Як перевірити рахунок на ощадкнижці не виходячи з дому

Авторadmin

Як перевірити рахунок на ощадкнижці не виходячи з дому

Як перевірити рахунок на ощадній книжці

В даний час в більшості банків Російської Федерації практикують зберігання і рух грошових коштів на пластикових картах. лише в “Ощадбанку Росії” ще присутні ощадні книжки, і до сих пір клієнти даного банку користуються ними. Хоча в якійсь мірі користування пластиковими картами зручніше.

Ощадну книжку громадяни Російської Федерації заводять для зберігання вкладів, а також для отримання заробітної плати та інших виплат, переклади яких виробляють роботодавці та інші структури. Для того щоб дізнатися про стан рахунку на ощадній книжці, необхідно звернутися до філії “Ощадбанку”, Де ви реєстрували банківський рахунок. При зверненні до співробітника банку вам необхідно пред`явити документ, що засвідчує особу, та ощадну книжку.

Консультант перевірить збіг паспортних даних (прізвище, ім`я, по батькові, дату і місце народження, ким і коли виданий документ) і реквізитів, внесених на першому аркуші ощадкнижки. При повній достовірності зазначених відомостей працівник “Ощадбанку” оголошує вам, який баланс на даний момент на вашому рахунку, і, в залежності від вашого бажання, видати певну суму грошових коштів. Всі операції, вироблені з вашим рахунком, фіксуються в ощадній книжці.

Користувачам послуг даного банку пропонується перевірити стан рахунку на ощадній книжці за допомогою Інтернет-ресурсу. У “Ощадбанку” існує свій сайт, який називається «Сбербанк.рф». Для цього перейдіть в вашому інтернет-браузері на головний сайт даного банку, потім виберіть доступ до послуг банку через інтернет.

Для підключення послуги «Сбербанк Онл @ йн» вам необхідно прийти до філії “Ощадбанку” або центральний офіс, пред`явити паспорт і ощадну книжку. З вашого мобільного телефону, на який вже підключено послугу «Мобільний банк», потрібно буде надіслати sms-повідомлення з кодом на певний номер, який вам повідомлять консультанти. У відповідному sms-повідомленні на номер вашого телефону прийде безкоштовний номер телефону. При здійсненні дзвінка по ньому ви отримаєте ідентифікатор для доступу до послуги. І ви будете мати можливість перевіряти рух грошових коштів на ощадній книжці, не виходячи з дому і не простоюючи черзі в офісах банку.

Ощадкнижка Ощадбанку перевірити рахунок онлайн – баланс за номером, як дізнатися скільки грошей і подивитися виписку

Це раніше для оформлення депозиту використовувалася Ощадна книжка, яка «протрималася» в нашій країні досить довго і до сих пір видається деяким клієнтам – особливо пенсіонерок, які звикли зберігати свої кошти по-старому. Проте, Ощадбанк не залишає надії перевести всіх своїх клієнтів на електронні рахунки, які не менше зручні та ефективні.

зміст [ приховати ]

І все ж багато клієнтів Ощадбанку як і раніше використовують всі ті ж старі ощадкнижки, ніяк не бажаючи розлучатися з минулим. Однак це зовсім не означає, що клієнтам, для того щоб перевірити свій рахунок, потрібно обов’язково йти у відділення банку і дізнаватися баланс саме там. Ви можете з легкістю перевірити свій рахунок, використовуючи для цього Інтернет.

Способи перевірки балансу ощадкнижки

Існує відразу кілька варіантів того, як саме можна перевірити стан рахунку на своїй ощадкнижці. Ну і звичайно ж найпоширеніший і зручний спосіб використання – це особистий кабінет в Онлайн кабінеті. Тут можна отримати безліч послуг – в тому числі переглянути запущені вами транзакції, отримати виписку за операціями, а так само перевірити поточний баланс як на карті, так і на ощадкнижці.

Ось тільки для того щоб отримати доступ до свого особистого кабінету, потрібно спочатку дізнатися свій пароль. Для цього можна скористатися кількома варіантами:

  • Використовувати банкомат.
  • Звернутися в одну з філій банку.
  • Зателефонувати Контактного Центру. Номер 88005555500 абсолютно безкоштовний для всіх жителів країни.

Тут важливо знати номер свого особового рахунку, який розташований на першій сторінці ощадкнижки, а так само назва відділення, яка видала книжку.

Далі клієнту буде надано логін і пароль, за яким він зможе потрапити в свій особистий кабінет. Тут ви знайдете всі кредити, депозити, картки і рахунки, які вам належать. Ви змиєте проводити з ощадною книжкою в своєму кабінеті практично будь-які операції – в тому числі здійснювати перекази, поповнювати або знімати кошти. Отже, розберемо, як саме можна перевірити рахунок на своїй ощадній книжці.

У відділенні банку

Звичайно, найчастіше ощадкнижки виявляються саме в руках пенсіонерів, які з інтернетом на «Ви». А тому їм простіше за все не відкривати Сбербанк Онлайн і не «тикатися» в банкомат в сліпу, а звернутися за допомогою до фахівця банку.

Але слід пам’ятати, що з собою обов’язково потрібно взяти документи – паспорт і ощадну книжку.

Перевірка через банкомат

Дії через банкомат будуть приблизно такими ж, що і через онлайн-систему. Для цього потрібно вибрати в основному меню розділ «Особистий кабінет».

Далі знайдіть у вікні розділ «Вклади». Тут будуть видні всі ваші рахунки – як по картах, так і з ощадних книжок. До слова, при бажанні ви можете перекинути кошти з картки на ощадкнижку і навпаки.

Один з найпростіших варіантів – це скористатися телефоном Контактного Центру. Він не вимагає ні наявності інтернету, ні особистого відвідування одного з відділень банку. Крім того, дзвінок по Росії абсолютно безкоштовний.

Отже, як же скористатися такою можливістю? Для цього Ощадбанком дається два номери телефону – один з них 8-800-555-5550, який є безкоштовним на території країни. А другий – + 7-495-500-55-50. За цим номером ви можете зателефонувати, якщо перебуваєте за кордоном.

Через систему віддаленого обслуговування

Для того, щоб отримати доступ до своєї ощадкнижку і її балансу через інтернет, потрібно зареєструватися в системі Онлайн від Ощадбанку. При цьому, якщо ви не бажаєте користуватися картами Ощадбанку, а реєструєтеся тільки для того, щоб дізнаватися баланс на ощадкнижці, то відкрийте моментальну карту Momentum, яка, по-перше, не передбачає абонентську плату, по-друге видається відразу ж після того, як ви зверніться в банк, а по-третє – діє протягом цілих трьох років. Така функція особливо стане в нагоді людям у віці, яким важко простоювати довгі черги в банку, щоб дізнатися, чи прийшла на рахунок пенсія.

Доступ до системи Онлайн можна отримати на сайті Ощадбанку, зареєструвавшись в системі, в банкоматі, або у відділенні банку, коли будете оформляти карту.

Перед тим, як зареєструватися в особистому кабінеті, отримаєте логін і разовий пароль в банкоматі. Або, як варіант, можна підключити Мобільний банк, який допоможе дізнаватися паролі по СМС, контролювати залишок і дізнаватися, чи надійшли кошти на рахунок.

У своєму особистому онлайн-кабінеті, в розділі «Рахунки і вклади», можна переглянути свої дані по всіх рахунках – не тільки картками, а й ощадних книжок.

Для того щоб уточнити, чи надійшли кошти на рахунок ощадкнижки. Потрібно зайти в свій кабінет за допомогою ідентифікатора і пароля. Так, навпроти кожного рахунку буде видно його баланс, і тут же можна буде подивитися, коли і на яку суму була поповнена ощадкнижка. Після того, як ви натиснете на посилання «Показати операції», система видасть вас все списання або поповнення за рахунком.

До слова, як уже було сказано вище, можна запросто перевести кошти з картки на ощадну книжку. Або зробити це в зворотному напрямку. Для цього такі виконати наступні кроки:

  • Для початку заходимо в розділ «Платежі та перекази».
  • Далі знаходимо підрозділ «переклади» і вибираємо такі між своїми рахунками.
  • У вікні, вам потрібно буде вибрати, з якого рахунку на який ви хочете переказати кошти.
  • Далі прописується сума переказу.
  • Переклад здійснюється дуже швидко – буквально протягом 1 хвилини.

Якщо ж вищеописаним способом скористатися не виходить, то можна звернутися до найближчого відділення банку. Для цього достатньо лише взяти з собою паспорт і карту, якщо така у вас вже є.

До слова, система онлайн, звичайно, дуже зручна, однак це далеко не єдиний спосіб перевірки балансу. Розберемо, як можна перевірити рахунок альтернативними способами.

Пропонуємо вам подивитися відео, що дозволяє зрозуміти, як саме можна перевірити рахунок на своїй ощадній книжці

Перевірка через інтернет

Єдиний спосіб дізнатися баланс через інтернет – це скористатися системою Сбербанк Онлайн, яка і описана вище.

Так, досить лише увійти в особистий кабінет, щоб отримати повну інформацію про ощадкнижці.

інші способи

Ще один зручний і швидкий варіант перевірки балансу – це мобільний банк, який можна підключити на свій телефон. Так, для того, щоб отримати актуальну інформацію, потрібно відправити реквізити з ощадкнижки через SMS на номер 900. При цьому повідомлення буде виглядати наступним чином: Баланс хххх, де хххх будуть позначати останні чотири цифри картки або рахунку. У відповідь прийде смс, де буде написано, який саме залишок на карті.

Ось тільки перед тим, як підключити послугу, потрібно задуматися про її оплаті. Так, в залежності від типу карти, послуга буде коштувати 30 або більше рублів.

Чи можна перевірити баланс чужий ощадкнижки Ощадбанку?

За фактом законним шляхом дізнатися баланс ощадкнижки можна лише в тому випадку, якщо оформити довіреність, засвідчену у нотаріуса.

В інших же випадках дізнатися баланс можна лише в тому випадку, якщо ви знаєте пароль карти, або логін і пароль Ощадбанку Онлайн.

Як оплатити за воду, не виходячи з дому. Детальна інструкція

Тvoemisto.tv дізналося, як за допомогою чат-бота «Львівводоканалу» у Viber і Telegram можна без черг, нервів та не виходячи з дому подати показники лічильників та розібратися з рахунками за водопостачання.

Щомісяця львів’яни оплачують рахунки за комунальні послуги. Це можна зробити швидко і просто з дому, аби кілька годин не стояти в чергах на пошті або в банках.

Не забувати подавати показники лічильників і вчасно платити за воду, що спожили, можна через зручні сервіси, з допомогою яких легко розібратися з рахунками за холодну і гарячу воду. При чому – без псування нервів, із дому чи на робочому місці, що в умовах карантину це надзвичайно важливо.

Від квитанції до квитанції

Здавалося б, в еру інформаційних технологій подання показників лічильників та оплата комунальних послуг онлайн, мали б стати ідеальним рішенням для того, щоб заощадити час. Але чимало людей продовжує подавати показники лічильників за холодну і гарячу воду через дзвінок оператору і оплачувати рахунки на пошті чи в банку. При цьому – витрачають на це кілька годин свого часу у довгих чергах.

«Я стараюсь не забувати, що кожного місяця маю виписати показники лічильників за холодну і гарячу воду. До цього часу у мене був телефон працівниці, яка закріплена за нашим будинком, відповідно, їй дзвонила і диктувала. Коли ж забувала, дзвонила вона мені. А як ніхто з нас не подзвонив, то вже сума у квитанції могла бути «несподіванкою», – каже львів’янка Галина Антоняк.

Зараз, за її словами, показники водолічильників вносить донька через особистий кабінет.

«Ми живемо разом з донькою. Кожного місяця виписую показники лічильників на листку, а донька, коли має час, їх подає. Я до того діла не маю, бо не розумію, як це робити через комп’ютер. А оплачую, як завжди, – в банку. Збираю всі квитанції, займаю чергу і плачу у касі», – додає жінка.

А ось чимало молодих людей уже забули про черги в банках. Натомість показники лічильників подають звично – через інтернет.

«Зараз за комуналку оплачую я, а не мама. Оскільки карантин, прошу її зайвий раз не стояти у черзі, де багато людей. Спершу сам ходив, але то суцільний стрес. Не розумію, чому люди продовжують ходити у відділення, щоб подати показники чи заплатити за послуги. Переконав матір, що оплата онлайн набагато зручніша і швидша», – розповідає львів’янин Тарас Юрчишин.

Півтори хвилини і готово

Подати показники лічильників, оплатити рахунки за послуги водопостачання та водовідведення, отримувати інформацію про нарахування та можливі технічні роботи на водопровідній мережі можна в одному місці – у додатках Viber або Telegram. Тут працює зручний, а головне простий і зрозумілий чат-бот. Він, до речі, може спілкуватися двома мовами – українською та англійською.

Все, що потрібно зробити, це зісканувати QR-код на сайті, або ж приєднатися до акануту у Viber чи у Telegram.

Далі необхідно поділитися своїм номером телефону для ідентифікації, а для продовження роботи – додати свій особовий рахунок (інформацію можна знайти у рахунку-квитанції). Для підтвердження також потрібно вказати номер лічильника (будь-якого, якщо їх декілька) або останню оплату у форматі 123,45 чи код активації з квитанції. Тобто, аби доєднатися, підходить будь-який варіант.

Надалі кожен зможе подавати показник, витрачаючи на все від хвилини до двох. Для цього достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».

Передача показників через Viber-бот і Telegram-бот є одним з найбільш надійних способів, оскільки показники автоматично заносяться в базу відділу збуту ЛМКП «Львівводоканал».

«Тут є все і відразу – показники лічильників, тариф, скільки нараховано і за що саме. Часто людям складно відслідковувати все, пригадати, а скільки було минулого року, а чи часом не підняли цього місяця. У чат-ботах «Львівводоканалу» вся потрібна інформація є в одному місці. Більше того, тут не лише все показує, а й правильно рахує та ще нагадує, аби часом не забули», – розповідають у «Львівводоканалі».

Співрозмовник додає: переваги чат-бота «Львівводоканалу» оцінили вже чимало людей. Якщо ще у січні цього року користувачів було трохи більше 19 тисяч, то вже станом на 1 березня їх кількість сягнула майже 41 тисячу людей, які подають показники через чат-боти «Львівводоканалу».

Відповідно до результатів опитування, що провели у «Львівводоканалі», рівень задоволеності чат-ботами становить 89,3%. Це, кажуть на підприємстві, високий показник. Більше того, таке рішення випереджає чимало комерційних проєктів.

Як усе працює

Важливою перевагою чат-ботів від «Львівводоканалу» є те, що у них можна додавати довільну кількість особових рахунків і навіть за різними адресами. Загалом є можливість додати 32 рахунки.

Для того, щоб додати особовий рахунок, достатньо натиснути у меню програми «Додати», внести номер рахунку та підтвердити дію. З одного чат-боту одночасно обслуговуватимуться кілька особових рахунків. Тобто користувач може подати показники і свого, і, наприклад, батьківського лічильника.

Щоб сума до оплати відповідала поточному споживанню і не було заборгованості, варто не забувати вчасно подавати показник лічильника і платити за послуги. Для нагадування про це у чат-боті є система сповіщення.

Систематично, у час коли потрібно подавати показники лічильників, на вайбер чи телеграм буде приходити повідомлення із нагадуванням. Окреме сповіщення стосується оплати.

«Коли є нарахування, користувачеві приходить просте і зрозуміле повідомлення, мовляв, за таким особовим рахунком і за таку послугу нараховано одну суму, а за іншу послугу – другу. Будь ласка, оплатіть», – пояснюють на підприємстві.

Більше того, аби бути у курсі всього, у чат-бот також приходить сповіщення про можливе відключення водопостачання. Система автоматично надсилає останню інформацію з котрої і до котрої години буде відключення за адресою користувача. Також тут обов’язково вказується причина відключення. Наприклад – заміна труби, аварійно-ремонтні роботи тощо. Це важливо, адже споживач дізнається про подію в момент, коли про це дізнаються самі працівники компанії, тобто першим.

Не хочете отримувати сповіщення – є можливість таку функцію вимкнути.

Комунікуйте і ви

Якщо вдома з невідомих причин виключили воду або ж ви помітили, що в якомусь місці є витік, всю інформацію, геолокацію і навіть фотографії можна відправити через чат-бот. «Львівводоканал» у режимі реального часу від вас дізнається, що на певній вулиці чи території є прорив води і скерує працівників її усунути. Якщо проблеми виникли вдома, назве причини неполадок.

«Для звернень від споживачів є двосторонній чат – людині може відписувати представник компанії, вести з нею повноцінний діалог, поки споживач не натисне закрити звернення», – пояснюють у «Львівводоканалі».

Люди похилого віку часто бояться натиснути зайве у своєму смартфоні. У чат-боті «Львівводоканалу» зайвого нічого немає. Навіть коли споживачеві буде справді складно щось зрозуміти, чат-бот відразу ж скерує на відео-роз’яснення та порадить діяти за описаною у ньому інструкцією.

Про пам’ять не переживайте

Оскільки 96% українців, які мають смартфони, вже користуються вайбером, розробники вирішили запустити чат-бот саме у цьому застосунку. А щоб у споживачів був вибір, додали ще й Телеграм, який є також зручним і простим у застосуванні.

Аби приєднатися до чат-боту «Львівводоканалу» нічого додатково на своєму смартфоні встановлювати не потрібно. Зайву пам’ять, як це могли б думати споживачі, чи додаткового навантаження на телефон чи інший пристрій чат-бот не використовує.

«Чому обрали саме вайбер і телеграм? Насамперед тому, що людям на свій телефон не потрібно додавати чи скачувати спеціальні програмки. Це вагомо, адже в цій ситуації споживач використовує вже те, що є в телефоні. Ще одна причина – швидкість розробки і змін. Якщо, наприклад, завтра компанія захоче, аби через чат-бот була змога приймати фотографії лічильників безпосередньо від кінцевих споживачів і по фото бачити, де він розміщений, що показує циферблат або як виглядає пломба, це можна буде реалізувати максимально швидко», – кажуть у підприємстві і додають, що, аби зробити все просто і зрозуміло, програму розробляли більше двох років. Зараз там немає нічого зайвого, а лише те, що потрібно людині на щодень. Тобто, він покриває 90% потреб у комунікації споживача з комунальною компанією.

Діліться чат-ботом

У середньому в Україні від 20 до 23% людей діляться чат-ботом зі своїми друзями та рідними. Серед опитаних «Львівводоканалом» уже поділилися чат-ботом або зроблять це найближчим часом більше 35% користувачів.

«Люди кажуть, що чат-бот настільки спростив їхнє життя, що вони тепер не задумуються, як би це не забути подати показники лічильників, за що саме платити, чому сума саме така. Люди захопилися тим, що чат-бот простий, зрозумілий, легкий у користуванні і почали рекомендувати його іншим», – кажуть у «Львівводоканалі».

Аби поділитися чат-ботом із родичами, друзями чи знайомими, достатньо натиснути кнопку Поділитися у віконці.

Не забудьте оплатити

Через чат-бот «Львівводоканалу» є можливість не лише подати показники лічильників, а й оплатити послуги. Після натискання кнопки «Оплатити» споживач відразу ж потрапить на сторінку платіжного сервісу, що автоматично розпізнає особовий рахунок і всі оплати за цією адресою та скерує на онлайн-сервіс платежів ІPay, де потрібно вказати номер картки, термін дії, CVV1/CVC2, ім’я та прізвище.

У найближчий час оплату можна буде здійснити через Google Pay і Apple Pay, як це вже реалізовано у Київводоканалі. Вся історія оплат – чи то успішних, чи ні, також міститиметься у чат-боті «Львівводоканалу».

Якщо ж у споживача немає приєднаної банківської картки, знаючи точну суму до сплати, він зможе внести її у банку чи через термінал.

Наразі чат-ботом також користується львівське комунальне підприємство «Айсберг», проте зовсім скоро до дистанційної роботи із клієнтами можуть приєднатися і наступні ЛКП.

*Партнерська публікація

Ольга Шведа

Повна або часткова републікація тексту без письмової згоди редакції забороняється і вважається порушенням авторських прав.

Про автора

admin administrator