Як правильно писати листа підтримки

Авторadmin

Як правильно писати листа підтримки

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати.

Лист має обов'язково містити підпис. Найкращий підпис – ім'я, прізвище (якщо в компанії вітається більш офіційний стиль звернення, то і по батькові), посада і назва організації.

Структура тексту ділового листа зазвичай складається з наступних частин: спочатку пояснюють причини, цілі написання листа, потім пропонуються, на ваш погляд, рішення, висновки, прохання, пропозиції, рекомендації, а в кінці листа потрібно написати коротке резюме, підбиття підсумків («сподіваємося …», «впевнені … »).

Загалом, під час написання професійного чи ділового листа більш доречно використовувати «З найкращими побажаннями».

ЗВЕРНЕННЯ, я, с. 1. Дія за знач.





Листи-подяки – невід’ємний елемент ділового етикету. Їх використання на практиці необхідно з наступних причин: 1. Перехід на більш особистий рівень взаємин: спілкування в такому руслі приємне і для співробітника компанії, і для підприємства-партнера; 2. Збільшення лояльності до …

Про автора

admin administrator