Як правильно називаються листівки з рекламою

Авторadmin

Як правильно називаються листівки з рекламою

Якою має бути рекламна листівка чи флаєр?

Практично кожен, хто рано чи пізно розпочинає ведення бізнесу, вирішує створити кілька листівок для своєї компанії. Це таке “must have”. Але не всі задаються питанням, як це зробити розумно, щоб наша листівка не потрапила в найближчий смітник. Ми спробуємо поговорити про листівки.

Ефективність листівки залежить від багатьох факторів.

1. Хто моя цільова група, для кого цей флаєр чи листівка? Визначення цільової аудиторії допоможе Вам вибрати правильні кольори, шрифти, фотографії та вміст.

Ви повинні розробити флаєр відповідно до цільової групи. Пам’ятайте, що для нашого мозку таке як колір, розмір і тип шрифту, і навіть фотографія, вже містить деяку інформацію. Ми приймаємо рішення на основі цієї інформації – часто, перш ніж усвідомити, що ми щось вирішили.

2. Оформлення та читабельність шрифтів на листівці чи флаєрі. Найголовніше – відповісти на питання – для чого мені потрібна ця листівка? Це необхідний крок, адже ваша відповідь вплине на зміст та зовнішній вигляд рекламного листівки.

Листівка має виконати конкретне завдання,- це завоювати клієнтів для вас. Інформація листівки чи флаєра має бути цікавою, іноді розважальною, іноді інтригуючою, а іноді зворушливою. Якщо ви точно вкажете мету своєї листівки, ви будете знати, що повинно бути на ній і на які дії ви хочете спонукати своїх клієнтів.

  • Чи повинен флаєр чи листівка змусити клієнта зателефонувати у вашу компанію?
  • Чи призначена листівка для заохочення клієнтів відвідувати ваш магазин чи офіс?
  • Чи повинен флаєр спонукати вас зайти на веб-сайт?
  • А може, ви просто хочете, щоб клієнт зберігав вашу листівку, якщо їм потрібно скористатися вашими послугами?

Ви також повинні боротися зі спокусою розміщувати надто багато інформації. Варто зосередитись на визначенні однієї чи двох пропозицій чи подій, які ви хочете просувати. Робіть так, щоб ваші контактні дані та адреса веб-сайту були чітко видні. Ви будете впевнені, що клієнт їх легко помітить.

Фотографії

Ілюстрації та фотографії можуть бути цінним повідомленням, особливо з обмеженим простором на листівці. Поміркуйте, чи хочете ви використати кілька менших або один більший, що приверне більше уваги. Фотографії повинні бути хорошої якості. Роздільна здатність матеріалів найкраща в 300dpi і в кольоровій системі CMYK. Психологічний підхід при підборі образів (рекламна психологія) вже дає нам перевагу. Зображення дитини викликає почуття безпеки, посмішка – знак радості та задоволення. Яскраві, чіткі фотографії сприймаються нами краще.

2.) Вибір розміру, якості паперу та друку.

  • Формат листівки безумовно залежить від багатьох факторів. Найбільш поширеним форматом є єврофлаєр розміром 100 мм x 210 мм. Використовують ще формати А5 та А6.
  • Папір. За замовчуванням для рекламних листівок використовується крейдований глянцевий папір з граматурою 130 г/м2. В цілях економії можна використовувати дещо тонший папір 90 г/м2.
  • Друк. Перед тим як замовити листівки Ви можете взяти зразок листівки, які були раніше надруковані, і побачите якість друку, насиченість кольорів.

Нещодавно ми провели опитування впізнаваності бренду

і одне із запитань: “Через яку форму реклами цієї компанії ви почули про бренд фірми?”, результати були такі:
38% – респондентів згадують листівку;
30% – Інтернет;
19% – зовнішня реклама;
13% – інші джерела;

Опитування грунтувалося на відповідях понад 1000 респондентів.

Результати опитування показують, що листівка не тільки приносить ефекти у вигляді негайного реагування, але і зміцнює бренд у свідомості споживачів, що впливає на подальшу впізнаваність та вибір бренду. Звичайно, ми рекомендуємо поєднувати розповсюдження листівок разом з рекламою в Інтернет та зовнішньою рекламою, тоді маркетингова діяльність матиме найкращий ефект.

Листівки за нашими дослідженнями, як і раніше, є однією з найдешевших та найефективніших форм реклами. Ми пропонуємо скористатися послугами наших дизайнерів для створення класного дизайну листівки чи флаєра. Тисніть ТУТ! http://neotone.com.ua/product/lystyvka/

Де надрукувати листівки, флаєри? Ми пропонуємо Вам всіх скористатися нашими послугами у сфері дизайну та друку рекламних листівок, флаєрів та буклетів.

м. Львів, вул. Скляна 11,оф. 207
тел. (viber): +38 067 871 34 54
[email protected]
Copyright © 2019-2022 Neotone | рекламна агенція

Що таке рекламна листівка? Які бувають види, як зробити?

Якби технології не удосконалювалися, а друкована рекламна продукція завжди буде. Листівки – це найпростіший і дешевий спосіб донести інформацію до аудиторії, тому їх використовують практично всі. Магазини, компанії, агентства, перукарні, ресторани – всі вдаються до цієї реклами. Тим більше, що замовити друк рекламних листівок можна в будь-якій друкарні.

Методи виготовлення листівок

Виходячи з того, що друк рекламних проспектів, буклетів, брошур має на увазі (найчастіше) великий тираж – щоб роздавати на вулиці, масових заходах, розкладати в поштові скриньки – він відбувається двома способами:

  1. Цифровий друк – здійснюється цифровим обладнанням, шляхом прямого нанесення фарби. Він буває листовий (із застосуванням цифрових лазерних друкарських машин) і широкоформатний (для створення рекламної продукції великого розміру, для листівок не використовується). Цифровий друк застосовується там, де потрібен не дуже великий тираж – 500-800 листівок – і там, де важлива висока швидкість виконання замовлення.
  2. Офсетний друк – перенесення фарби з друкованої форми на запечатуваний матеріал через проміжний офсетний циліндр. Тобто, фарба переноситься на поверхню системою барвистих валиків. Такий вид друку використовують при створенні великого тиражу (понад 800 шт.) листівок, візиток, флаєрів і іншої рекламної продукції.

Для виготовлення листівок використовують офсетний тонкий і крейдований тонкий папір, в окремих випадках – дизайнерський.

Формати рекламних листівок

  • А3 – 297 на 420 мм;
  • А4 – 210 на 297 мм;
  • А5 – 148 на 210 мм;
  • А6 – 148 на 105 мм;
  • А7 – 74 на 105 мм;
  • А8 – 52 на 74 мм;
  • А9 – 37 на 52 мм;
  • Євро – 210 на 98 мм.

В плані місткості тексту і зображень оптимальні розміри – А3 і А4. Якщо вам хочеться зовсім вже великий формат, то можна замовити А0 (841 на 1189 мм), А1 (594 на 841 мм) або А2 (420 на 594 мм) – але це скоріше банери або плакати, ніж листівки. Формати А5 і А6 менш місткі, але зручні для пересилання поштою, їх комфортно носити в кишені, гаманці. Ви також можете замовити друк рекламних листівок індивідуального розміру – друкарня “Forward Print” із задоволенням виконає замовлення по макету замовника, або наші дизайнери допоможуть зробити ескіз, якщо у вас його немає.

Дизайн рекламної листівки

Друкована продукція може бути кольоровою або чорно-білою, з зображенням або тільки з текстом, одно- або двостороння, повнокольорова або монохромна. І все залежить від вашого бюджету і ідей оформлення – надрукувати можна практично що завгодно.

Якою зробити листівку, як її правильно оформити? Щоб паперова реклама була ефективною, не обов’язково бути генієм маркетингу. Досить дотримуватися правил:

  • Не розміщуйте на листівці занадто багато тексту, особливо дрібного – люди не будуть витрачати час на читання незручного або довгого рекламного меседжу;
  • Головне послання розміщуємо у верхній лівій частині. Далі йде уточнення, другорядна інформація;
  • Можна використовувати римовані слогани, короткі девізи, гасла – те, що простіше сприймається і ментально, і візуально;
  • Не перемудріть з кольорами. Листівка повинна бути такою, що запам’ятовується, але не надто яскравою. Все, як кажуть, в міру і зі смаком;
  • Постарайтеся вказати не тільки власне рекламний, але і корисний текст – телефони, адреси, інші контакти;
  • Маленька хитрість: на зворотному боці листівці може бути надрукований календар або інша корисна інформація – менше ймовірність, що вашу рекламку викинуть.

Де замовити листівки для реклами

На сайті компанії “Forward Print” ви можете замовити онлайн друк рекламних листівок за вигідною ціною. Друкуємо рекламу будь-якого типу і розміру. Клієнт надає свій макет, або використовує один з наших шаблонів (приклади і зразки є на сайті). Також можна доручити розробку макету нашим дизайнерам, вигідну вартість і якісне виконання гарантуємо. Замовлення приймаються за телефоном +38 (099) 560 49 21 або в чат-боті на сайті.

На сайті вказані ціни тільки на деякі стандартні види поліграфічної продукції. На жаль, описати все – немає можливості. Ви можете написати нам лист на адресу [email protected] з описом вашого замовлення або заповнити онлайн форму у нас на сайті, менеджери компанії в максимально короткі терміни зв’яжуться з Вами для уточнення Вашого питання, а також озвучать вартість та орієнтовні терміни виготовлення .

У нас працюють дизайнери, які допомагають Вам з макетуванням любого виду поліграфічної продукції.

Терміни виробництва залежать від обсягу роботи. Якщо мова йде про нескладне замовлення і невеликий тираж – виканаємо протягом години.

Замовлення можна оформити в офісі за адресою вул. Іоанна Павла II, 4/6 оф.718. (корпус А) Детальна карта проїзду є на сторінці Контакти

Ми працюємо Пн-Пт з 10:00 – 18:00 субота-неділя – вихідний. Приймаємо замовлення онлайн 24/7

Ні, але за допомогою послуг надійного перевізника ми можемо організувати доставку в будь-який населений пункт України.

В компанії існує автоматична система оповіщення за допомогою email повідомлень. Як тільки Ваше замовлення буде прийнятий в роботу нашим менеджером – Ви отримаєте відповідний лист на свою електронну адресу.

Про автора

admin administrator