Як називається Nissan Patrol в Америці

Авторadmin

Як називається Nissan Patrol в Америці

Patrol, the first Nissan manufactured in Europe, celebrates 35 years

BARCELONA – Some vehicles mark a turning point in the history of a brand. This is undoubtedly the case with the Patrol, the first Nissan vehicle manufactured in Europe.

In 1983, Nissan began making Patrol in Europe at its Zona Franca factory in Barcelona, the company’s first plant on the continent. During the next 18 years and until 2001, 196,000 units of this emblematic vehicle rolled off the production line.

Patrol opened the way to manufacture more SUVs and pickups at the Zona Franca plant, which continued in 1993 with the Nissan Terrano II. The Barcelona plant produced 375,000 units of this model until May 2005, giving way to the launch of the Pathfinder and the first version of the Navara pickup.

“The Nissan Patrol is a real source of pride for Barcelona plant,” said Genís Alonso, vice president at Nissan Motor Ibérica. “The journey we began with this flagship model for our company continues today in our pickups, which combine the legacy of 4X4 vehicle manufacturing with the finest cutting-edge technology.”

Patrol was such a success that in 1988, one out of every two SUVs sold in Spain was a Nissan Patrol, and the model’s market share in Spain stood at 52%. Patrol was exported throughout Europe and also across the rest of the world to countries such as Angola, Argentina, New Caledonia, Tanzania and Uruguay. It even took part in the 1987 Paris-Dakar rally with the Nissan Patrol Fanta Limón model.

Related:

A new range of pickups – heirs of Nissan’s 4×4 tradition in Spain

Nissan Pathfinder and the Navara were manufactured at the Barcelona factory until July 31 2015 when they gave way to a new generation Navara. In 2017 two more pickups, the Renault Alaskan and the Mercedes-Benz X Class, were added to the roster.

The new pickup range saw €80 million invested in Nissan Barcelona plant, including the renewal of Line 2 at the factory. Designed following IFA (Integrated Factory Automation) principles in both the body shop and final assembly areas, the modern facility enables high productivity levels supporting improved quality, cost and flexibility.

Spanish plants have produced 3.7 million vehicles since Nissan’s industrial operations kicked off in the country. With this new range of pickups – Nissan Navara, Renault Alaskan and Mercedes-Benz X Class, plus global exports of the e-NV200 – the Barcelona plant is showcasing its capabilities within the Alliance.

Did you know?

  • “Do you work at Nissan Patrol?” or “Do you work at the Patrol?” were common questions used to refer to Nissan Motor Ibérica.
  • The Zona Franca plant manufactured four different Patrol models, the last of which was made only in Barcelona.
  • The first Spanish-made Patrol had registration number B-FN and its frame number was 0000010.
  • The first Nissan Patrol model had round headlamps and removable disc rims without ventilation holes, like truck tyres from the period. Also odd was the fact you put it into first gear by moving the gearstick backwards.
  • The Patrol was the first Spanish 4X4 vehicle and one of the first in Europe which used adhesive markings on its body which until then had not been seen on many cars.
  • The UN used Nissan Patrols in numerous peace missions.
  • Over 37,000 Nissan Patrols are still on the roads.

Contact

Nissan Patrol

модель автомобіля / З Вікіпедії, безкоштовно encyclopedia

Шановний Wikiwand AI, Давайте зробимо це простіше, відповівши на ключові запитання:

Чи можете ви надати найпопулярніші факти та статистику про Nissan Patrol?

Підсумуйте цю статтю для 10-річної дитини

Nissan Patrol (укр. Ніссан Патруль) — японський автомобіль підвищеної прохідності компанії Nissan. Перше покоління позашляховиків Nissan Patrol з’явилося в 1951 році. У 1960 році друге покоління (Patrol 60 Series), яке випускалося без значних змін протягом 20 років. У 1988 році був запущений у виробництво Nissan Patrol Y60. За всю свою історію принцип конструкції залишився незмінним: могутня рама, нерозрізні мости, тяговитий невибагливий двигун. Patrol відрізняється високою прохідністю і надійністю навіть при важких умовах експлуатації.

Коротка інформація Виробник, Також називається .

Перше покоління — 4W60 (1951—1960)

Модель Nissan Patrol першого покоління (на внутрішньому ринку — Safari), виведена на ринок в 1951 році, була простим надійним багатоцільовим повнопривідником із тентованим верхом і без дверей, що нагадував американський Willys. Призначався він головним чином для «служби» в армії.

Двигуни

  • 3,7 л NAK Р6
  • 3,7 л NB Р6
  • 4,0 л NC Р6
  • 4,0 л P Р6

Друге покоління — 60 series (1960—1980)

Наступна генерація позашляховика з індексом 60 («шестидесята» серія) випускалася без яких-небудь глобальних змін конструкції протягом 20 років, з 1960 по 1980 рік. Хоча модернізація здійснювалася регулярно. Ця більш комфортна машина проводилася як із м’яким верхом, так і з повністю металевим кузовом. Лінійка моделей також включала автомобілі з подовженою базою і пікапи.

Двигун

Третє покоління (1980—2002)

Коротка інформація Виробник, Також називається .

160 (1980—1985)

Наприкінці 1979 року компанія Nissan випустила абсолютно нову модель повнопривідного автомобіля Patrol, яка стала найбільш популярною з усіх, що існували поколінь цієї моделі. Це була серія 160 (Patrol R, MQ). У 1980 році ця машина була представлена в Європі, у Франції, на Паризькому автосалоні. Дизайн кузова та силові установки ґрунтовно модернізували: замість застарілого квадратного відсіку з’явився такий же за формою, але цілком сучасний (для початку 80-х років) корпус із квадратною оптикою, що мав трьох-і п’ятидверну версії.

Версії 1983 модельного року лише трохи підретушували, змінивши квадратні фари на круглі і злегка облагородивши кузов.

Автомобіль комплектувався системою повного приводу типу Part-time з заднім приводом, а при необхідності можна було включити передній міст. Була і роздавальна коробка з пониженими передачами.

До рядного 4,0-літрового дизельного двигуна для європейського ринку додали аналогічний бензиновий агрегат. У Японії Patrol пропонувався у варіантах з 2,8 л, 3,0 л, а також з 4,5-літровим бензиновим двигуном. У 1981 році в Європі надійшли в продаж автомобілі з укороченою колісною базою, оснащені 3,3-літровими 6-циліндровими атмосферними дизелями потужністю 95 к. с. До того ж на заміну старій «механіці» підготували 4-швидкісну повністю синхронізовану коробку передач.

На ринку був також запропонований Patrol, що вийшов під маркою Ebro, випущений компанією Motor Iberica в Іспанії. На ньому був встановлений дизель Perkins об’ємом 2,7 л, а пізніше — 2,8 л. Згодом іспанський Patrol оснащувався різними двигунами, у тому числі і чотирициліндровим дизелем об’ємом 2,8 л, а також іншими. В 1985 році продаж машин, що випускаються в Іспанії, як і в Японії, під маркою Nissan, була припинена. Однак в Ірані, де в 1985 році почалося виробництво ліцензійних Patrol 160, їх роблять до сих пір.

Двигуни

  • 2,8 л L28/L28E Р6 121 к. с. 280 Н·м
  • 4,0 л P40 Р6 145 к. с. 318 Н·м
  • 3,3 л SD33 Diesel Р6 95 к. с. 215 Н·м
  • 3,3 л SD33T Turbodiesel Р6 110 к. с. 255 Н·м

260 (1983—2002)

Незабаром після виходу моделі Patrol 160, компанія підготувала їй заміну в особі нової 260-ї серії (Patrol 260). У зовнішності обох машин було багато спільного, однак 160-й пропонувався або з круглими передніми фарами, або з квадратними де поворотники були під фарами, а 260-й був із квадратними фарами біля яких монтувались поворотники. На 260 series ставився більш потужний міст, від чого вантажопідйомність була на 300 кг більшою. Новий Patrol, як і його попередник, пропонувався в коротко- і довгобазній версіях. Причому, існували варіанти з низьким і високим дахом, у яких верх міг бути або залізним, або знімним пластиковим.

Автомобіль комплектувався системою повного приводу типу Part-time з заднім приводом, а при необхідності можна було включити передній міст. Була і роздавальна коробка з пониженими передачами.

На додаток до бензинового 4-циліндрового двигуна об’ємом 2,8 л і 6-циліндрового об’ємом 3,3 л (з турбонаддувом і без нього), з’явився зовсім новий 6-циліндровий 2,8-літровий дизельний двигун із турбонаддувом, що володів рядом технічних нововведень. Новий двигун при швидкості обертання колінвала 4400 об/хв розвивав у виконанні з турбонаддувом потужність 115 к. с., а без нього — 93 к. с.

З появою у виробничій гамі Nissan моделі 260 серії компанія почала брати активну участь у різних ралі-рейдах. У 1984 році Patrol в незачетному дизельному класі виграв легендарне ралі Париж-Дакар, а через рік повторив свій успіх. Взагалі, з цим автомобілем пов’язаний початок численних спортивних успіхів Nissan — протягом багатьох років автомобілі Патрол залишалися майже одноосібними лідерами серед позашляховиків, завойовуючи призові місця в численних ралі.

Двигуни

  • 2,8 л L28 Р6
  • 2,7 л Perkins MD27 diesel Р4
  • 2,8 л RD28T TD Р6 115 к. с. 235 Н·м
  • 3,3 л SD33 turbodiesel Р6
  • 4,7 л

Четверте покоління — Y60 (1987—1998)

Коротка інформація Виробник, Також називається .

Чергова зміна поколінь Патрол відбулася в 1987 році. Нова генерація позашляховика, Nissan Patrol Y60, вона ж Patrol GR (абревіатура розшифровується як Grand Raid — «великий рейд»), випускалася як у Японії, так і в Іспанії і мала п’ять варіантів виконання: хардтоп, високий хардтоп, пікап, високий вен, універсал. У Японії вона називалася Nissan Safari — на згадку про успіхи на ниві ралі-рейдів.

Автомобіль комплектувався системою повного приводу типу Part-time з заднім приводом, а при необхідності можна було включити передній міст. Була і роздавальна коробка з пониженими передачами.

Patrol GR (Y60) був автомобілем більш оснащеним і більш комфортабельним, відрізнявся цілим рядом особливостей. Це більш широка колія, і, як наслідок, розширювачі арок, підсилювач приводу зчеплення, блокування диференціала, задні дискові гальма. Колісна база традиційно варіювалася по довжині, а дах по висоті. Замість архаїчних ресор мости посадили на пружини, хоча існувала і ресорна версія. Підвіска на спіральних пружинах більш комфортна, ніж на листових ресорах, встановлених на всіх попередніх моделях. П’ятидверний Patrol пропонує просторий салон, проте для їзди по пересіченій місцевості короткобазний трьохдверний варіант більш придатний.

Автомобіль комплектувався бензиновими двигунами RB30S 3,0 л Р6 (136 к. с.) та TB42S/TB42E 4,2 л Р6 (170/175 к. с.), а також дизелями RD28T 2,8 л (130 к. с.) та TD42 4,2 л (115 к. с.).

З 1988 по 1994 рік автомобіль продавався в Австралії під назвою Ford Maverick.

Двигуни

  • 3,0 л RB30S Р6 136 к. с. 224 Н·м
  • 4,2 л TB42S Р6 170 к. с. 325 Н·м
  • 4,2 л TB42E Р6 175 к. с. 330 Н·м
  • 2,8 л RD28T Turbodiesel 130 к. с. 255 Н·м
  • 4,2 л TD422 Diesel 115—125 к. с. 264 Н·м
  • 4,2 л TD42T1 Turbodiesel 145 к. с. 330 Н·м

П’яте покоління — Y61 (1997—2009)

Коротка інформація Виробник, Також називається .

Модель Patrol GR, вперше показана восени 1997 року на Франкфуртському автосалоні, являє собою вже п’яте покоління флагмана позашляховиків популярної серії, що одержав індекс Y61.

Кузов автомобіля повністю оновлений, Patrol GR отримав округлі обтічні форми в дусі віянь часу, збільшені габарити і ще більш багате оснащення. Дизайн нової моделі передає характер автомобіля — потужний, солідний позашляховик із високим рівнем комфорту. Зовнішній вигляд відповідає образу витривалого і суворого позашляховика. Patrol GR можна впізнати за хромованою перемичкою на фальшрадіаторній решітці у вигляді букви V. Маючи габаритну довжину 5010 мм, шириною 1930 мм і висотою 1855 мм (в 5-тидверній версії), здатний долати водну перешкоду глибиною 700 мм (попередник — 600 мм) і має чудовий кут в’їзду і з’їзду, Patrol GR є одним із найбільш значних і практичних позашляховиків. Крім подовженої 5-дверної версії існує також 3-дверний варіант виконання моделі з короткий базою (4395 × 1840 × 1840). Patrol має велику кількість варіантів виконання за типом кузова: хардтоп (Hardtop), універсал (Station Wagon), пікап (Pickup), вантажопасажирський вен (Van), із стандартним і збільшеним об’ємом кузова.

Максимальний кут допустимого крену збільшився до 48° (з 44° на попередній моделі).

Крім цього, Patrol GR V покоління, як і його попередники має систему повного приводу типу Part-time, та пропонує вибір задньопривідного режиму руху на нормальних дорогах або повнопривідного у важких дорожніх умовах. Перемикання цих режимів може бути зроблено під час руху. Роздавальна коробка дозволяє водієві перемикатися на понижену передачу в важкопрохідних місцях, а задній диференціал підвищеного тертя є стандартним обладнанням або може бути замінений на опційний задній диференціал, що примусово блокується. Технічні удосконалення забезпечують високу стійкість Patrol GR на шосе і в умовах бездоріжжя. Підвіска спереду і ззаду пружинно-важільна залежна зі стабілізатором поперечної стійкості. Patrol GR був першим у Європі автомобілем зі стабілізатором поперечної стійкості, що відключається. При їзді по дорозі включений стабілізатор забезпечує стійкість і комфорт пасажирів, не допускаючи крен кузова. При їзді по бездоріжжю вимкнений стабілізатор допускає максимальне переміщення коліс відносно кузова, поліпшуючи зчеплення з дорогою.

До 2000 року модель оснащувалася дизельним двигуном RD28ETi 2,8 л (130 к. с.), а після — дизельним ZD30DDTi 3,0 л (158—160 к. с.), крім того на деяких ринках були ще дизелі TD422 4,2 л (125 к. с.) і TD42T3 4,2 л (160 к. с.). Також на Nissan Patrol ставився бензиновий двигун TB45E Р6 4,5 л потужністю 197 к. с. [1] Коробка передач автоматична 4—5 діапазонів або механічна 5-ступенева.

У 2001 році відбувся перший рестайлінг моделі: нові бампери, трохи змінений салон.

У 2004 році відбувся другий рестайлінг моделі: нова оптика, бампери, повністю новий салон, новий бензиновий двигун TB48DE Р6 4,8 л потужністю 245 к. с.

Nissan Patrol пришел в Америку под именем Armada

Нынешний полноразмерный внедорожник Nissan Armada, который выпускается в США с 2003 года, создан на базе пикапа Titan. Сам Titan недавно пережил смену поколений, но соплатформенного внедорожника на этот раз не будет. В последние годы Armada находила в Штатах по 12—13 тысяч покупателей — не так много, чтобы тратиться на разработку новой машины. Например, Chevrolet Tahoe расходится тиражом в 88 тысяч автомобилей ежегодно. Поэтому под локальным именем Armada ниссановцы решили вывести на американский рынок известный нам Nissan Patrol.

Отличий у американской версии немного: только иные бамперы, мелкоячеистая решетка радиатора и накладки на колесных арках. Салон с тремя рядами сидений так и вовсе один в один, хотя для Армады можно заказать раздельные «капитанские» кресла второго ряда, которых лишен наш Patrol. Уже «в базе» есть мультимедиасистема с навигатором, электропривод и вентиляция передних сидений, светодиодные фары ближнего света и обогрев руля.

Силовой агрегат у двух моделей тоже одинаковый, однако бензиновый мотор V8 5.6 дефорсирован с 405 до 395 л.с. Он работает с семиступенчатым «автоматом», в базовой комплектации — задний привод, а за полноприводную трансмиссию с понижайкой надо доплачивать.

Локализация производства новоявленной Армады в Америке не планируется — машины будут выпускать в Японии на одном конвейере с Патрулями. Старт продаж намечен на лето, но спрос может упасть еще ниже нынешних 12—13 тысяч машин в год. Например, в прошлом году Toyota Land Cruiser 200 в Америке нашла лишь 2687 покупателей (вчетверо меньше, чем в России).

Рекомендованные статьи

Интересный дизайн. Согласен, что китайцам такое не создать. Ну, а нам не видать…

Сами предрезервы по $100 ничего не значат для оборота: даже 100 000 заказов – это всего лишь $10 млн. А там счёт потерь на $1 млрд в квартал. Но, конечно, много …

Наша экспертиза
подержанных автомобилей

Лучшие материалы Авторевю — в вашем почтовом ящике

Предоставляя e-mail, вы подтверждаете свое согласие с условиями политики конфиденциальности

Узнайте, какие автомобили сейчас на испытаниях

Где работают журналисты Авторевю прямо сейчас

  • Subaru WRX нового поколения или Toyota GR Yaris?
  • Кабриолет Horch, найденный в Белоруссии
  • Автобус ЗИЛ-127: восстановлен!
  • Пассажирский транспорт Грузии
  • Kaiyi X7 Kunlun: первая встреча

Про автора

admin administrator