Як дізнатися свій логін та пароль у податковій

Авторadmin

Як дізнатися свій логін та пароль у податковій

Як дізнатися свій ідентифікаційний код (ІПН) онлайн

Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) багато хто в Україні називають просто ідентифікаційний код, ідентифікаційний номер або ІПН. Номер платника податків має кожен українець, крім тих, хто відмовився від нього з релігійних міркувань.

Ідентифікаційний номер надають людині у податковій інспекції один раз на все життя, про що видається довідка. Якщо ви втратили ІПН необхідно звернутися до податкової служби та отримати дублікат. Є кілька способів як можна дізнатися свій ІПН, у тому числі і онлайн.

Як дізнатися свій податковий номер

Подивитися свій ІПН можна:

  • на зворотному боці id картки;
  • у закордонному паспорті;
  • у свідоцтві про народження (іноді там вказують ІПН дитини);
  • у документах на нерухомість, авто;
  • у договорах на ваше прізвище, наприклад на комунальні послуги.

Як дізнатися ідентифікаційний код через інтернет

У відкритому доступі немає бази, через яку можна взнати свій або чужий ІПН за датою народження, номером паспорта чи прізвищем. Але взнати який у вас податковий номер можна через Приват 24, Дія, Пенсійний фонд, кабінет платника податків.

Найпростіший спосіб дізнатися свій ІПН через мобільний додаток Дія. Зайдіть в додаток у розділі “Документи” буде вказано “Карта платника податків” і ви побачите свій номер.

Як дізнатися свій код ІПН через Приват 24

Зайдіть у Приват 24Гаманець та виберіть будь-яку свою карту.

  1. Натисніть шестерню у верхньому правому кутку.
  2. Натисніть “Реквізити”.
  3. РНОКПП отримувача – це ваш ІПН.

У новій вебверсії Приват 24 перейдіть в розділ Гаманець, виберіть будь-яку карту, праворуч зверху натисніть “Реквізити картки”. Виберіть спосіб поповнення “Український банк” і в полі “Код РНОКПП отримувача” буде вказано ваш податковий номер.

Так само взнати свій ІПН можна і в інших банках, у яких у вас відкриті рахунки.

Як дізнатися свій ІПН через сайт податкової

Вам знадобиться файловий ключ електронно-цифрового підпису, якщо ви його створювали раніше.

  • Зайдіть в електронний кабінет податкової служби України.
  • Виберіть сервіс, який випускав вам ЕЦП, наприклад, Приватбанк.
  • Вкажіть ключ та пароль
  • Після завантаження ключа відразу ж буде доступна інформація про власника ключа та його ІПН.

Отримання інформації про доходи з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків

Про те, як отримати інформацію з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору, читайте далі.

Статтею 70 Податкового кодексу України передбачено, що до інформаційної бази Державного реєстру включаються дані про фізичних осіб, зокрема про джерела отримання доходів, суми нарахованих та/або отриманих доходів, суми нарахованих та/або сплачених податків.

Порядок отримання відомостей з Державного реєстру визначено розділом X Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 № 822, згідно з яким відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи – платника податків (його представника) щодо отримання відомостей з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі.

Для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу, подає документ, що посвідчує особу, та заяву за формою № 10ДР. Представник додає до заяви за формою № 10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.

Фізична особа – платник податків може отримати відомості з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору в один із таких способів:

в паперовому вигляді – шляхом звернення особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою або до будь-якого контролюючого органу – відповідно до вимог розділу Х Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (із змінами);

в електронному вигляді – шляхом надсилання запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору за допомогою інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua) (далі – Електронний кабінет).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Порядок функціонування Електронного кабінету визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810.

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).

Фізична особа – платник податків засобами Електронного кабінету може отримати у відповідь на запит відомості з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору в електронному вигляді, засвідчені кваліфікованою електронною печаткою ДПС.

Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.

Про автора

admin administrator