Скласти речення про бджілку

Авторadmin

Скласти речення про бджілку

Урок “Що пов’язує бджілку і дощового черв’яка? “

Інтегрований урок, розрахований на 2 уроки ЯДС. Діти працюють в групах . Повторюють відомості з української мови, математики, природознавства.

Інтегрований урок з ЯДС , української мови , математики, технологій.

Вчитель : Кривонос І.В.

Мета: ознайомити з цікавими фактами із життя бджіл та дощових черв’яків;

пригадати головні ознаки комах;

формувати вміння висловлювати власну думку;

збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;

удосконалювати вміння працювати з простим медіатекстом;

активізувати пізнавальну діяльність дітей;

розвивати самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;

виховувати бережне ставлення до братів наших менших, естетичний смак.

Очікувані результати:

дитина вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;

об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;

висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;

підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;

зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;

ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;

наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;

проявляє ініціативу, продуктивно співпрацює з членами групи, точно висловлює думки під час спільної навчально-пізнавальної діяльності;

знає головні ознаки комах;

уміє надавати першу необхідну допомогу, якщо вжалила бджола.

порівнює інформацію природничого змісту з відомих їй / йому та запропонованих джерел – застосовує предметні графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи розпізнає червів, бджіл ] ; розв’язує прикладі , задачі з іменованими числами, пояснює правопис іменників з апострофом,ділить слова для переносу, моделює звукові моделі, поясніє різницю між звуковим складом, працює за алгоритмом при створенні поробок на основі геометричних фігур.

Форма проведення: інтегрований урок (2)

Методико – дидактичне забезпечення: фломастери, аркуші паперу (формату А 3), чек-листи для роботи в групах, роздруківки із завданнями, леҐо-цеглинки, кольоровий папір, картон, ножиці, клей, пластилін.

Матеріально – технічне забезпечення: телевізор, ноутбук.

І. Емоційне налаштування. Повторення вивченого

  • У колі ми зібралися.
  • Ось ти, ось я.
  • Ліворуч, праворуч – велика сім’я.
  • А хто поруч з нами, як твоє ім’я?
  • (ім’я за алфавітом)
  • Привіт, привіт.
  • ось ти, ось я.

2. Мотивація навчальної діяльності .

-Що очікуєте від уроку?

– Які завдання хотіли б сьогодні виконати? (фліпчарт)

– На уроці ми будемо з вами спілкуватися, вчитися розуміти один одного. Для цього ми повинні працювати як одна команда – злагоджено і чітко. І тому сьогодні допоможуть нам 5 правил.

1.Правило піднятої руки;

2.Співпраця у групах;

3. Вміння слухати інших;

4. Працювати творчо;

5. Працювати активно .

– А також будете протягом уроку себе оцінювати. Якщо ви все зрозуміли і правильно виконали завдання – 1 олівець на парту.

-Що розкрити тему уроку , потрібно розшифрувати букви – назви хмарок .

Хмари (дошка , букви зашифровані – черв’як, бджола)

Спільне – жива природа, безхребетні, холоднокровні.

Небезпечна: перша допомога В першу чергу постарайтесь вилучити отруту із ранки, потім охолодіть ужалене місце, прикладіть примочку з розчином солі або соди

ІІ. Визначення теми і мети уроку .

-Сьогодні на уроці ви поглибите знання з теми : «Жива природа: тварини» , пригадаєте і потренуєтесь у додаванні і відніманні іменованих чисел і розв’язуванні задач , пригадаєте правила правопису апострофа, , виконаєте творчу роботу.

ІІІ. Основний зміст.

  • Наш клас сьогодні перетворюється на «Станцію Юних натуралістів». Що означає слово натураліст?
  • Натуралісти- люди, які досліджують і вивчають природу (стіна слів, якщо слово нове). Наука, яка вивчає тварин – зоологія.(на хмарку в спільне) Одного вченого ми знаємо? (Чарльз Дарвін)
  • Дати відповідь на проблемне питання. Що пов’язує бджілку і дощового черв’яка? Щоб з’ясувати, яку тварину ви будите досліджувати , потрібно розв’язати приклади , розшифрувати свою букву,.

ЧЕРВ’ЯК – 20см+8см= 28см (ч), 10мм-3мм=7мм (е), 2см+10мм=21см (р),

10дм-70см=3дм (в), 15см+15см+30мм=33см (я), 5см*3 =15 см (к)

БДЖОЛА – 100см-98см=2см (б), 2см*3=6см (д), 29см-20см=9см (ж), 79см-60см= 19см (о), 8дм*2=16дм (л), 99м- 98м=1 м (а)

  1. Робота в групах
  • Пригадаємо правила роботи в групах. Розподіліть ролі: лідер, писар, годинникар
  • У вас конверти із завданнями і чек –лист для оцінювання. Не забувайте про олівці фіксуйте результати – кількість олівців, у чек-листі, пісочний годинник.
  • Щоб отримати інформацію , потрібно виконати завдання.
  • Отже, завдання – конверт. Виконайте завдання – отримаєте букву.

1 група – букви р,о,с

2 група – букви ина

Група – експертів – тестування ноутбук – буква л

1 завдання « Мовознавці»

Лего- цеглинкою покажіть, з яким кольором у вас асоціюється українська мова?

У мене – жовтий – колір пшениці, пшеничне поле таке ж гарне, як наша мова.

– дослідити слово-назву тварини

  • Зробити звукову модель слова.(на постер) Час пішов.
  • Експерти перейдіть в іншу групу, перевірте виконання.
  • Скільки звуків?
  • Чому?
  • Правила апострофа. Я, Ю,Є,ї після апострофу= 2 звуки, тому слово черв’як важче на 1 звук.
  • ДЖ позначає 1 звук, тому слово бджола легше на звук.(на постері)
  • Не тільки слово легше, а й самі тварини мають різну вагу.
  • Які одиниці вимірювання ваги знаєте? (г, кг, ц, т)
  • Маса бджоли менше 1 грама, вага дощового черв’яка більше 1 г.
  • Складіть усі звуки (7+5=12).
  • Якщо це мм переведіть у см (1см2мм)
  • Це довжина робочої бджоли.
  • Яка довжина черв’яка? В Україні дорослі черв’яки доростають до 30см.
  • Скільки це мм? (300мм)
  • А дм? (3 дм)
  • Хто довший?

Розділіть слово для переносу .

-Експерти перейдіть в іншу групу, перевірте виконання.

  • Правила переносу слів з апострофом, з буквосполученнями дж, дз

Складіть речення про тварини. 1 слово- 1 цеглинка . У кого речення довше?

  • Презентація речень (усно)
  • Взаємоперевірка . Взаємооцінювання в групі чек-лист (рахуємо олівці)

Візьміть букву (чарівна скринька)

2 завдання «Метематики»

Лего- цеглинкою покажіть, з яким кольором у вас асоціюється математика?

У мене з помаранчевим, як сонце, бо математика навколо нас. Її використовують повсякчас.

– Показати на карті і глобусі, де немає цих тварин.

Північний і південний полюси (зображення)

  • Робота з конвертами.
  • Експерти перейдіть в іншу групу, перевірте виконання.

Самоперевірка . Взаємооцінювання в групі чек-лист (рахуємо олівці)

Візьміть букву (чарівна скринька)

3 завдання «Натуралісти»

Лего- цеглинкою покажіть, з яким кольором у вас асоціюється природа?

У мене – зелений. Колір – життя і відродження.

Надати природний матеріал (дощовий черв’як, бджола)

  • Дослідити тварин. Результати записати у таблицю
  • Яка користь від тварини?

Експерти – тестування , ноутбук – здобути букву

Розмір (довжина тіла, мм)

Середовище існування (наземне, підземне)

До якої групи відноситься?

Казка про неслухняну бджілку

Одній бджілці стало нудно літати над квітками. Вона вирішила полетіти на річку, щоб скупатися в спекотний літній день. Коли мама і сестри бджілки дізналися, що вона задумала, то почали відмовляти її від цієї забаганки.

«Не вигадуй, маленька бджілка!», – продзижчали вони. «Ти ж не вмієш плавати і потонеш! Та й взагалі – ми, бджоли, не купаємося в річках, а тільки іноді беремо звідти воду».

Але наша бджола нікого слухати не хотіла. «Подумаєш, ось деякі люди теж плавати не вміють, але в річку заходять», – сказала вона.

І ось, потайки від мами і сестер, маленька бджілка полетіла на річку. На березі і у воді було багато дорослих і маленьких людей. Вони засмагали, плавали, плескалися у воді. «От і я так трохи похлюпаюся, а потім повернуся додому, у вулик», – вирішила бджілка.

Але як тільки вона опустилася на воду, її крильця намокли, і вона почала тонути. Річка понесла її подалі від берега. «Ой, річка, відпусти мене додому, до мами», – запхикала бджілка. «А ось і не відпущу. Мої рибки хочуть з тобою познайомитися», відповіла річка і понесла бджілку далі.

Тоді бджілка звернулася до рибок: «Рибки, я б рада з вами пограти, але я ж не вмію плавати і втоплюся!». Але рибки відповіли, що нічим не можуть їй допомогти.

Тоді наша маленька бджілка попросила вітер: «Дорогий вітер, спаси мене – допоможи мені дістатися до берега». «Гаразд, допоможу», – відповів вітер, дмухнув у інший бік, і бджілку понесло до берега.

Майже біля берега бджілку побачив один хлопчик. Він не побоявся, взяв її в долоньку, виніс і поклав на траву. Коли крила у бджілки висохли, вона змогла злетіти і повернутися додому.

«Яка ж ти у мене неслухняна бджілка!», – зітхнула мама-бджола. «Ти ж могла потонути, щоб ми тоді без тебе робили?». Після цього випадку маленька бджілка завжди слухалася маму і питала дозволу, перед тим як щось зробити.

Але не тільки маленьким бджілкам, але і всім дітям потрібно слухатися маму, щоб не потрапити в біду.

Про автора

admin administrator