Який дизель на хантері

Авторadmin

Який дизель на хантері

Технічні характеристики автомобіля уаз-хантер. Технічні характеристики «УАЗ-Хантера»: переваги та особливості. Технічні характеристики уаз хантер Тех характеристика уаз хантер 2.8 л

Технічні характеристикиУАЗ «Хантер» допомагають автомобілю утримати лідерство серед шанувальників машин високої прохідності.

Технічні параметри УАЗу “Hunter”

Перші моделі сходили з конвеєра з бензиновими двигунамипотужністю 104 л. с. та об’ємом 2,9 літра. Пізніше стали випускати силове встановленняоб’ємом 2,7 л та потужністю 128 кінських силвід марки “Патріот”. За весь час існування автомобіль пропрацював на бензиновому карбюраторному, інжекторному та дизельному двигунах. Одним із перших запропонованих варіантів був 8-клапанний польський дизельний двигун«Андорія» на 2,42 л та 86 л. с., які досягалися при 4000 об/хв. При 1800 об/хв. його крутний момент становив 183 Нм.

Вже в 2005 році «Андорію» замінив вітчизняний 16-клапанний дизельний мотор ЗМЗ-51432, що генерує 114 сил при об’ємі 2,2 л та 3500 об/хв. Тяга агрегату доходила до 270 Н*м за умови 1800-2800 об/хв. А також на «Hunter» встановлювався двигун F-Diesel 4JB1T (Китай) на 2,2 л, який видавав момент, що крутить, в 200 Н*м (2000 об./хв.) і 92 л. с. (3600 об./хв.). Останньою вийшла дизельна версія «УАЗ» з 2,2 л двигуном від «Патріот» потужністю 98 сил. Сьогодні купити такий дизельний двигун можна тільки на вторинному ринку.

Динамічні та швидкісні характеристики УАЗу «Хантера» – не самі сильні сторониавтомобіля. Бензинова версія розганяється до 130 км/год, дизельна – до 120 км/год.

Підвищена прохідність позашляховика забезпечується неабияким споживанням палива. Витрата бензинових моделей в середньому на 100 км становить 13,5 л, а дизельний UAZ «Hunter» «їсть» трохи менше – 10,1 л на 100 км. Дані показники розраховувалися при їзді за рівним дорожнім покриттям, в умовах бездоріжжя витрата палива зростає.

Зовнішній вигляд автомобіля УАЗ «Hunter»

Зовнішній виглядпозашляховика нехитрий і практичний. Його кубічна рубана форма перетворилася пластиковими фальшрадіаторними гратами і переднім бампером з вбудованими протитуманними фарами. Пластикова накладка передка і задка автомобіля відповідає вимогам безпеки і захищає сучасне лакофарбове покриття від різних негативних механічних впливів.

Багажний відсік UAZ «Hunter» серії з жорсткою рамною конструкцією кузова обладнаний розстібними дверима. Вона забезпечує більш зручний, швидкий доступ у багажник, а також дозволяє легко завантажити/вивантажити вантаж або здійснити оперативну посадку/висадку пасажирів на сидіння, що відкидаються. У версіях кузова УАЗ з тентом встановлюються бортові відкидні задні двері.

Поліпшення огляду, вентиляції автомобіля, зручний доступ до дзеркал заднього виду з метою їх налаштування забезпечують дверні надставки, обладнані розсувним склом.

Влаштування салону автомобіля

Інтер’єр УАЗу “Hunter” не належить до класу “люкс”, але організований таким чином, щоб водію та пасажирам у період поїздки було комфортно. Основні зміни в облаштуванні салону автомобіля:

  • Нове кермо з м’яким ободом.
  • Салон оббитий ковроліном. Це покращує тепло- та звукоізоляцію.
  • Зручні нові сидіння обшиті тканиною.
  • Переднє сидіння водія має поздовжнє регулювання широкого діапазону, завдяки чому за кермом буде зручно знаходитися людям середнього і високого зростання.
  • Стало ще комфортніше здійснювати поїздки на далекі відстані за рахунок регульованої спинки (можна налаштувати кут нахилу та поперековий підпір) передніх крісел.
  • Сидіння легко розкладаються у спальні місця.
  • Задні крісла складаються повністю або частково (1:2), що дозволяє вміщувати великогабаритні вантажі.
  • Ущільнення дверей з замкнутим подвійним контуром забезпечують салону позашляховика UAZ «Hunter» низьку шумоізоляцію, захист від попадання вологи і підтримку мікроклімату на оптимальному рівні.

Характеристики ходової частини автомобіля УАЗ “Hunter”

Передня та задня підвіски машини – залежні. Передня важільно-пружинна підвіска робить їзду плавною, вбудований стабілізатор поперечної стійкостіпідтримує заданий напрямок шляху, а гідравлічний амортизатор двосторонньої дії забезпечує м’який рух рельєфною поверхнею. В задній підвісцівстановлено два поздовжні напівеліптичні малолистові ресори.

Легкість управління UAZ «Hunter» під час паркування та на низьких швидкостях досягається за рахунок гідропідсилювача кермового управління. Гальмівна системапрацює чітко, швидко та ефективно завдяки встановленим на передніх колесах дисковим гальмам та модернізованим барабанам на задніх.

Трансмісія УАЗу «Hunter» оснащена демультиплікатором та представлена ​​синхронізованою механічною 5-ступінчастою коробкою передач та новою 2-ступінчастою косозубою роздавальною коробкою. В автомобілі обидва мости є провідними, але є можливість відключення переднього. Колісна формула – 4*4, кліренс – 210 мм.

Серед конструкторських нововведень автомобіля – зчеплення «LUK» (тільки на УАЗ «Хантер» із двигуном ЗМЗ – 409.10) та нові провідні мости типу «Спайсер».

Модельний ряд

Сьогодні у офіційних дилерівможна придбати такі комплектації моделей автомобіля УАЗ «Хантер»:

  • Класик– повнопривідний бензиновий позашляховик (підключається Part-Time) з конструкцією цільного металевого кузова, роздавальна коробка з механічним приводом, розміри колісних дисків 16”.
  • Класик із блокуванням диференціала заднього мосту – повнопривідний автомобіль(Система Part-Time), мости “Спайсер”, працює на бензині, роздавальна коробка працює з механічним приводом, цілісний металевий кузов.
  • Спеціальна ювілейна серія– Повнопривідний (Part-Time), КП – механічна, 5 ступенів, роздавальна коробка – 2 ступені, механічний привід, мости “Спайсер” – нерозрізні (головна пара – 4,625).

“УАЗ-Хантер” – остання модифікація відомого російського позашляховика Ульянівського автозаводу. Усі переваги попередніх випусків автомобіль вдало зберіг та примножив. Це все так само зовні брутальний «козлик», яким його бачили ще наші діди. Міцна основа та простий невибагливий інтер’єр – все, що потрібно справжньому чоловікові.

Вірність традиціям

Постійний зовнішній вигляд автомобіля може викликати здивування. Адже якщо не брати до уваги дивні пластикові передній і задній бампери, а також модний металевий колір, це все той же УАЗ-469. Усередині також мало що змінилося. Панель приладів стала пластиковою, а вікна тепер відкриваються за зсувним принципом, а не поворотом. Аскетичність і мінімалізм підійдуть тільки справжньому чоловікові, не розпещеному зайвим комфортом іномарок.

При цьому технічні характеристики “УАЗ-Хантера” з кожною модифікацією тільки покращуються. В основі конструкції також залишається цільна рама та незмінний повний привід. Автомобіль завжди цінується саме за впевнені прохідні якості. “Російський танк” проїжджає там, де не зможуть проїхати інші. А мінімалізм, з одного боку, забезпечує доступну ціну, а з іншого – дає широкі можливості для творчого тюнінгу.

Технічні особливості

Технічні характеристики УАЗ-Хантера в базовій версії представлені трьома силовими агрегатами. Два бензинові і один дизельний двигуни дають досить широкий вибір досвідченому автовласнику.

  • ЗМЗ-409 – класичний агрегат Заволзького моторного заводу з об’ємом 2,7 літра.
  • УМЗ-4218 – двигун ульянівських інженерів максимального для лінійки «Хантер» об’єму 2,9 літра.
  • ЗМЗ-514 – вперше для УАЗу дизельний апарат російського виробництваз об’ємом 2,4 літри.

Коробка передач на автомобілі є механічною п’ятиступінчастою і зараз тільки корейським зразком. Хоча на початку випуску моделі з 2003 року ще ставилася колишня російська коробка виробництва Арзамас. Надійність автомобіля від закордонного аналога тільки зросла, як і його вартість. Але деякі зміни необхідно робити, незалежно від загального подорожчання продукту.

Роздатка автомобіля так само двоступінчаста. Підвіска виготовляється за перевіреною часом схемою: залежна пружинна спереду та залежна ресора ззаду. Є передній стабілізатор поперечної стійкості та чотири амортизатори двосторонньої дії.

«УАЗ-Хантер», технічні характеристики якого розкриваються позашляхом, залишається легковим автомобілем. Колеса 16-го розміру можуть змінюватись у досить широкому діапазоні без внесення змін до конструкції. Передні гальма у УАЗика – дискового типу, а задні – барабанного. Тоді як у 469-го вони всі барабанні по колу.

Щодо габаритів, тут все залишилося тим самим. Довжина «Хантера» становить 4,17 м, ширина – 2,01 м із дзеркалами, а висота – 2,025 м. Дорожній просвітбазової модифікації – 21 см. Для порівняння: у «прокачаних» УАЗів ця цифра збільшується до 35 см. Маса автомобіля наближається до 2 тонн. При цьому дизельний варіант буде найважчим – 1815 кг проти бензинових побратимів 1665 кг та 1770 кг.

Переваги та недоліки оновленого «Хантера»

Якщо практично незмінний зовнішній вигляд можна вважати як гідністю, так і недоліком, то технічні характеристики УАЗ-Хантера, безсумнівно, виросли:

  • розширений модельний ряддвигунів;
  • покращена корейська коробка передач;
  • сучасне лакофарбове покриття;
  • вдосконалений обігрівач салону;
  • металеві бампери на останніх випусках.

Основним недоліком “УАЗика” можна вважати практично повну відсутність комфорту та вузькі дверні проходи. І якщо рівень зручностей можна якось підвищити, двері вже не змінити. Другим недоліком можна відзначити неперегонові можливості: 35 с до 100 км/год та максимальну швидкість 130 км/год для бензинового варіанту. Все-таки це насамперед «танк» і лише потім засіб пересування. УАЗ-Хантер, технічні характеристики якого створені з ухилом на бездоріжжя, залишається одним з найулюбленіших автомобілів для тюнінгу. Але це окрема тема.

Декілька слів необхідно сказати про дизельний двигун ЗМЗ-514. При об’ємі 24 л досягається потужність 86 л. с. УАЗ-Хантер дизель, технічні характеристики якого залишаються на висоті, є приємнішим варіантом для бездоріжжя. Це порівняно менш спритний, але найтяжчий двигун. А наявність турбіни позитивно позначається на швидкісних характеристикахта розгоні.

Дизельний варіант є найекономнішим. Розглянемо у моделі «УАЗ-Хантер» технічні характеристики (витрата палива):

  1. ЗМЗ-409 – 13,2 л.
  2. УМЗ-4218 – 15,5 л.
  3. ЗМЗ-514 – 11,9 л.

Наведені цифри відповідають змішаному циклу на 100 км. А у разі витрати по трасі без підключення «передка» дизель укластися у 8 л на 100 км.

Підсумки

Технічні характеристики «УАЗ-Хантера» нового покоління стали лише кращими. Час не стоїть дома, і думку людини намагається не відставати. Це повністю реалізується інженерами Ульянівського автозаводу. Автомобіль став ще надійнішим і прохіднішим. А популярність російського мисливця завжди була на належному рівні.

УАЗ Хантер двигун, яку ви бачите на фото в нашій статті, встановлюється від моделі Патріот. Що бензиновий, що дизельний мотори UAZ Hanterтакі ж, як і у Patriot. Бензиновий об’ємом 2.7 літра видає 128 к.с., дизель об’ємом 2.3 літра видає трохи менше, всього 114 коней, проте по моменту, що крутить, дизель не досягаємо. Сьогодні докладно розповімо про влаштування та характеристики двигунів УАЗ Хантер.

Бензі новий двигунУАЗ Хантер ЗМЗ-409, Це 4-циліндровий, 16-клапний, рядний, з комплексною мікропроцесорною системою управління упорскуванням палива. Інжекторне упорскування палива здійснюється у впускну трубу. Система запалення з котушками, які подають струм на свічки, що вкручуються вертикально по центру камер згоряння. У кришці ГБЦ для цього є навіть спеціальні колодязі. Мікропроцесорна система з електронним блокомуправління двигуном, автоматично здійснює керування кутом випередження запалення.

Блок циліндра силового агрегату UAZ Hanter відлитий з чавуну, головка блоку циліндрів алюмінієва, з двома розподільними валами та гідрокомпенсаторами клапанів. Привід ГРМ ланцюговий. При цьому ланцюговий пристрій газорозподільного механізму двигуна Хантера дуже складний, оскільки складається з двох ланцюгів, з’єднаних через проміжний вал. Плюс є два гідронатягувачі ланцюга із зірочками. Вся ця конструкція є слабким місцемвсього двигуна, оскільки недостатнє натяг, поломка гідронатягувача, веде до підвищеної шумності роботи двигуна УАЗ. Крім того, часто з ладу виходять гідрокомпенсатор, що веде до стукоту в клапанному механізмі.

Двигун УАЗ Хантер 2.7 бензин (128 к.с.) характеристики, витрата палива

  • Робочий об’єм – 2693 см3
  • Кількість циліндрів – 4
  • Кількість клапанів – 16
  • Діаметр циліндра – 95.5 мм
  • Хід поршня – 94 мм
  • Потужність к.с./кВт – 128/94.1 при 4600 оборотах за хвилину
  • Крутячий момент – 209.7 Нм при 2500 оборотах за хвилину
  • Ступінь стиснення – 9
  • Марка палива – бензин АІ 92
  • Екологічний клас – Євро-4
  • максимальна швидкість- 130 км/год
  • Розгін до 100 км/год – н/д
  • Витрата палива у змішаному циклі – 13.2 літри

Природно, об’єктивних даних про витрату палива бензинового Хантера в міських умовах виробник не називає. Причина зрозуміла, досить велика витратапалива може злякати покупців. Бажаєте заощадити на паливі, тоді купуйте UAZ Hanter із дизелем, про який ми поговоримо далі.

Дизель УАЗ Хантерзбирають на тому ж Заволзькому моторному заводі. Рядний 4-циліндровий, 16-клапанний силовий агрегат із двома розподільними валами. Привід ГРМ ланцюговий, з гідронатяжниками. У клапанному механізмі є гідрокомпенсатори. Блок циліндрів чавунний, головка блоку алюмінієва, є турбокомпресор. Дизельний двигун ЗМЗ-51432.10 CRS із системою паливоподачі Common Rail має електронно-керовану систему паливоподачі “BOSCH” з максимальним тискомупорскування 1450 бар. Для приводу ТНВД (паливний насос високого тиску), водяного насоса та генератора використовується полікліновий ремінь з механізмом автоматичного натягу.

Дизельний мотор UAZ Hanter, з безпосереднім упорскуваннямпалива, турбонаддувом та охолодженням наддувного повітря відповідає екологічному класу Євро-4. Даний двигун відрізняється гарним моментом, що крутить, що незамінно для бездоріжжя, плюс цілком помірна витрата палива. Нижче докладні характеристики дизельного двигуна Хантер.

Двигун УАЗ Хантер 2.3 дизель (114 к.с.) характеристики, витрата палива

  • Робочий об’єм – 2235 см3
  • Кількість циліндрів – 4
  • Кількість клапанів – 16
  • Діаметр циліндра – 87 мм
  • Хід поршня – 94 мм
  • Потужність к.с./кВт – 113.5/83.5 при 3500 оборотах за хвилину
  • Крутячий момент – 270 Нм при 1300-2800 оборотах за хвилину
  • Ступінь стиску – 19
  • Тип ГРМ/привід ГРМ – DOHC/ланцюг
  • Марка палива – дизель
  • Екологічний клас – Євро-4
  • Максимальна швидкість – 120 км/год
  • Розгін до 100 км/год – н/д
  • Витрата палива по місту – н/д
  • Витрата палива у змішаному циклі – 10.6 літра
  • Витрата палива трасою – н/д

У дизельного агрегатуХантер, як і у бензинового побратима, при такій же конструкції, як і моторів Патріота, показники витрати палива вищі, а ось максимальна швидкість нижча. Це можна пояснити конструктивними особливостямисамого UAZ Hanter.

На модель уаз “Хантер” (315195) ульяновським автомобільним заводомставилося всього 3 види двигунів: УМЗ-4213, ЗМЗ-409 та ЗМЗ-5143. Перші два – бензинові, інжекторні, останній є дизельним. З усіх трьох варіантів кращим є УМЗ-4213, оскільки у нього найрівніша полиця моменту, що крутить, тобто хороша тяга доступна з низьких оборотів, майже як дизелі. ЗМЗ-409 теж досить хороший, поступаючись лише у величині моменту, що крутить, все-таки позначається обсяг – 2,9 у УМЗ, проти 2,7.

Рідний дизель

А ось з ЗМЗ-5143 не все так однозначно, в мережі постійно виникають гнівні відгуки про цей мотор, що він ненадійний, завжди ламається і має мінімальний ресурс. І справді, наприклад, головка блоку циліндрів сконструйована не найкращим чином, поршні постійно перегріваються через непродуману систему охолодження, а все тому, що дизельний ЗМЗ-5143 робився не з нуля, а є глибокою модернізацією (переробкою) з бензинового ЗМЗ-406. Але ж іскровий мотор не можна «конвертувати» в дизельний за визначенням, вірніше можна, але з «косяками».

За заявою багатьох власників хантера, бувають ситуації, коли потужності їхнього стандартного мотора не вистачає. Особливо це проявляється на суворому бездоріжжі, коли сильно газувати немає сенсу, а їхати в нятяг потихеньку не виходить саме через недостатню тягу мотора. Ось тут якраз і постає питання – який же двигун поставити на уаз хантер? Замінити мотор, за бажання, можна практично на будь-якій з тих, що влізуть у підкапотний простір вашого авто, а таких варіантів дуже багато.

OM616

Можна те можна, але якщо поставити занадто потужний двигунна уаз, то при різкому старті може “порвати” коробку, роздатку, мости чи кардан. Погодьтеся, мало приємного. Тому необхідно підібрати такий варіант, щоб двигун відрізнявся надійністю, і щоб переробок було мінімум. В ідеалі – щоб все, крім власне двигуна, залишилося колишнім. А таких двигунів здебільшого вже набагато менше, а найкращі з них – японські. Хантер із заводу комплектується коробкою передач Dymos (даймос).

Для того, щоб з’єднати з даймосом будь-який інший мотор – не з серії газ-уаз, доведеться спорудити перехідну плиту під колінвал цього двигуна, маховик із зовнішнім діаметром під уазовський вінець і стартер, ще потрібно не забути про кошик зчеплення.

Але заміна двигуна на імпортний – не означає тільки на японську. Чудовий приклад – німецький дизельний двигун OM616 від Mercedes-Denz, досить древній, але, разом з тим надійний мотор, який не вимагає супер професійних навичок для його збирання-розбирання. Однак, знайти в хорошому станітакий мотор на сьогоднішній день досить проблематично, та й технічні характеристики не дуже вражають: всього 72 к.с. при 4400 об/хв і 138 Нм при 2400 об/хв, тішить тільки те, що момент, що крутить, доступний вже з самих низів.

Дивно, але за відчуттям потяг у нього нормальна, за умови, що колеса не більше 33 дюймів. Максимальна швидкість буде десь у районі 110 км/год. Його можна порівняти із ЗМЗ-402, витрата становить близько 10 літрів на «сотню», причому до якості солярки даний агрегат не особливо вимогливий.

1KZ-TE

На уаз hunter можна поставити японський двигун 1KZ-TE або 2L-T, у випадку з останнім під передній кардан доведеться виточувати пластину завтовшки близько 2 см, а також перенести головний радіатор охолодження трохи вперед. 1KZ-TE є одним з кращих японських дизелів, і незабаром після випуску він витіснив собою більш старий мотор 2LT. Трилітровий 1KZ-TE має у своєму складі чавунний блок, максимальний момент, що крутить, доступний вже з 2000 оборотів, а потужність становить близько 130-140 кінських сил. Має 2 клапани на циліндр, а середня витрата- У районі 7 літрів!

З недоліків можна назвати: застосування електронного ТНВД, що є мінусом у плані надійності. Такий ТНВД при заміні стане вам в дуже суттєву суму, тому рекомендується брати більш стару варіацію двигуна 1KZ-T з механічним ТНВД. Складна система ГРМ разом з плоскими поршнями (без проточок під клапана) також не додають йому надійності, адже при обриві ременя поршні з ймовірністю 99% зустрінуться з клапанами, як результат – дорогий ремонт.

Nissan Qd-32 та Td 27

Ось ще пара японських двигунів від Nissan. Вартість цих двигунів приблизно однакова і становить близько 80 тис. рублів, тому вирішувати вам, який з них ставити. TD 27 – важкий і галасливий, але це тому, що блок циліндрів і чавунні головка, зате двигун дуже надійний. Потужність Qd-32 набагато вище, тому зазвичай в парі з ним ставлять коробку і роздатку «Atlas». Деякі примудряються поставити ще двигуни 3L і навіть 5L від тойоти, але тут вже потрібні не мости Уазовські, потрібні мости від Nissan Terrano. Qd-32 має безліч модифікацій, його потужність варіюється в межах 135-150 к.с. і момент, що крутить, становить приблизно 330-350 Нм. Так само, як і Td 27, він є повністю чавунним.

Вітчизняна «вісімка»

На уазики також часто ставлять v-подібні 8-циліндрові двигуни, але не від іномарки, а вітчизняного виробництва. Наприклад, двигун ЗМЗ-523 – карбюраторний, об’ємом 4,7 літра. Він ще ставився на вантажівки ГАЗ та автобуси ПАЗ. З двигуном v8 ви просто не дізнаєтеся про свій автомобіль – настільки приємно буде на ньому їздити.

Якщо надумаєте ставити такий, обов’язково протягніть всі болти і перевірте зазори в клапанах. Щоб подружити цей двигун з коробкою передач доведеться просвердлити нові отвори в кожусі зчеплення. Щоб все вийшло точно, візьміть старий і новий «дзвони» і прикиньте де повинні бути отвори, а потім наріжте різьблення мітчиком під шпильку M12.

Підсумок

Перед тим, як зробити заміну двигуна необхідно отримати дозвіл в ДІБДР на переобладнання автомобіля, адже в такому випадку у вас не будуть збігатися номер двигуна і той, що вказано в ПТС. Іншими словами, у вас (якщо робите самі), чи у тюнінгової компанії мають бути всі необхідні документина новий двигун, що прибув із-за кордону (і не лише). Це потрібно для того, щоб у майбутньому не виникало проблем із реєстрацією транспортного засобу.

Супутні роботи із заміни:

  1. Потрібно буде змінити всю електропроводку, або її окрему частину.
  2. Переробка вихлопної магістралі, у разі встановлення v8 – потрібно буде зробити подвійний вихлоп.
  3. Установка нестандартного ЕБУ та прошивки.
  4. Переробка кріплень двигуна під новий агрегат.
  5. З’єднання нового двигуна з не рідною для нього коробкою передач.

УАЗ Хантер – це той самий знаменитий “козлик”, жива класика радянського автопрому. Це, по суті, УАЗ-469, що стоїть на конвеєрі з далекого 1972 року. Щодо, власне, «мисливця», машина з такою назвою виробляється з 2003 року, щоправда, з перервами.

Сам прабатько, УАЗ-469, спочатку створювався як армійський автомобіль. Що це означає, а значить це те, що комфорт для водія стояв у конструкторів останнім пріоритетом, набагато вище знаходилися прохідність, ремонтопридатність та надійність. Як виявилося, ці якості важливі не тільки для військових, але й для мисливців, рибалок та інших любителів дикої природи та відпочинку далеко від міст та від асфальтових трас.

Важливо! Hunter – це успішна спроба максимально адаптувати армійський позашляховик для цивільних потреб.

Зовнішній вигляд

Зовні відмінності громадянського Хантера від свого військового предка так одразу й не знайдеш. Насамперед, це жорсткий, металевий верх машини, армійські позашляховики були накриті брезентовим кунгом.

З інших відмінностей можна відзначити більш сучасні дверні ручки. Також дещо осучаснені колісні дискиі, звичайно, фарбування машини сучасними фарбами. Зокрема, металіком.

Власне, це і всі відмінності, в іншому це, як і раніше, «Козёл» 45-річної давності.

Усередині Хантер, навмисне брутальний, хоча відмінностей від армійської машини в інтер’єрі все ж таки більше ніж зовні.

Головною відмінністю є сама наявність передньої панелі. Армійський позашляховик її просто не мав.

Правда, панель, більш ніж проста, без жодних дизайнерських вишукувань. Іншою важливою відмінністю є наявність більш-менш комфортних сидінь з підлокітниками. Але це не головне для позашляховика Ульяновського, все найголовніше у нього знаходиться під капотом. І купують Мисливець не за зовнішність, а за характеристики УАЗ Хантер.

Двигуни

Для Ульяновського позашляховика передбачено два двигуни:

  • Бензиновий 4-циліндровий мотор. Об’ємом 2,7 літра ЗМЗ 409;
  • Дизельний 4-циліндровий мотор. Об’ємом 2,3 літра ЗМЗ 5143.

Бензиновий двигун оснащений безпосереднім упорскуванням палива (інжектором). Має по 4 клапани на циліндр та верхнє розташування газорозподільного механізму. З цими, сучасними технічними системами, Він розвиває потужність 128 л. с. і момент, що крутить, 216 Н.м при 3000 оборотах в хвилину.

З цим силовим агрегатом Хантер досягає максимальної швидкості 130 км/годину. Звичайно, з таким великим обсягом витрата палива УАЗ Хантер 13.2 літра на 100 км. Це так звана середня витрата. При їзді бездоріжжям він, природно, помітно більше.

Що стосується дизельного двигуна, то у нього потужність трохи менше, всього 96 л. с. Момент такий самий, як і у бензинового мотора – 216 Н. м, однак, він досягається при 2100 оборотах і це дає можливість “козлику” їхати в гору без натискання на педаль газу. Максимальна швидкість, звичайно, у дизельного УАЗика, дещо менша, ніж у бензинового, десь трохи менше сотні. Але гонки по шосе, це не стихія Хантера, його стихія — це бездоріжжя, ось там саме дизельна версія виявить усі свої переваги.

До речі, зазвичай власники дизельних «козликів» цілком впевнено тримають швидкість 90 км/год, при цьому вони на цій же швидкості цілком впевнено їдуть і по ґрунтовці.

Взагалі, дизельний двигун набагато більше, якщо можна так сказати, просунутий, ніж бензиновий. Раніше на позашляховики встановлювався польський двигун, але після того, як на початку нульових Заволзький моторний завод розробив свою серію ЗМЗ-514, стали ставити вітчизняні. силові агрегати, Оскільки вони не тільки не поступалися імпортним, але навіть їх перевершували.

Дизель оснащений турбонаддувом, оснащений безпосереднім упорскуванням палива, що дає можливість мати недосяжний раніше для позашляховика Ульяновського автозаводу витрата палива, десь в районі 10 літрів на 100 кілометрів.

Дизельний мотор ЗМЗ 5143

Трансмісія

Трансмісія у автомобіля складається з двох коробок, перемикання передач та роздавальної. КПП на Хантері 5-ступінчаста, а роздатка має два ступені. Джип має повний привід, причому передній містможе вимикатися. Роздавальна коробкакерується другим важелем у салоні, який можна побачити на фото вище.

Що стосується підвіски коліс, то спереду вона на пружинах, а ось ззаду, як і на старому доброму УАЗі ресора. Щоправда, ресори спеціальні, м’які.

Власне, на цьому розповідь про технічні характеристики УАЗ Нunter можна закінчувати, резюмую.

Резюме

Зараз основне питання, що стосується цієї машини, полягає в тому, скільки ж вона ще випускатиметься. За заявою менеджменту Ульянівського заводу, наступної генерації «Мисливець» не матиме. Але цю модель, Також, з виробництва ніхто знімати не збирається, не дивлячись на досить високу ціну (виходячи з рівня машини). До речі, вони починаються з 557 000 рублів, що сьогодні відповідає десь трохи менше 10 000 доларів.

Однак, незважаючи ні на що машина має стабільний і стійкий попит, а враховуючи свою безальтернативність російському ринку, мабуть, його матиме ще не один рік. Єдиним конкурентом Хантера є стара добра Ніва, яка сьогодні називається Лада 4х4. Але якщо пам’ятати, що наступного року вона, зважаючи на все, буде знята з виробництва, то попит на Ульянівську продукцію має ще більше зрости.

Так що, думаю, говорити про те, що Мисливцеві час на спокій ще рано.

Можливості та технічні характеристики: УАЗ-Хантер здатний на багато що

Людині властиві в поведінці та оцінці певні стереотипи. Не позбавлені цього і автолюбителі. При погляді на УАЗ на міських дорогах відразу виникає в голові звичне визначення – «» козел «». Однак як все змінюється, коли в лісі, в полі, на бездоріжжі поруч з твоїм застряглим автомобілем з’являється цей самий УАЗик! Він відразу стає рятівником і кращим другом, що дає надію вибратися з підступної грязьової пастки. А в місті все повертається на круги своя.

Тим не менш автомобілям подібного типу технічні характеристики («» УАЗ-Хантер «» не є винятком) дозволяють впевнено триматися в потоці транспорту і в мегаполісі, і на бездоріжжі.

Історично ця машина є спадкоємицею кількох поколінь всюдиходів з відмінним родоводом, починаючи з легендарного GAZ-69. Останнім серед них був UAZ-469, який «прослужив» у Радянській Армії понад тридцять років. Час не міг не відбитися на його нащадках – автомобіль «» УАЗ-Хантер «» має більш цивільний, штатський вигляд, зберігши при цьому сувору виправку природженого військового, який звик переносити труднощі служби (сніг, вітер, дощ, непрохідні дороги).

Треба відразу відзначити наявність класичної рами, чим можуть похвалитися деякі з сучасних автомобілів, що визначаються як позашляховики. Якщо розглядати їх можливості і технічні характеристики, “УАЗ-Хантер” “вигідно відрізняється від згаданих конкурентів. Важливою гідністю будуть нерозрізні мости, підключуваний передній привід і двоступенева роздаткова коробка. Всі ці відмінності, притаманні всюдиходу, підтверджує не один виконаний тест-драйв, «» УАЗ-Хантер «» успішно долає значні ділянки бездоріжжя і складні профілі.

Енергію для руху забезпечують бензиновий або дизельний двигуни. Перший з них – 409 заволзький мотор на 2,7 літра, що видає 112 кінських сил, другий – заволзький дизель 5143.10, що показує потужність в 92 кінські сили при обсязі 2,2 літра. Мотори комплектуються корейською п’ятиступеневою коробкою передач і дрібномодульною роздаткою. У базову комплектацію входить гідрокоректор фар, гідропідсилювач керма, шумо- і теплоізоляція салону. Його обстановка має досить аскетичне оформлення, але для подібної автомашини головною гідністю є технічні характеристики. «» УАЗ-Хантер «» – суто утилітарний автомобіль і не відрізняється особливим комфортом.

Саме згадані раніше елементи конструкції роблять цей всюдихід однією з улюблених машин шанувальників подолання бездоріжжя. Додатково, напевно, треба відзначити цілком пристойний кліренс, що становить 210 мм, і відсутність усіляких виступаючих частин на днищі, що позитивно позначається на прохідності. При русі цей «» Мисливець «» споживає трохи більше 13 літрів бензину в міському циклі, а дизельна версія «» їть «» 10,1 літра солярки.

Хоча «» Хантер «» вважається позашляховиком, для нього подібну назву можна сприйняти значним приниженням його можливостей. Так позиціонується занадто багато машин, які не мають жодної підстави для зарахування до цього класу. Його можна вважати як мінімум всюдиходом, що демонструє свої можливості і технічні характеристики. «» УАЗ-Хантер «» не раз з блиском залишав позаду більш іменитих і розпіарених суперників.

Про автора

admin administrator