Купити гусеничну приставку до мотоблока

Авторadmin

Купити гусеничну приставку до мотоблока

Зміст:

Приставки гусеничні до мотоблока

Любителі риболовлі взимку зможуть оцінити гідність нового агрегату, який допоможе заощадити їх час і сили. Виходячи з побажань рибалок, була розроблена складна гусенична приставка до мотоблока снігохід. Її основна особливість – компактні розміри і невелика вагу.

Приставка до мотоблока снігохід

У складеному стані вона здатна поміститися в багажник легкового автомобіля. Снігохід здатний пересуватися по сніжному покриву, товщиною 20 см, і перевозити одного пасажира з вантажем (40 кг). Також здатний буксирувати сани, вагою до 70 кг.

Зовсім недавно на ринку мототехніки з’явилися снегоходние приставки до культиваторів і мотоблоків. Їх конструкція представляє собою несучу раму, з можливістю кріплення мотоблока, елементи підвіски і дві суцільнолиті гусениці. Така конструкція гусениці дає можливість пересуватися на снегопріставке по болотистих і засміченим камінням і гілками місцях, при цьому уникаючи налипання бруду.

Буксировщиком керують стоячи або сидячи в санях-волокушах. Для того, щоб почати рух, загальмувати, зупинитися або змінити швидкість руху, потрібно використовувати важіль зчеплення і газу, які є елементами управління мотокультиватора або мотоблока. Знаходяться вони на кермі. Буксирувальника робить поворот тоді, коли кермо відводиться в сторону, протилежну напрямку повороту.

Якщо снегоходной приставку розібрати, то вона легко поміститься в багажник будь-якого легкового автомобіля. Для того, щоб зібрати снегоходной Мотобуксирувальники, знадобиться близько 10 хвилин. Він дуже простий в обслуговуванні і досить надійний в експлуатації.

При використанні снегоходной приставки, для мотокультиватора або мотоблока не потрібно доробок. Щоб використовувати буксировщик, не потрібна реєстрація. Також для управління не треба прав.

Щоб максимально використовувати можливості снегоходной приставки, експлуатацію потрібно проводити використовуючи сани-волокуші.

Розміри і вага приставки до мотоблока снігохід

На прикладі розглянемо технічні характеристики снегоходной приставки СП-МБ-2, яку можна підключити до мотоблока «Нева». Підвіска виготовлена ​​Каткова-склізового, комбінованого типу.

Здатна буксирувати сани, вагою 200 кг. Здатна перевозити дві людини. Вага мотопріставкі, разом з двома гусеницями складає 37 кг.

У зібраному стані, з огляду на гусениці, габарити приставки становлять: 1000Х600Х340 мм.

Цю приставку можна використовувати не тільки взимку, але також в міжсезоння. Мотоблоком з гусеничної приставкою можна користуватися восени, щоб пересуватися по бездоріжжю. Також допустимо перетинати водні перешкоди, глибина яких становить 30 см (на такій висоті розташований двигун на мотоблоки).

Відгуки про цю снегоходной приставки

Всю зиму їздив на даній приставці. Використовував для цього мотоблок Нева МБ-2, з встановленим двигуном Субару 7,5. Єдине, що змінив на мотоблоки – ремінь і шківи на менший розмір.

В результаті зросла швидкість до 20 км / год. Досить таки бадьоро тягне двох людей і деякий барахло, хоча трохи повільніше. Тому на риболовлю пішки вже не ходжу.

Мінус конструкції – при різкому повороті гусениці злітають.

До цього легко пристосувався, тому зараз не турбує. Ще один мінус – використання болтів М6 на відомому валу, для передачі зусилля.

Тому вони періодично зрізаються. Не вийшло знайти в Саратові розжареного болти. Хотів рассверлить до 8 мм, але побоявся, що стане більш ламким вал. Сани-волокушкі, досить хорошої якості. Але все-таки поміняв все болти на більш довгі, щоб застосувати контргайки. Конструкція дуже цікава, і на риболовлю взимку добиратися стало набагато зручніше.

Снегоходной приставка до мотоблока

Сьогодні на рибалці зустрів на льоду два цікавих транспортних засоби. Спеціально підійшов до рибалок, запитав дозволу розглянути і сфотографувати.
Мотоблоки Нева поставлені на гусеничні приставки. Взагалі-то ідея ця нова і приставки до мотоблоків давно вже випускають в Нижньому Новгороді. У мене самого був мотоблок Агро і я теж хотів придбати до нього снегоходной приставку і задавав питання виробникам про те, чи можливо зробити приставку до мого мотоблока. Виявилося, що вони випускають снегоходние приставки до багатьох моделей мотоблоків (НЕВА МБ-2, ОКА, КАСКАД, ЛУЧ, ЦІЛИНА, ФАВОРИТ, САЛЮТ), але для АГРО їх не роблять.

Пару років тому я вже розповідав про це. Мені довелося відмовитися від ідеї використовувати мотоблок для поїздок на риболовлю, тому і купив собі спочатку Мотобуксирувальники «Райда», а потім «Чинук». Я тоді уважно вивчив характеристики цих снегоходних приставок до мотоблоків і тому, побачивши сьогодні мотоблоки на гусеницях, відразу зрозумів, що це щось нове, – приставки зовсім не такі, як демонструються в безлічі відеороликів в Інеті.

Чим же вони відрізняються?
– Тим, що, по-перше, у всіх снегоходних приставок до мотоблоків, які доводилося раніше бачити або про яких читав, обертання від двигуна до ведучої задньої зірочці здійснюється, як і у Мотобуксирувальники, за допомогою ланцюгової передачі. Тут же прямо на півосі мотоблока насаджені 2 дуже великі по діаметру провідні зірочки, виготовлені з товстого білого пластику. (Металеві, напевно, рвали б гусениці, тому і поставлений пластик.)
Така конструкція позбавляє від всяких додаткових деталей – ланцюгів, зірочок. І встановити двигун мотоблока на металеву раму не становить труднощів – просто треба зняти колеса, закріпити на півосях ці великі зірочки і потім надіти на них гусеничну ходову частину.

По-друге, цікаво влаштована і ходова частина. На кожній з гусениць поставлено по 4 пари ковзанок і зірочок. Зірочки (по-моєму, такі ж, як на снігоході «Буран» і на більшості Мотобуксирувальники) стоять зовні гусениці, а катки звернені всередину гусениці.

Відповідно і сама гусениця має особливий профіль – прорізи для зубів зірочок знаходяться ближче до її зовнішнього краю, а не по середині, як у більшості снегоходних приставок до мотоблоків. (На фото це добре видно). Не знаю, що це за гусениці, від якої техніки пристосовані для цієї снегоходной приставки.

Я вже зазначав вище, що на озері зустрів відразу два таких мотоблока з снегоходной приставками.

Так ось вони не абсолютно однакові. Про це мені сказав господар другого мотоблока, коли я фотографував перший, інакше б я, напевно, не звернув увагу.

Так ось: у другого мотоблока для більш плавного ходу в ходової частини встановлена ще й ресора з кожного боку. (На фото її добре видно). Через це і один з ковзанок (середній) з кожного боку зміщений трохи назад щодо зірочки. (У першого мотоблока в приставці зірочки з катками все стоять парами).

На фото також видно, що гусениця дуже висока на відміну від інших снегоходних приставок до мотоблоків. З такою гусеницею мотоблок піде по будь-якому снігу і не закопається, не сяде “на черево».
Вся конструкція розбірна, блокова; по частинах вона увійде в легковий автомобіль. Часу на розбирання-збирання багато не знадобиться.
Я поцікавився у власників мотоблоків, скільки ж коштують такі снегоходние приставки? Вони сказали, що купували їх в минулому році за 26 тисяч рублів, а зараз вони коштують, напевно, дорожче. Чи не запитав, чи правда, де вони їх купували …
Мотоблоки – техніка не дуже швидкохідний, але ж недарма кажуть, що «тихіше їдеш, далі будеш», зате дуже надійна і потужна на тягу. (Не дарма ж призначена і для оранки землі). Мотоблок має задню передачу, є і можливість блокування півосей, тому з такою снегоходной приставкою йому не страшні будь-які перешкоди – глибокий сніг, мокрий сніг, вода під снігом, будь-яке бездоріжжя.

Ще один плюс такої техніки – можливість використання її не тільки взимку, Влітку можна їздити на колесах, причепивши візок, орати, культивувати і т.д. і т.п., а взимку поставити снегоходной приставку і їздити на риболовлю.

Снегоходной приставка до мотоблока

МототехнікаМотоблокі снегоходной приставки до мотоблока САМ

Розпочато виробництво унікальних снегоходних приставок САМ для мотоблоків і мотокультиваторів. Купивши мотоблок і гусеничний модуль до нього, ви запросто можете зібрати з мотоблока повноцінний Мотобуксирувальники своїми руками. Така, практично, саморобна мотособака, дає сільським жителям, любителям зимового полювання і риболовлі компактне і практичне Всюдихідна засіб пересування, яке може тягнути за собою один або два причепи на лижах або сани-волокуші масою до 200 кілограмів.

Снегоходной приставка – це гусеничний модуль з посадковим місцем для їздця, на який встановлюється мотоблок або мотокультиватор. Тобто, замість коліс мотоблок або культиватор ставиться на гусениці. По суті, це технічна революція, так як до селі в Росії тільки мотоблоки були поставлені на гусеничний хід.

Тепер і цей кластер мотоіндкустріі поглащен російськими умільцями. З цього моменту нам залишається тільки чекати прориву в напрямку ширяють над землею транспортних засобів, так як на гусеницях вже їздить, що в принципі може їздити.

Як тільки це все ще й здійнятися над бренной землею, можна буде тут же забути про таку галузь, як будівництво доріг.

Управління мотопріставкой-буксировщиком здійснюється сидячи на лижному причепі, або стоячи в санях-волокушах.

Початок руху або зупинка, зміна швидкості або гальмування сніго-приставки САМ відбувається за допомогою важеля газу і зчеплення, які розташовані на рукоятках (кермі) мотоблока або мото-культиватора і є їх заводськими стандартними елементами управління. Поворот буксировщика-мотоблока здійснюють шляхом повороту керма в сторону, протилежну напрямку заданому поворот.

У розібраному вигляді гусенична приставка без проблем розміститься в багажному відділенні навіть мікро- і малолітражного автомобіля, вона легко входить, в той же Daewoo Matiz.

Збирання снігового Мотобуксирувальники відніме у вас не більше 10 хвилин. Такий гусеничний мотоблок надійний в експлуатації і дуже простий в обслуговуванні. Снегоходной приставка САМ прослужить вам не менше 10 років.

Яких-небудь доопрацювань для мотоблоків або мотокультиватор не буде потрібно.

Всього проводиться 4-е гусеничних модифікації снігових мотопріставок – СП-МК-100 підійде для мотокультиватора Нева, СП-МБ-2 годиться для мотоблока Нева, СП-МБ-1 можна агрегатувати з мотоблоками Луч, Ока і Каскад, а щоб поставити на гусениці мотоблок Цілина, доведеться купити снегоходной приставку СП-МБ-3. Моделі гусеничних снегопріставок відрізняються один від одного тільки посадочними і кріпильними вузлами, з допомогою яких мотоблок або мотокультиватор кріпиться до гусеницях мотопріставкі, а так же невеликий, в межах $ 30, різницею в ціні – сама приставка коштує близько $ 1000..

Як зробити Мотобуксирувальники з мотоблока / Video

  • Час збірки 10 хвилин
  • Максимальна швидкість 18 км / год (Нева)
  • Кількість осіб 2
  • Система підвіски Каткова-склізовая, комбінована
  • Радіус повороту 2 метри
  • Загальна вага вантажу до 200 кг
  • Тип палива бензин АІ-92
  • Витрата палива не більше 2 л / ч
  • Вага модуля 37 кг (2 гусениці)
  • Розмір в зібраному вигляді 1000 × 600 × 340 мм (2 гусениці)
  • Виробник фірма «САМ», Росія
  • Офіційний дилер ТОВ Контракт Техно
  • Орієнтовна вартість близько $ 1.000

Щоб замовити гусеничний модуль для мотоблока, заповніть всі поля форми зворотного зв’язку, обов’язково вказавши свої реальні контактні дані. Лист буде відправлено на електронну скриньку ділера¹, який займається продажем снегоходних приставок САМ. Вам залишиться тільки дочекатися, коли менеджер інтернет-магазину або складу продавця зв’яжеться з вами, за вказаними вами контактними даними. Продаж снегопріставок можлива в комплекті з мотоблоком або ж без такого.

¹ ШОКавто не несе ніякої відповідальності перед Відвідувачем за якість товару, обслуговування покупців в магазині того чи іншого Дилера, а так само за можливість і терміни поставок товару на адресу Клієнта.

Користувачеві сайту надається безкоштовна інформація про виробника техніки і функціонал у вигляді форми зворотного зв’язку з Продавцем даного товару.

Система зв’язку Покупця і Продавця працює в автоматичному режимі, пересилаючи поштове повідомлення Користувача на електронну адресу магазину Дилера.

Гусенична приставка до мотоблока

Всюдихідна приставка до мотоблока – це універсальний гусеничний модуль для мотоблока, призначений для пересування по бездоріжжю і виконання хозработ в будь-який час року.

За допомогою гусеничної приставки фірми «САМ» будь-який практично будь-який мотоблок і навіть деякі модифікації мотокультиваторов, в потрібний момент, швидко трансформується в компактний транспортний засіб, здатний ефективно переміщатися по снігу, льоду і бруду, як мотособака.

На даний момент купити гусеничну приставку САМ можливо з адаптацією для мотокультиваторів та мотоблоків Агат, Кайман, Каскад, Луч, МКМ, Нева (МК-100, МБ-2, МБ-23, МБ-3), Ока, Патріот (Дакота, Невада ), Салют, Скіф, Тарпан, Угра, Фаворит, Форза і Цілина. Однак, якщо ви є власником культиватора або мотоблока іншого виробника, то, використовуючи всесезонний універсальний модуль для самостійної адаптації, нескладно встановити гусениці і на нього.

Головна умова для самостійної адаптації – маса мотоблока, яка не повинна перевищувати 100 кг. Також вам знадобиться і такий параметр, як діаметр вихідного валу або розміри шестикутника.

Знаючи ці значення, ми за невелику додаткову плату зможемо адаптувати гусеничний модуль для вашого мотоблока або мотокультиватора.

У будь-якому випадку, перед тим, як замовити гусениці для мотоблока, завжди краще зателефонувати і проконсультуватися з нами.

Крім усього іншого, снегоходной приставка до мотоблока може бути доповнена розбірним лижних модулем, двомісними складними саньми, комунальним відвалом, багажником і зчіпним пристроєм.

Тобто, купивши снегопріставку, лижний модуль і / або складні сани, у вас з’явиться можливість збирати снігохід з мотоблока своїми руками.

Завдяки приставці САМ, за короткий відрізок часу мотоблок легко перетворюється в Мотобуксирувальники, мініснегоход або снігоприбирач.

Опції для приставки

  1. Модуль для самостійної адаптації
  2. Модуль лижний, розбірний
  3. Сани складні, двомісні
  4. Сумка навісна для саней
  5. відвал комунальний
  6. Грязьова захист
  7. Зчіпний пристрій для візка
  8. Багажник, вантажопідйомністю 40 кг

Гусеничний мотоблок – це не тільки багатоцільове внедорожное засіб пересування, а й корисна комунальна машина.

За допомогою мотоблочной лопати взимку можна розчищати сніг, а влітку розрівнювати грунт, використовуючи зчеплення – буксирувати причепи та сани, встановивши багажник – перевозити невеликі вантажі.

Універсальна приставка САМ багаторазово розширить можливості вашого мотоблока, експлуатувати який тепер стане ще більш практично, а значить відчутно вигідніше.

У нашому інтернет-магазині замовити і купити гусеничну приставку до мотоблока від виробника можна з доставкою в будь-який населений пункт України, безпосередньо з підприємства, що помітно знижує вартість продукції. Роздрібна ціна гусеничної приставки, зазначена на вітрині, є мінімально можливою. Однак, якщо в комплекті з гусеницями для мотоблока ви набуваєте додаткового обладнання, ми надамо знижки на кожну опцію.

Гусеничний мотоблок (фото)

Снегоходной приставка до мотоблока

Звертаємо Вашу увагу, що з 2014 року всі приставки випускаються універсальними, зима-літо, і мають три пари роликів замість двох, так само в процесі модернізації були зроблені й інші поліпшення!

опис

Cнегоходная приставка САМ до мотоблоків МБ-1, Ока, Угра, НМБ-1, Нева, Нева-2, Нева-3, Каскад, Салют, Агат, Луч, Форза, Фаворит, Цілина, Патріот Дакота, Патріот Невада а так же мотокультиватори Нева МК-100.

Використовуючи дану приставку ви отримаєте гідну заміну Мотобуксирувальники, що дозволить численним любителям зимового активного відпочинку, мисливцям, рибалкам не дивлячись на глибину снігу без проблем добиратися до, часом недосяжних взимку місць, а також вивозити здобуте на полюванні, чи риболовлі. Снегоходной приставка використовувана сільськими жителями може бути як просто засобом пересування для двох чоловік по засніженій пересіченій місцевості, так і засобом транспортування вантажів, дров, сіна, або самого снігу при прибирання прибудинкової території.

  • Легкість керування снегоходной приставкою САМ забезпечується штатними важелями газу, зчеплення вашого мотоблока знаходяться на кермі, також за допомогою якого здійснюється поворот або розворот Ви зможете самостійно встановити мотоблок на приставку що відніме у вас не більше десяти хвилин.
  • Снегоходной приставка повністю готова до використання і не вимагає ніяких доопрацювань ні з боку мотоблока ні з боку самої приставки.
  • Для використання приставки як транспортний засіб рекомендується купувати складні сани-волокуші з сидінням, а для перевезення вантажів сани-волокуші у вигляді плоского коритця.
  • На даний момент снегоходной приставка адаптована до наступних моделям мотоблоків:
Модель снегоходной приставкимодель мотоблока
СП-МК-80Мотокультиватор Нева МК-80
СП-МК-100Мотокультиватор Нева МК-100
СП-МК-200Мотокультиватор Нева МК-200
СП-МБ-2Нева
СП-МБ-23Нева-2
СП-МБ-3Нева-23
СП-МБ-1МБ-1 Ока, Каскад, Луч, Форза
СП-МБ-Ццілина
СП-МБ-ФФаворит, Скіф
СП-МБ-ССалют, Агат
СП-МБ-УУгра, НМБ-1
СП-МБ-ПДпатріот Дакота
СП-МБ-ПНпатріот Невада
СП-МБ-ККайман
СП-МБ-САНабір самостійної адаптації

При замовленні приставки-набору самостійної адаптації, будь ласка вказуйте діаметр вихідного валу Вашого мотоблока або мотокультиватора, або, якщо вихідний вал шестигранний, відповідно розмір шестикутника.

Виробником постійно ведуться роботи з адаптації приставки до мотоблоків і мотокультіватрам інших виробників.

Пристрій снегоходной приставки (загальний вигляд)

  1. 1 – рама приставки
    2 – передній елемент з важелем для натягу гусениць
    3 – задній міст
    4 – приводний ланцюг
    5 – провідна зірочка
    6 – компенсує вставка
  2. 7 – піввісь з відомою зірочкою і зрізані болтом

Основні параметри і характеристики

Час збірки 10 хвилин.

Швидкість 15-18 км. / Год.

  • Вантажопідйомність буксируваних саней 200 кг.
  • Радіус розвороту 2 метри.
  • Ширина гусениці 220 мм.
  • Вага 37 кг.
  • Габаритні розміри:

довжина 1000 мм.
ширина 600 мм.

  1. висота 340 мм.
  2. Габарити в упакованому, транспортному стані:

довжина 750 мм.
ширина 400 мм.

Комплект поставки

  • Снегоходной приставка в розібраному вигляді, дві гусениці, комплект документів, картонна упаковка.

Гусениці для мотоблока

Починаючи огляд гусеничних модулів до мотоблоків, хочеться сказати, що дані приставки виправдали себе не тільки при проведенні сільськогосподарських робіт. Модулі не менше актуальні і в зимовий час, коли пробиратися по засніжених територій досить проблематично.

Мотоблок з гусеничним приводом може використовуватися цілий рік, його експлуатація актуальна при:

  • проведенні польових робіт на важких або болотистих ґрунтах;
  • розчищення територій від снігу в комплекті зі снігоприбиральної насадкою;
  • перевезення вантажів по важкодоступній місцевості;
  • а також як транспортний засіб для зимової риболовлі або полювання.

Основна перевага гусеничного транспорту наступна:

  • краще зчеплення з ґрунтом, а значить – найкраща прохідність;
  • велика стійкість агрегату, внаслідок більш рівномірного розподілу ваги;
  • можливість проведення робіт з різноманітним навісним обладнанням;
  • швидка трансформація з колісного приводу на гусеничний і навпаки.

Гусенична платформа, види, модифікації

Дане обладнання виробляють як вітчизняні компанії, так і зарубіжні виробники. В результаті цього існує безліч модифікацій, які відрізняються:

  • за формою;
  • за принципом монтажу;
  • по використанню.

Форми модулів

З усього розмаїття моделей можна виділити дві основні форми:

Осьові приставки складаються з:

  • платформи;
  • осі;
  • чотири ролика;
  • двох шестерень;
  • двох гусениць.

Платформа кріпиться до мотоблока болтовими з’єднаннями. До нижньої частини осі приєднані чотири ролика. Ролики створюють необхідне натягнення гусениці. Дві шестерні, розміщені по обидва боки гусениці, потрапляючи в паз, призводять платформу в рух.

Трикутна шестерна приставка складається з наступних елементів (для кожної гусениці окремо):

  • великий шестерні;
  • жорсткої рами;
  • восьми роликів;
  • гусенична стрічка.

Великі шестерні насаджені на вісь, що йде від редуктора мотоблока. Ролики закріплені в нижній частині жорсткого каркаса, вони розташовуються попарно по обидва краї гусеничної стрічки. Така будова дозволяє забезпечити необхідне натягнення гусениці при русі. Розблокування диференціала дозволяє мотоблоку здійснювати різні маневри – розвороти, повороти і т. д.

Це важливо знати!

Вирішивши купити (або виготовити самостійно) гусеничний привід для мотоблока, необхідно врахувати наступні характеристики приставки:

  1. Оптимальну швидкість руху мотоблока на гусеничному ходу. Потужні моделі можуть забезпечити швидкість від 18 до 20 км / год.
  2. Вантажопідйомність приставки. У більшості випадків купуються моделі вантажопідйомністю 200 кг, але кожен власник техніки вправі вибирати і підбирати цю характеристику під свої потреби, враховуючи потужність двигуна мотоблока.
  3. Максимально допустиму висоту снігових мас (якщо планується використання приставки і мотоблока як снігохода). Основний обмежувач – висота двигуна. Сучасні приставки дозволяють з комфортом пересуватися по снігу до 50 см. Заввишки.
  4. Допустимий рівень рідкого бруду, води також коливається в межах від 45 до 50 см. Причина та ж – висота розташування двигуна.

Для того, щоб забезпечити тривалість експлуатації та справність усіх елементів модуля, необхідно регулярно (перед і після кожної експлуатації) проводити наступні дії:

  1. Перед поїздкою огляньте гусеничну приставку.
  2. Перевірте ступінь натягу роликів.
  3. Перевірте надійність кріпильних елементів.
  4. Зверніть увагу на цілісність треків, стан гусеничної стрічки.
  5. Проводьте регулярну мастило всіх рухомих вузлів і частин гусеничної конструкції.

Виготовлення гусеничного ходу для мотоблока своїми руками

Гусенична приставка до мотоблока – не така складна конструкція, як це може здатися попервах. Її можна виготовити з підручних матеріалів, задіявши зварювальний агрегат і деяке устаткування (інструмент). У саморобних приставках гусениці можуть виготовлятися з таких матеріалів:

  • ланцюга;
  • ременів з клиноподібним профілем;
  • шин від вантажних автомобілів;
  • транспортерної стрічки.

При підборі відповідного креслення до майбутньої конструкції, необхідно продумати і забезпечити зручний монтаж і демонтаж мотоблочной приставки. Вся робота займає не більше 10-20 хвилин. Другий критерій – простота зборки, адже оператору мотоблока доведеться самостійно збирати-розбирати приставку.

Пропонуємо вам схему чотириколісною мотоблочной гусеничної приставки:

Звертаємо увагу на вагу майбутньої приставки: чим вища продуктивність двигуна мотоблока, тим важче може бути приставка; якщо двигун малопотужний, то і приставка має бути максимально спрощена.

Популярні заводські моделі

Дане агротехнічне обладнання виробляють і вітчизняні, і зарубіжні виробники. Перерахуємо деякі моделі:

Гусенична приставка Talon 380

Характеристики:

  • висота гусениць – 300 мм;
  • ширина гусениці – 190 мм;
  • загальна довжина – 1035 мм;
  • загальна ширина – 680 мм;
  • колія гусениць – 300 мм.

Гусеничний модуль Talon WT до мотоблока

Характеристики:

  • Характер зачеплення – цевочное
  • Кількість кроків – 62
  • Маса гусениці – 34 кг
  • розміри:
    • Довжина – 154 “(3886 мм)
    • Ширина – 20 “(500 мм)
    • Крок – 2,86 “(73 мм)
    • Висота грунтозацепа – 1,25 “(32 мм)

    Переваги застосування гусениць для мотоблоків

    Для поліпшення транспортувальних можливостей техніки використовуються гусениці для мотоблока. Завдяки їм агрегат можна експлуатувати навіть взимку, оскільки не буде проблем з його маневреністю.

    Готовий гусеничний привід ДП Н1 трикутний коштує недешево, тому можна зібрати конструкцію самостійно з підручних матеріалів. Попередньо складаються креслення або можна скористатися готовими ескізами. Якщо організувати роботу коректно, гусениця буде надійна і стійка.

    У порівнянні з колісним, гусеничний хід при русі використовує велику площу покриття.

    Завдяки такій особливості забезпечується:

    • Рівномірний розподіл навантаження;
    • Зменшення тиску маси агрегату на землю.
    • Відмінна маневреність техніки;
    • Тривала працездатність пристрою без зупинок;
    • Збільшення швидкості пересування;
    • Працездатність незалежно від погоди.

    Техніка на гусеничному ходу не застрягне в піску, снігу і сильної бруду.

    Пристрій гусеничної приставки

    Гусеничний модуль для мотоблока виготовляється по одному з двох варіантів. Кожен має свої конструкційні особливості.

    Варіант перший:

    • Ось з чотирма роликами внизу. Вони створюють напругу на гусеничної стрічки;
    • Ліворуч і праворуч по краях дві шестерінки. Вони потрібні для натягування гусениць і провокування руху модуля в горизонтальному положенні. Для цього болтами закріплюється спеціальний каркас;
    • До валу приварюють шестерні передачу;
    • За допомогою ланцюга і шарнірної передачі приводиться в рух вся гусенична установка;
    • Гусениці, що має V-подібні ставки. Вістря направлено за рухом агрегату.

    Другий варіант:

    • Велика шестерня закріплена на осі, на рамі вісім роликів, що підтримують стрічку натягнутою і безперебійний рух мотоблока;
    • При підніманні і опусканні шестерінки контролюється рівень натягнутості стрічки;
    • Гусеничну приставку не потрібно збирати самостійно, краще придбати її. Так виключаються поломки, які можуть бути пов’язані з некоректною складанням.

    Як зробити гусениці для мотоблока своїми руками?

    Гусенична приставка для мотоблока може бути виготовлена ​​своїми руками навіть без досвіду в даному питанні. При виборі матеріалу потрібно брати до уваги рівень майбутньої навантаження. Готові гусениці повинні відрізнятися міцністю, максимальної легкістю, що не псуватися при експлуатації, не перевантажувати мотор.

    Проектуючи конструкцію, варто подбати про кріплення пари коліс рівних габаритів. Кожна колісна вісь буде із зафіксованою стрічкою. Можна скористатися стрічкою транспортера, покришками з вантажного автомобіля, ременями і ланцюгами.

    Є кілька способів виготовлення гусениці на мотоблок. Розглянувши особливості кожного з них, можна підібрати максимально актуальний.

    Схема виготовлення гусениці, використовуючи зубчасту транспортерну стрічку:

    1. Волосінню з шилом або потовщеною голкою прошивається смужка по краю стрічки для запобігання розтріпування;
    2. Втулочно-роликовий ланцюг монтується всередині для хорошого зчеплення з приводять в рух елементами;
    3. Прошита стрічка зшивається в кільце, що щільно охоплює колеса.

    Це найпростіший спосіб переробки агрегату, що не вимагає особливих умінь. Важливо брати стрічку не тонше семи міліметрів, щоб вона не зіпсувалася при експлуатації. Універсальна гусенична платформа може бути будь-якого розміру.

    Для конструювання гусеничної приставки можна використовувати покришки вантажівки з вираженими протекторами. Доведеться скористатися гострим ножем і електролобзиком. Важливо, щоб внутрішній діаметр використовуваних покришок збігся з охопленням коліс. Якщо всі матеріали та інструменти готові, приступають до виготовлення конструкції.

    Схема виготовлення гусениці із застосуванням покришок вантажівки:

    1. Електролобзиком зрізаються краю покришки;
    2. Усередині покришки зачищається від різних виступів;
    3. Готові гусениці відразу встановлюються на покришки коліс агрегату.

    Є й більш складні варіанти виготовлення, коли замість коліс використовують зірочку.

    Гусенична приставка до мотоблока виготовляється з ременів і ланцюгів за наступним принципом:

    1. Втулочно-роликовий ланцюг замінюється двома рівними шматками звичайного ланцюга. До них прикріплюють частини ременя з клиноподібним профілем;
    2. До ременя прикручують болтами грунтозачепи зі сталі;
    3. Гусеничне полотно з’єднується, крайні ланки заварюються, щоб конструкція була максимально зміцненої.

    Дана конструкція відрізняється своєю універсальністю, тому підійде для багатьох моделей мотоблоків. Найчастіше таку халепу піддається техніка марок Нева, Салют.

    Грунтозачепи бувають не тільки зі сталі, але і дерев’яними, пластиковими. Для цього використовуються дерев’яні бруски і пластикові труби. Вибір матеріалу грунтується на особливостях призначення мотоблока. Якщо навантаження на агрегат невелика, варто зупинитися на більш легкому матеріалі. Так пристрої з брусків або труб підходять для мотоблоків з моторами невеликої потужності. Якщо агрегат виконує роль міні-трактора з потужним двигуном, то перевагу варто віддати сталевих елементів.

    Правильний догляд за гусеницями

    Саморобні гусениці прослужать набагато довше, якщо доглядати за ними комплексно.

    Загальні рекомендації по догляду:

    • Потрібно контролювати рівень настройки і натягу ланцюга;
    • Виїжджаючи на готовому агрегаті, потрібно щоб ланцюг була цілісною і без пошкоджень;
    • Всі деталі, що труться потрібно постійно протирати машинним маслом для запобігання їх пошкодження.

    Нескладні рекомендації по догляду допоможуть запобігти виходу з ладу готових конструкцій. Мотоблок на гусеничному ходу стане універсальним помічником для вирішення різних завдань.

    Виготовлення гусениці для мотоблока своїми руками

    Всілякі комплектуючі все частіше виготовляються володарями мотоблоків. Результатом стає саморобний навісне обладнання, що додає цьому пристрою велику потужність. Цьому сприяє установка гусениці для мотоблока, а також нового двигуна, різних додаткових вузлів.

    Конструкційні особливості пристрою

    Виготовлення комплектуючих саморобної гусениці для мотоблока своїми руками дозволяє заощадити гроші на покупку заводських пристроїв і подальшої експлуатації обладнання. Якщо все зроблено правильно, то виготовлені власноруч гусениці для мотоблока збільшують характеристики прохідності.

    У порівнянні з колісними аналогами, гусеничні мотоблоки не отримали такого широкого розповсюдження. Пояснюється це просто. Колісні агрегати від фірми Texas, Патріот, Кайман, Вікінг, Forza в найбільшою мірою пристосовані під орання земельних територій. Така конструкція найкраще підходить для роботи, пов’язаної з грунтом.

    Переробка колісного мотоблока являє собою роботу, що складається в приєднанні по одному додатковому колесу з кожного боку. Виходить чотириколісний мотоблок, на який можна надягати гусениці. Вони можуть бути, в свою чергу, покупними або саморобними. Додаткові колеса можна обробити знімними. Це дозволяє своєчасно перетворювати агрегат в стандартній мотоблок, ідеальний для роботи в городі.

    Для цього закріплюються колеса до осі, які вже передбачені в конструкції, за допомогою жорсткого або гнучкого передачі. Таке рішення вважається доцільним, так як зникає необхідність в монтажі додаткових кріплень. Що стосується влаштування цих мотоблоків, то вони повністю відповідають параметрам колісних модифікацій:

    1. Двигун. Він потужний, чотиритактний. У ньому є функція блокування осей. За рахунок цього гусеничний мотоблок може повертатися на місці, не описуючи повне коло.
    2. Трансмісія. Стандартний набір включає в себе коробку передач, систему зчеплення і редуктор.
    3. Ходова частина. Тут використовуються гусениці. Вони замінюють колісну базу. Якщо проведена переробка, то до наявної парі коліс додають по одному кату з кожних сторін. На них надягають саморобну гусеницю.
    4. Органи контролю. Розташовуються на рукоятці управління. Включають в себе механізми аварійної зупинки і різного роду важелі зчеплення.

    Перед початком самостійного виготовлення необхідно оцінити пропозиції в магазинах , що спеціалізуються на продажу такого обладнання. На особливу увагу варто ціна певних різновидів гусениць для відомих виробників мотоблоків. Припустимо, гусениця на мотоблок Нева коштує близько 28000 руб. Це повнофункціональна снегоходной приставка. Окремо можна придбати сидіння для водіїв, завдяки чому мотоблок набуває рис гусеничного минитрактора, нехай і з не такими значними робочими характеристиками. Технічні параметри тут такі:

    • розвиває швидкість близько – 18 км в год;
    • вага приставки в загальному – 37 кг;
    • ширина – 60 см;
    • довжина – 100 см;
    • висота – 34 см.

    Розміщує на борту одного водія і одного пасажира. Крім того, у продажу можна знайти приставку до мотоблока на гусеницях, яка призначена для моделей Салют і Агат. Вартість його коливається від 25 до 27 тис. Руб. Дана конструкція не передбачає приєднання водійського сидіння. Через це накладаються деякі обмеження на функціональні особливості цього пристрою. Але для їзди по бездоріжжю і снігу такий транспорт цілком підходить.

    В інтернет-магазинах представлена ​​велика кількість різних моделей снігоходів-приставок, встановлених на гусеницях до мотоблока. Це говорить про популярність таких моделей.

    Їх особливістю є можливість управління не тільки двома руками, йдучи за мотоблоком, а й сидячи в складних санях. Останні доведеться купувати окремо. Якщо врахувати, що в середньому вартість приставки становить близько 30 тис. Руб., Не рахуючи ціни складних саней, можна сказати, що самостійне виготовлення гусениць дозволяє заощадити чимало коштів.

    Список необхідних матеріалів

    Щоб перетворити колісні мотоблоки в гусеничні, буде потрібно потужний мотор . У нього має бути присутня осьова блокування. Потужність має значення тому, що мотобол планується використовувати на складній поверхні. Без додаткових технічних параметрів домогтися гарної прохідності не вийде. Основні матеріали, які будуть потрібні для таких робіт:

    • мотоблок з КПП, оснащений чотиритактним двигуном і функцією блокування осей;
    • кілька додаткових коліс, що дозволяють натягувати на них гусінь;
    • безпосередньо гусениці, зроблені з підручних засобів.

    Залежно від використовуваного при виробництві матеріалу, можуть знадобитися дві автомобільні покришки великих розмірів і транспортна стрічка. Все це в сукупності дозволяє зробити працездатний пристрій.

    Якщо додати сюди вантажну платформу, вдається облаштовувати повноцінний міні-трактор. Додаткова платформа на полозах забезпечує можливість застосування пристрою в ролі всюдихода по снігу.

    Алгоритм виконання деталей

    Існує кілька перевірених способів виготовлення гусениці своїми руками. Вони зарекомендували себе, як найбільш надійні.

    Застосування транспортної стрічки

    Вважається одним з найпростіших методів . Крім транспортної стрічки, буде потрібно втулкового роликовий ланцюг. Простота в цьому випадку полягає в тому, що для виготовлення не потрібно великої кількості допоміжних матеріалів та інструментів. Для продовження терміну експлуатації транспортної стрічки в пристрої, треба обвести його по краях волосінню. При цьому важливо забезпечити крок в 10 мм. Щоб з’єднати стрічки необхідно в цьому випадку кільце, треба прошити його по торцях або використовувати шарніри.

    Особливу увагу приділяють товщині транспортної стрічки. Від цього безпосередньо залежить рівень навантаження на агрегат. Оптимальним буде підбір стрічки товщиною 7 мм як мінімум. Крім іншого, доведеться подбати і про додаткове колесі з кожної зі сторін. Можна зняти його зі старого автомобіля, але при цьому важливо, щоб діаметр його збігався з аналогічним параметром у колеса на мотоблоки.

    Використання автопокришки

    Для мотоблока нерідко беруть гусениці з автопокришок. Народні умільці стверджують, що конструкція має високу надійність, коли в неї включений зазначений елемент. Щоб отриманий мотоблок був практичним, обов’язково треба подбати про якість автомобільних покришок. Вони повинні мати правильний малюнок протектора. В цьому відношенні переважніше покришки від великогабаритних автомобілів і тракторів. Малюнок протектора має ключове значення, так як виконує роль грунтозацепа.

    Процес виготовлення можна умовно розділити на кілька етапів . Ось вони:

    1. Після виявлення відповідних покришок вирізують з них доріжку для гусениць. Це трудомістка робота, яка потребує багато часу.
    2. Використовують для вирізання добре заточений ніж. Краще взяти той, який використовують шевці. Час від часу його треба змочувати в мильному розчині. Так гума буде краще піддаватися різанні.
    3. Зрізають з покришок обидві боковини. Щоб спростити процес, можна використовувати для цього електролобзик з дрібними зубцями. Забирають зайві фрагменти всередині покришки, якщо є необхідність. Якщо доріжка вийшла дуже тверде всередині, дану маніпуляцію можна повторити.

    Перевагою зазначеного способу є відсутність потреби в з’єднанні кільцевим способом. Покришка вже має замкнуту структуру.

    Завдяки цьому вдається поліпшити показники надійності гусениць, що особливо важливо в умовах великих навантажень. І все ж такі гусениці виходять досить обмеженої довжини. Вона відповідає аналогічному параметру у автомобільної покришки.

    З ланцюгів і ременів

    Всюдиходи на гусеницях часто виготовляють із застосуванням звичайних ременів з клиноподібним профілем. З’єднуються вони між собою за допомогою грунтозацепов. Ремені прикріплюють гвинтами або заклепками.

    Додатковим способом є використання однакових за розміром ланцюгів. Цей матеріал часто виявляється у великій кількості в гаражі у дачників. Процес виготовлення зводиться до таких моментів:

    • Беруть 2 однакові за розміром ланцюга. Останні ланки розривають, після чого об’єднують їх в замкнуте кільце. Перетискають ланки і заварюють їх.
    • Грунтозацепамі з’єднують ланцюга між собою і забезпечують надійне кріплення. Ці пристосування можна зробити з простих сталевих пластин відповідної товщини. Їх з’єднують за допомогою болтів.

    Якщо немає бажання виготовляти гусениці самостійно, можна взяти такі вироби від старої техніки. Наприклад, хорошу ефективність демонструє мотоблок на гусеницях від Бурана. Є сенс використовувати саме старі деталі, так як нові Бурановские гусениці стоять досить дорого.

    Додаткові поради

    Перш ніж приступити до виготовлення саморобної гусениці , треба виявити відповідні параметри для неї . Справа в тому, що в разі виробництва дуже високою гусениці доведеться поміняти центр ваги мотоблока, що неминуче призведе до деяких проблем під час поворотів, так як агрегат буде перевалюватися набік.

    Щоб не допустити цього, другу провідну вісь треба збільшити на кілька сантиметрів. Можна до того ж дещо розширити колісну базу у мотоблока, яка вже є в наявності. Для цього достатньо купити втулку в спеціальному магазині. Надалі її встановлюють на провідний вал. Крім вимог щодо потужності двигуна, дивляться і на систему охолодження.

    Повітряне охолодження не дуже ефективно при високих навантаженнях, що може спричинити істотний перегрівом мотора. Виходить, що перевагу краще віддавати двигунів з водяним охолодженням, що показує стабільні позначки в роботі.

    Приєднання гусениці до мотоблока дозволяє значно поліпшити показники прохідності пристрою. За рахунок цього можна збільшити спектр потенційних робіт, з якими впорається зроблене своїми руками пристрій. Іншими словами, отримана база в певних випадках виграє у звичній колісної бази. Але переробка мотоблока далеко не завжди підходить власникам цих агрегатів.

    Йдеться про особливі вимоги до двигуна. Він повинен мати достатню потужність. Говорячи про процес переробки, така робота є цілком реальною для виконання в домашніх умовах. Ось чому можна вважати це вагомою альтернативою гусеничним приставок, які доступні в сучасних магазинах.

    Вибір і установка гусениць для мотоблока

    Сучасні моделі мотоблоків, що випускаються як зарубіжними, так і вітчизняними виробниками, є досить потужну техніку. Її характеристики і можливість використання додаткового обладнання, зокрема, установка гусениць, забезпечують широкий спектр виконуваних завдань. При цьому функціональність залежить від правильного вибору готових або ж грамотного виготовлення саморобних гусеничних блоків.

    Незалежно від обраного варіанту, необхідно враховувати такі фактори:

    • гусеничні ланцюги можуть бути виконані з самих різних матеріалів;
    • приставки повинні за вагою відповідати потужності силового агрегату;
    • в більшості випадків гусениці надягають на чотири колеса, тому двоколісні моделі вимагають відповідних доробок.

    У порівнянні з колесами, навіть мають грунтозацепи, гусеничні елементи забезпечують максимальну опорну площу. Це дозволяє розподілити тиск на поверхню і істотно підвищити прохідність. В результаті модернізовані мотоблоки з однаковою ефективністю експлуатуються взимку і на бездоріжжі.

    Що стосується переваг, тут можна виділити кілька моментів.

    • За рахунок ефективного розподілу навантаження максимально зменшується тиск на опорну поверхню.
    • Завдяки цим елементам підвищується прохідність пристрою.
    • Гусеничний хід відрізняється високою маневреністю.
    • Догляд за модулем не вимагає від власника спеціальних знань і навичок. В процесі експлуатації потрібно лише стежити за станом труться, які необхідно періодично змащувати, а також контролювати натяг гусеничних ланцюгів і їх монолітність.
    • Самостійна споруда гусеничного ходу дозволяє істотно скоротити фінансові витрати.

    Якщо розглядати негативні сторони подібної модернізації мотоблоків, слід звернути увагу на можливе зниження швидкості пересування техніки. Однак, як показує практика, цей недолік в повній мірі компенсується перерахованими вище плюсами. Йдеться, перш за все, про стійкість і прохідності, в тому числі і при перевезеннях різних вантажів.

    Мотоблоки, оснащені гусеничними платформами, можуть круглий рік використовуватися для:

    • виконання робіт будь-якої складності на болотистих і важкодоступних ділянках;
    • розчищення територій.
    • транспортування вантажів.

    Крім цього, такі агрегати є зручним засобом пересування для мисливців і рибалок. Саме сфера застосування і поставлені перед технікою завдання визначають особливості приставок і модулів, які оснащуються найчастіше гумовими траками. Ці елементи модернізації техніки мають багато модифікацій, що розрізняються між собою:

    • формою (бувають прямокутні осьові і трикутні шестерні);
    • принципом установки;
    • використовуваними матеріалами.

    Складовими осьових модулів є наступні елементи:

    • основна платформа;
    • осі;
    • ролики (4 шт.);
    • шестерні (2 шт.);
    • гусениці (2 шт.).

    Аналізуючи види додаткового навісного обладнання, слід враховувати і способи монтажу. Так, прямокутні моделі кріпляться за допомогою болтового з’єднання. Ролики, встановлені в нижній частині осі, відповідають за натяг гусеничних ланцюгів. А в рух платформу призводять дві шестерні, розташовані по обидва боки. Приставка шестеренчатого типу з трикутним натягом гусениць складається з:

    • великих шестерень;
    • рами, що має жорстку конструкцію;
    • роликів (8 шт.);
    • гусеничних стрічок.

    Шестерні встановлюються на осі, пов’язаної безпосередньо з редуктором мотоблока. Ролики розташовуються попарно в нижній частині конструкції, по краях гусениць. Подібне рішення дозволяє забезпечити оптимальне натяг під час руху. Паралельно з цим розблокування диференціала істотно спрощує вчинення різних маневрів.

    На окрему увагу заслуговують трикутні модулі. За рахунок технічних характеристик сьогодні зростає попит у вітчизняних аграріїв і дачників на гусеничні платформи ГП-Н1. До головних достоїнств цих моделей відноситься збільшення поздовжньої стійкості в процесі використання орачів. Йдеться про те, що трикутне розташування гусеничних ланцюгів мінімізує ризик підйому передньої частини при підвищених тягових зусиллях.

    Установка

    Унікальність гусеничних приставок полягає в тому, що їх установка замість базового, колісного приводу в лічені хвилини перетворює звичайний мотоблок в ефективний буксировщик, всюдихід або ж снігохід. Найбільш актуальна така модернізація для техніки, що відноситься до категорії малогабаритних сільськогосподарських агрегатів, що мають вал діаметром 30 мм. Гусеничний модуль можна придбати вже готовим або ж зібрати самостійно. Для реалізації другого варіанту на просторах Всесвітньої павутини можна без зусиль знайти креслення і відео-інструкції по збірці і установці.

    Якісні покупні і грамотно виготовлені своїми руками пристосування характеризуються підвищеною міцністю і довговічністю. Не варто забувати про простоту монтажу, експлуатації та догляду. Для установки покупної платформи будь-якої конфігурації і складності не буде потрібно спеціальних знань і технічних засобів. Досить буде базових навичок і мінімального набору інструментів. Установка саморобних агрегатів має ряд нюансів. Слід враховувати, що занадто висока платформа зміщує центр ваги всієї машини, що само по собі негативно відбивається на її стійкості. В результаті істотно підвищується ризик перекидання мотоблока на бездоріжжі і при виконанні маневрів. Для підвищення стійкості в процесі установки гусениць потрібно вище розмістити додаткову вісь.

    Крім цього, необхідно враховувати ширину осей. Досвідчені власники радять при необхідності збільшити колісну базу. Якщо відсутній диференціал, в якості ефективної альтернативи можна задіяти поворотний подовжувач. Дане трикутне пристрій позитивно відіб’ється на маневреності гусеничного мотоблока. Вибираючи, набуваючи, виготовляючи і встановлюючи гусеничний привід, слід брати до уваги, що така модернізація не актуальна для моделей з повітряним охолодженням. Це пояснюється надмірним навантаженням на силовий агрегат.

    Правила експлуатації

    Грамотне використання будь-якого пристрою є запорукою його довговічності і збереження високого рівня технічних показників. Природно, гусеничний мотоблок не є винятком, тому власники подібної техніки повинні враховувати деякі важливі моменти.

    • Оптимальна швидкість знаходиться в діапазоні 18-20 км / ч.
    • Необхідно враховувати вантажопідйомність платформи. Відповідно до актуальної статистикою, найбільшим попитом користуються 200-кілограмові моделі.
    • Максимально допустима висота снігового шару, яку обмежує розташуванням силової установки, – теж важливий показник. Сучасні модифікації модулів дозволяють гусеничним мотоблоків пересуватися по снігу глибиною до 50 см.
    • Гранична глибина рідкої грязі становить 45-50 см. Як і в попередньому випадку, визначальним фактором є висота розташування двигуна.

    Максимально продовжити життя гусеничного вузлу і мотоблока в цілому дозволить дотримання кількох простих правил експлуатації техніки. Перед кожною поїздкою і після її завершення настійно рекомендується:

    • здійснювати ретельний огляд гусеничних ланцюгів і інших елементів модуля;
    • контролювати ступінь натягу;
    • перевіряти якість кріплення всіх деталей;
    • приділяти велику увагу стану траків.

    Поради по догляду

    Як вже було сказано, запорукою тривалої і стабільної експлуатації мотоблока є дбайливе ставлення до нього. Мова, зокрема, йде про неприпустимість перевантажень. Крім цього, має значення і правильний догляд за гусеничними платформами. Досвідчені власники і виробники радять проводити періодичне ТО. Такі заходи не вимагають істотних тимчасових і фінансових витрат, але дозволяють забезпечити максимальний термін служби техніки.

    Також незалежно від модифікації модуля, потрібно постійно підтримувати необхідний натяг гусениць. Не менш важливим є контроль стану роликів і шестерень. Дані конструктивні елементи повинні періодично змащувати.

    Гусеничный модуль для мотоблока

    Гусеничный модуль для мотоблока – это уникальная возможность сделать снегоход из мотоблока своими руками. Причём, с помощью подобной снегоприставки, трансформировать свою коммунально-фермерскую машину в миниснегоход или мотобуксировщик можно за считанные минуты, именно тогда, когда этого требуют обстоятельства. Например, утром вы использовали мотоблок, как снегоуборщик, расчищая снег возле дома, а уже днём можете ехать в лес, не обращая внимания на глубокие сугробы за забором.

    Приобрести гусеницы для мотоблока, во-первых, выгодно тем, кто уже имеет в своём хозяйстве мотоблок или мотокультиватор. Во-вторых, гусеничный мотоблок будет интересен рыбакам и охотникам, проживающим в сельской местности, неподалёку от водоёмов и лесных массивов. В-третьих, гусеничная приставка к мотоблоку пригодится для хозяйственных нужд, например, когда надо привезти дрова из леса, воду из колодца, расположенного на окраине деревни, или сено с поля, ещё летом сложенное в стог.

    Гусеничный мотоблок – это и недорого, и практично! Гусеницы для мотоблока позволят серьёзно сэкономить на покупке мотобуксировщика или миниснегохода, а при хранение вездеходная приставка займёт гораздо меньше места в гараже или сарае, чем мотособака или мотоснегоход. К тому же, гусеничный модуль эксплуатируется не только в зимний период, но и в другое время года – в весеннюю или осеннюю распутицу, когда дороги раскисли от грязи, или летом, после продолжительных дождей.

    С помощью вездеходной приставки поставить на гусеничный ход можно не только популярные и широко распространённые в нашей стране мотоблоки Нева, Каскад, Луч, Ока, Целина, но также и другие модели культиваторов с диаметром выходного вала ø30 мм. В конструкции гусеничного модуля предусмотрена возможность регулировать натяжение гусеничных лент, а крутящий момент с обоих валов мотоблока передаётся посредством цепей. Такие инженерные решения позволяют наиболее эффективно эксплуатировать мотоблок на гусеничном ходу.

    Если приобрести гусеничную приставку к мотоблоку от производителя, то есть заказать её в нашем интернет-магазине, то это значит – приобрести продукцию по заводской цене, без наценки. К покупателю заказ отправится непосредственно с предприятия, что ощутимо сократит расходы на доставку. Кроме этого, если с гусеничным модулем в комплекте вы заказываете дополнительное оборудование, например, лыжные сани, то мы готовы предоставить разумную скидку на каждую из выбранных опций.

    Доставка вездеходных модулей осуществляется транспортно-экспедиционными службами во все населённые пункты Российской Федерации и города стран, входящих в Таможенный Союз. Стоимость доставки, прежде всего, зависит от внутренних тарифов той транспортной компании, которую выберете вы, или которую предложим мы. Срок поставки, в первую очередь, зависят от времени поступления денежных средств на банковский счёт предприятия, от расстояния и от оперативности работы транспортной компании.

    Гусеничный ход для мотоблока (фото)

    БрендForza
    Грузоподъёмностьmax 140 кг
    Скоростьmax 12-15 км/ч
    Выходной валтолько ø 30 мм (круглый)
    Подвескакатковая
    Гусеницацельнорезиновая
    Ширина гусеницы190 мм × 2 шт.
    Управлениеруль мотоблока
    Эксплуатациявсесезонно
    Масса45 кг
    Размеры1350 × 700 × 520 мм
    ПроизводствоСделано в России
    Гарантия1 год

Про автора

admin administrator