Як називається спеціаліст з реклами в Інтернеті

Авторadmin

Як називається спеціаліст з реклами в Інтернеті

Таргетолог — це той, хто займається налаштуванням і веденням реклами в соціальних мережах.

Хто такий інтернетмаркетолог — особливості професії Для цього фахівець досліджує ринок, вивчає цільову аудиторію (ЦА), аналізує продукт, що потребує просування, розраховує бюджет та окупність вкладень, підбирає найбільш доцільні канали та інструменти розкрутки.

Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

Маркетологи можуть працювати на підприємствах різних форм власності, в рекламних та PR-агентствах, інвестиційних та страхових компаніях, консалтингових фірмах, підприємствах харчування, банках, туристичних фірмах та агенціях, закладах культури, органах державного управління, навчальних закладах.

Скільки років потрібно вчитись на маркетолога

НавчанняТермін навчання
після 9 класу в коледжі2 роки та 10 місяців
після 11 класу в коледжі1 рік та 10 місяців
після 11 класу в університеті3 роки та 10 місяців
магістратура1 рік та 4 місяці

Якщо подивитися на статистику заробітної плати компанії Digital marketing specialist в Україні станом на 28 лютого 2024 р., то співробітник в середньому заробляє 1 041 240 ₴; точніше, ставка заробітної плати становить 86 770 ₴ на місяць, 21 692 ₴ на тиждень або 542,31 ₴ на годину.





Інтернет маркетолог – це спеціаліст, який займається просуванням продуктів чи послуг в інтернеті. Його основне завдання — привернути увагу потенційних клієнтів та зробити так, щоб вони вчинили цільову дію. Для цього фахівці, які займаються просуванням продуктів та послуг, вивчають …

Про автора

admin administrator