Електродвигун складається із обертової частини — ротора та нерухомої частини — статора. Розрізняють електродвигуни постійного та змінного струму.
Принцип роботи та пристрій: Електродвигун включає статор і ротор. Магнітне поле в статорі, що обертається, діє на обмотку ротора і наводить в ньому струм індукції, виникає крутний момент, який приводить в рух ротор. Електроенергія, що надходить на обмотки двигуна, перетворюється на механічну енергію обертання.
Переважна більшість електричних двигунів є двигунами обертального руху (рис. 1). Вони складаються з нерухомої частини (статора) та рухомої (ротора).
Скільки міді в електродвигуні в залежності від типів та габаритів – вміст міді в електродвигуні
Вміст міді в електродвигуні в залежності від потужності, оборотів та маси | ||
---|---|---|
Потужність, кВт | 3000 об/хв | 1500 об/хв |
3.5 кВт | 28.7/25.5 | |
4 кВт | 36/36.4 | 2.81/2.95 |
5.5 кВт | 42/40.5 | 3.49/3.53 |
Електропри́від, або електропри́вод — це електромеханічна система для надання руху із заданими параметрами виконавчим механізмам робочих машин в цілях здійснення їх функцій.
Електродвигу́н, електроруші́й , електромото́р — електрична машина, двигун, що перетворює електричну енергію на механічну . Вперше перетворення електричної енергії на механічну за допомогою електромагнітного поля, представив 1821 року, британський фізик М. Фарадей. Монах …
Про автора