Що таке телевізійний тайм-аут

Авторadmin

Що таке телевізійний тайм-аут

Тайм-аут — що це таке? Визначення, значення, переклад

Тайм-аут (наголос на друге «а») це наш російський «перерва», та на аглицький манер. Дослівно «time» це час, а «out» — підсилювальна частка, що означає відсутність або видалення. У спорті тайм-аути беруться тренерами команд, коли потрібно терміново донести до гравців якийсь важливий меседж, щоб вони врятували гру або просто заспокоїлися.

Для взяття тайм-ауту тренери використовують характерний жест, коли одна долоня показує вгору, а інша як би «перекриває» її. Тайм-аути бувають не тільки в спорті, але і, наприклад, у грі «Що/де/коли?», де вони беруться для того, щоб у знавців мізки не наближалися до температури кипіння.

Ви дізналися, звідки походить слово Тайм-аут, його пояснення простими словами, переклад, походження і сенс.

Що таке Помилка тайм-ауту 504 шлюзу (і як її можна виправити)?

Помилка тайм-ауту 504 шлюзу виникає, коли сервер, який намагався завантажити веб-сторінку, не отримав відповіді вчасно з іншого сервера. Майже завжди, помилка на самому веб-сайті, і нічого не можна зробити, але спробуйте пізніше. Тим не менш, є кілька швидких речей, які ви можете спробувати на вашому кінці.

Що таке 504 помилка затримки шлюзу?

Помилка тайм-ауту 504 шлюзу вказує, що веб-сервер, який намагається завантажити сторінку для вас, не отримав своєчасного відповіді з іншого сервера, з якого він запитував інформацію. Це називається помилкою 504, тому що це код статусу HTTP, який веб-сервер використовує для визначення такої помилки. Помилка може виникати з кількох причин, але дві найпоширеніші причини полягають у тому, що сервер переповнений запитами або на ньому виконується обслуговування.

Дизайнери веб-сайтів можуть налаштувати вигляд сторінки помилок 504. Таким чином, ви можете побачити 504 сторінки на різних веб-сайтах. Веб-сайти також можуть використовувати трохи різні назви для цієї помилки. Наприклад, ви можете побачити такі речі:

  • Помилка тайм-ауту шлюзу
  • HTTP 504
  • Час очікування шлюзу (504)
  • 504 Тайм-аут шлюзу
  • Помилка 504
  • Помилка HTTP 504 – Час очікування шлюзу

Важливо пам’ятати, що помилка 504 – це помилка на стороні сервера. Це означає, що існує проблема з веб-сайтом, який ви намагаєтеся отримати, а не з комп’ютером. Це і гарні, і погані новини. Це гарна новина, тому що немає нічого поганого у вашому комп’ютері, і це погана новина, тому що зазвичай нічого не можна зробити, щоб вирішити проблему з вашого кінця.

Тим не менш, тут є кілька швидких речей, які ви можете спробувати.

Оновіть сторінку

Як ми вже згадували, помилка 505 вказує на тимчасову проблему, і іноді ця проблема є дуже тимчасовою. Наприклад, сайт може бути перевантажений трафіком. Отже, оновлення сторінки завжди варто зробити. Більшість браузерів використовують клавішу F5 для оновлення, а також дещо на кнопці оновлення в адресному рядку. Це не вирішує проблему дуже часто, але для спроби потрібно лише секунду.

Увага: Обов’язково зверніть увагу, якщо помилка відбувається під час здійснення платежу. Оновлення сторінки може призвести до стягнення коштів у два рази, тому слідкуйте за цим.

Перевірте, якщо сайт недоступний для інших людей

Всякий раз, коли ви не можете дістатися до сайту (з якоїсь причини), ви також можете перевірити, чи є у вас проблема з підключенням, або якщо інші люди мають такі ж проблеми. Є багато інструментів там для цього, але наші фаворити isitdownrightnow.com і downforeveryoneorjustme.com. Обидві роботи практично однакові. Підключіть URL-адресу, яку потрібно перевірити, і ви отримаєте такий результат.

Якщо ви отримали звіт про те, що сайт відсутній для всіх, ви не можете багато чого зробити, але спробуйте пізніше. Якщо у звіті видно, що сайт зайнятий, то проблема може опинитися на вашому кінці. Дуже рідко це відбувається з помилкою 504, але це можливо, і ви можете спробувати деякі речі, які ми описуємо в наступних кількох розділах.

Перезавантажте пристрої

Таким чином, ви скористалися інструментом перевірки сайту та визначили, що сайт для вас просто знижений. Крім того, ви перевірили інший веб-переглядач і виникла проблема. Це повідомляє вам, що проблема, швидше за все, є на вашому кінці, але це не ваш веб-переглядач.

Можливо, є якісь дивні тимчасові проблеми з комп’ютером або мережевим обладнанням (Wi-Fi, маршрутизатор, модем тощо). Простий перезапуск комп’ютера та мережні пристрої можуть допомогти вирішити цю проблему.

Інша можливість полягає в тому, що помилка викликана проблемою DNS, але на DNS сервер замість комп’ютера. У такому випадку можна спробувати перемкнути DNS-сервери і побачити, чи буде вирішена проблема.

Зв’яжіться з веб-сайтом

Інший варіант – звернутися безпосередньо до власника веб-сайту. Перегляньте їхні контактні дані на веб-сайті та зв’яжіться з ними щодо даної сторінки. Якщо немає контактної форми, ви можете спробувати отримати доступ до веб-сайту в їхніх соціальних мережах.

Спробуйте ще раз пізніше

Якщо ви спробували всі рішення, описані вище, але все ще отримуєте помилку 504, то єдиним рішенням залишається чекати і спробувати пізніше. Оскільки проблема не в комп’ютері, існує лише обмежена кількість рішень, які можна спробувати. Швидше за все, відповідальні люди вже стоять на ній і незабаром це буде виправлено.

Перевірте з веб-сайтом через деякий час. Існує хороший шанс, що помилка буде вирішена до того часу.

Тайм-аут: що таке методика модифікації поведінки?

У якийсь момент у нашому дитинстві ми, мабуть, бачили якесь покарання, яке полягає в тому, щоб дивитись на стіну або бути виключеним поза класом. Це приблизно форма покарання дуже часто зустрічається в школах і навіть інститутах , а також в деяких будинках у формі “куточок чи кафедри мислення”.

Цей тип дій є частиною стратегії, з якої передбачається, що предмет, як правило, неповнолітній, відображає та змінює поведінку. Насправді, це правильна методика модифікації поведінки, яка може бути застосована навіть на клінічному рівні, який називається тайм-аут .

  • Пов’язана стаття: “Педагогічна психологія: визначення, поняття та теорії”

Тайм-аут, як метод модифікації поведінки

Тайм-аут – це техніка модифікації поведінки, через яку вона призначена зменшення частоти або усунення ефективності однієї або декількох форм поведінки .

Ця техніка це частина поведінкового репертуару , що мають походження в оперантному кондиціонуванні. Зокрема, вона грунтується на негативному покаранні, в якому, коли видається поведінка, яка повинна бути змінена, позитивний стимул відкликається або вважається бажаним особи, яка її проводить.

Операція тайм-ауту або тайм-аут це просто : мова йде про вилучення суб’єкта, який робить поведінку з ситуації, в якій він може отримати підсилювач, так що він змінює або усуває поведінку, яка веде його до зазначеної ситуації, щоб не бути знову вилученим. Наприклад, студент відправляється поза класом або в кут, де не може брати участь у тому, що відбувається в ньому.

Цей метод зазвичай використовується з умовою, що час виключення суб’єкта є приблизно приблизно одна хвилина на рік у віці людини .

Він зазвичай застосовується у випадках, коли це необхідно для усунення проблемної поведінки суб’єкта, взагалі хлопець чи дівчинка , хоча його можна застосувати в будь-якому віці, будь то в клінічній практиці або в освітній сфері.

Варіанти цієї техніки

Тайм-аут – це техніка, яка може застосовуватися різними способами. Зокрема ми можемо знайти наступні варіанти або типи часу виходу .

1. Час невиключення

У цьому режимі тайм-ауту суб’єкт місця розташування підсилювачів не виключається, а просто це перешкоджає вам доступ до нього , Тим не менш, ви можете спостерігати, як ваші колеги роблять це. Таким чином, зміни є мінімальними, але досить часто, щоб зменшити шанси на появу поведінки.

2. Виключення

Індивід залишається в ситуації, коли є підсилювачі, але не можуть отримати доступ до них або спостерігати за іншими. Типовим прикладом є бути покараним обличчям до стіни .

3. Ізоляція

Особа, яка здійснює акцію, яка має намір усунути виключений із стимулюючого майданчика , Це тип часу, який застосовується, коли студент виключений з класу або направляється в окрему кімнату.

4. Самонавіданий

Особа, поведінка якої ви хочете зменшити продовжує самостійно вийти з ситуації щоб уникнути конфліктів. Він застосовується у парних терапіях.

Як використовувати

Щоб ця техніка була ефективною Бажано використовувати серію кроків які дозволяють людині, поведінка якої ви хочете модифікувати, зрозуміти роботу техніки, чому вона застосовується і що це означає для нього.

1. Знання техніки

Перш за все це необхідно що суб’єкт знає, що означає час , щось для чого необхідно пояснити функціонування техніки. Крім того, необхідно чітко зрозуміти, яку поведінку потрібно усунути та зменшити, а також показати суб’єкту, що це питання не є адаптивним та чому. Як тільки все це відомо, можна починати його застосовувати.

2. Попередження

У той час, коли людина починає виконувати небажану поведінку, буде надано попередження, в якому їм буде сказано, яка поведінка є небажаною, чому вони попереджені та можливі наслідки їх дії (їх відправляють, щоб задовольнити тайм-аут). ) Можна зробити кілька попереджень , але рекомендується, щоб мало було, щоб предмет вивчав і пов’язував наслідки з діянням, і ситуація не триває.

Цей елемент важливий з кількох причин. По-перше, з дуже незначними зусиллями це дозволяє висувати ідею небажаного наслідку для поганого поводження, що сама по собі є неприємним, тому це може бути відвертим фактором, який може з’явитись у тих “фенах” поганої поведінки.

По-друге, у випадку вигнання це дозволяє швидше зрозуміти, що розуміється, і саме тому цей вид покарань навряд чи буде деконтекстуалізований .

3. Витікання або припинення підкріплення

У випадку, якщо поведінка зберігається чи повторюється, вона продовжує тимчасове виключення особи або припинення підкріплення. Необхідно якнайкраще уникати того, що момент, коли ця методика застосовується, посилюється (тобто вона не відчуває більше уваги факту покарання, що може спричинити збільшення цільової поведінки). Причина покарання пояснюється, і вказано час, який повинен залишатися назовні.

Після закінчення тайм-ауту перейдіть до попросіть тему, якщо він зрозуміє, чому його вигнали і дитині сказано, що він може повернутися до стимулюючої ситуації. Альтернативні стратегії можуть бути запропоновані в тому випадку, якщо небажана поведінка мала певну мотивацію.

Можна здійснити диференційне посилення поведінки, привітавши і хвалити неефективну поведінку з тією, яку потрібно усунути. Важливо бути послідовним та послідовним у його застосуванні, інакше це час це може викликати плутанину .

Ризики та недоліки тайм-ауту

Тайм-аут – це техніка, яка іноді може бути корисною для зміни поведінки, але її застосування має як переваги, так і недоліки. З одного боку, це техніка модифікації поведінки, яка дозволяє придушувати небажану поведінку в ситуаціях, коли предмет може бути підкріплений великою кількістю можливих елементів, таких як однокласники. Проте застосування цього типу методів є суперечливим і не дуже рекомендованим, оскільки в певних ситуаціях це може спричинити різні збитки в особі, до якої вона застосовується.

По-перше, це техніка, яка працює лише на поведінковому рівні, з яким Когнітивні аспекти не можуть розглядатися що стоять за викидом поведінки. Існує модифікація поведінки, але не цінностей, і важко провести внутрішнє навчання. Відповідь вивчається як уникнення покарання, але внутрішньо його можна вважати позитивним.

Інший великий недолік цієї техніки полягає в тому, що предмет обумовлений через страх страх може стати предметом, який застосовує покарання. Крім того, суб’єкт може сприймати, що він не оцінюється, коли виникає ситуація, яка, як правило, не поділяє фактори, що мотивували небажану поведінку.

Точно так само страждання породжуються через відведення уваги, і це може припустити втрату самооцінки та довіру до навколишнього середовища. Це також шкодить відносинам з тими, хто застосовує покарання, щоб спровокувати образи. Однак можна стверджувати, що страждання, яке це породжує, більше, ніж компенсує страждання, яке трапляється, якщо він не зупиниться на певному рівні.

Тому, якщо ця методика використовується, рекомендується, поєднати з іншими які дозволяють індивіду зрозуміти і бути освіченими в чому в речах, як усунути поведінку, бути шкідливими, моделювати різні способи дій, посилювати позитивну поведінку.

Бібліографічні посилання:

  • Мигдаль, М.Т .; Діас, М. & Джименес, Г. (2012). Психотерапія Інструкція з підготовки CEDE PIR, 06. CEDE: Мадрид.
  • Кінь, В. (1991). Посібник з терапії та модифікації поведінки. 21 століття: Мадрид.
  • Лабрадор Ф. Й., Крузейдер Ф. Дж. І Лопес М. (2005). Посібник із модифікації поведінки та методики терапії. Піраміда: Мадрид.
  • Пірс, У. Девід і Чейні, Карл Д. (2013). “Аналіз поведінки та навчання: п’яте видання”. Психологія Преса.
  • Скіннер, В.Ф. (1969). Необхідні умови підкріплення: теоретичний аналіз. Нью-Йорк: Appleton-Century-Crofts.

Про автора

admin administrator