"Тролейбус в середньому споживає 2,5-2,7 кВт-год на кілометр з урахуванням втрат в мережі, тоді як електробус – 0,8-1,1 кВт-год. на кілометр. Електробус заряджається вночі, коли попит на електроенергію спадає.2 вер. 2020 р.
Тролейбус, з урахуванням розсіювання електроенергії лінією передач, споживає близько 3 кіловат енергії протягом дня. А електробус – 850 ват. До того ж рахуємо за нічним тарифом, оскільки він заряджається переважно вночі.
Тролейбуси
Модель | Т70117 |
---|---|
Тип | Асинхронний |
Потужність, номінальна, кВт | 180 |
Система керування тяговим двигуном | транзисторна на IGBT, з рекуперацією |
Рульове управління | НВП “Радій”, ZF |
Електричні параметри Номінальна напруга контактної мережі тролейбуса в Україні складає 600В постійного струму, з допустимим відхиленням +20 та -33%. В майбутньому розглядається можливість на перехід в новий стандарт з номінальною напругою 750В як у країнах Європейського Союзу.
Розрахункова швидкість сполучення трамвая зазвичай перебуває в межах від 14 до 20 км/год.
Загалом найбільше споживання електрики в Україні припадає на металургійну промисловість та населення. З початком війни металургійна промисловість в Україні фактично завмерла. Склалася така ситуація, що сьогодні саме населення є найбільшим споживачем електроенергії.
Зараз в світі налічують близько 300 чинних тролейбусних систем у 43 країнах [3]. В Україні станом на 2022 рік тролейбусні системи є у понад 30 містах, що є другим показником у світі. Тролейбуси …
Про автора