Скільки часу йде повернення коштів на карту

Авторadmin

Скільки часу йде повернення коштів на карту

Зміст:

Скільки часу йде повернення коштів на карту

Деякі способи оплати, доступні у Steam, не підтримують функції повернення коштів. Кошти за придбання, здійснені ними, можна повернути лише до гаманця Steam.

Список способів оплати у вашій країні, які підтримують повернення коштів:

  • PayPal
  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Discover
  • JCB

Для більш докладних відомостей про функцію повернення коштів, відвідайте сторінку повернення коштів у Steam.

© 2024 Valve Corporation. Усі права захищено. Усі торговельні марки є власністю відповідних власників у США та інших країнах.

У яких випадках можна повернути кошти

Повернути кошти можна протягом двох тижнів з моменту придбання товарів та якщо ви користувалися ними не більше двох годин. Ця можливість поширюється на ігри та програмне забезпечення, яке ви придбали у крамниці Steam. Далі ви можете довідатися про повернення коштів за інші види придбань.

Повернення коштів за завантажуваний вміст
(Вміст, який доступний у крамниці Steam, та використовується в інших іграх чи програмах, «DLC»)

Повернути кошти за завантажуваний вміст, придбаний у крамниці Steam, можна протягом чотирнадцяти днів з моменту придбання, за умови, що ви користувалися основним товаром не більше двох годин з моменту придбання цього вмісту і лише якщо його не було повністю використано, змінено чи перенесено. Будь ласка, майте на увазі, що в деяких випадках ми не можемо повернути кошти за вміст, створений третіми особами (наприклад: якщо вміст назавжди піднімає рівень вашого ігрового персонажа). На сторінках подібного вмісту, ви побачите примітку, у якій написано, що повернути кошти неможливо.

Повернення коштів за внутрішньоігрові придбання

Steam дозволяє повернути кошти за придбання в іграх Valve протягом сорока восьми годин з моменту купівлі та за умови, що їх не було повністю використано, змінено чи перенесено. Сторонні розробники також можуть додати таку ж функцію повернення коштів за ігрові предмети до своїх товарів. Якщо розробники передбачили цю функцію, Steam повідомить вас про це під час придбання. В інших випадках повернути кошти за купівлю у грі сторонніх розробників неможливо.

Повернення коштів за замовлення

Якщо ви здійснили замовлення товару у Steam та оплатили його вартість, ви можете повернути кошти у будь-який момент до його виходу. З моменту виходу товару почнуть діяти стандартні правила: 14 днів / 2 години.

Повернення коштів з гаманця Steam

Ви можете повернути кошти, додані до гаманця Steam, протягом чотирнадцяти днів з моменту переказу та за умови, що їх не було використано.

Поновлювані підписки

До деяких сервісів і вмісту Steam пропонує періодичний (помісячний, порічний) доступ, за який ви сплачуєте раз на період. Якщо поновлювану підписку не використано протягом поточного розрахункового періоду, ви можете надіслати запит на повернення коштів упродовж 48 годин від першої оплати або будь-якого автоматичного поновлення. Вміст вважається використаним, якщо протягом поточного розрахункового періоду ви грали в будь-які ігри з підписки або використали, передали чи змінили будь-які привілеї або знижки у підписці.

Зауважте, що будь-яку активну підписку можна будь-коли скасувати, перейшовши на сторінку відомостей про ваш акаунт. Після скасування підписка більше не поновлюватиметься автоматично, але ви збережете доступ до її вмісту й привілеїв до кінця поточного розрахункового періоду.

Обладнання Steam

Дотримуючись визначеної в Умовах повернення обладнання процедури та часових меж, ви можете подати запит на повернення коштів за обладнання та аксесуари Steam, придбані у крамниці Steam.

Повернення коштів за комплекти

Ви можете повернути кошти за будь-який комплект, придбаний у Steam за умови, що всі товари з комплекту не були нікому передані та якщо загальний час користування всіма товарами становить не більше двох годин. Якщо у комплекті є ігрові предмети чи DLC, за які неможливо повернути кошти, то ви побачите примітку під час здійснення придбання.

Придбання, здійснені за межами Steam

Valve не повертає кошти за придбання, здійснені за межами Steam (наприклад: цифрові ключі чи коди гаманця Steam, які були придбані деінде).

Блокування VAC

Якщо ви були заблоковані системою VAC (Античіт Valve) у грі, то ви не зможете повернути за неї кошти.

Відеовміст

Ми не повертаємо кошти за придбаний у Steam відеовміст (фільми, кліпи, серіали, епізоди та навчальні матеріали) за винятком, коли відео є частиною іншого (не відео) відшкодовуваного вмісту.

Повернення коштів за дарунки

Кошти за невикористані дарунки можна повернути протягом стандартного 14-денного/2-годинного періоду повернення. Використані дарунки можна повернути на тих самих умовах, але ініціатором повернення має бути отримувач дарунку. Кошти, використані для купівлі дарунку, будуть повернені покупцю дарунка.

ЄС: право на повернення

Для пояснення, яким чином право на повернення ЄС працює для покупців у Steam, натисніть тут.

Зловживання

Можливість повернення коштів була додана для зменшення ризиків, а не як спосіб грати в ігри безкоштовно. Якщо ми помітимо, що ви зловживаєте цією системою, то заблокуємо вам доступ до неї. Повернення коштів за придбаний товар незадовго до розпродажу не є зловживанням.

Як надіслати запит на повернення коштів

Ви можете подати запит на повернення коштів чи отримати іншу допомогу щодо придбаного у Steam тут: help.steampowered.com.

Востаннє оновлено 10 січня 2023 р.

Повернення грошей за товар оплачений банківською картою: порядок процедури

У сучасному світі люди все частіше користуються безготівковим розрахунком при здійсненні покупок будь-якого масштабу. Відповідно, питання повернення коштів за об’єкт купівлі-продажу, сплачений банківським переказом, також стає все більш актуальною. Чи можливо це, який процес і скільки доведеться чекати, ми розглянемо в цій статті.

Що потрібно для повернення грошей за товар

Повернення товару при оплаті банківською картою проходить по тим же правилам, що і під час повернення об’єкта купівлі-продажу, придбаного за готівку.

Алгоритм дій споживача повинен бути таким:

  1. Переконатися, що об’єкт купівлі-продажу підлягає поверненню.
  2. Звернутися в магазин з проханням повернути річ (ліквідну або неліквідну).
  3. Написати заяву . До нього потрібно докласти чек (як документ, що підтверджує оплату) і сам товар.
  4. Дочекатися розгляду заяви. При позитивному вердикті магазину – подати свої банківські реквізити і очікувати перекладу. При негативному – звернутися зі скаргою до вищих інстанцій.

Є тільки одна істотна відмінність в цих процедурах. Якщо покупка оплачувалася картою, то підтвердити оплату можна не тільки чеком, але і квитанцією з банку.

В крайньому випадку підійдуть і показання свідків, але це може значно ускладнити процедуру підтвердження. Також чек можна витребувати з архіву магазину (якщо покупка була здійснена нещодавно), але для цього потрібно написати готельне заяву.

Умови повернення грошей

Повернення грошових коштів покупцю на банківську карту можливе тільки в тому випадку, якщо сам магазин прийняв повернення товару, оформив його і подав запит до відповідного банку. Відповідно, перед процедурою повернення грошей на свій рахунок, споживачеві доведеться пройти процедуру повернення самого об’єкта купівлі-продажу, яка також може зайняти від одного дня до місяця.

Повернення грошей за товар, оплачений банківською картою, не вимагає особливої процедури, але є ряд умов, які покупець повинен дотриматися:

  1. Звертатися господар карти повинен в магазин особисто.
  2. Незважаючи на те, що покупку можна відстежити в онлайн-банку, магазину все одно необхідний платіжний документ.
  3. Саму карту потрібно мати з собою, навіть якщо ви користуєтеся безконтактним розрахунком.

Є кілька випадків, при яких покупцеві можуть надати в поверненні коштів при оплаті карткою банку:

  1. Якщо громадянин розплачувався картою одного банку, а повернення коштів хоче отримати на іншу карту.
  2. Якщо покупцеві необхідне повернення готівкою при оплаті банківською картою.

Куди писати заяву

Заява на повернення грошей при оплаті банківською картою подається в магазин, а не в сам банк. Служба по роботі з клієнтами конкретної торгової точки або ж головний менеджер магазину повинні розглянути його в той же день, і привласнити зверненням індивідуальний номер. Повернути гроші за заявою без номера неможливо.

Як скласти заяву

Заява на повернення грошей на банківський рахунок має свій шаблон, який необхідно дотримати для того, щоб уникнути проблем з перекладом.

В першу чергу споживач заповнює «шапку» – контактні дані в правому верхньому куті заяви. Спочатку пишуться реквізити магазину (ПІБ та посада людини, якій воно адресоване, фізичну адресу торгової точки), а після вказуються дані заявника (ПІБ, адреса фактичного проживання, телефон та поштову адресу).

Далі посередині листа вказується назва документа. В даному випадку є два варіанти: можна просто написати «Заява», а можна дещо уточнити його суть, написавши «Заява на повернення коштів на банківську карту».

Якщо питання повернення товару вже вирішене, і зараз споживачеві потрібен лише повернення коштів, то вступну частину необхідно почати з представлення (знову написати фио) і з викладу фактичних вимог.

Громадянин пише, що бажає повернути кошти, які були сплачені ним відповідно до платіжним документом (потрібно вказати дані з чека або банківської виписки). Після цього споживач вказує причини повернення коштів (посилається на заяву про повернення товару, вказує його номер) і пише точну суму (спочатку арабськими цифрами, а після прописом).

У цій заяві розповідати про товар, про причини повернення і іншому не потрібно. Також немає необхідності посилатися на законодавчі акти.

Відразу після першого абзацу громадянин вказує свої банківські реквізити, які потрібні будуть для перекладу. Вони можуть різнитися залежно від банку, тому варто уточнити у співробітників фінансової структури або магазину, який буде повертати кошти, яку саме інформацію потрібно вказати.

Закріплюється звернення датою і підписом заявника.

Заява має бути складено в офіційно-діловому стилі і містити в собі тільки достовірну інформацію. Якщо громадянин навмисне вказав в документі завідомо неправдиві дані, на нього можуть подати позов за шахрайство, але навіть ця обставина не дає магазину правових підстав не здійснити повернення.

Терміни повернення грошей

Термін повернення грошей на картку може варіюватися від 3 до 40 робочих днів у Залежно від банку , Магазину та їх розташування.

Закон говорить, що магазин зобов’язаний здійснити повернення коштів в той же день або, якщо з технічних причин це неможливо – протягом 7 днів. Відповідно, у магазина є тиждень для того, щоб подати в банк документи.

У той же час, самому банку закон виділяє термін в 30 календарних днів на повернення. Найчастіше фінансові структури намагаються впоратися з цим питанням швидше, але якщо банк знаходиться в складному фінансовому становищі, вирішення питання може затягнутися.

Крім того, на швидкість повернення коштів прямо впливає розмір суми. Гроші за маленькі покупки повертають швидко, а ось об’ємні транзакції можуть зайняти великий проміжок часу.

Прискорений повернення можливе в разі, якщо споживач вирішив повернути кошти і товар в той же день, коли придбав їх. Повернення по карті не в день покупки здійснюється за повною процедурою.

Продавець відмовляється від повернення або гроші не прийшли – куди звертатися?

Якщо продавець відмовляється від повернення грошей, аргументуючи це неможливість здійснити переклад або НЕ аргументуючи зовсім, у покупця є кілька вищих інстанцій, в які можна звернутися за допомогою.

В першу чергу звернення варто написати в товариство із захисту прав споживачів. Ця організація допоможе скласти нову заяву, підбере до нього правильну практику і, при необхідності, надасть громадянину юриста в допомогу.

Якщо мирний шлях вирішення проблеми не приніс результатів, споживач може звернутися в Росспоживнагляд і ініціювати відомчу перевірку за фактом порушення закону «Про захист прав споживачів».

В якості альтернативи громадянин може звернутися до мирового суду або суду загальної юрисдикції за захистом своїх прав та інтересів. Справа в суді буде розглядатися довше, ніж Росспоживнагляд винесе своє рішення, тому до того, як ініціювати судовий розгляд, краще використовувати всі інші методи вирішення конфлікту.

Якщо магазин стверджує, що гроші були переведені, але на карту вони не надійшли, варто звернутися до найближчого відділення вашого банку із заявою про повернення товару та рішенням магазину з цього питання. Там співробітник перевірить, чи оформив магазин таке повернення, і скаже, скільки ще часу необхідно банку для того, щоб провести цю процедуру.

висновок

Повернути гроші на банківську карту не складніше, ніж повернути гроші за товар, куплений готівкою, а й у цієї процедури є свої юридичні тонкощі. Головне, що варто пам’ятати при такому поверненні – це те, що гроші не будуть переведені миттєво. Те, як швидко кошти з’являться на карті, повністю залежить від банку.

Как перевести жилое помещение в нежилое правильно Перевод жилого помещения в нежилое – насущный вопрос. Он может интересовать и многих предпринимателей, которые решили открыть свой бизнес, и собственное помещение в подходящем месте у них для этого есть

Как купить землю под строительство коммерческого объекта? В любом крупном городе купить земельный участок под строительство – это та еще задача. Свободной земли практически не осталось. Дефицит, в свою очередь, провоцирует рост цен. Впрочем, это обстоятельство

Что такое намеренное ухудшение жилищных условий и как определяется факт его совершения В 2005 году в ЖК РФ появился новый термин «намеренное ухудшение жилищных условий». В ст 53 он трактуется, как действия, способствующие ухудшению условий проживания. Как показывает практика, основная

Как избавиться от домашних муравьев Зайдя однажды на кухню, вы вдруг осознаете, что уже не единственные хозяева в своей квартире — ваша законная жилплощадь захвачена полчищами муравьев, одними из самых зловредных домашних паразитов. Первая

Ипотека в Сбербанке — как выбрать, как оформить и как получить Для многих граждан ипотечный кредит — единственный шанс купить собственное жилье. Оформить ипотеку можно в большинстве российских банков. Однако наибольшей популярностью у заемщиков пользуется Сбербанк,

Как организовать свое дело Чтобы получить подробное руководство для открытия своего дела, узнать последовательность этапов и их особенности, необходимо почитать данную статью. Чтобы организовать свое дело, и в случае,

Как корреспондент kommersant.ru делала ремонт в своей новостройке. Вместе с ключами владельцу новостройки выдают пластиковую ручку. “Вот вам пока одна, откроете с её помощью все окна, проверите, всё ли в порядке. А потом, когда закончите чистовую отделку, мы вам выдадим

Как делится наследство после смерти мужа между женой и детьми? Сталкиваясь с необходимостью получить и оформить имущество после смерти мужа, жена должна быть осведомлена в том, как это происходит, кому какая доля имущества переходит, кто и на что имеет право, как

Как бороться со стрессом Стресс — это не то, что с вами случилось, а то, как вы это воспринимаете” . Ганс Селье В стремлении описать неизъяснимый мир человеческой души ученые придумали много новых слов, но тем самым, похоже,

We have 4 guests online

Про автора

admin administrator