Що робить адміністратор на ресепшені

Авторadmin

Що робить адміністратор на ресепшені

Посадові обов ‘язки адміністратора готелю: вся правда про професію

Готельний бізнес – це перспективна сфера для інвестицій і побудови кар ‘єри сьогодні. Свої готелі сьогодні є практично у всіх населених пунктах. Сучасний темп життя передбачає регулярні поїздки в робочих або особистих цілях. І опинившись у незнайомому місті, кожна людина стикається з необхідністю пошуку варіанту розміщення. Саме тому при правильній організації послуги готелів завжди затребувані. З чого почати кар ‘єру в цій сфері і які обов’ язки адміністратора готелю?

Загальна інформація про професію

Адміністратор готелю – це людина, яка привітно зустрічає гостей на ресепшені. В обов ‘язки цього співробітника входить оформлення постояльців, здійснення розрахунків та організація обслуговування клієнтів. Залежно від розміру конкретного готелю та організації роботи персоналу в зміні може працювати один адміністратор або відразу кілька. Відповідно, і набір обов ‘язків фахівця даного профілю змінюється. Сьогодні для готельного бізнесу актуальна тенденція підвищення якості обслуговування. У більшості готелів один зі співробітників повинен постійно чергувати в холі. Його основна функція – приймати звернення вже проживаючих в комплексі гостей і займатися розміщенням нових постояльців.

Основні функції та посадові обов ‘язки адміністратора готелю

Нові гості входять в хол готелю, адміністратор повинен їх привітно зустріти, запропонувати вільні для розміщення номери і розповісти про всі додаткові послуги і сервіси готелю. Після цього цей співробітник реєструє постояльців, видає ключі від номера і проводить заселення. В обов ‘язки адміністратора готелю входить спілкування з клієнтами і задоволення їхніх прохань. Зазвичай у готелях є внутрішній телефон, за яким гості можуть зателефонувати на ресепшен і повідомити про виниклі проблеми і потреби. Зазвичай це замовлення якихось додаткових послуг, скарги на дрібні поломки в номері, прохання провести прибирання, розбудити в певний час або, навпаки – не турбувати. Найчастіше адміністратор відповідає також за все готельне господарство комплексу. Цей фахівець може керувати закупівлею, зобов ‘язаний стежити за інтер’ єрами та технічним оснащенням комплексу і своєчасно повідомляти директора готелю про всі потреби закладу.

Персонал у підпорядкуванні

Що входить в обов ‘язки адміністратора готелю, крім реєстрації та консультування гостей, а також організації їх обслуговування? Даного фахівця з упевненістю можна назвати управлінцем. Зазвичай навіть у невеликих готелях у підпорядкуванні адміністратора перебуває певна кількість працівників. Це покоївки, двірники, електрики, слюсарі та інший обслуговуючий персонал, працевлаштований у штаті готелю. У великих комплексах можуть працювати кілька адміністраторів. Це дуже зручно, наприклад, якщо готель багатоповерховий, і на кожному ярусі більше 10 номерів. У цьому випадку всі звичайні (молодші) адміністратори підпорядковуються одному старшому, і кожен з них має певний набір обов ‘язків. Але в загальній сукупності штат менеджерів з реєстрації та обслуговування гостей виконує все той же набір функцій. Обов ‘язки старшого адміністратора готелю включають в себе управління всіма підлеглими співробітниками та оптимізація їх роботи.

Особисті риси

Адміністратор готелю повинен бути хорошим психологом і вміти спілкуватися. Цей фахівець зобов ‘язаний знаходити підхід до кожного клієнта, вміти слухати і вирішувати різні ситуації. Зробити кар ‘єру в рамках цієї професії зможуть спокійні врівноважені люди. Відповідальність, вміння швидко обробляти інформацію і приймати рішення – також важливі якості, здатні допомогти якісно виконувати обов ‘язки адміністратора готелю. Робота в готельному бізнесі цікава, але при цьому пов ‘язана з регулярними дрібними труднощами. Тому стресостійкість і оригінальне мислення, що допомагає швидко вирішувати різні складнощі, також допоможуть.

Освіта, навички та вміння

Обов ‘язки адміністратора готелю його функції пред’ являють більше вимог до особистих якостей здобувача, ніж рівня його освіти. Однак влаштуватися у велику престижну мережу готелів без профільного диплома з ВНЗ не вийде. Отримати цю спеціальність можна і в середньо-спеціальному навчальному закладі. Багато готелів приймають на роботу претендентів з вищою та середньо-професійною освітою за будь-якою професією. Найголовніше, щоб на співбесіді кандидат зміг довести, що він здатний якісно виконувати всі обов ‘язки адміністратора готелю. Деякі роботодавці висувають вищі вимоги до претендентів. Це може бути знання комп ‘ютера або вільне володіння іноземними мовами.

Як стати адміністратором готелю?

Спробувати працевлаштуватися у сфері готельного бізнесу можна маючи будь-яку освіту. Великий плюс для претендента – досвід роботи в аналогічній посаді в будь-якій іншій сфері. Наприклад, адміністратори салонів краси, ресторанів або розважальних комплексів завжди можуть спробувати влаштуватися в готель. Перш ніж відправляти своє резюме для розгляду або записуватися на співбесіду, дізнайтеся більше про посадові обов ‘язки адміністратора готелю, встановлені в конкретному закладі. Серед особливостей даної професії можна виділити специфічний графік, адже в багатьох готелях стійка працює цілодобово. У цьому випадку зазвичай адміністратори виходять позмінно, в 2 або 3 зміни відповідно.

Все про професію адміністратор — від важливих навичок до зарплати

Аби забезпечити максимально якісний сервіс клієнтам, у закладах харчування, спортклубах, салонах краси, театрах та торгівельних центрах має бути людина, яка відповідає за координацію роботи персоналу та стежить за порядком. Саме такою людиною і є адміністратор. Гід Онлайн розповідає все, що потрібно знати про професію адміністратор – які він повинен мати навички, у чому плюси та мінуси професії та яку отримує зарплату адміністратор.

Що робить адміністратор?

Фото: envato.com

Адміністратор представляє будь-який заклад чи магазин. Саме на адміністраторі лежить вся адміністративно-управлінська діяльність, заповнення службової документації та організаційна робота. Окрім цього, він повинен відповідати на питання відвідувачів закладу і, у разі необхідності, вирішувати спірні, чи навіть конфліктні, ситуації, що виникають між клієнтами та працівниками.

Адміністратори також працюють в торгових залах, де до їх обов’язків входить контроль за роботою інших працівників, наприклад марчендайзерів. Також адміністратори відповідають за якість роботи офіціантів в кафе та ресторанах. Вони приймають всі звернення відвідувачів – їх скарги та пропозиції.

В інших випадках на адміністратора покладається задача контролювання за товарообігом, включаючи закупівлю та продаж товарів, безперебійне надходження їх до зали. Також він слідкує за належним виглядом товарів на полицях, контролює заміну цінників на актуальні. А ще адміністратори займаються організацією різних промоакцій.

Якщо підсумувати все вищезазначене – адміністратор має створювати доброзичливу атмосферу та робити все, щоб клієнт почував себе у закладі чи магазині зручно та комфортно. Також ви можете звернутися до адміністратора за допомогою, наприклад коли вам потрібно записатися на процедури у салоні краси, забронювати столик у ресторані або оформити абонемент у спортзал.

Які навички потрібні адміністратору?

Окрім ідеального знання того, чим займається його компанія, адміністратор повинен мати наступні «скіли»:

  • комунікабельність, вміння вести ділові переговори;
  • грамотна усна та письмова мова;
  • дисципліна та витримка у стресових ситуаціях;
  • організаторські здібності;
  • вміння самостійно приймати рішення;
  • бажання допомагати людям;
  • відповідальність;
  • уважність до деталей.

Наголос потрібно зробити на тому, що адміністратор повинен вміти спілкуватися з великою кількістю людей, швидко, грамотно та доречно відповідати на поставлені запитання. Тому дана робота явно не підійде невпевненим у собі людям та інтровертам.

У чому плюси та мінуси в роботі адміністратора?

Фото: envato.com

Робота адміністратора має чимало переваг. Серед них можна виділити такі:

  • кар’єрний зріст – можливість з часом зайняти посаду старшого адміністратора або, наприклад, керівника відділу по продажам;
  • можливість спілкуватися з клієнтами напряму та отримувати від них відгуки щодо роботи закладу, що в подальшому допомагає покращувати рівень сервісу;
  • велика кількість різноманітних та цікавих завдань кожного дня;
  • розвиток нестандартного підходу до вирішення різних питань та креативності;
  • виховання дисциплінованості та пунктуальності;
  • розвиток комунікативних навичок.

Проте, як і у будь-якої роботи, у роботи адміністратора є й свої недоліки. Найбільш помітні з них:

  • часто виникаючі стресові ситуації, які віднімають багато сил та негативно даються взнаки на нервовій системі;
  • відповідальність за якість товарів, які продає магазин, або послуг, які надає заклад – у випадку невдоволення клієнтів приймає всі зауваження саме адміністратор;
  • необхідність постійно пересуватися по території закладу чи торгового залу для особистого контролю за роботою підлеглих, що з часом виснажує фізично.

Ще одним суттєвим недоліком роботи адміністратора можна назвати доволі невисоку заробітну плату у співвідношенні до значних навантажень, що лягають на плечі цього працівника. При цьому надлишок спілкування з людьми може призвести до вигорання.

Скільки заробляє адміністратор?

Зарплата адміністратора залежить від закладу, де він працює. Так наприклад, адміністратору, який працює у престижному ресторані у центрі міста, платитимуть значно більше, ніж адміністратору невеликого кафе на його окраїні. Відіграє роль і те, в якому місті працює адміністратор.

Традиційно, найвищі зарплати в Києві, адже там більше закладів, яким необхідно підтримувати свій імідж. В середньому заробітна плата адміністратора в Україні складає 12500 грн. При цьому у віддалених від столиці регіонах адміністратори заробляють приблизно 7-9 тис. грн.

Про автора

admin administrator