Скільки років зберігаються Сторіс

Авторadmin

Скільки років зберігаються Сторіс

Зміст:

Інстаграм сторіс – Що таке Сторіс в Інстаграм і чому вони так популярні

У це складно повірити, але пару років тому нині стрімко розвинутий Instagram не менше стрімко втрачав свою аудиторію. А виною тому новий тренд на «живі» фото і відеотрансляції. Користувачі бажали бачити, що робить людина в конкретний момент часу і поки функціонал платформи не дозволяв публікувати одномоментні фото і запускати прямі трансляції, все масово кинулися в Snapchat, де подібна функція вже реалізовувалася. Тоді Інстаграм і вирішив запустити Сторіс – опцію, що підкорила світ.

Що таке Сторіс

Instagram Stories – це функція, за допомогою якої можна викладати фотографії і короткі відеоролики, завдовжки в 15-секунд, додавати до них текстові позначки і емодзі. Ключова особливість контенту сторіз – вона зникає через 24 години.

Ця функція була запущена на платформі 2 серпня 2016 року і практично відразу стала надзвичайно популярною серед користувачів. Великою мірою це обумовлено тим, що контент не зберігається вічно. Користувачі мають більше інтересу до фото та відео, які незабаром підуть назавжди.

Види і режими Сторіс

Stories мають два основні режими – картинки і відеоролики. Все інше – це підвиди і їх існує безліч. Якщо клікнути на кружечок для запису сторіз, то ви побачите безліч режимів.

Далі більш детально розберемо кожен з них.

  • Звичайний. Стандартний режим, за допомогою якого можна постити як фото так і відео. Якщо просто натиснути на кружечок, то зробиться фотографія, якщо його утримувати в затиснутому стані, буде записуватися відео. Після того, як контент буде готовий, на нього можна додати додаткові ефекти.
  • Прямий ефір. Опція розміщена трохи правіше від звичайного режиму. Якщо ви перетягнете стрічку опцій на це значення, то зможете запустити live-трансляцію і поспілкуватися зі своїми передплатниками наживо.
  • Текст. За допомогою даного режиму можна розміщувати текстовий контент. Користувачі можуть вибирати колір фону, на якому буде опублікований їх текст. Маленький коло, розміщений по центру на верхній частині екрану – перемикач фону.
  • Boomerang. Дана опція дозволяє публікувати зациклені відеоролики. Коли відео підійде до кінця, воно відразу ж буде запущено знову.
  • Суперзум. Опція дозволяє записувати трисекундній відеоролики з посиленими драматичними ефектами. Після старту запису фокус камери поступово наближається до об’єкту. Є також можливість додавати спеціальні звукові ефекти.
  • Зворотній запис. Опція багато в чому схожа на Boomerang, з тією лише відмінністю, що відеозапис тут показується в зворотному порядку.
  • Режим вільних рук. Вибравши такий режим можна записати стандартне 15-ти секундне відео в сторіз, тільки в даному випадку не потрібно буде утримувати палець весь час на гуртку. Досить буде одного разу клікнути для старту запису.
  • Бібліотека. Дозволяє передавати зображення і відео з пам’яті вашого пристрою.

Про сторіз в Інстаграме потрібно знати ще такі технічні особливості, як допустимий формат . Це обов’язково стане в нагоді на випадок, якщо ви будете використовувати програми відкладеного постінгу для публікації.

Instagram дозволяє розміщувати в сторіз зображення в форматі 9:16. У вертикальному розташуванні екрана розмір картинок сторіз 1080 × 1920 pix. Відео можна завантажувати в форматі MOV, MP4 або GIF. Його розширення повинно бути мінімум 720р. Розмір файлу не повинен перевищувати 2,3 Гб.

Чому Сторіс стають дедалі популярнішими

З моменту запуску Instagram Stories постійно розвивається. За цей час на платформу було додано безліч нововведень. Ось лише деякі з них:

  • Архівування. Багато користувачів скаржилися, що контент з сторі нецінні для програми, так як він автоматично видаляється через 24 години. Тепер же ваші фото і відео дбайливо зберігаються в архіві і можуть бути знову активовані в будь-який зручний час;
  • Вічні історії. Ще один відмінний інструмент, яким користуються блогери, інформаційні та комерційні акаунти. Stories Highlights дозволяють групувати за темами і закріплювати важливі історії під шапкою профілю. Таким чином, у вас і ваших передплатників завжди буде доступ до дійсно важливих матеріалів;
  • Гифки. Це анімовані тематичні стікери, які можна прикріплювати до історій для того, щоб урізноманітнити контент і залучити до нього увагу. Бібліотека гифок постійно оновлюється, а знайти потрібну можна, вбивши слово в рядок пошуку;
  • Шрифти. Кілька десятків відмінних варіантів шрифтів доступні лише за одне натискання на кнопочку «Аа» в верхньому кутку екрану;
  • Текстові замітки. Завдяки цій функції, ви можете писати замітки на 4 різних фонах, а після публікувати їх на загальний огляд;
  • Маски. Маски в інстаграме – практично повна копія масок з того ж Snapchat, але who cares, якщо ідея відмінно працює, а колекції поповнюються і ростуть в геометричній прогресії.

До речі, зараз навіть з’явився новий спосіб просування за допомогою створення нових масок. Ви просто придумуєте круте зображення для маски, активуєте його і в разі затвердження адміністрацією інстаграма, на вас підписуються нові люди для того, щоб роздобути сподобався фільтр до себе в колекцію;

Читайте також Перевірка пунктуації онлайн – Як перевірити пунктуацію онлайн

Така увага з боку розробників до даної категорії контенту, підігріває і призначений для користувача інтерес. Крім того, Instagram Stories дозволяють публікувати контент, який неможливо опублікувати в інших розділах соціальної мережі.

Чому важливо використовувати історії

Розробники Інстаграма позиціонують Stories як розділ, в якому можна публікувати не дуже важливий контент про повсякденне життя. Наприклад, домашні або недостатньо якісні фотографії, які раніше б просто припадали пилом в архіві, тепер можуть бути показані друзям без захаращення стрічки. Але насправді Stories давно стали однією з найважливіших категорій для розвитку бізнесу в Instagram.

Для початку виділимо три основні причини використовувати сторіз:

  1. Підвищення показника охоплення аудиторії. За допомогою публікацій історій ви можете охопити додаткову аудиторію, яка заходить в інстаграм тільки заради перегляду Stories. Крім того, постами в сторіз можна рекламувати конкретні посади в стрічці.
  2. Збільшення залучення аудиторії. Instagram історії дозволяють додавати контент, здатний збільшити залученість аудиторії. По-перше, все що записується в форматі «тут і зараз» сприймається більш щиро і викликає непідробний інтерес у фоловерів, а по-друге, тільки до історій можна прикріплювати опитування, посилання і багато інших фішки для збільшення залученості.
  3. Низька вартість таргетинговой реклами. Конкуренція серед бізнес-сегмента в історіях поки ще не така висока, тому офіційна реклама від соціальної мережі коштує дешевше, ніж в інших каналах.

Сторіз – привабливий інструмент для просування блогів, продуктів і локальних бізнесів. Вони залучають набагато більше уваги. Крім того, до історії ви можете прикріпити посилання на продукцію або заклад.

За допомогою коротких відео ви можете показати виворіт свого бізнесу. Ваша щирість не залишиться непоміченою, а якщо не знаєте чого саме хоче ваша аудиторія, то просто запитайте її думки за допомогою опитування.

Розділ сторіз ще не так сильно захаращений комерційними постами як стрічка, тому розміщений тут рекламний контент сприймається менш вороже і частіше знаходить відгук від аудиторії.

Як правильно користуватися Сторіс

Чи варто використовувати Instagram Stories для бізнесу? Природно, що так. Головне завдання тепер навчитися правильно це робити. Для швидкого навчання поділимося основними принципами грамотної роботи з сторіз.

Для початку давайте детально розглянемо кожен із критеріїв активності сторі:

  • охоплення – кількість унікальних користувачів, які переглянули вашу історію. Потрібно зауважити, що навіть якщо один і той же чоловік кілька разів переглядав ваші відео в мережі, цей показник зарахує його як разового відвідувача. Цим охоплення суттєво відрізняється від показів. І саме тому ви повинні запитувати у блогерів перед співпрацею статистику не показів, а обхватів;
  • покази – загальна кількість переглядів сторі. Тут як раз цифра може зростати від багаторазового перегляду вашої історії з одного і того ж облікового запису;
  • прокрутка вперед – кількість разів, коли фоловери торкнулися по екрану, щоб прокрутити ваш особистий серіал вперед. На жаль, цей показник не дуже інформативний і нічого не скаже про якість контенту, який ви постите. Так, прокрутити вперед людина може від банального цікавості, через те, що йому нудно і його не змогли зацікавити, або ж бо він хоче подивитися сторі ваших конкурентів, що стоять далі в черзі;
  • назад – а ось це вже набагато важливіша функція. Вона свідчить про те, що фоловерів поверталися назад до попереднього матеріалу для того, щоб його розглядати, послухати, наблизити або розглянути;
  • переходи до наступної історії – тепер уже безпосередньо до ваших конкурентів. Якщо ви помічаєте підозріло високі показники саме на цьому пункті, задумайтеся про те, щоб актуалізувати контент для своїх передплатників;
  • виходи – коли користувачі натискають на хрестик в правому верхньому кутку для виходу з розділу Сторіс;
  • відповіді – скільки людей написало вам в особисті повідомлення у відповідь на вашу Сторіс;
  • кліки по посиланню – скільки разів користувачі перейшли по посиланню, яку ви вказали в Сторіс.

збільшення присутності

Інстаграм історії дозволять вам частіше нагадувати про себе. На відміну від новинної стрічки, контенту в сторіз може бути не просто багато, а навіть дуже багато. В даному випадку величезна кількість посад не моветон, а заставу грамотного SMM-просування.

Крім того, на відміну від новинної стрічки, пости в сторіз публікуються в хронологічному порядку, а це значить, що чим частіше ви будете постити, тим частіше будете потрапляти на верхні позиції у видачі.

У день рекомендується публікувати мінімум 5-10 постів в сторіз. Для порівняння, аналогічна кількість публікацій стрічці може спровокувати відписку через спам.

Пам’ятайте тільки про те, що будь-який пропонований продукт важливо не перерекламіровать. Усі опубліковані історії повинні викликати у читачів WOW-ефект.

Додавання посилання

Коли на ваш обліковий запис буде більше 10 000 передплатників, вам відкриється додаткова опція – додавання посилання. Це дозволить відправляти передплатників прямо на сторінку продукту або на лід-станицю.

Ви також можете використовувати цю опцію для того, щоб давати посилання на свої контакти, наприклад, месенджери і інші соціальні мережі.

Маркетологи також помітили, що посилання на акаунти, розміщені таким чином, знаходять більше відгуку від аудиторії, ніж ті, що розміщені у верхній частині екрану. Тому при необхідності до будь-якої сторіз можна кріпити посилання на свій профіль, що збільшить кількість відвідувань сторінки.

Використовуйте вічні сторіз

Відносно недавно в функціонал соціальної мережі були додані Вічні сторіз , які назавжди можна зберігати в альбомі історій. Це функціонал з величезним потенціалом для просування, адже з його допомогою можна:

  • Презентувати нові продукти компанії.
  • Створити розділ FAQ з відповідями на типові запитання.
  • Створювати меню.
  • Зробити рубрику з відгуками.
  • Опублікувати умови співпраці.
  • Прописати рубрику про себе або про компанії.

Таким чином, правильно заповнений акаунт, на якому в повній мірі використовуються історії може замінити собою повноцінний сайт.

Запитуйте думки передплатників

Instagram Stories – зручний інструмент для проведення опитувань. Від користувачів потрібно тільки мінімум зусиль для того, щоб дати відповідь, відповідно і відгук високий.

Функціонал платформи дозволяє створювати опитування з відповідями “Так / Ні”, а також вписувати власні варіанти. Є кілька причин питати думки своєї цільової аудиторії саме в Інстаграме:

  • Обмеження за часом протягом 24 годин стимулює користувачів активно брати участь.
  • Опитування в сторіз збільшує охоплення аудиторії, що в свою чергу може призвести до потрапляння у вкладку “Рекомендовані” і залучити ще більше передплатників.
  • Голосування цікаво і захоплююче передплатникам, оскільки за його результатами вони можуть спостерігати в режимі реального часу.

Опитування – хороший спосіб дізнатися думку своєї аудиторії. З їх допомогою ви можете легко з’ясувати які теми більше цікаві вашою аудиторією, які продукти компанії більше подобаються і багато іншого.

Збільшуємо активність в Direct

У алгоритмів Інстаграм особливе ставлення до Direct – спілкування користувачів в личку грає важливу роль в ранжуванні постів у стрічці. Для алгоритму Інстаграма приватні повідомлення – це ознака того, що аккаунт не відноситься до категорії ботів, і пропонований на сторінці контент дійсно цікавий користувачам.

Таким чином, можете бути впевнені, що якщо у вас затягнулася активне листування з користувачем, то через якийсь час контент вашого профілю виявиться в топ-видачі в його стрічці новин.

Причому тут Stories? Вся справа в тому, що всі коментарі, залишені користувачами під історією автоматично потрапляють в Direct. Активність передплатників під публікуються історіями в рази цінніше для високого ранжирування, ніж активність під постами.

Домогтися високої залучення під постами історій просто:

  • Задавайте питання;
  • Давайте передплатникам бонуси за коментарі в сторіз. Наприклад, знижки на рекламований в пості продукт;
  • Проводьте конкурси та опитування.

Чим більше активності у вас в Direct, тим активніше алгоритми Інстаграма просуватимуть ваш контент в стрічці користувача. Чим більше спілкуваннями між вами і вашими передплатниками, тим більше рівень довіри.

Проводьте live-трансляції

Основний секрет популярності сторіз – прямі трансляції, адже користувачам дуже подобається спостерігати за реальним життям людини або компанії. Такі публікації “без фільтрів” роблять контент щирим і збільшують лояльність аудиторії до бренду.

У прямій трансляції можна проводити майстер-класи, презентувати нові продукти, робити рубрики питання-відповідь і багато іншого. Найголовніше, не забудьте заздалегідь сповістити передплатників про дату і час проведення трансляції.

Instagram Stories більш потужний інструмент для просування в соціальній мережі, ніж пости. При грамотному використанні з їх допомогою можна істотно збільшити показники ранжирування і залученості. Починати використовувати історії для розкрутки бренду або блогу в Instagram потрібно вже зараз, поки функцію ще можна назвати недооціненою, а рівень конкуренції в категорії низький.

Обожнюю технології в сучасному світі. Хоча частенько і замислююся над тим, як далеко вони нас заведуть. Не те, щоб я прям і знаюся на ядрах, пікселях, коллайдерах і інших парсеках. Просто приходжу в захват від того, що може в творчому пориві вигадати людський розум.

Як додати історію в Інстаграм – як дивитися і користуватися

Влітку 2016 роки після чергового оновлення програми Instagram, світ побачив Сторіс.

Здається, ці кружечки у верхній частині екрану присутні завжди, але ветерани Інстаграм пам’ятають улюблену соціальну мережу періоду «до Сторіс».

В цій статті розберемося, що ж таке Інста-Сторіс, чому вони на піку популярності, а так же дамо рекомендації по зйомці Сторіс.

  1. Що таке Сторіс
  2. Для чого потрібні історії
  3. Які бувають види Сторіс в Інстаграм
  4. Інструкції по створенню Сторіс
  5. Метод № 1: Зняти Сторіс заздалегідь і викласти відео пізніше
  6. Метод № 2: Зняти Сторіс відразу в Інстаграм.
  7. Як опублікувати Сторіс в інстаграм
  8. Як зробити репост Сторіс
  9. Як відредагувати Сторіс
  10. Як видалити Сторіс в Інстаграм
  11. Актуальні Сторіс в Інстаграм
  12. Як додати Сторіс в актуальне
  13. Як зробити іконки для актуальних історій
  14. Як подивитися статистику по Сторіс в Інстаграм
  15. Як правильно користуватися Сторіс
  16. Інформативні Сторіс
  17. “говорити голова»
  18. Інтерактивні стоіс
  19. Голосування
  20. Питання
  21. Вікторина
  22. Зворотний відлік
  23. Повзунок
  24. Збільшення присутності
  25. Додавання посилання в Сторіс
  26. Використовуйте вічні сторіз
  27. Запитуйте думки передплатників
  28. Збільшуйте активність
  29. Проводьте live трансляції
  30. Питання-відповідь
  31. Що викласти в Stories
  32. Що таке навігація в Сторіс
  33. Чому Сторіс стають дедалі популярнішими
  34. Чому важливо використовувати історії

Що таке Сторіс

Сторіс в Instagram це невеликі замальовки, які користувачі викладають протягом дня. Фотографії або короткі відео по 15 секунд, їх особливість – контент зникає рівно через 24 години.

Це історії ваших підписок

У додатку доступний величезний арсенал фішок для Сторіс. Можна додати текст, смайлики, GIF-анімацію, табличку із зворотним відліком до певної події, провести опитування або вікторину серед користувачів.

Так як Сторіс відображають миттєву дійсність, не зайвим буде додати інформацію про погоді, поставити мітку з геолокації, вказати час або згадати друзів.

Накладайте текст на фото, приклеюйте стікери або малюйте чи не стримуйте творчі пориви!.

Щодня з’являються нові ефекти і фільтри для зйомки відео. Популярні блогери самі створюють і випускають власні безкоштовні маски, які можна знайти і використовувати в своїх історіях.

В топі ефектів для Сторіс фільтри, з ефектом «нової людини», адже сторіз знімають рано вранці, або після трудового дня , а виглядати незрівнянно хочеться 24 години на добу.

Маска «Свіже обличчя»

Натисни щоб відтворити відео

Досить багато фільтрів з ефектом старовини. Дивно, але чим більше розвиваються технології, ніж сучаснішим стає камера смартфона, тим сильніше тяга користувачів до зернистим фотографій і відео з ефектом засвіченою плівки.

Довгі відео Інстаграм автоматично розбиває на частини по 15 секунд, але показує їх в хронологічному порядку.

Офіційного ліміту на публікацію історій немає, але ходить легенда, що під час одного зі своїх відпусток Ольга Бузова досягла максимального ліміту Сторіс. Співачка знімала практично все підряд, настільки сильно їй хотілося поділитися радістю з передплатниками.

До речі, якщо хочете спілкуватися з передплатниками в режимі реального часу, потрібно скористатися функцією «Прямий ефір», але це вже зовсім інша історія.

Для чого потрібні історії

Одні користувачі використовують Сторіс, щоб ділитися замальовками з повсякденного життя з передплатниками. Бренди та магазини показують в історіях товар, дають оголошення про акції та знижки.

Такий «вислизає» формат підвищує цінність інформації, адже вона не збережеться в стрічці і до перегляду не можна буде повернутися в будь-який зручний час. Те, що показано в сторіз, безслідно пропаде через 24 години.

Якщо вам сподобалася чиясь історія і ви хочете її зберегти, читайте статтю «Як скачати Сторіс».

Як бачите, цілі публікації історій в Інстаграм різні, але Сторіс можна умовно розділити на кілька видів.

Які бувають види Сторіс в Інстаграм

Візьміть в руку телефон, зайдіть в Інстаграм і смахніте праву частину екрана. Ви за крок від того, щоб створити свою першу Сторіс, але перш давайте розберемо, які види історій бувають.

У лівій частині екрана історій є ряд іконок, які визначають тип Сторіс.

Види історій в Інстаграм

  1. Текстова історія. Щоб створити Сторіс з текстом, натисніть на верхню іконку з буквами Аа. Введіть текст, виберіть стиль і розмір, а так же змініть колір фону (за допомогою кружечка в правому нижньому куті екрана)
  2. Бумеранг. Такий тип Сторіс використовується для створення оригінального відео, яке прокручується то вперед, то назад, створюючи цікавий ефект.
  3. Колаж Stories. Можна вибрати сітку, щоб розмістити кілька знімків відразу. Особливість колажу в тому, що вибрати знімок з галереї не вийде. Необхідно робити фотографії в режимі реального часу.
  4. Режим мультизйомки дозволяє зробити кілька фотографій одночасно, а потім викласти все, або частина.
  5. Режим «Рівень» допомагає зробити фото з рівною лінією горизонту, точніше вибудувати композицію.
  6. Фотобудка дозволяє зробити кілька фотографій відразу з уповільненим стартом. Спочатку на екрані з’являються цифри зі зворотним відліком, потім телефон робить фото. Всю серію фотографій можна викласти в сторіз, вони будуть повторюватися протягом 15 секунд.
  7. Використовувати суперзум логічно, коли ви хочете звернути особливу увагу на якусь деталь. Зосередьтеся на об’єкті і затисніть кнопку «суперзум». Камера зробить наїзд на об’єкт і додасть певний ефект. Галерея ефектів представлена ​​над кнопкою камери, перегортайте вліво, щоб подивитися всі.
  8. Опція «Вільні руки» дозволяє почати запис відео одинарним натисканням на кнопку камери. Немає необхідності постійно утримувати кнопку запису відео, це зручно, коли необхідно записати багато контенту.

Інструкції по створенню Сторіс

Універсального правила як створювати історії для Інстаграм немає. Головне, дотримуватися правил, встановлених в соціальній мережі, і не публікувати заборонений контент, а інша справа фантазії, смаку і стратегії маркетолога.

Рекомендуємо заздалегідь продумати план-сценарій сторіз, визначитися, чи потрібно редагування в сторонніх програмах, накладення музики або субтитрів.

Враховуйте, що історії, які ви викладаєте протягом дня, об’єднуються в один великий міні-фільм, який можна подивитися протягом 24 годин з моменту публікації.

Метод № 1: Зняти Сторіс заздалегідь і викласти відео пізніше

Цей метод зручний, якщо необхідно зробити монтаж, накласти фільтри або додати до історії музику. Тоді просто знімаєте все, що необхідно, встановлення та викладаєте в Інстаграм.

Список найпопулярніших додатків для монтажу:

  1. Unfold
  2. Сanva
  3. InShot
  4. Adobe Spark Post
  5. Splice
  6. CutStory
  7. Hype-Type
  8. 8 мм
  9. Quik
  10. Magisto

Вибирайте будь-який зручний додаток для монтажу, додавання субтитрів і ефектів, принципової відмінності додатків для редагування stories немає, всі вони володіють необхідним функціоналом і рядом додаткових функцій. Окремо потрібно виділити відеоредактор SUPA

Супу дозволяє створювати першокласні відеоролики для соціальних мереж і володіє широким функціоналом для редагування відеофайлів, накладення субтитрів, написів і всіляких анімацій. Є безкоштовний тариф який включає в себе всі можливості редактора, але додає водяний знак. Спробуйте щоб зрозуміти всі його достоїнства.

Під час зйомки відео для Сторіс враховуйте, що Інстаграм автоматично розіб’є ролик на 15-секундні відрізки. А завантажити відео довше хвилини система просто не дозволить. Читайте докладніше як завантажити довге відео в Інстаграм.

Знімайте довге відео невеликими шматочками, щоб забезпечити максимально м’який перехід між роликами.

Метод № 2: Зняти Сторіс відразу в Інстаграм.

При такому способі можна вибрати фільтр або маску, і відразу після закінчення зйомки опублікувати історію. Щоб почати зйомку нової історії натисніть на коло розташований в центрі екрана та потримайте його до закінчення зйомки.

Як зняти історію

Якщо ви не цілком задоволені результатом, збережіть вийшло фото або відео і внесіть необхідні зміни в редакторі відео, видаліть зняту Сторіс і запишіть нову.

Для цього натисніть на іконку «скачати» в правому верхньому кутку екрану. Файл буде збережений в фотоплівку, і ви зможете викласти його пізніше, якщо не вийде зняти більш вдалий кадр.

Як опублікувати Сторіс в інстаграм

Щоб викласти історію, увійдіть в обліковий запис Instagram, перейдіть на головний екран і зробіть наступне:

  1. Змахніть екран вправо, або натисніть на плюс поруч з вашої аватарки в стрічці Сторіс.
  2. Відкриється вікно камери.

Можна зробити фото або відео з використанням фільтрів і масок. Для цього натисніть на кнопку камери в нижній частині екрана.

Крім того, є можливість завантажити контент з галереї. Для цього смахніте екран вгору і виберіть потрібне фото або відео з альбому.

  1. При бажанні додайте додаткові елементи до історії, використовуючи іконки в правому верхньому куті екрану.
  2. Для публікації Сторіс натисніть кнопку «Одержувачі» в нижньому правому куті екрану.

На новій сторінці, визначте доступ до історії. Зробити її видимої для всіх користувачів «Ваша історія – Поділитися». Або опублікувати для списку близьких друзів «Тільки близькі друзі – Поділитися».

Як зробити репост Сторіс

Зробити репост Сторіс можна лише якщо вас згадав автор історії. В такому випадку, вам прийде повідомлення в особисті повідомлення, і ви зможете дублювати Сторіс в своєму акаунті.

Але спосіб поділитися сподобалася історією з друзями все ж є. Можна просто натиснути на літачок в правому нижньому кутку історії і відправити одному або декільком друзям.

Так само в сторіз можна поділитися постом, просто натиснувши на іконку літачка під будь-який з публікацій у вільному доступі. Посилання на оригінальний пост буде доступна по торкання. Дуже зручний спосіб данесті до передплатників важливу інформацію.

Як відредагувати Сторіс

Якщо Сторіс вже опублікована, то відредагувати її неможливо. Кращий спосіб швидко виправити ситуацію – видалити історію і завантажити заново з виправленнями.

Радимо перевіряти Сторіс до їх публікації, щоб не потрапити в неприємну ситуацію.

Для жителів України додавати музику в Сторіс можна тільки через сторонні додатки. У ряді країн опція з додаванням музики доступна в самому Інстаграм з 2018 року, але в Україні вона поки не працює.

Додати музику можна в ряді програм для редагування відео, а так само за допомогою таких програмах:

  • Storybeat
  • VivaVideo
  • PicMusic
  • Lomotif

Крім того, можна зробити запис екрану зі звуком, якщо хочете, наприклад, поділитися в Сторіс піснею, яка зараз грає в плей-листі. Детальніше про це в статті: Як створити історію з музикою.

Як видалити Сторіс в Інстаграм

Щоб видалити сторіз, натисніть на три точки в правому нижньому кутку екрану. У випадаючому меню виберіть опцію «Видалити».

Дистанційні Сторіс не підлягають відновленню. Якщо ви не хочете, щоб контент з Сторіс бачили передплатники, але бажаєте зберегти дані для себе, виберіть опцію «Зберегти» перш ніж видаляти історію.

Актуальні Сторіс в Інстаграм

Крім стандартних Сторіс, існують актуальні, вічні або збережені історії. Highlights відображаються в обліковому записі Інстаграм відразу під шапкою профілю.

Збережені сторіз можна переглядати навіть через 24 години після публікації.

Як додати Сторіс в актуальне

Щоб зберегти власні особливо запам’яталися Сторіс, просто натисніть на сердечко в правому нижньому кутку екрану при перегляді історії.

Зберігати Сторіс можна в одну папку, або створити кілька тематичних.

Наприклад, зберігати відповідно до сфер життя – навчання, подорожі, хобі. Комерційні акаунти часто вказують в збережених Сторіс адреса, телефон і схему проїзду, викладають каталог продукції, прейскурант, які відгуки клієнтів.

При збереженні історії система запитує, в яку папку визначити історію і пропонує створити нову при необхідності. Папки з актуальними Сторіс або Хайлайтс можна перейменовувати, а так само зробити для них іконки, щоб передплатникам було легше орієнтуватися.

Як зробити іконки для актуальних історій

іконки для збережених Сторіс може стати тільки той контент, який вже збережений в добірці. Це може бути фотографія або стоп кадр з відео.

Щоб відредагувати актуальне, вибрати назву або іконку для Хайлайтс, зробіть наступне:

  1. Натисніть на кружечок з збереженими Сторіс в профілі.
  2. Виберіть напис «Ще», а потім опцію «Редагувати актуальне».
  3. На новій сторінці, впишіть назву, виберіть фотографію, яка стане обкладинкою всієї тематичної папки.
  4. Коли закінчите редагувати, натисніть на кнопку «Готово».

Редагування зображення для актуального

Розмір іконки для актуального може бути будь-яким тому його доведеться обрізати вбудованим редактором. Бажано зображення дляHighlights підготувати заздалегідь наприклад в редакторі Canvaілі Crello.

Як подивитися статистику по Сторіс в Інстаграм

Статистику Сторіс можна подивитися декількома способами.

Якщо хочете дізнатися, скільки людина вже подивилися історію, яку ви виклали менше 24 годин назад, смахніте екран вгору при перегляді власної Сторіс.

Відкриється список глядачів, а вгорі буде зазначена загальна кількість переглядів на даний момент.

Якщо в історії присутня наклейка з голосуванням, ви побачите, скільки користувачів проголосувало за той чи інший варіант.

Якщо з моменту публікації історії пройшло більше 24 годин, то подивитися дані можна в розділі «Статистика»:

  1. На вашій сторінці Інстаграм натисніть на три точки або три смужки (в залежності від типу операційної системи пристрою) в правому верхньому куті.
  2. У меню, виберіть пункт «Статистика».
  3. Перейдіть сторінку вниз до розділу «Історії». Натисніть на стрілку, щоб перейти до розділу цілком.
  4. Вгорі є два фільтри – метрика і час. Виберіть необхідні параметри і переглядайте статистику.

Як правильно користуватися Сторіс

За своєю суттю Сторіс, як і пости, можуть бути продають, розважальними або залучають, тому користуватися ними треба відповідно до запиту і початковим задумом.

Хочемо більш детально зупиниться на формі подачі історій в Інстаграм.

Це можуть бути фотографії з відпустки з чудовими видами, щоб фоловерів робили скріншоти і встановлювали фото в якості шпалер на телефон.

Або банальні знімки вашого сніданку, дороги на навчання або Селфі з друзями.

Інформативні Сторіс

За назвою зрозуміло, що основна мета такого формату – донести інформацію. Найчастіше його використовують комерційні акаунти.

Магазини показують нову колекцію товарів, пишуть ціни поверх фото. Компанії викладають інформацію про вакансії або новий продукт. Кафе і ресторани регулярно показують акції або знижки в певні години.

Блогери рекламують власні інфо-продукти, пишуть одномоментні роздуми поверх фотографій.

Навіть звичайні користувачі можуть викладати історію, мета яких донести інформацію до найближчих. Наприклад, ви можете повідомити про плани на вечір і закликати друзів приєднатися до вас у поході в кіно або прогулянці.

“говорити голова»

Так прийнято називати історію, в якій людина в прямому сенсі слова щось розповідає. Як правило, при зйомці Сторіс телефон знаходиться в руці, тому зняти себе в повний зріст вкрай проблематично. Виходить, що в кадрі видно одна голова, яка мовить про щось важливе, або не дуже важливе.

Інтерактивні стоіс

Основна мета такого формату – отримати зворотній зв’язок від передплатників. Задайте пряме запитання, написавши його на фото або озвучивши в відео або використовуйте спеціальні інструменти:

Голосування

Ця опція дозволяє задати питання аудиторії і прикріпити плашку з двома варіантами відповіді. Зазвичай це «так» або «ні», але є можливість додати власні варіанти.

Питання

Відповідати на Сторіс можна різними способами. Через спеціальне віконце в нижній частині екрана, або написавши безпосередньо в приватні повідомлення. До речі, якщо ви ще не знайомі з опцією директ в Інстаграм, то обов’язково вивчіть нашу статтю на цю тему – (+ посилання на статтю про директ).

Опція «питання» дозволяє зібрати реакції людей на певний контент. Наприклад, мотивируйте аудиторію запитати вас про щось. В такому випадку, список питань з’явиться на окремій вкладці, щоб вам було зручніше їх переглядати і відповідати.

Крім того, можна задати відкрите питання передплатникам і зібрати їх варіанти відповідей в одному місці.

Вікторина

За допомогою цієї опції проводяться опитування, але правильний варіант відповіді визначений заздалегідь. Питання і варіанти відповідей ви прописуєте самостійно і самі ж вибираєте правильну відповідь. При голосуванні користувачі відразу побачать, вгадали вони вірний варіант чи ні.

Зворотний відлік

Встановіть таймер зі зворотнім відліком до певної дати. Поставте лічильник днів або хвилин до дня народження, початку нового року, до кінця дії акції або знижки, якщо мова йде про Сторіс для магазину.

Повзунок

Ще один вид голосування, в якому немає абсолютно ніяких обмежень. Можна поставити запитання або нічого не питати, а просто встановити повзунок зі смайликом поверх фото або відео, щоб користувачі з його допомогою висловили своє ставлення.

Збільшення присутності

Якщо регулярно виходити в Сторіс, спілкується з передплатниками, ділиться думками і почуттями, між вами і аудиторією формується особиста прихильність. Фоловерів починає здаватися, що вони вас добре знають.

Подібний підхід допомагає в розвитку особистого бренду і транслювання цінностей.

Якщо ви продаєте товари або послуги через комерційний обліковий запис, більше показуйте в Сторіс переваги продукту і відгуки покупців. Це підвищить довіру аудиторії і перетворить передплатників в клієнтів і покупців.

Додавання посилання в Сторіс

Додавати прямі посилання в Сторіс можуть тільки акаунти у яких більше 10000 передплатників. Для акаунтів з меншим числом передплатників дана опція недоступна. Хоча існує кілька альтернативних способів додати посилання в Соріс.

Лайфхак! Якщо дуже хочеться поділитися посиланням з аудиторією, можна постійно або тимчасово вказати її в шапці профілю, а в історії сказати, де знаходиться посилання і що саме передплатники зможуть по ній знайти.

Використовуйте вічні сторіз

Використовуйте актуальні сторіз для створення самої важливої ​​інформації. Транслюйте за допомогою Хайлайтс ваші цінності, показуйте передплатникам, що відбувається в повсякденному житті.

Запитуйте думки передплатників

Сторіс пропонує різноманітні інструменти для взаємодії з аудиторією – вікторини, опитування, голосування. Можна використовувати їх, або ставити питання передплатникам безпосередньо, щоб вони відповідали особистими повідомленнями, або відправляли реакції на Сторіс.

Збільшуйте активність

Регулярно відстежуйте, які історії подобаються аудиторії більше за інших. Намагайтеся викладати тільки унікальний і оригінальний контент.

Пост історії регулярно, щоб постійно підігрівати інтерес передплатників.

Проводьте live трансляції

Відмінна можливість постійно бути на зв’язку – проводити прямі ефіри. Якщо є, про що розповісти фоловерів, або просто хочеться поговорити в прямому ефірі, сміливо влаштовуйте live трансляції.

Рада! Попередьте про прямому ефірі заздалегідь, щоб бажаючі змогли звільнити час для спілкування з вами. Постарайтеся вибрати тихе, зручне і добре освітлене місце для трансляції. Сідайте ближче до телефону, щоб вас було добре видно і чутно.

Питання-відповідь

За традицією в кінці статті відповідаємо на ваші запитання. Будь ласка, не соромтеся залишати коментарі, ділитися власним досвідом з іншими користувачами.

Що викласти в Stories

Рекомендуємо чергувати контент незалежно від того, чи ведете ви особистий блог, або комерційний. Намагайтеся викладати і фотографії і відео, щоб один вид контенту не приїдався. Перед зйомкою протирайте камеру, так фото і відео вийдуть чіткі і свіжі, «без мух і родимок».

Дублюйте те, що говорите на камеру за допомогою субтитрів, адже багато хто дивиться Сторіс без звуку .

Що таке навігація в Сторіс

Навігація в Сторіс це дії, які користувачі здійснюють з історіями.

Сторіс користувачів йдуть безперервним потоком. Як тільки закінчуються Сторіс одну людину, тут же починаються Сторіс іншого.

Історію можна перегорнути вперед на одну (натиснувши на праву частину екрану), або пропустити все історії користувача (перелестнув сторінку). Щоб повернутися до попередніх історіям, прогорніть екран в зворотному напрямку.
Щоб уважніше розглянути фото або прочитати текст на слайді, затисніть екран телефону. Це зупинить потік Сторіс, і дасть час гарненько прочитати і розглянути слайд.

Чому Сторіс стають дедалі популярнішими

Історії набирають більше переглядів, ніж пости в Інстаграм. Вся справа в інтерактивності та постійній динаміці. Не завжди хочеться читати довгий текст, а перегляд історій не займає багато часу, і не вимагає від користувача ніяких витрат енергії. Досить дивитися на екран.

Чому важливо використовувати історії

Використання історій залишається на ваш розсуд, але ми рекомендуємо не нехтувати цією формою самовираження. На даний момент просування в Інстаграм неможливо без регулярних сторіз.

Пишіть в коментарях, що частіше переглядаєте в Інстаграм, Сторіс або стрічку?

Про автора

admin administrator