Як підготуватися до участі у виставці
- плакати;
- буклети;
- флаєри;
- каталоги;
- презентації;
- фірмові пакети;
- фірмові папки;
- прапори;
3.2. Виставки та ярмарки
Ознака класифікації | Види виставкових заходів |
---|---|
Мета проведення | – торговельні – інформаційно-ознайомчі |
Частота проведення | – періодичні – щорічні – сезонні |
Характер представлення експонатів | – універсальні – багатогалузеві – галузеві – спеціалізовані |
Експрес-виставка – це позапланова оперативна виставка, пов'язана з виникненням актуальної теми, книги, статті, цікавої публікації. За формою може бути будь-яка.
Зазвичай під художньою виставкою розуміють місце або область, де «мистецтво» представлене художником або групою художників для перегляду аудиторією.
Так, з метою популяризації сучасної української літератури можна використовувати найрізноманітніші форми роботи: книжкові виставки, тематичні полиці, огляди літератури, голосні читання, презентації нових книг, ігри та вікторини, літературні вітальні та вечори, усні журнали, брейн-ринги, віртуальні подорожі тощо.
І так, як підготуватися до виставки правильно? Які нюанси врахувати і які ресурси (матеріали) задіяти? Також на чому розставити акценти, щоб вирішити ключове питання для будь-якої компанії, яка бере участь у виставці, а саме: отримання ефективного результату в досягненні заявлених …
Про автора