і самовираженням. Існує безліч спеціалізацій стиліста, стиліст-перукар, стиліст-візажист, фотограф-стиліст і так далі. Стиліст-іміджмейкер тією чи іншою мірою об’єднує особливості всіх цих спеціалізацій.

Серед послуг, які надає стиліст-іміджмейкер:

  • Шопінг, коли стиліст ходить магазинами разом із клієнтом і пропонує йому найкращі образи та поєднання, а також навчає самостійно вибирати речі в майбутньому.
  • Розбір гардеробу. Коли стиліст приходить додому до клієнта і разом з ним сортує весь одяг на підхожі і непідхожі людині речі. При цьому стиліст коментує кожне рішення (предмет одягу або взуття підходить до стилю клієнта, або він застарів, не за розміром, має непрезентабельний вигляд і від нього варто позбутися). Іще під час розбору гардероба стиліст допомагає клієнтові «збирати луки» — комбінувати речі, щоб отримати найкращий результат.
  • Створення нового стилю. Крім перегляду існуючого гардеробу стилістам також довіряють створення абсолютно нового — зміну іміджу. Щоб допомогти в цьому людині стиліст знайомитися з нею, дізнається про особливості її характеру, соціальний статус, ритм життя та смаки і, виходячи з цього, створює клієнту більш комфортний і гармонійний образ.
  • Допомагає впоратися з недоліками. Стиліст може разом з клієнтом працювати не тільки над його гардеробом, зачіскою й макіяжем, але і над поставою, ходою, мімікою, умінням нести себе.
  • Створення стильних образів. Часто стилістів запрошують на зйомки фільмів, відеокліпів, фотосесії. На подібних заходах їхнє завдання — створити яскраві образи, що запам’ятовуються, допоможуть передати ідею того чи іншого твору.
  • Створення сценічного образу. Нерідко епатажне вбрання, зачіски і макіяж зірок шоу-бізнесу або костюми політиків, що викликають довіру, — це справа рук стиліста. Стиліст може як придумати всього один сценічний образ для артиста, підібрати костюм кандидату в депутати, так і співпрацювати з ними все життя.

Скільки отримує стиліст

Зарплата стиліста залежить від його рівня спеціалізації, досвіду і популярності, від місця роботи, від того, які конкретно послуги він надає тому чи іншому клієнтові.

Які бувають fashion-стилісти, професія стиліст

Стиліст – дуже різноманітна професія. Стилістів можна зустріти на знімальних майданчиках кіно та реклами, на фотосесіях, у театрі, на модних показах, у магазинах одягу та аксесуарів.

Їхня робота — викликати бажання та необхідні нагоди емоції. Бажання купити одяг, який покупець бачить на манекені, фотографії чи моделі. Переглядати фільм чи довго розглядати кадр у глянцевому журналі. Викликати повагу, захоплення, здивування, приязнь в оточуючих, коли людина у правильно підібраному образі заходить у приміщення. А ще стилісти виконують роль підпільного режисера: за допомогою правильно підібраного одягу вони можуть розкрити роль персонажа в кіно або фотосесії з нового боку і передати зашифроване послання глядачеві.

Які бувають стилісти і чим вони займаються, розповідаємо в новому матеріалі від Primeclass.

Стиліст з нагоди

Мабуть, перша думка, коли ми чуємо слово «стиліст» – це червоні доріжки та вбрання зірок. І все вірно, стилісти з нагоди, це саме ті феї-хрещені, які збирають попелюшок та принцес на бал.

Але не всі принцеси – це знаменитості. Звичайні люди звертаються до стилістів, щоб ті допомогли їм зібратися на день народження подруги, весілля дочки чи корпоратив. Стилісти створюють образи «під ключ». Продумують зачіску, макіяж, одяг та аксесуари, які найбільш вигідно підкреслять зовнішність клієнта та відповідатимуть заходу.

Найважливіша навичка для таких стилістів – вміння спілкуватися з клієнтом. Чути його бажання, розуміти потреби. Найчастіше, стилісти забувають про те, що перед ними жива людина зі своїми смаками та уподобаннями. Просто працювати під копірку в такій ситуації не варіант. Хтось почувається впевнено на підборах, хтось не любить носити яскраву помаду, хтось не хоче одягати речі синього кольору.

Для стиліста з нагоди найважливіше завдання знайти баланс між модою і смаками клієнта.

Shopping-асистент

Shopping-асистент — фахівець, який супроводжує клієнта під час шопінгу, підбирає йому образи в рамках його стилю та дає професійні рекомендації щодо іміджу та оновлення гардеробу.

Він також робить підготовку — аналізує тип зовнішності людини та з’ясовує актуальні для неї завдання у стилі, складає список із переліком необхідних речей та вартістю, оскільки часто потрібно вписатися у певні бюджетні рамки. І планує шопінг-маршрут, обираючи необхідні для цілей магазини та бутіки.

Shopping-асистент повинен вміти аналізувати людину від А до Я. Якою вона є на роботі, де любить проводити час з друзями, які побачення з коханими віддає перевагу. Ставити правильні питання — запорука успіху хорошого shopping-асистента.

Важливо розуміти, ви не просто підбираєте одяг безликому клієнту на кшталт його фігури та кольору очей та шкіри. Одяг має відповідати його стилю життя, характеру, захопленням. Бути уважним до деталей обов’язкова якість shopping-асистента.

Ну як тобі кар’єра фешн-дизайнера?

Якщо відчуваєш, що це твоє – приходь на курс “Fashion-дизайнер з нуля до PRO” в університеті Primeclass. За 5-7 місяців ти розробиш свою колекцію та зможеш запустити свій бренд.

Стиліст fashion-показів

Модні покази теж не обходяться без професійних стилістів. Для простого глядача fashion-показ це гарне шоу. Для брендів — це дуже важливий комерційний захід. Від успіху показу залежить чи захочуть баєри працювати з брендом і які у майбутньому будуть обсяги закупівель.

Завдання стиліста скласти образи так, щоб оригінальні і часом навіть екстравагантні твори дизайнерів виглядали на моделях у найвигіднішому світлі. До того ж вони продумують не тільки поєднання одягу. Стилісти додають аксесуари, вирішують, яким буде макіяж, зачіска та взуття моделей.

Основна складність у цій роботі – знайти баланс між найвигіднішим поєднанням усіх деталей та душею бренду. Іноді саме неординарні комбінації роблять модну колекцію оригінальною та бажаною для публіки. До того ж не можна забувати, що модний показ — це шоу. І як би не хотілося привести все до стандартів, у шоу має залишатися особливість та крапля творчого божевілля.

Комерційний стиліст

Основне завдання комерційного стиліста – привернути увагу потенційного покупця і зробити так, щоб одяг та аксесуари продавалися. Вони виконують свою роботу на різних рівнях: одягають манекени в магазинах, складають лукбуки, оформляють добірки на сайтах.

Їхнє завдання — поєднувати одяг так, щоб будь-хто, хто подивиться на образ, захотів його купити. До речі, в деяких великих мережевих магазинах образи для манекенів не вигадують на місці — їх одягають відповідно до загального стилістичного брендбука, який розсилається по всіх магазинах бренду в різних частинах світу.

Як правило, комерційні стилісти працюють у штаті певних брендів. Манекени в магазинах перевдягають досить регулярно. До того ж якщо не говорити про високу моду, то в сегментах мас та мідл маркету колекції оновлюються часто. Попит на фахівців цього напряму дуже високий.

Стиліст-постановник

Стиліст-постановник працює на фотозйомках для журналів, онлайн-видань і не лише. Він підбирає образи для моделей, домовляється з брендами про колаборації, веде переговори із магазинами. Він працює з образами від початку і до кінця: продумує ідею, знаходить одяг, аксесуари, підбирає фахівців, які роблять зачіски та макіяж, разом із фотографом виставляє модель у кадрі.

У великих виданнях підготовчими та організаційними моментами займається ціла команда. Але якщо ви влаштуєтеся працювати в поки що не найпопулярнішу редакцію, всіма дрібницями доведеться займатися самому.

Основне завдання стиліста-постановника – передати настрій та атмосферу у кадрі. У реальному житті спідниці рідко коли гарно майорять на вітрі, шкіра людей не розфарбована в різні кольори і ніхто не стрибає в басейн, щоб продемонструвати своє вбрання.

Стиліст-постановник створює образи, які мають продати не так товар, як емоцію від його купівлі.

Конспект статті

  • Робота стиліста— викликати бажання та емоції. Бажання купити одяг, який покупець бачить на манекені, фотографії чи моделі. Переглядати фільм чи довго розглядати кадр у глянцевому журналі.
  • Стилісти з нагодистворюють образи «під ключ». Продумують зачіску, макіяж, одяг та аксесуари, які найбільш вигідно підкреслять зовнішність клієнта та відповідатимуть заходу.
  • Shopping-асистент —фахівець, який супроводжує клієнта під час шопінгу, підбирає йому образи в рамках його стилю та дає професійні рекомендації щодо іміджу та оновлення гардеробу.
  • Стиліст fashion-показівскладає образи так, щоб оригінальні і часом навіть екстравагантні твори дизайнерів виглядали на моделях у найвигіднішому світлі. Він додає аксесуари, вирішує, яким буде макіяж, зачіска та взуття моделей.
  • Комерційний стилістпривертає увагу потенційного покупця та робить так, щоб одяг та аксесуари продавалися. Він виконує свою роботу на різних рівнях: одягає манекени в магазинах, складає лукбуки, оформляє добірки цибулі на сайтах.
  • Стиліст-постановникпрацює на фотозйомках для журналів, онлайн-видань і не лише. Він підбирає образи для моделей, домовляється з брендами про колаборації, веде переговори із магазинами. Він працює з образами від початку і до кінця: продумує ідею, знаходить одяг, аксесуари, підбирає фахівців, які роблять зачіски та макіяж.

Про автора

admin administrator