Які моделі ВАЗ випускають у Іжевську

Авторadmin

Які моделі ВАЗ випускають у Іжевську

Завод Lada в Іжевську відновив роботу

Завод «Lada Ижевск» повернувся до роботи після багатомісячного простою. Донедавна на підприємстві виготовлялася лише одна модель, Lada Vesta, проте на початку серпня АвтоВАЗ оголосив про перенесення збірки Вести у Тольятті. Як повідомляє прес-служба уряду Удмуртської області, іжевський завод займеться виготовленням кузовних панелей та пластикових деталей для Вести, які потім відправлять до Тольятті. Також опрацьовується можливість виробництва вузлів та агрегатів для автомобілів у рамках програми імпортозаміщення.

У дорожній карті з розвитку заводу передбачений не лише випуск комплектуючих для Vesta, але також підготовка до запуску електричного e-Largus, про який, як і раніше, мало подробиць. Глава Удмуртії Олександр Бречалов запропонував регулярно звіряти графік робіт з керівництвом заводу та представниками профспілки та доручив міністру промисловості та торгівлі республіки Віктору Лашкарьову опрацювати питання організації на іжевському майданчику виробництва вузлів та агрегатів для автомобілів. Про які саме моделі йдеться, не уточнюється.

Нагадаємо, що в Удмуртії невдовзі продуть вибори в «Государственный Совет Удмуртской Республики». Тому «запуск» заводу, можливо, привсячений виключно PR-компанії чинного керівницвта регіону.

Кайдзен по-російськи: як насправді збирають LADA Vesta в Іжевську

У Іжевського автозаводу непроста доля. Він шукав своє призначення, і цей шлях був важкий. Зрештою, в 2011 році завод увійшов до Групи АВТОВАЗ, ставши її повноцінною частиною. Як підприємство розвивається сьогодні, з’ясував портал «АвтоВзгляд».

Про народження підприємства в Іжевську досі ходить чимало легенд і чуток. Кажуть, що воно побачило світ «завдяки» внутрішнім інтригам в Політбюро ЦК КПРС. Тодішній куратор оборонного комплексу країни міністр оборони Устинов запропонував побудувати автозавод в пику Косигіна, який «завідував» автопромом. Брежнєв підтримав оборонників, і завод заклали в 1965 році.

Першим іжевським автомобілем став «Москвич-408». Сталося це 12 грудня 1966 року. А до початку дев’яностих заводчани освоїли випуск власної моделі – Іж-2126 «Ода». Начебто справи налагоджувалися, але розпався СРСР, який серйозно скорегував всі плани заводу.

Йдемо далі. У сучасному автомобілі все ширше використовують пластики. Тут АВТОВАЗ також крокує в ногу з часом. Використання у виробництві пластика дозволяє не тільки зробити сміливий дизайн, але і зменшує травми пішоходів при аварії, адже пластик помітно пом’якшує удар при зіткненні.

Виробництво пластиків в Іжевську майже повністю автоматизовано: шість термопластавтоматів, на яких виготовляють бамперна групу, панелі приладів, оббивки дверей і інші деталі, вколюють денно і нощно. Роботи виключають помилки людини, що помітно підвищує якість готової продукції.

А зварювання кузовів побудована за стандартом Альянсу – AIMS. Так що, якщо порівнювати за цим параметром «Весту» і «іноземні» автомобілі, велике питання, хто в цьому змаганні виграє, оскільки на іжевською лінії працюють цілих 22 робота, які, знову ж таки, не помиляються.

Нарешті, найцікавіше, на наш погляд – забарвлення. Що стосується Іжевська, то на забарвленні трудяться 12 роботів компанії Durr: 3 – для нанесення грунту, 6 – для нанесення бази і 3 – для покриття лаком. Весь цикл становить 9,5 годин. Крім того, в цеху є лінія воскування.

Тепер зрозуміло, чому LADA Vesta не викликає асоціацій з «нашемарку». Портал «АвтоВзгляд» вже не раз відзначав хорошу якість збірки і забарвлення машин, коли брав участь в тестах, які проводив виробник. Та й від іржі модель захистили непогано.

СТОП-КОНТРОЛЬ

Однак яким би просунутим ні процес виробництва, абсолютно всі помилки (або, правильніше буде сказати – огріхи) все одно виключити не можна. Необхідний контроль якості, яким в Іжевську приділяють не менше пильну увагу.

Якість контролюється з моменту надходження компонентів до готового автомобіля.

Процес інструментального контролю і випробувань автомобіля являє собою послідовне проходження 5 контрольних постів: регулювання світла фар і сходу-розвалу коліс, ділянку динамічних випробувань, стенд перевірки гальмівної системи, огляд дна і моторного відсіку, камера протоки і контроль герметичності. Через них проходять абсолютно все що сходять з конвеєра автомобілі, а результати випробувань заносяться в карту контролю збірки і зберігаються мінімум 5 років.

Також нові Vesta перевіряються на випробувальному треку з шістьма видами покриття, які найчастіше зустрічаються на наших просторах. Тут і «гребінка», і «Булига», і «лежачі поліцейські». На цьому перевіряють не тільки підвіску автомобіля, скільки саме якість збірки – скрипи, сторонні шуми і т. Д.

Є і ще один не зовсім звичайний підхід: так званий AVES (Alliance Vehicle Estimation Standard). Тут контролер оглядає вибіркові автомобілі з партії з прискіпливістю майбутнього покупця, буквально погладжуючи його з усіх боків.

ФІЛОСОФІЯ ЕФЕКТИВНОСТІ або НЕМАЄ МЕЖ ДОСКОНАЛОСТІ

З кінця 2012 року на заводі сповідують філософію «кайдзен». В основі Японська виробнича філософія, що означає постійне поліпшення і отримання максимального ефекту при мінімальних витратах. Для виробничого процесу це означає, в першу чергу, зниження показників трудомісткості, збільшення ефективності використання робочого часу, як наслідок, підвищення продуктивності праці і зниження собівартості.

Скажімо, фахівці заводу розробили і впровадили ряд цікавих рішень: сінхроконвейери подачі комплектуючих, автоматичні захоплення кузова. Практично на всіх виробництвах використовуються автоматичні візки, які по заданих маршрутах доставляють лінії необхідні деталі.

До речі, чимало цікавого про збірку LADA ви дізнаєтеся з нашого відеоролика.

Постійне поліпшення, підвищення ергономіки, чистота і порядок в виробничих приміщеннях і на кожному робочому місці, чиста спецодяг, вивірені руху персоналу, нічого зайвого – це якщо пояснити в двох словах, що з себе представляє впроваджена виробнича система. Важливо, що постійне поліпшення і чистий завод – в свідомості кожного працівника заводу. Колектив активно впроваджує Кайдзу, доводячи до ідеальної ергономіки свої робочі місця.

. LADA Іжевський автомобільний завод зараз – це сучасне підприємство, здатне забезпечити належний рівень якості продукції. З планового радянського виробництва воно перетворилося на сучасний автоскладальний комплекс, здатний вирішувати широке коло завдань: дитя «оборонки» знайшло себе на «громадянці».

“АвтоВАЗ” не зможе випускати Lada Vesta у 2022 році: названі причини

Lada Vesta не випускатимуть ще мінімум пів року. Виробництво моделі планують перенести з Іжевська на головне підприємство Тольятті.

Виробництво Lada Vesta буде відновлено не раніше за весну 2023 року. Чутки про це ширилися давно, а тепер їх офіційно підтвердила пресслужба компанії агенції ТАСС.

Наразі випуск Lada Vesta неможливий через брак іноземних комплектувальних. Крім того, виробництво флагманської моделі ВАЗ вирішили перенести з Іжевська на головне підприємство в Тольятті (її випускатимуть замість знятої з виробництва Lada XRay). З цієї причини в Іжевську можуть скоротити до 90% персоналу.

Для перенесення складального обладнання потрібен час — в “АвтоВАЗі” обіцяють переоснастити завод у Тольятті для випуску Lada Vesta до березня. У 2023 році обіцяють випустити приблизно 400 тис. Lada всіх моделей, хоча ця цифра викликає сумніви, адже план на нинішній рік — трохи більше 200 тис. авто.

У Тольятті збиратимуть оновлену Lada Vesta NG зі зміненим дизайном, покращеним салоном і розширеною комплектацією. На початку 2022 року зібрали приблизно 800 таких авто й тільки зараз їх почали розподіляти за дилерами — по 2-3 машини на автосалон. Модель серйозно подорожчала: ціна Лада Веста 2022 часом досягає $30 000.

Раніше Фокус повідомляв, що нові Lada Largus випущені з небезпечним дефектом й АвтоВАЗ не хоче міняти несправну деталь.

  • Читайте нас у:
  • Читайте у Telegram
  • Читайте у Facebook
  • Читайте у Twitter
  • Читайте у Viber
  • Теги:
  • автоваз
  • lada
  • ваз
  • лада
  • автовиробництво
  • Поширити:
  • відправити у Telegram
  • поділитись у Facebook
  • твітнути
  • відправити у Viber
  • відправити у Whatsapp
  • відправити у Messenger

ФОКУСУ потрібна ваша підтримка!

Всі права на матеріали, опубліковані на даному ресурсі, належать ТОВ “ФОКУС МЕДІА”. Будь-яке використання матеріалів без письмового дозволу ТОВ “ФОКУС МЕДІА” — заборонено. При використанні матеріалів з даного ресурсу гіперпосилання focus.ua обовʼязкове.

Даний ресурс — для користувачів віком від 18 років і старше.

FOCUS.UA — більше ніж просто новини.

Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство ІнА «Українські Новини”, в будь-якому вигляді суворо заборонені.

Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті з посиланням на агентство “Інтерфакс-Україна”, не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства.

Матеріали з плашками “Р”, “Новини партнерів”, “Новини компаній”, “Новини партій”, “Інновації”, “Позиція”, “Спецпроект за підтримки” публікуються на комерційній основі.

Про автора

admin administrator